home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 463 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Juventus-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Juventus-tråden  (Læst 97550 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #15: 19 Maj 2007, 00:13 »

Paro glæder jeg mig til, at se efter sommerferien. Nu bliver Frings jo hjemme i Bremen Smiley

Fandt lige denne liste, hvor der er masser af spænende navne, som rygtes/har været rygtet til Juve Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #16: 19 Maj 2007, 00:15 »

Så har han da god tid til at kunne udvikle sig til en forhåbentlig stærk midtbanespiller. Jeg synes selv at Pirlo er en meget dygtig spiller. Hvis Paro minder lidt om ham, ser det jo fornuftigt ud.

Desværre synes jeg ofte, Gigli og Secco taler om Paro som om, han ikke har nogen fremtid i klubben. I mine øjne underspiller de ham.

Det ville være en skam at lade ham gå. Det er han i mine øjne for dygtig til. Specielt synes jeg, vi bør holde på så mange spillere, vi kan i denne periode af opbyggelsen. Juventus bør ikke sælge en spiller, før de har fået en ny ind, som kan udfylde pladsen bedre.
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #17: 19 Maj 2007, 00:17 »

Uha. Dani Alves, Joaquin og Rodrigo Palacio kunne være nice at få i en Juve-trøje.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #18: 19 Maj 2007, 00:17 »

Paro glæder jeg mig til, at se efter sommerferien. Nu bliver Frings jo hjemme i Bremen Smiley

Fandt lige denne liste, hvor der er masser af spænende navne, som rygtes/har været rygtet til Juve Smiley

De seneste rygter (som jeg har hørt/læst) omhandler primært Chivu, Mesto, Bianchi, Huntelaar, Foti og Momo Sissoko. Men Corriere Dello Sport skriver, at Gigli og Secco skal holde møde med tredive spilleragenter næste uge. Heriblandt også Trezeguets og Buffons.
« Seneste Redigering: 19 Maj 2007, 00:20 af adzke » Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #19: 19 Maj 2007, 00:18 »

Uha. Dani Alves, Joaquin og Rodrigo Palacio kunne være nice at få i en Juve-trøje.

Alves ville være god, men jeg ved ikke, om det er aktuelt med Mesto på vej.

Joaquín har intet at gøre i Jvuentus. Han går i stykker hele tiden.

Palacio kunne være spændende, men han er IMO ikke god nok til at kunne gå direkte ind.
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #20: 19 Maj 2007, 00:20 »

Der har jo også været snak om at Barca henter Palacio som en gardering for Eto'o. Han er hvert fald på Rijkaards ønskeliste.

Der er også et talent som Salvatore Foti. Men igen endnu en angriber.

Mancini ville være en klar forstærkning efter min mening.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #21: 19 Maj 2007, 00:21 »

Der har jo også været snak om at Barca henter Palacio som en gardering for Eto'o. Han er hvert fald på Rijkaards ønskeliste.

Der er også et talent som Salvatore Foti. Men igen endnu en angriber.

Mancini ville være en klar forstærkning efter min mening.

Jeg ved ikke, hvor meget, man skal lægge i den liste. Men Foti er også en spiller, som jeg gerne ser i klubben. Mancini havde spillet for os, hvis ikke vi var rykket ned, så han er ikke utænkelig.
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #22: 19 Maj 2007, 00:22 »

[quote author=adzke link=topic=7035.msg165885#msg165885 date=1179526692
Joaquín har intet at gøre i Jvuentus. Han går i stykker hele tiden.
Citat


Går i stykker hele tiden? Han har da spillet hele denne sæson uden skader. Kan huske alt fra hans Betis tid, men mener da ikke, han var specielt meget skadet der.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #23: 19 Maj 2007, 00:23 »

De seneste rygter (som jeg har hørt/læst) omhandler primært Chivu, Mesto, Bianchi, Huntelaar, Foti og Momo Sissoko. Men Corriere Dello Sport skriver, at Gigli og Secco skal holde møde med tredive spilleragenter næste uge. Heriblandt også Trezeguets og Buffons.

De nævnte spillere kunne være fede, at få til klubben Thumbs Up

Lad os håbe, at det bliver til kontrakt forlængelse med Trez og Gigi Thumbs Up

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #24: 19 Maj 2007, 00:24 »

Går i stykker hele tiden? Han har da spillet hele denne sæson uden skader. Kan huske alt fra hans Betis tid, men mener da ikke, han var specielt meget skadet der.

Det viser vel, hvad jeg ved om spansk fodbold. Er det så <vicente, der hele tiden er skadet?

Never mind. Joaquín er ikke spilleren, der kan genrejse Juventus.
Logged

Hado
Gæst
 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #25: 19 Maj 2007, 00:24 »

Jeg ved ikke, hvor meget, man skal lægge i den liste. Men Foti er også en spiller, som jeg gerne ser i klubben. Mancini havde spillet for os, hvis ikke vi var rykket ned, så han er ikke utænkelig.

Jeg mener også Juve burde kunne lokke nogle attraktive spillere til. Trods skandalen som der har været, har Juve tidligere været blandt de allerstørste i Europa, så de burde stadig kunne lokke attraktive spillere til.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #26: 19 Maj 2007, 00:25 »

De nævnte spillere kunne være fede, at få til klubben Thumbs Up

Lad os håbe, at det bliver til kontrakt forlængelse med Trez og Gigi Thumbs Up

I hver fald Gigi. Han vil være et stærkt kort at have på hånden. Men bliver han solgt, er der ingen tvivl om, at Juventus skal hente Marco Amelia som erstatning.
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #27: 19 Maj 2007, 00:26 »

Det viser vel, hvad jeg ved om spansk fodbold. Er det så <vicente, der hele tiden er skadet?

Never mind. Joaquín er ikke spilleren, der kan genrejse Juventus.

Det er Vicente ja.

Joaquin kan selvfølgelig ikke gøre det ene mand, men han ville være godt på vej som han spiller pt.
Heldigvis bliver han Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #28: 19 Maj 2007, 00:26 »

Jeg mener også Juve burde kunne lokke nogle attraktive spillere til. Trods skandalen som der har været, har Juve tidligere været blandt de allerstørste i Europa, så de burde stadig kunne lokke attraktive spillere til.

Man kan jo håbe på en domino-effekt. Hvis først vi får én stor spiller, kommer der nok flere til. Det samme kan ske, hvis Gigis kontrakt bliver forlænget.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus-tråden
« Svar #29: 19 Maj 2007, 00:26 »

Det er Vicente ja.

Joaquin kan selvfølgelig ikke gøre det ene mand, men han ville være godt på vej som han spiller pt.
Heldigvis bliver han Smiley

Der er bedre italienske alternativer end Joaquín.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010