home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Claus Jensen hjem til Danmark?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor kommer Claus Jensen til at spille?
Danmark
- 24 (64,9%)
Udlandet
- 13 (35,1%)
Han stopper sin karriere
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 37

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Claus Jensen hjem til Danmark?  (Læst 3728 gange)
philipo
Reserveholdsspiller

Claus Jensen hjem til Danmark?
« : 17 Maj 2007, 23:30 »

Hejsa.

Efter at Claus Jensen ikke er/skal spille mere i Fulham. Hvor tror I så han forsætter??

Tror I han kommer hjem til Danmark?? Og hvis ja, hvilken klub?

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article299942.ece
« Seneste Redigering: 17 Maj 2007, 23:32 af philipo » Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

AMRDK
Gæst

Sv: Claus Jensen hjem til Danmark?
« Svar #1: 17 Maj 2007, 23:32 »

Han kommer ikke til Danmark .

Han kommer til spanien .

Vis det skulle ske ville han havne Brøndby IF

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #2: 17 Maj 2007, 23:34 »

Han kommer ikke til Danmark .

Han kommer til spanien .

Vis det skulle ske ville han havne Brøndby IF

Han var da tæt på FCK fær sæsonen startede, men et eller andet må have gået galt. Jeg tror dog alligevel han kommer til FCK over sommerpausen, men Brøndby vil han nok ikke til for tiden.

Hvorfor Spanien?

njandersen
Gæst

« Svar #3: 17 Maj 2007, 23:39 »

Nej, det bliver Tysk.. HSV er et godt bud..

Zone 43
Manager

« Svar #4: 17 Maj 2007, 23:58 »

Jeg tror, at han kommer til Brøndby, FCK eller en tidligere dansk klub, han er spillet for Smiley

Jeg håber - sjovt nok - at han vælger Brøndby

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

7500-Lykke
Juniorspiller
**

« Svar #5: 18 Maj 2007, 02:27 »

Jeg tror faktisk ikke han vil vælge DK, sådan en virker han ikke som..

Men ellers ville BIF være et godt bud, fordi de jo er på udkig efter nye spillere osv.

Hvorfor tage din mor, når jeg kan få din mormor?

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #6: 18 Maj 2007, 10:19 »

Jeg har lagt min stemme på udlandet.. Jeg tror ikk på han vender hjem i denne omgang

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #7: 18 Maj 2007, 10:31 »

Jeg kunne ikke forestille mig at det blev Brøndby. Der mange klubber som er bedre og hvorfor tage nr. 6? Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #8: 18 Maj 2007, 10:42 »

Jeg kunne ikke forestille mig at det blev Brøndby. Der mange klubber som er bedre og hvorfor tage nr. 6? Smiley

Nej, der er ikke mange klubber, der er bedre. I år har BIF været dårlige, men Brøndby er stadig på niveau med de næstbedste, og grundet deres status i dansk fodbold er de fortsat den næstmest attraktive klub i Superligaen.

Man skal være FCK-fan for at påstå andet... eller også skal man have mangel på fodboldviden.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #9: 18 Maj 2007, 10:59 »

Nej, der er ikke mange klubber, der er bedre. I år har BIF været dårlige, men Brøndby er stadig på niveau med de næstbedste, og grundet deres status i dansk fodbold er de fortsat den næstmest attraktive klub i Superligaen.

Man skal være FCK-fan for at påstå andet... eller også skal man have mangel på fodboldviden.
Deres trup er overhovedet ikke attraktiv for en spiller som Claus Jensen. Hvis Claus Jensen skulle vende hjem til Danmark, skulle det være for, at vinde medaljer og det kan han ikke i Brøndby.

N17
Manager

« Svar #10: 18 Maj 2007, 11:08 »

Jeg ved ikke hvad du kigger på El Kun, men et eller andet sted, så mangler du virkelighedssans(eller også er du bare FCK fan). For Brøndby er da uden tvivl den næstmest attraktive klub i Danmark - måske sammen med OB i år.

Det kan godt være at den nuværende trup i Brøndby ikke er attraktiv, men Claus ved jo nok - ligesom alle os andre(måske dig undtaget) - at Brøndby vil bruge en masse penge på at få truppen op på det nødvendige niveau til næste sæson.

Og hvordan du kan påstå at han ikke kan vinde medaljer i Brøndby, ja det ved jeg ikke.. Tror du også at de spillere der skiftede til FCK dengang de lå og rodede, at de ikke troede på det?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 18 Maj 2007, 11:12 »

Deres trup er overhovedet ikke attraktiv for en spiller som Claus Jensen. Hvis Claus Jensen skulle vende hjem til Danmark, skulle det være for, at vinde medaljer og det kan han ikke i Brøndby.

bare fordi bif har haft en dårlig sæson betyder det ikke at de også for det næste sæson .

ps.
Og selv på en dårlig sæson kan Brøndby vinde Royal League.

graver
Ynglingespiller

« Svar #12: 18 Maj 2007, 12:51 »

- Mon han (Jensen) ikke tager Fredgaard i hånden og tørner ud for Lyngby i superligaen i næste sæson... Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #13: 18 Maj 2007, 13:55 »

Hvor er det da noget vrøvl. Jeg tvivler på, at du selv tror på det, du skriver. Brøndby er trupmæssigt stadig på niveau med AaB, OB og FCM, og eftersom de vil opruste, kan du roligt regne med, at Brøndby har ligaens næstbedste trup næste år.

Beklager den hårde tone, men jeg kan ikke klare, når folk skriver noget så dumt bare for at provokere.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #14: 18 Maj 2007, 14:07 »

Hvor er det da noget vrøvl. Jeg tvivler på, at du selv tror på det, du skriver. Brøndby er trupmæssigt stadig på niveau med AaB, OB og FCM, og eftersom de vil opruste, kan du roligt regne med, at Brøndby har ligaens næstbedste trup næste år.

Beklager den hårde tone, men jeg kan ikke klare, når folk skriver noget så dumt bare for at provokere.
Jeg skriver bare hvad jeg mener. Hvis du tror jeg skriver det bare for, at provokere er du da naiv. Per Bjerregaard har før været ude og sige at Brøndby ville opruste. Claus Jensen vil da ikke lade sin fremtid afhænge af Per B's ord. Claus Jensen er en humørspiller og så er det da dumt og skifte til en klub i krise. Både OB og FCM har et godt fundament og en god trup. Det eneste jeg kunne forestilel mig Brøndby kunne lokke med er en høj løn

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010