home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 562 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ny Newcastle træner...
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Ny Newcastle træner...  (Læst 1938 gange)
KF
Landsholdsspiller

Sv: Ny Newcastle træner...
« Svar #15: 15 Maj 2007, 13:06 »

Jeg har også hørt rygter om Houllier, det kunne da være meget sjovt.

Jeg er ikke rigtig tilhænger af Big Sam, bevares han har gjort det godt med Bolton, men efter min mening spillede, de englands kedeligste fodbold med ham som træner.

Jewell er slidt op, så ham bliver det ikke og Sven-Göran håber jeg virkelig ikke de vælger, da jeg synes, han er totalt overvurderet som træner.

Hvad ser du i Houllier? Han har jo INTET udrettet. Bevares, vundet et par værdiløse ting med Liverpool og mesterskabet med Lyon, men hvilken manager kunne ikke have gjort det?

(jeg ved godt, at det blev Sam Allardyce, men alligevel :-))

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

BjarkeP
Lilleputspiller
*

« Svar #16: 15 Maj 2007, 13:30 »

Jeg tror, at det kan blive Newcastle vendepunkt!

Metsu1
Manager

« Svar #17: 15 Maj 2007, 14:31 »

Hvad ser du i Houllier? Han har jo INTET udrettet. Bevares, vundet et par værdiløse ting med Liverpool og mesterskabet med Lyon, men hvilken manager kunne ikke have gjort det?

(jeg ved godt, at det blev Sam Allardyce, men alligevel :-))

Jeg ser intet i Houllier, men han fik da nogle trofæer ud af Liverpool. Trofæer er jo ikke ligefrem noget The Toon Army er vant til, så det kunne da have været et godt alternativ til "Mr. Boring" Sam Allardyce

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #18: 16 Maj 2007, 14:11 »

Som Newcastle-fan er jeg godt tilfreds med Big Sam. Ok der går nok en rum tid før vi igen vil blive kaldt The Entertainers, men med den kritiske situation klubben befinder sig i - og har befundet sig i i et godt stykke tid - er det ikke champagnebold vi har brug. Vi har brug for stabilitet og resultater. Først når klubben er stabiliseret kan vi begynde at forlange mere seværdig fodbold så jeg tror Sammy er den rette mand til jobbet.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Metsu1
Manager

« Svar #19: 16 Maj 2007, 15:12 »

Som Newcastle-fan er jeg godt tilfreds med Big Sam. Ok der går nok en rum tid før vi igen vil blive kaldt The Entertainers, men med den kritiske situation klubben befinder sig i - og har befundet sig i i et godt stykke tid - er det ikke champagnebold vi har brug. Vi har brug for stabilitet og resultater. Først når klubben er stabiliseret kan vi begynde at forlange mere seværdig fodbold så jeg tror Sammy er den rette mand til jobbet.

Det tror jeg du har helt ret i, jeg håber også på en god periode af Newcastle og især på lidt sølvtøj, det er ved at være på tide.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #20: 16 Maj 2007, 15:48 »

Ja det er skandaløst at klubben ikke har vundet nogen af de hjemlige turneringer siden 1955.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

DeBuur
Manager

« Svar #21: 17 Maj 2007, 00:16 »

Ja det er skandaløst at klubben ikke har vundet nogen af de hjemlige turneringer siden 1955.

hmmmm det vil tage nogle år.... Newcastle har ikke været gode på transfer markedet de sidste 3-4 år.... alt for mange middelmådige spillere er hentet til klubben og jvf bold.dk så venter der en tiltrængt udrensning...
Titus Bramble , Oguchu Onyewu, Craig Moore, Pavel Srnicek og Olivier Bernard skulle være de første der ryger ud.

Jeg så gerne at Newcastle hentede Anton Ferdinand og Tevez i West Ham ...... men mon ikke Big Sam har en plan.... Newcastle er godt tjent med ham som træner  Thumbs Up

YNWA

Lohse
Juniorspiller
**

« Svar #22: 18 Maj 2007, 19:12 »

Jo han skal helt sikkert nok få styr på tropperne i newcastle, er sikker på han har hvad der skal til...

Newcastle United Supporter 4Ever Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010