home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1196 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 241939 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: OB tråden
« Svar #585: 13 Nov 2008, 15:53 »

OBs forsvar var ikke ringe igår, syntes jeg, men ja, de var vel ringe, siden de ikke kunne forhindre dem i at score?

Jeg talte nu bare om at de var ringe der så. Jeg så ikke rigtig kampen, men siden Krellz siger at det var en let scoring, måte forsvaret have stunket der Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #586: 13 Nov 2008, 15:54 »

Grunden til at det var så let, var vel OB's ringe forsvar så? Rullende Øjne
Hmh, har du set kampen Huh?

Hold kæften gang L*** af OB i går ... Hvor spillede OB dog ringe ... Og det gik først helt galt da Runstörm gik ud ...
De spillede da ikke af lort, de var bare evig uheldige og SA stod godt. Btw så blev Runström skadet.

Chakana
Manager

« Svar #587: 13 Nov 2008, 15:55 »

Du sagde at vi ikke fik modstand Krellz, derfor skrev han det.. omg!

Arsenal Football Club

verdenskrig
Manager

« Svar #588: 13 Nov 2008, 15:56 »

Rullende Øjne

Krellz  har du sat din lillebror foran skærmen funny ??

Prøv nu at forstå det her, nu skærer jeg det ud i pap så kan selv DU da forstå det:

Altså.. Vi har et hjørne spark som Henrik hansen ikke får clearet.. M.K.D får bolden og tæmmer den.. Du ved når der kommer en bold i mod en, og man så lægger den død foran sig så man har kontrol over den..

Godt så.. Han kigger op på Henrik Hansen og laver en udfordring, hvilket vil sige at han forsøger at gå forbi manden der forsvarer.. Forstår du det?

Godt hvis du er med så langt så slår han et i-n-d-l-æ-g som er et utroligt godt våben hvis man vil have bolden ind på stregen og ligge Smiley.. Indlægget bliver slået, hvilket vil sige at han sender den indover, så den er foran mål..

Derinde kommer vores forsvarsspiller Mark Howard, du ved ham Englænderen, foran ob's forsvar og header, hvilket vil sige at bolden rammer hovedet.. Han header i mod jeres mål, hvor jeres målmand, som er den eneste mand på banen der må tage med hænder, laver en flot redning, hvilket vil sige at bolden ikke går i mål.. Bolden rammer stolpen som er den der pæl der danner et mål Smiley... Godt så, og så ryger den hen på stregen, som er det sted, hvor banen slutter.. Bolden ligger på stregen, og en af vores spillere kommer igen først på bolden, hvilket på godt dansk vil sige at han når den først Smiley.. Og sparker den ind over stregen.. Hermed har han lavet et mål, som er det der afgører fodboldkampe Smiley

Hermed burde selv du kunne se at der skal en del til at få en bold til at ligge på stregen, og det ikke bare er lige til som du åbenbart påstår.. Håber du kan bruge det til noget Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dasmessi
Gæst

« Svar #589: 13 Nov 2008, 15:57 »

Jeg talte nu bare om at de var ringe der så. Jeg så ikke rigtig kampen, men siden Krellz siger at det var en let scoring, måte forsvaret have stunket der Smiley
Selvfølgelig  Thumbs Up
Rullende Øjne

Krellz  har du sat din lillebror foran skærmen funny ??

Prøv nu at forstå det her, nu skærer jeg det ud i pap så kan selv DU da forstå det:

Altså.. Vi har et hjørne spark som Henrik hansen ikke får clearet.. M.K.D får bolden og tæmmer den.. Du ved når der kommer en bold i mod en, og man så lægger den død foran sig så man har kontrol over den..

Godt så.. Han kigger op på Henrik Hansen og laver en udfordring, hvilket vil sige at han forsøger at gå forbi manden der forsvarer.. Forstår du det?

Godt hvis du er med så langt så slår han et i-n-d-l-æ-g som er et utroligt godt våben hvis man vil have bolden ind på stregen og ligge Smiley.. Indlægget bliver slået, hvilket vil sige at han sender den indover, så den er foran mål..

Derinde kommer vores forsvarsspiller Mark Howard, du ved ham Englænderen, foran ob's forsvar og header, hvilket vil sige at bolden rammer hovedet.. Han header i mod jeres mål, hvor jeres målmand, som er den eneste mand på banen der må tage med hænder, laver en flot redning, hvilket vil sige at bolden ikke går i mål.. Bolden rammer stolpen som er den der pæl der danner et mål Smiley... Godt så, og så ryger den hen på stregen, som er det sted, hvor banen slutter.. Bolden ligger på stregen, og en af vores spillere kommer igen først på bolden, hvilket på godt dansk vil sige at han når den først Smiley.. Og sparker den ind over stregen.. Hermed har han lavet et mål, som er det der afgører fodboldkampe Smiley

Hermed burde selv du kunne se at der skal en del til at få en bold til at ligge på stregen, og det ikke bare er lige til som du åbenbart påstår.. Håber du kan bruge det til noget Peace
Hvor er det smukt skrevet, VK, Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #590: 13 Nov 2008, 15:59 »

"Bolden rammer stolpen som er den der pæl der danner et mål"

Der skal da to stolper og en overlægger til at danne et mål? xD

Chakana
Manager

« Svar #591: 13 Nov 2008, 15:59 »

De spillede da ikke af lort, de var bare evig uheldige og SA stod godt. Btw så blev Runström skadet.
Ja

Men hvorfor scorede I så ikke bare, det var da ikke så smart? Smiley
Held tæller med ikk' Peace

Arsenal Football Club

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #592: 13 Nov 2008, 16:00 »

Haha, skidt VK Grin

Var dog helt vild med den her: "hvor jeres målmand, som er den eneste mand på banen der må tage med hænder" Grin

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #593: 13 Nov 2008, 16:01 »

Rullende Øjne

Krellz  har du sat din lillebror foran skærmen funny ??

Hold da kæft, hvad fanden snakker du om? Jeg har ikke sagt jeg ikke fattede en skid af det? Det er vidst dig der er blind, jeg skrev bare at det jo ikke er svært at score når bolden ligger på stregen.

Chakana
Manager

« Svar #594: 13 Nov 2008, 16:02 »

Krellz, bare man siger OB SUCKS til dig, så går du helt amok.. Grin

Arsenal Football Club

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #595: 13 Nov 2008, 16:02 »

De spillede sku da virkelig ringe ... Simpelhen pinlig indsats  Forlegen

SA vil jeg ikkkommeterpå ...  crazy

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #596: 13 Nov 2008, 16:03 »

Krellz, bare man siger OB SUCKS til dig, så går du helt amok.. Grin
Nej? Hvem har da skrevet OB SUCKS? Hader bare når i skal spille smart.

verdenskrig
Manager

« Svar #597: 13 Nov 2008, 16:04 »

Selvfølgelig  O0Hvor er det smukt skrevet, VK, Smiley

Kys Thumbs Up

Stolperne og overligger går jo ud i en ik, dermed er der kun en Wink

Hold da kæft, hvad fanden snakker du om? Jeg har ikke sagt jeg ikke fattede en skid af det? Det er vidst dig der er blind, jeg skrev bare at det jo ikke er svært at score når bolden ligger på stregen.

Du fatter bare generelt ikke noget som helst Rullende Øjne! Når du nedgører vores mål ved at sige det er nemt at sparke den ind når den ligger på stregen, bliver jeg jo nødt til at oplyse dig om at der skal et svært forarbejde til for at få den til at ligge der Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #598: 13 Nov 2008, 16:06 »

Krellz      16:05:59     Skriver et indlæg i OB tråden. Shockeret

Hvad mon han nu finder på Peace

Cool

alek9000
Manager

« Svar #599: 13 Nov 2008, 16:07 »

Stunket? Hedder det ikke stinket Grin?

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010