home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1170 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  OB tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 114 Udprint
Forfatter Emne: OB tråden  (Læst 242809 gange)
simonob
Landsholdsspiller

Sv: OB tråden
« Svar #120: 15 Maj 2008, 14:59 »

Ja kan godt være men alligevel. Bolanos er ligesom Ailton. Han har heller ikke slået igennem. Så hvis jeg skulle vælge hvem af dem er har slået igennem mest, er det Ailton

Nej nej nej nej nej nej nej... Du må jo ha drukket af natpotten... Ailton ku ikk engang slå en fra 1. division af, som han har spillet hidtil.. Bolaños bør blive månedens spiller... Enten har du ikke set hans kampe, eller fatter du da hat ? Sad ved siden af Kent Nielsen under OB - Esbjerg, og han sagde at selvom Fall var med for os igen, frygtede han mere Bolaños.. Og jeg tvivler på at han frygtede Ailton inden de slog fck 3-2... Men det er jo Kent Nielsen.. Han ved vel ikke noget om fodbold så ?

Ja ok, er ikk blind. Jeg skrev ikke indlægget for at du skulle skrive med størrelse 32?

Du forstod det jo ikk første gang.. Men nu gør du da.. Så det hjalp.. Wink

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

dasmessi
Gæst

« Svar #121: 15 Maj 2008, 15:01 »

Nej nej nej nej nej nej nej... Du må jo ha drukket af natpotten... Ailton ku ikk engang slå en fra 1. division af, som han har spillet hidtil.. Bolaños bør blive månedens spiller... Enten har du ikke set hans kampe, eller fatter du da hat ? Sad ved siden af Kent Nielsen under OB - Esbjerg, og han sagde at selvom Fall var med for os igen, frygtede han mere Bolaños.. Og jeg tvivler på at han frygtede Ailton inden de slog fck 3-2... Men det er jo Kent Nielsen.. Han ved vel ikke noget om fodbold så ?

Du forstod det jo ikk første gang.. Men nu gør du da.. Så det hjalp.. Wink
Ja du dygtig. Smiley. Så snakker vi videre. Kent Nielsen er en dygtig træner. Og hvem er det fra 1. division Ailton IKKE, kan slå af?

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #122: 15 Maj 2008, 15:05 »

Ja du dygtig. Smiley. Så snakker vi videre. Kent Nielsen er en dygtig træner. Og hvem er det fra 1. division Ailton IKKE, kan slå af?

Han kan nok ikk slå Pablo af i Vejle som han har spillet nu.. Men det var oss bar for at sætte tingene i perspektiv... Hvis du ikk har set Bolaños kampe, sys jeg ikk du skal udtale dig omkring det.. Så kan du holde dig til dit jubleri af Ailton, i fck-tråden...

sla
Ynglingespiller

« Svar #123: 15 Maj 2008, 15:07 »

Jeg er slet ikke med.... Hvordan kan Ailton sammenlignes med Bolanös...

I dette år er han kåret som man of the match 3 gange... 2 gange inden for de sidste 4 OB kampe... Han har scoret 4 mål... Og han har (dette vil blive en skud i tågen da jeg ikke kan finde nogen statistik på det) omkring 6 assists...

Det er da pænt for en spiller som stadig spiller i DK på sin første år...

Jeg er godt tilfreds.. Og giv ham et par kampe mere, så tror jeg at vi vil se at han starter inde i 3 ud af 4 kampe...

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

Cencur
Manager

« Svar #124: 15 Maj 2008, 15:09 »

Adeshina A. Lawal   Vejle   14   
    2   Pablo Pinones-Arce   Vejle   13   
    3   Kenneth Fabricius   SønderjyskE   13   
    4   Anders Clausen   Hvidovre   13   
    5   Emmanual Ake Muttendango   HIK   13   
    6   Rasmus Katholm   Fredericia   12   
    7   Lasse Ankjær   Skive   10   
    8   Jesper Kjærulf   SønderjyskE   10   
    9   Martin B. Christensen   LFA   10   
    10   Henrik Toft   Herfølge   10   

....

70   Thomas Raun   Silkeborg   3   
    71   Martin Ørnskov Nielsen   Silkeborg   3   
    72   Nick Andersen 3

Der har du alle de spillere som har scoret flere mål end Ailton Smiley Dem kan han ikke slå af med hverken sit spil eller sit målsnit. "..." indikerer at der er ca 60 personer mere på den liste, deriblandt en spiller som kun har spillet 10 kampe, men alligevel scorer flere kasser end Ailton Smiley

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #125: 15 Maj 2008, 15:10 »

Jeg er slet ikke med.... Hvordan kan Ailton sammenlignes med Bolanös...

I dette år er han kåret som man of the match 3 gange... 2 gange inden for de sidste 4 OB kampe... Han har scoret 4 mål... Og han har (dette vil blive en skud i tågen da jeg ikke kan finde nogen statistik på det) omkring 6 assists...

Det er da pænt for en spiller som stadig spiller i DK på sin første år...

Jeg er godt tilfreds.. Og giv ham et par kampe mere, så tror jeg at vi vil se at han starter inde i 3 ud af 4 kampe...

- SLA

Enig..

sla
Ynglingespiller

« Svar #126: 16 Maj 2008, 07:28 »

For ******* da også... øv... Hvorfor har OB bare ikke køligheden når det gælder... Nu får OB ikke medajler i år... Og helt ærligt... så fortjener vi ikke de medajler, med alt for mange halve præstationer... Sådan noget sovs...

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

dasmessi
Gæst

« Svar #127: 16 Maj 2008, 07:36 »

Det var en rimelig skidt præstation af OB. Nu får de ikke medaljer. Det helt sikkert.

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #128: 16 Maj 2008, 08:36 »

Adeshina A. Lawal   Vejle   14   
    2   Pablo Pinones-Arce   Vejle   13   
    3   Kenneth Fabricius   SønderjyskE   13   
    4   Anders Clausen   Hvidovre   13   
    5   Emmanual Ake Muttendango   HIK   13   
    6   Rasmus Katholm   Fredericia   12   
    7   Lasse Ankjær   Skive   10   
    8   Jesper Kjærulf   SønderjyskE   10   
    9   Martin B. Christensen   LFA   10   
    10   Henrik Toft   Herfølge   10   

....

70   Thomas Raun   Silkeborg   3   
    71   Martin Ørnskov Nielsen   Silkeborg   3   
    72   Nick Andersen 3

Der har du alle de spillere som har scoret flere mål end Ailton Smiley Dem kan han ikke slå af med hverken sit spil eller sit målsnit. "..." indikerer at der er ca 60 personer mere på den liste, deriblandt en spiller som kun har spillet 10 kampe, men alligevel scorer flere kasser end Ailton Smiley

Nu er det jo ogsaa meget nemmere at score i 1. division.. og Ailton er bedre end alle dem der er der, maaske med undtagelse af Pinones Arce.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #129: 25 Maj 2008, 12:58 »

Mærkelig diskussion i en OB-tråd.

Velan - det er så nemt at råbe Olsen raus, når det ikke kører. Det er i det hele taget så nemt, så nemt at give træneren skylden for holdets manglende formåen - men det er så også hans opgave at få det til at formå! Og det har Lars Olsen bevist, han ikke kan. Jeg tør æde min gamle OB-kasket på, der også kører en del snak i Ådalen i disse dage ang. træneren. Jeg har svært ved at forestille mig, han sidder i sadlen, når SAS Ligaen er tilbage igen. Og da der ikke er rimelige træneralternativer indenlands, sidder de sikkert og kigger ud mod verden. Når man kunne hive Bruce Rioch til klubben, vidner det om, OB kan trække store trænernavne til klubben - så det blir spændende!

JKJ
Gæst

« Svar #130: 25 Maj 2008, 13:09 »

Mærkelig diskussion i en OB-tråd.

Velan - det er så nemt at råbe Olsen raus, når det ikke kører. Det er i det hele taget så nemt, så nemt at give træneren skylden for holdets manglende formåen - men det er så også hans opgave at få det til at formå! Og det har Lars Olsen bevist, han ikke kan. Jeg tør æde min gamle OB-kasket på, der også kører en del snak i Ådalen i disse dage ang. træneren. Jeg har svært ved at forestille mig, han sidder i sadlen, når SAS Ligaen er tilbage igen. Og da der ikke er rimelige træneralternativer indenlands, sidder de sikkert og kigger ud mod verden. Når man kunne hive Bruce Rioch til klubben, vidner det om, OB kan trække store trænernavne til klubben - så det blir spændende!

Jamen helt ærlig, han kan jo ikke selv sparke bolden ind, holdet har jo et hav af chancer og burde have vundet en del flere kampe hvis de bare havde puttet en brøkdel ind af de 100% chancer de har haft...
Holdet spiller jo som sådan ok og det positive er jo at de kommer til chancerne, det havde jo været noget helt andet hvis i spillede godt UDEN at komme frem til chancerne...
Måske i skulle kigge på om det er de rigtige angribere i har istedet for...

dasmessi
Gæst

« Svar #131: 25 Maj 2008, 18:16 »

Jamen det er jo IKKE ALLE fodboldspillere der kan putte bolden i kassen ved HVER chance.! ticked off

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #132: 04 Jun 2008, 15:47 »

Jamen det er jo IKKE ALLE fodboldspillere der kan putte bolden i kassen ved HVER chance.! ticked off

det siger han jo så heller ikke..

men et hold der skaber så mange chancer som vi gør burde have flere sejre end dem vi har fået, istedet for de latterlige uafgjorte..

men hvis vi nu ikke kan finde angribere der kan score køber vi da bare en back der kan..

Esben Ruud er blevet præsenteret i OB idag, og vi sender så Søren Jensen den anden vej..

Badefar
Manager

« Svar #133: 04 Jun 2008, 22:47 »

BJØRN RUNSTRØM!!!

Så bliver dagen sku ikke meget bedre

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #134: 04 Jun 2008, 23:12 »

Nogen der kender eller har erfaring med Bjørn Runeström ?

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 114 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010