Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1154 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrence FM2008
Kænguruen hopper syd på
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
Forfatter
Emne: Kænguruen hopper syd på (Læst 3078 gange)
mack2000
Gæst
Kænguruen hopper syd på
«
:
11 Maj 2007, 16:26 »
Kænguruen Hopper Syd På
Indledning Om Klubben, Og Ligaen
Indledning om klubben:
Den australske liga (A-League) er en liga med rivende udvikling. Senest efter det netop overstående VM sidste sommer, steg Australien helt til top. Dette kan også ses i hjemlandet hvor interessen for A-league har steget markant.
Det er ikke første gang jeg prøver australsk fodbold af, men det bliver første gang jeg spiller med Sydney FC. Så det bliver en lille udfordring selvfølgelig. Jeg ved det er en liga med masser af potentiale som også indeholder deres stjerner. De har selvfølgelig ikke nogle af de helt store kendte spillere, men fx min valgte klub, så spiller Dwight Yorke der. Der spilles 21 kampe i selve ligaen, før et andet mesterskab åbner op. Det er ”final 4”, hvor kun de 4 øverste klubber går videre til deres eget prestigefulde mesterskab.
Håber i vil være med, når kænguruen hopper syd på….
Om Bloggen:
Selve denne blog ville blive skrevet på 2 måder. Fra en journalist synspunkt, og fra en spillers synspunkt. Hvem spilleren er endnu osv. Ved jeg endnu ikke selv, men det kommer!.
Sydney FC Ansætter Dansk Manager
Flere medier kan i dag erfarer at den Australske klub Sydney FC, har valgt at skifte ud på træner posten. I stedet ind kommer en forholdsvis ung ukendt dansker som kommer til at stå i roret for en fodbold klub som jagter sit ”final” 4 mesterskab nr. 5.
Det forventes at Sydney FC vil præsenterer den unge dansker engang i morgen formiddag dansk tid.
Tor1991
Gæst
Sv: Kænguruen hopper syd på
«
Svar #1:
11 Maj 2007, 16:45 »
Lyder spændende, god indledning..
Glæder mig til at høre mere om Sydney FC
bachpoulsen
Førsteholdsspiller
«
Svar #2:
11 Maj 2007, 16:48 »
God indledning...
"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."
Berendt
Manager
«
Svar #3:
11 Maj 2007, 17:06 »
Hmm, tror du har placeret din blog forkert... Sydney FC er ikke med på deltagerlisten?... Selvom det ser ud til at være en god start
.. Yes, he is back ..
mack2000
Gæst
«
Svar #4:
11 Maj 2007, 17:17 »
Citat af: Berendt 11 Maj 2007, 17:06
Hmm, tror du har placeret din blog forkert... Sydney FC er ikke med på deltagerlisten?... Selvom det ser ud til at være en god start
Jeg havde startet en med Fremad Amager, men den lå i 2006 blogs, og den vil jeg gerne forsætte med senere hen. Jeg har taget Sydney FC nu. Jeg skal nok lige kontakte en af dem der står for det:)
Håber det er okay:)
mack2000
Gæst
«
Svar #5:
11 Maj 2007, 17:36 »
Den Første Uge
Dwight Yorke fortælling
Dwight Yorke blev manden vi følger, mest pga. hans store fortid i MAN UTD, men også pga. muligheder rent skrivemæssigt. Man høre tit om unge og lidt mindre ukendte, men denne gang valgte jeg en rigtig veteran.
Jeg havde lige stået op da jeg fik den raske melding. Vores gamle træner havde valgt at gå af, men sjovt nok havde medierne i stedet valgt at kalde det for en fyring. Synd for hans omdømme. Men på den anden side var det på tide at der skete noget i klubben. Vi mangler nogle nye unge kræfter til at bærer holdet frem i fremtiden.
Jeg vidste godt selvom Sydney FC har papir på mig til d.1. juli 2007, at min karriere og start plads på holdet kan forsvinde på nul og niks. Jeg havde opnået nærmest gude status her nede efter et par sæsoner, og min fortid i Manchester United, havde klart været med til det. Hvad hvis jeg aldrig havde slået igennem i England? Spillede jeg så stadig her nede alene på grund af mit navn?
Selv om pressen på det seneste havde været godt efter mig og min såkaldte mål tørke, må jeg erkende, jeg føler jeg burde være fast mand i opstillingen.
Hvis jeg skyndte mig kunne jeg nå hen til pressemødet og se vores nye træner tale med pressen. Jeg vidste absolut intet om ham, og havde slet ikke fået at vide at vores daværende træner havde tænkt sig at gå af. Men sådan er business.
Min Audi A3 holdte klar ude foran, en bil som jeg i øvrigt var utrolig glad for. Den kørte på sin ”tredje” sæson, og snart ville den fjerde måske også komme hvis alt går vel i min karriere. Bilen var klubbens, men lejligheden var min egen. Min 199 kvadratmeter store lejlighed i hjertet af Sydney var hårdt betalt. God udsigt til en verden som kun kan ses her nede.
Nå nok snak, af sted måtte jeg..
Dwight Yorke's AUDI A3
Pressemøde
Medierne stod spændte og ventede på af Sydney FC’s bestyrelsesformand Walter Bugno skulle præsentere Sydney FC’s nye manager.
Den nye manager havde nogle dage forinden fået stikket en 1-årige kontrakt i hånden kunne flere kilder oplyse. Hvor vidt pengemæssigt den så ud, vides stadig ikke.
”Vi er i dag stolte over at kunne holde et meget lille og kort pressemøde om hvem der skal styrer Sydney FC i 2005/2006 sæsonen. Manden vi har fundet kommer helt fra den anden side af jordkloden, Danmark. Vi mener han er det rette unge fit til at bruge hernede, også har vi samme intentioner om at forbedre vores truppe markant i fremtiden”.
Pressemødet blev ved i ca. 10 minutters tid hvorefter den nye unge danske manager på 29 år forsatte med at besvarer pressens spørgsmål i godt og vel 5-10 min.
Næste update snart- og endnu bedre;)
«
Seneste Redigering: 11 Maj 2007, 17:38 af mack2000
»
mack2000
Gæst
«
Svar #6:
11 Maj 2007, 18:10 »
Medieluder?
Dagen der på.
Jeg havde lige mødt tidligere end før. Ikke fordi der skulle ske noget specielt, men eftersom resten af holdet havde fået snakket med vores nye træner tænkte jeg det ville være på sin rette plads at præsenterer sig selv for ham. Hvad jeg havde hørt igennem Steve Corica (Sydney FC) i telefonen lød det som om at vores danske ven var ret flink. Hvordan han var på banen ligeledes ved jeg endnu ikke, det samme gjorte Steve Corica heller ikke.
Det var en ret halv varm morgen, ca. 26 grader og ingen blæst. Jeg susede af sted i min Audi A3 ned mod vores store træningscenter for lige at få varmen, inden eftermiddags, træningen. Det var længe siden jeg havde fået løbet og trænet mine muskler, og jeg følte mig en anelse svag. Selve ”off season” havde jeg brugt på noget så uprofessionelt som at drikke og feste hele vejen igennem. Ikke fordi jeg tror klubben vil blande sig i det, men formen havde ligesom forsvundet lidt kunne jeg mærke. Nogle kilo var også taget på.
Jeg bliver ved med at tænke på det der blev sagt på pressemødet i går. Forbedringer var på vej, hvilket var = forstærkninger. Da vores gruppe af angriber er forholdsvis godt oppe i alderen, var det klart for en hver at vores plads kunne være i søgelyset. Når det var sagt, så havde jeg alligevel så gode forbindelser med vores bestyrelse at hvis vores nye danske ven skulle tænke sig at hente en ny til, så skulle jeg nok sørge for at jeg beholdte min plads alligevel. Der var en grund til jeg var den spiller i Sydney der solgte flest trøjer i sidste sæson. Hele 25,211 trøjer røg over disken med mit navn og nr. Det gør mig stolt, og sådan skulle det gerne blive ved med at være, hvis det stod til mig.
Allerede små 20 minutter inde i min træning, får jeg øje på en af mine holdkammerater. Clint Bolton (målmand) var åbenbart også vendt tilbage til byen, eftersom han var bosat i udlandet det meste af sæsonpausen. Han virkede nu heller ikke i den bedste form, men sådan havde det altid været med Clint, man vidste aldrig rigtig hvordan hans form var. Penge betød mere end selve spillet for ham, og jeg følte snart det samme. En skræmmende tanke men den måtte jo komme. Måske var det kun et spørgsmål om tid inden min kuffert blev pakket og af sted imod en arabisk millionær klub, som vi havde set fra blandt andet Figo, De Boer etc. Det var blevet meget populært når man ramte de 32 år og op efter, at søge imod pengene. Det havde jeg dog ikke helt i tankerne endnu, Sydney FC var stadig holdet for mig- men uden tvivl kommer denne sæson til at afgøre mine fremtidsplaner.
Jeg har 2 år tilbage, men har kun planer om denne sæson med. Derefter vil jeg søge efter en ny kontrakt fra Sydneys bestyrelse, vil de ikke forlænge, og give mig ca. 5,000 mere så vil jeg nok blive bedt om at se andre veje.
Clint Bolton havde fået øje på mig. ”hej, jeg vidste ikke at du allerede var kommet til byen” sagde jeg. ”Jo.. Der sker jo ting og sager når man er væk kan jeg se. Jeg kunne godt bruge 2 måneder til uden fodbold, men sådan er det jo”, svarede Clint, som var i gang med at lave bænkpres. Samtalen var lidt tam i det. Jeg havde ikke rigtig noget tilfælles med ham udover fodbolden. Det var ingen hemmelighed at os angrebs kollegaer var mere sammen end med de resterende drenge på holdet.
” Nå, jeg må se at komme videre, jeg skal hilse på vores træner”… også var den dag gået i træningsrummet.
N17
Manager
«
Svar #7:
11 Maj 2007, 18:21 »
større skrift tak
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
mack2000
Gæst
«
Svar #8:
11 Maj 2007, 19:31 »
Lidt om holdet.
Målmand:
På kassen har Sydney FC veteran målmanden Clint Bolton, som også har A-landholds erfaring. Hans erfaring, samt lederevner gør ham til det fortrukne valg foran talentet Justin Pasfield, som virkelig kan gå hen og bliver meget større end Clint Bilton.
Forsvaret:
I forsvaret på venstreback pladsen er Alvin Ceccoli valget. Han er endnu en af de, lidt ældre herre på holdet, som har en del erfaring fra tidligere klubber. Stadig en dygtig og brugbar back. Mark Rudan må være det fortrukne valg i det centrale sammen med talentet Jacob Timpano.
Midtbane:
Midtbanen hører til den stærkeste i australsk fodbold. Dette er også nøgle kæden på hele Sydney FC’s hold. Fænomenet David Carney, og langskuds skytten Middleby er begge holdets bedste kantspillere. I midten finder vi Ufuk Talay sammen med Steve Corica som er et af holdets allerstørste profiler. Ingen opgradering nødvendig på midten.
Angrebet:
I angrebet har Sydney FC måske ligaens bedste angrebs duo i dwight Yorke, og Sasho Petrovski. På bænken har vi blandt andet et stort talent i Alex Brosque.
Lidt om truppen hurtigt.
mack2000
Gæst
«
Svar #9:
11 Maj 2007, 23:23 »
Angrebs kontrovers inden sæson start
D.8 Juli.
Sydney FC TV reporterer:
Sydney FC’s bestyrelsesformand Walter Bugno, skulle angiveligt have sagt på et spillermøde at Dwight Yorke ikke indgik i de længere planer for fremtiden, og vil derfor ikke få fornyet sin kontrakt i dette år som han angiveligt skulle have ønsket sig. Sydney FC valgte d.8 Juli at fyrer holdets veteran angriber David Zdrilic for at gøre plads til en kommende ny spiller på holdet. Ifølge de australske regler må truppen max have en månedsløn på omkring 915,000. Dwight Yorke kan meget vel ryge samme vej da han lige pt. Er holdet bedste betalte spiller.
Det var ikke muligt at få en kommentar fra bestyrelsesformande
n Walter Bugno i dag, men hans talsmand fortæller os at vi ikke burde grave dybere i denne sag end nødvendigt.
Dwight Yorke var derimod til at træffe på telefonen og han sagde følgende om situationen: ” Jeg er selvfølgelig dybt rørt over at have fået at vide at min situation her nede spidser til. Jeg ønsker at spille førsteholds fodbold i år, og vinde mesterskabet- det kan bare ikke lade sig gøre hvis jeg ingen spilletid får. Med hensyn til kontrakten er det taget ud af en sætning, og jeg ønsker ikke yderligt at kommentere sagen her og nu”.
Meget kunne tyde på at et angrebsskifte er på vej i Sydney FC, men hvem er dog manden der er på vej ind?
Taribo West kommer nu til at spille fodbold igen, denne gang i Australien!
d. 9 juli.
BBC Sport.
2 nye ansigter til Sydney FC.
Klubben kunne i dag præsentere to helt nye spillere til truppen, det drejer sig om Taribo West som er blevet hentet ind fra en fri transfer samt Alaattin Tosun fra Kõln. Hvor meget begge handler skulle have kostet oplyses ikke, men ifølge Walter Bugno har disse spillerindkøb intet med fyringen af David Zdrilic.
Begge spillere havde deres kommentarer til handlen.
Taribo west - Jeg er yderst glad for at komme til at spille igen, jeg tror australsk fodbold passer mig fint. Jeg er her nede for at gøre mig fortjent til at starte nede i forsvaret hver eneste kamp.
Alaattin Tosun – Hvad skal jeg sige, dette er muligheden for mig til at slå igennem i fodboldens forunderlige verden. Jeg ser frem til at spille på Aussie Stadium.
Begge spillere har skrevet under på en 2-årige kontrakt (2008).
Trøjevalg
Dwight Yorke var en af hele 19 spillere i Sydney FC truppen der idag fik sit nr. Dette år bomber # 10!
Dagbog!
Dagbog d. 9 Juli.
Okay der er sket en masse siden sidst, og det er første gang jeg skriver i min dagbog. Så håber at i fans vil læse med. Som i alle ved, hvis i selvfølgelig har fulgt med så har vores bestyrelsesformand valgt på et møde vi holdte for nogle dage siden, at melde ud at jeg ikke indgår i Sydney FC’s fremtidsplaner. Jeg føler mig en smule skuffet over min situation han har stillet mig i. Men tværtimod skal han ikke få mig ned med nakken, jeg vil derimod bevise at jeg sagtens kan sparke bolden ind endnu. Nu må jeg bare vinde min træners overbevidsthed om at jeg er den rette mand oppe foran. Konkurrence er sundt, og jeg ser gerne en ny angriber i truppen. Men det skal ikke være på bekostning af en fyreseddel. Det er trist at jeg næsten netop nu skriver dette. En af mine gode holdkammerater er blevet smidt på porten. Held og lykke til David (Zdrilic). Det jeg undre mig over er at hvis man ville gøre plads til en ny spiller i truppen, så hvorfor ikke fyre den spiller der koster mest i lønnen? Når jeg åbenbart alligevel ikke indgår i fremtidens planer, så måtte jeg da være det oplagte valg?
Jeg klager ikke. Nå må til træning,
take care guys!....
D.10 Juli. (Dwight Yorke fortælling)
Jeg havde netop kommet ind af døren fra vores ugentlige løbetræning med Jamie, da min telefon ringede. Det var et af klubbens bestyrelsesmedlemme
r der spurgte hvor vidt jeg kendte til Russell Latapy. Russell er en rigtig god ven af mig, og har været det i flere år. Både på landsholdet, men også udenfor banen. Desværre lakker hans karriere også mod en ende. Jeg fik fortalt at man havde en spejder oppe i Skotland for at se på ham, og naturlig nok spurgte de om jeg kunne overtale ham til at komme her nede i varmen. Jeg svarede at jeg ville forsøge på det, og fandt dernæst telefonen nr. frem til ham.
Ring…..ring….ring..
”Hey Russell..” – Dwight Yorke.
“ Hey min ven.. Hva så?” – Russell Latapy.
”Ehh.. jeg tænkte på om du måske var interesseret engang i at søge her nede i varmen?” – Yorke.
” Mener du helt præcist?.. Spille for jer eller?”- Latapy.
”Ja.. jeg har lige modtaget et opkald om at jeg skulle ringe til dig for at høre om du var interesseret?”- Yorke.
”Jeg har faktisk modtaget et kontrakt tilbud i morges fra din klub, men jeg kan ikke takke ja til den. Lønnen er fin osv, men mit hjerte er nu i Falkirk”- Latapy.
” Så er der vel ikke mere jeg kan gøre ved det… Godt at høre fra dig, vi tales ved”- Yorke
”Ja selvfølgelig..” Latapy.
Dyt..dyt…
Nå jeg måtte heller, melde tilbage til klubben at han ikke ville. Og bagefter tage et langt bad!
Træningskampe
11.Juli Træningskamp.
Sydney Olympic – Sydney FC
Debut til Taribo og Tuson. 1-5 sejr, hattrick af bounavoglia og 2 scoringer af petrowski.
16. Juli træningskamp.
Marconi- Sydney FC 0-2 , 2 kasser af bounavoglia igen.
Sydney FC TV reporterer:
Sydney FC har valgt at forlænge kontrakten med veteranen Bounavoglia yderlig 3 år. Aftalen var absolut intet problem for nogle af parterne og de begge følte at det var på tide og nødvendigt.
Mesterskabs odds.
Vi er blevet placeret som 4-6 favoritter og er derved store favoritter til at forsvare vores titel igen. Herefter kommer klubber som Perth Clory, og Newcastle Jets med henholdsvis 5-4, 6-4.
Næste kamp mm.
Næste kamp: A-league trænings turnering. Imod Adelaide Utd d. 22 Juli.
Skader:
Carney influenza (2 ugerstid ca.)
Ufuk Talay brækket tå ude I 2 måneder.
Kommentar er velkommen:)
mack2000
Gæst
«
Svar #10:
12 Maj 2007, 13:46 »
I skal være velkommen til at kommentere om i syntes selve opsætningen er god nok?. Er ikke så god til at placere billederne som jeg egentlig ville.. så håber i kan klare det:D
Metsu1
Manager
«
Svar #11:
12 Maj 2007, 14:11 »
Sjovt/spændende klubvalg
Som John Spurs skriver, vil jeg også gerne have normal skriftstørrelse og prøv eventuelt at kigge på denne
guide
vedr. billederne, det kan hjælpe dig til at sætte dem pænere ind i bloggen
«
Seneste Redigering: 12 Maj 2007, 14:13 af Metsu1
»
mack2000
Gæst
«
Svar #12:
12 Maj 2007, 14:30 »
Citat af: Metsu1 12 Maj 2007, 14:11
Sjovt/spændende klubvalg
Som John Spurs skriver, vil jeg også gerne have normal skriftstørrelse og prøv eventuelt at kigge på denne
guide
vedr. billederne, det kan hjælpe dig til at sætte dem pænere ind i bloggen
Mange tak for guiden:).
Skriftstørrelsen skal nok blive lavet om til normal igen:). Regner med en update finder sin vej igen idag, inden MGP;)..
mack2000
Gæst
«
Svar #13:
12 Maj 2007, 21:23 »
August Måned
August måned.
August måned bød på mange spændende ting og sager. Sæsonens første vigtige par kampe startede da A-league træningsturneringen blev sparket i gang, en turnering om Sydney FC aldrig har nået finalen i. Om de gjorte det, kan du læse senere.
Det var også en måned hvor vores ”hero” Dwight Yorke kom til at spille en større rolle, samt et par andre hidtil ukendte spillere. Hvordan gik det Taribo West med hans debut? Og meget mere bliver besvaret i denne update.
Den første kamp i træningsturneringen var imod Adelaide Utd. Vores gruppe må anses for at være et af de sværeste. ( Adelaide, Newcastle Jets, New Zealand Knights), men alligevel var forventninger til denne turnering som er opvarmning til den regulære sæson, ret høje. Største parten af Sydney FC’s truppe er 100% fit, så dette måtte ikke glippe.
Første kamp var som sagt imod et Adelaide United holdet som havde brugt det meste af sæsonpausen på at hente et par ukendte spillere ind til holdet, men imod Sydney FC i sæson åbningskampen så det ikke ud til at de kunne gøre det store. Sydney FC udspiller dem totalt i første halvleg og kommer foran med hele 2 pinde. Dette bliver også kampens resultat efter et hav af chancer i 2 halvleg til Sydney FC, men flere af spillerne var ikke helt på toppen med deres afslutninger. 3 første points hjemme.
Sydney FC – Adelaide UTD 2-0
Målscorer:
Alaattin Tosun frækt knækskud ude fra feltet som ryger hårdt ind.
David Carney, snitter en forsvarspiller, og bolden ryger forbi keeperen.
(Dwight Yorke kommer ind fra 2.halvleg uden at have den store succes).
Efter kampen lykkes det Sydney FC at skrive kontrakt med Gianfranco Zola, som kommer til at blive førsteholdets nyeste træner.
Anden kamp i A-league træningsturneringen var imod en af mine favoritter til at tage guldet hvis vi ikke selv gør det, nemlig Central Coast. Dette hold spillede total fejlfrit næsten imod os, og vi må se bolden ryge hele 3 gange ind i vores net, før vi selv for udlignet til slut.
(Dwight Yorke kommer ind fra 2.halvleg start, og gør det rigtig godt!).
Central Coast – Sydney FC 3-1
Tredje og sidste kamp i gruppespillet var imod New Zealand Knights. Et hold der bare skulle slås for at komme videre til semifinalerne. Inden kampen havde jeg et par små skader, men valgte stort set at forsætte med samme hold som mødte Central Coast, og det gav pote. En 0-2 sejr blev hentet hjem, og mon ikke vores ”hero” scorede hele 2 gange. Først på straffespark, og bagefter på et drømme hug efter en klasse aflevering fra Carney.
Med 6 points i 3 kampe, og en anden plads var Sydney FC sikret videre adgang i turneringen. Semi finalen ventede og det samme gjorte Newcastle Jets. Et hold jeg ikke kender meget til, selvom jeg har masser af erfaring fra australsk fodbold. Men inden vi når så langt hen, så hentede holdet endnu en profil til klubben, Nick Mrdja som nettede hele 2 gange imod undertegnet i Central coast kampen. 500.000 måtte Sydney FC slippe, men dertil mener jeg også at holdet har fundet en virkelig god angriber på dette niveau.
Semi finalen
Newcastle Jets 0 – 2 Sydney FC.
En meget hård kamp, hvor Sydney FC er utrolig heldig med at hive sejren hjem. Det kunne ligeså godt have været omvendt. Dwight Yorke deltog ikke i denne kamp. Mål scoret af Sydney FC :
Petrowski med begge.
Klubbens første finale i træningsturneringen var en realitet. Udmærket spil igennem turneringen satte store forhåbninger til finalen imod holdet der netop slog os hele 3-1, Central Coast.
For at gøre en lang historie kort, så var det en frygtlig kamp. Hele 11 kort uddelt, og Central Coast spillede de sidste 15 min med 9 mænd. Alligevel lykkes det dem at presse og ud i straffespark, hvor det der bare simpelthen ikke måtte ske, skete. Vi taber straffesparks konkurrencen, og vi må tage til takke med en 2 plads. Set i bag spejlet er det okay, men til dagens finale er det absolut ikke okay at tabe en kamp hvor vi havde 15 min til at score det vindene mål over 9 mænd.
Vi har nu passeret d. 14 August. Taribo West, Steve Corica lider begge med et par mindre skader, ikke det store.
Alaattin Tosun er en meget eftertragtet mand i dette øjeblik, og vi har modtaget flere store tilbud fra klubber i Europa. Bud på 25 millioner har været der, men jeg ønsker at beholde ham hvert fald denne sæson ud. Stort talent, som allerede udmærker sig på det tyrkiske U21 landshold.
Næste update snart.
Lindskov6ooo
Førsteholdsspiller
«
Svar #14:
12 Maj 2007, 21:34 »
Hvordan ser stillingen ud ?
//Lindskov6ooo
Sider:
[
1
]
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »