home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  2 Brugere, 750 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  München (Før: Sevilla, Roma)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: München (Før: Sevilla, Roma)  (Læst 31480 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: [AFSTEMNING] München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #150: 20 Maj 2007, 14:59 »

Argentinsk til München
           31.08.09 - die-bayern.de

Bayern München har hentet en sydamerikaner i dette transfervindue i stjernen Julio Baptista fra mægtige Arsenal. Men idag kom der mere fra de varme lande sydvest over. Ikke at de spillede i de lande før, nej. Men der ligger deres hjemland Argentina. De er begge argentinske landsholdsspillere. Begge er angribere. Den ene er ung den anden erfaren. Vi snakker her om selveste Javier Saviola som er hentet i Barcelona, og Sergio Agüero som er hentet i Atletico Madrid.

De er begge 2 kæmpe stjerner. Begge ville være perfekte på næsten alle hold, Agüero måske på flere end Saviola, da Saviola jo trodsalt er 27 år gammel. Med disse 2 indkøb sender det formentlig Nakamura ud af startelleveren og giver plads til en sydamerikansk offensiv, i Baptista, Saviola og Agüero. Vi kan ikke andet end at glæde os til sæsonen for alvor kommer igang, og se disse i Champions League sammenhæng. MUMS!

Priserne på disse 2 spillere må have været høje. Kicker spår omkring 300 mio for begge. Men det tror vi ikke slår til, vi mener vi mere skal op i 400 mio. Men det finder vi nok aldrig præcist ud af. Men i Atletico Madrid er man mere skuffede end i München. Her er man sure på klubben efter salget af yndlingen Sergio Leonel Agüero. Forståeligt så god som han er i en alder af bare 21 år.

Vi har også fået lidt kommentare med på vejen. Jeg hev fat i de 2 hovedpersoner efter deres første træning idag. De sagde følgende: München er en alt for god klub til at afslå. Jeg (Saviola) var ved at blive smidt ud af Barcelona, efter købet af Pizarro fra Bayern. Dermed var det oplagt at skifte hertil for at få spilletid. Jeg (Agüero) har samme opfattelse af klubben, en klub med fremtid i. Plus de har Peter Schmeichel en af mine gamle favorit spillere da jeg var barn, nu som træner. Ønsketænkning dengang, virkelighed nu.

Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [AFSTEMNING] München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #151: 20 Maj 2007, 15:52 »

Delte meninger i seneste afstemning Smiley

Spørgsmål: Skiftet til München er:
Fornuftigt - 1 (7,1%)
Iorden - 4 (28,6%)
Ok - 1 (7,1%)
Dumt - 4 (28,6%)
Skandaløst - 4 (28,6%)
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [AFSTEMNING] München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #152: 20 Maj 2007, 16:36 »

München er igang med sæsonen
           06.09.09 - die-bayern.de

Seneste kampe:
vs. Hamburg (Liga Cup Semi)
0-2
vs. Frankfurt (Bundesligaen) 0-2
vs. Stuttgart (Bundesligaen) 4-2
vs. Bielefeld (Bundesligaen) 3-0
vs. Stuttgart Wallau (Pokal) 4-0
Så kom de også igang i Tyskland, eller det er ved at være noget tid siden deres sæson er startet. Efter en skidt første kamp i den Tyske Liga Cup Semifinale hvor man hjemme mødte Hamburg og tabte 0-2, efter en meget skidt kamp. Er man kommet igen, dog ikke i første liga kamp kunne Bayern hente en sejr hjem til hovedstaden. Ude mod Frankfurt tabte holdet ligeledes 0-2.

Men efter de 2 kiksere har holdet ikke tabt siden. Peter Schmeichel har revet dem op i gear, først slog man Stuttgart sikkert med 4-2 på hjemmebane, hvorefter Bielefeld fik samme tur på udebane, hvor Bayern vandt 0-3. Efter de kampe har holdet spillet en Tysk Pokal kamp mod Stuttgart Wallau, en kamp hvor Bayern badede i chancer, men kun udnyttede 4 af de 21 mulige som holdet havde, og vandt 4-0.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [AFSTEMNING] München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #153: 20 Maj 2007, 17:53 »

Sensationel Bayern sejr
           09.09.09 - die-bayern.de

München - D. Bucarest 7-0
1-0 J. Saviola (27 min.)
2-0 S. Mota (36 min)
3-0 S. Agüero (45 min.)
4-0 A. Cassano (61 min.)
5-0 J. Saviola (66 min.)
6-0 E. Lavezzi (68 min.)
7-0 E. Lavezzi (70 min.)
MoM:
Sérgio Mota 10
Champions League gruppespillet sæson 09/10 blev igår skud igang med gruppe A-D. Mens Gruppe E-H idag skulle spille her til aften. Bayern München er som bekendt kommet i gruppe F med Barcelona, Palermo og Dynamo Bucarest. Dagens modstander for tyskerne var sidstnævnte og lavest rangerede hold i puljen, på Allianz-Arena. Dinamo Bucarest var kommet helt fra Rumanien til Tyskland for at spille denne kamp. Men fik intet ud af turen, andet end et stort nederlag.

Bayern München havde i deres startopstilling til dagens kamp hele 3 debutanter, Saviola, Agüero og Baptista, altså den offensive sydamerikanske duo. Som allerede har fået øgenavnet The Crocodille Hunters. De er farligere end en flok Krokodiller mener de tyske Bayern fans, som er ellevilde over de indkøb Peter Schmeichel har gjort for klubben. Men ikke nok med de 3 i deres offensiv har de også vidunderbarnet fra Brasilien Sergio Mota samt italienske Antonio Cassano. Sidstnævnte er endnu en nyankommet spiller, som er kommet til fra Real Madrid for at få førsteholdsspilleti d. Han kæmper pt. med Camoranesi om Bayerns højre kant plads.

Videre til dagens kamp. Det blev en kamp som forventet, og mere til. Selvom Bayern havde nogle dårlige første 10 minutter hvor Dinamo Bucarest havde overtaget, vendte det hurtigt til det modsatte. Da der var spillet 27 minutter kom første mål på Bayerns side af måltavlen endelig. En stor forløsning hos de 60000 tilskuere som var tyskere. Angrebet var Sergio Motas fortjeneste han erobrede flot bolden, lagde den an til Vilchez, som giver Saviola en lang bold at løbe på, han løber fra forsvaret og placerer den i modsatte hjørne. Meget flot.

Nu stod der kun Bayern på det hele, og bare 9 minutter efter 1-0 målet var det omvendt af første mål. Vilchez spiller Saviola i fødderne på højrekanten, hvor han i situationen var løbet ud. Han smækker den bagest i feltet, hvor Mota står og flot sparker den ind til 2-0 for Bayern. Allianz-Arena lyste nu mere end før, romerlys og andet brugte de tyske fans. Men der kom meget mere for dem.

Kampen fortsatte i højt Bayern pres, igen gik der ca. 10 minutter, før Agüero også fik lov til at score i sin debut, ligesom angrebsmakkeren Saviola fik. Da han sparker returbolden let ind efter Saviolas skud var blevet blokeret af en forsvarsspiller var Agüero klar og 3-0 til hjemmeholdet.

Efter pausen skulle der gå et kvarter før Bayern igen blev for farlige for udeholdet fra Bucarest. 61 minutter spillet og bang der sad den fra Cassano. Indlæg fra Mota til en helflugter bag i feltet fra Cassano. 4-0 italieneren føler sig hjemme på Allianz Arena. Flot flot flot opbakning af de mange røde fans.

Nu gik det stærkt for Bayern, de fortsatte presset. Bare 5 minutter efter 4-0 målet kom forløsningen igen for Bayern spillerne, denne gang var det 1-0 målscoreren Javier Saviola der med et flot one-man-show udbygger føringen til 5-0. Lavezzi sørgede for den helt store udmygelse af Dinamo Bucarest, da han 2 minutter efter først gjorde det til tenniscifrene 6-0 og lige efter til 7-0. Lavezzi var blevet indskiftet efter Saviolas mål. Er man hurtig eller hvad?

Bayern er kommet fantastisk fra start i Champions League er vel bare det man kan sige om denne kamp. Hvilken spilleglæde de dog har.

Gruppe F:
1. Bayern München  1 Kampe   3 Point
2. FC Barcelona  1 Kampe  3 Point
3. Palermo  1 Kampe  0 Point
4. Dinamo Bucarest  1 Kampe  0 Point

Bayern München - Dinamo Bucarest 7-0
FC Barcelona - Palermo 4-1




« Seneste Redigering: 20 Maj 2007, 18:31 af Møller » Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [AFSTEMNING] München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #154: 20 Maj 2007, 17:59 »

3. Palermo  tillykke med 7-0 Opstemt

jeg havde på forhånd spåedt CHL gruppen i mit hovedt sådan:

1: Bayern München 
2: FC Barcelona 
3: Palermo 
og sidst men mindst Bucarest funny




Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #155: 20 Maj 2007, 18:04 »

Godt gået med sejren over Bucarest. Flot layout, dog syntes jeg du skal lade være med at slører billederne.
KUTGW
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #156: 20 Maj 2007, 18:05 »

Smiley tak Emil....

BH gør jeg også for eftertiden Wink var en test på om i synes om det Opstemt
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #157: 20 Maj 2007, 18:27 »

Hvordan kan alle hold have 3 point med en kamp? Tunge
Ellers ser det godt ud
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Møller
Gæst
 
Sv: München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #158: 20 Maj 2007, 18:31 »

Hehe er rettet nu - Tak for oplysningen om fejlen !
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #159: 20 Maj 2007, 19:09 »

Lige i Italien
           22.09.09 - die-bayern.de

Anden kamp i Gruppespillet i Champions League sæson 09/10. Bayern München skulle til Italien og Palermo, mens Barcelona og Dinamo Bucarest tørnede sammen i Rumanien. Først nævnte kamp skulle vise sig at blive en spændende kamp, som forventet. Mens Barcelona overraskende havde problemer i Bucarest.

Kampen på Sicillien stod mellem de tyske mestre og de italienske 4ere. FC Bayern München mod Citta di Palermo. Kampen startede som et marridt for tyskerne. 6 Minutter gik der før italienerne havde bragt sig foran efter et perfekt indlæg fra brasilianske Marcelo, som kaptajn Amauri flot sparkede ind bag Ustari.

Skidt start, men det lavede Saviola om på 20 minutter efter. Efter langt Bayern pres i de 20 minutter kom forløsningen for de med rejste tyske fans. Saviola sparkede først Bayern tilbage i kampen efter 28 minutter efter et indlæg fra Cassano. Flot mål, flot comeback.

Bare 8 minutter efter udligningen var det samme duo der var på spil igen, Cassano til Saviola. Denne gang med hovedet forbi Palermo målmanden Roman Weidenfeller for anden gang i aften fra den lille argentiner. Dette resultat holdte til pausen.

Men 16 minutter inde i anden halvleg gik det så galt igen for Bayerns forsvar, som ikke havde deres bedste dag idag. En forsvarsfejl giver først Caracciolo bolden, han spiller Cavani som flot sparker den ind uden chance for Ustari.

Gruppe F:
1. FC Barcelona  2 Kampe  6 Point
2. Bayern München  2 Kampe  4 Point
3. Palermo  2 Kampe  1 Point
4. Dinamo Bucarest  2 Kampe  0 Point
-------------------------------------------
Dinamo Bucarest - FC Barcelona 1-2
Palermo - Bayern München 2-2
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #160: 20 Maj 2007, 20:17 »

München bedst, Barcelona vinderne
           13.10.09 - die-bayern.de

Så nåede vi også tredje runde i dette års Champions League Gruppespil. I Gruppe F er der ved at ligne sig et mønster for gruppen. Barcelona er ved at stikke fra Bayern og Palermo, som er meget lige og kæmper om den anden plads videre i turneringen. Trods Bayerns gode start mod Dinamo Bucarest har de ikke vundet siden. Det gjorde de heller ikke idag, selvom de havde flest chancer formåede de ikke at udnytte dem.

Idag stor Bayern München så overfor gruppens førerhold, FC Barcelona. Spaniens giganter. FC Barcelona var i kampens start overlegne, men det varede kun 10 minutter. Men mål fik hjemmeholdet ved Samuel Eto'o efter en flot stikning fra Ronaldinho. 1-0 til Barcelona.

Efter dette mål tog Bayern lidt over. De tyske mestre tæmmede i denne periode de spanske løver i en periode over godt og vel en halv time. Efter 34 minutter var den nemlig igen gal i tyskernes forsvar, denne gang var målscoreren Andrés Iniesta. Flot langskudsmål fra spanieren. De 90000 spanske fans var ellevilde. Bayern havde nu meget langt op til Barcelona.

Der gik også længe før Bayern fik reduceret denne førring. Trods flere gode muligheder til Cassano, Agüero og Lavezzi, men de brændte alle de store chancer. Først til sidst sende hollandske Mark van Bommel et drøn af et huk fra midten mod Valdez mål. 2-1 og det sagde slabam og der var den, men der var kun 5 min igen. Det var også det kampen endte, trods Piques mål blev annuleret til sidst pga. dommeren påstod spanieren lavede frispark.

Det var en rasende Franz Beckenbauer vi fik en kommentar fra efter kampen: Der var ikke noget frispark i situationen med Pique. Det er fodbold og ikke ballet, det der var til grin af Halsey (Dommeren).

Gruppe F:
1. FC Barcelona  3 Kampe  9 Point
2. FC Bayern München  3 Kampe  4 Point
3. Palermo  3 Kampe  4 Point
4. Dinamo Bucarest  3 Kampe  0 Point

FC Barcelona - Bayern München 2-1
Palermo - Dinamo Bucarest 3-1
« Seneste Redigering: 20 Maj 2007, 20:19 af Møller » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [AFSTEMNING] München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #161: 21 Maj 2007, 22:45 »

Smukt, dette er virkelig den bedste blog her fortiden Wink
Í den tid, hvor det har stået lidt stille for Dau, har du virkelig vist, at du også kan være med.
Du har virkelig imponeret mig meget - du har hverfald en stemme herfra Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [AFSTEMNING] München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #162: 21 Maj 2007, 23:00 »

Tak tak.. Uhh nu rødmer jeg Peace
Vil også sige jeg har gjort mere ud af grafikken på det sidste, samt hele bloggen som helhed har jeg givet mere tid til efter skiftet til Münich
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: [AFSTEMNING] München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #163: 22 Maj 2007, 17:03 »

Pisse god blog  !!!!!!!!!!!

Kan godt lide du købte D.Agger . Han er rigtig god !
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [AFSTEMNING] München (Før: Sevilla, Roma)
« Svar #164: 22 Maj 2007, 17:34 »

Tak tak Smiley
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010