home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 697 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2404 2405 [2406] 2407 2408 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5175885 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36075: 20 Mar 2012, 10:58 »

Det var da kun fordi i vandt I intet smadrede! Wink

Haha Smiley Det er ikke engang helt forkert. Havde Brøndby spillet af lort, var der nok røget nogle sæder.. Smiley
Men jeg er glad for de positive tilbagemeldinger, dog tvivler jeg på at det fx ville kunne få samme positive resultat i et Derby.

verdenskrig
Manager

« Svar #36076: 20 Mar 2012, 11:11 »

Tvivler jeg meget på. I Nordsjælland bliver der generelt aldrig smadret noget, ud fra det kendskab jeg har til den away, og søndagens tiltat gav det blot en forstærkende effekt..

Naturligvis vil det samme ikke kunne ske i Parken. Med al respekt så blusser folks had jo op i en når man ser deres kvalmende kontorklods Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36077: 20 Mar 2012, 14:45 »

Enig i at det var fedt. Gode arrangører, selvom det der "Pre-match arrangement" godt nok var svagt... Derudover fik jeg taget mine stickers, taget på røven og slået i bollerne af kontrolløren ved indgangen crazy

De var også i godt humør, da en af kontrollørerne begyndte at synge da vi stod ved spillerbussen efter kampen Grin

Synes det blev fint respekteret af os, undtagen ham idioten med kanonslaget. Fantastisk dag var det på alle punkter!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

HansenLFC
Gæst

« Svar #36078: 20 Mar 2012, 15:33 »

Det jo løgn Vk. Nordsjælland står jo som alle andre for skud når noget skal smadres. Det var ihvertfald klubbens egen grund for at hæve billetpriserne når i gæstede stadion.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36079: 20 Mar 2012, 16:55 »

Skal interviewes på søndag til "Dagens fan"-sektionen i vores optakts kampprogram, som skal udgives imod OB. Så der skal alle mand købe det og lytte til mine vise ord Thumbs Up

Btt... Tror nu at FCN er mere end glade for at have os på besøg, ikke kun stemningsmæssigt da de ikke kan finde et bedre eksempel der, men også økonomisk. Hvis du kommer med den der påstand, så vil jeg gerne se beviser på, at vi har smadret sæder osv. i Farum, for det kan jeg ikke huske at jeg har hørt noget om.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #36080: 20 Mar 2012, 16:58 »

Der var næsten fyldt, men hold kæft hvor var FCN's fans tamme.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36081: 20 Mar 2012, 17:00 »

Enig, var faktisk i chok over hvor svagt det var... Der stod 3 mand og hoppede på et tidspunkt, men det var det. Man kunne jo ikke engang høre dem da de jublede Tunge

Zone 43
Manager

« Svar #36082: 20 Mar 2012, 17:00 »

Du kender åbenbart ikke til det berømte citat.
"Brøndbys fans smadrer alt når de taber - og kun en lille smule når de vinder".
:Q

.. taget på røven og slået i bollerne af kontrolløren ved indgangen crazy

Glæd dig til Herning away, der går de hele vejen Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #36083: 21 Mar 2012, 08:22 »

Glæd dig til Herning away, der går de hele vejen Wink

Kan lige se for mig at de anser Hamza for værende tilpas farlig, til at han skal tage bukserne af Grin

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #36084: 21 Mar 2012, 09:00 »

Kan lige se for mig at de anser Hamza for værende tilpas farlig, til at han skal tage bukserne af Grin

De er så kedelige på aways i Aalborg! Der skal man kun have sko og nogen gange jakke af.... Ubeslutsom

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #36085: 23 Mar 2012, 21:20 »

http://brondby.com/article.asp?aid=69579&id=145
Ikke noget nyt da det var forventet. En ting jeg dog både har smågrint og undret mig over, er, at man vil vende -35 mio. til et mindre overskud i år, udelukkende vha. besparelser. Det har jeg meget svært ved at se skulle ske, også selvom man sparer en masse penge efter fyringsrunden.

Jeg glæder mig mere til at hører, hvordan man få penge i kassen fremover, nu hvor Kasi (mere eller mindre) ingen penge har, der er ingen hovedsponsorer, et par/en del af de sponsorer der har forlænget på det seneste, har fået 'nogen rabatter' (citat: JL), underforstået til en billigere penge, der er ingen oplagte salgsemner (minus Krohn) osv.
På dette område er det ikke nemt, at se lyset for enden af tunnellen.

Til den tid er vel dig, der skal visiterer ham. Hævet Øjenbryn

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #36086: 23 Mar 2012, 21:38 »

Rullende Øjne http://www.bold.dk/nyt/Bjerregaard-Vi-er-paa-rette-spor

Tja Per B nævner at de har begået fejl.... men det er jo bare ord og hvergang han bliver stillet til ansvar for dem så bliver han tøsefornærmet.

Underskuddet er forventet og et resultat af mange års laden stå til og fiasko på det sportslige plan.

Fuck fortiden..hvis ellers ledelsen i BIF kunne fremlægge en troværdig redningsplan... men hvad syntes I..er det sket !

På trods af at det nu er lovligt for diverse betting firmaer at reklamere...så er det lykkes for Brøndby at stå uden en del af den kage.....  Shockeret

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #36087: 23 Mar 2012, 21:43 »

http://brondby.com/article.asp?aid=69579&id=145
Ikke noget nyt da det var forventet. En ting jeg dog både har smågrint og undret mig over, er, at man vil vende -35 mio. til et mindre overskud i år, udelukkende vha. besparelser. Det har jeg meget svært ved at se skulle ske, også selvom man sparer en masse penge efter fyringsrunden.

Jeg glæder mig mere til at hører, hvordan man få penge i kassen fremover, nu hvor Kasi (mere eller mindre) ingen penge har, der er ingen hovedsponsorer, et par/en del af de sponsorer der har forlænget på det seneste, har fået 'nogen rabatter' (citat: JL), underforstået til en billigere penge, der er ingen oplagte salgsemner (minus Krohn) osv.
På dette område er det ikke nemt, at se lyset for enden af tunnellen.

Til den tid er vel dig, der skal visiterer ham. Hævet Øjenbryn

Enig, og nu synes jeg snart at Jan Lockhart skal tage og koncentrere sig om at udtale sig realistisk, for jeg har snart ikke tal på hvor mange gange den mand har lukket gylle ud. De virker som om han er komplet virklighedsfjern til tider, men igen så er det vel noget man skal være, for at være i vores ledelse Rullende Øjne ?

Mit bedste gæt er at vores underskud ikke er mindsket mere end maks 15 mio til næste år. Men i fremtiden ser jeg gode salgsmuligheder.. Stenderup, Daniel Nzouori (Bedømt ud fra starten) samt Simon M er spillere vi vil kunne skyde af for 10 + i fremtiden. Derudover kan Ghert, Tørnes, Goodson, Mike, MKD, og ikke mindst Thygesen hvis han da vil ud igen, også vise sig at give godt til klubkassen i fremtiden Smiley

Egentlig har vi et ret spændende hold pt.

Og Hamza skal jeg nok visitere, det var tæt på at jeg havde vistieret ham færdig i køen i søndags, før han skulle visitieres rigtigt Grin

Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36088: 23 Mar 2012, 21:50 »

Du skal ikke visitere mig VK! Heller ej får du lov at pille ved mine ædlere dele igen efter du har svigtet mig og Zone af mht. søndag, så Daniel-san Ultras nu er uden vores dranker Græder Græder

Men ellers enig, vi har et yderst spændende hold, og regnskabet var forventet. Især med spillere som Frederik Holst, Kristian Andersen, Riza Durmisi osv. der er på vej op fa ungdomsrækkerne, ser fremtiden lys ud når man tænker på salgsemner Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #36089: 23 Mar 2012, 21:54 »

Du skal ikke visitere mig VK! Heller ej får du lov at pille ved mine ædlere dele igen efter du har svigtet mig og Zone af mht. søndag, så Daniel-san Ultras nu er uden vores dranker Græder Græder

Ja det er jeg sgu også ked af. Havde sgu gerne set at både pengene og arbejdsfri var til rådighed, så jeg kunne komme og elske med jer alle på tribunen Opstemt

Meeen mod OB.. Der bliver det ondt.. Så skal vi vælte faxe endnu engang. Og forhåbentlig være så vilde og gode at fotograferne igen vælger os som deres favoritter  Cool

Cool

Sider: 1 ... 2404 2405 [2406] 2407 2408 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010