home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2400 2401 [2402] 2403 2404 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5176275 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #36015: 11 Mar 2012, 21:05 »

Sorteste dag i mit liv som Brøndby fan.

En totalt splittet tribune. Folk sidder ned på faxe? Jeg er i chok.. Ganske enkelt.. Jeg er simpelthen så møghamrende lamslået over at man i en så vigtig periode kan være så fucking dum og retarderet... Jeg stod fandme op, og om jeg så havde været den sidste der gjorde det havde jeg ALDRIG sat mig. Fucking spader Alpha..

Faxe tribunen er det sidste rigtige vi har tilbage af Brøndby. I dag var det ren splittelse, folk som sang blev nærmest truet med tæsk. Men så snart folk der sad ned så et snit til at brokke sig, over dommer eller brøndby spiller så væltede buh råbene ned fra sydsiden.. Jeg er ganske enkelt rystet, og jeg er så ked af det.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #36016: 11 Mar 2012, 21:31 »

Hvad er det for en sang?

Vil du skrive teksten evt. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #36017: 11 Mar 2012, 21:36 »

Tja, resultatet siger vidst alt om kampen. Og ret utroligt at det nærmest var Norouzi og Gehrt som må kæmpe om kampen som vores bedste, sammen med Tørnes, der i den grad reddede vores røv. Ærgeligt, for jeg synes til tider, at vi fik vidst til tider, at vi sagtens kan og vil spille fodbold. Men som oftest var det aaaalt for langsomt og forudsigeligt, og igen fik vi bevist at Mike - Thyge på den centrale midtbane bare ikke er holdbar, ind med Femi på søndag.

Fanklubben, fankommitéen og den uofficielle scene i Odense står i hvert fald side om side i protest, som også blev effektueret under dagens kamp.

http://onside.dk/nyheder/superligaen/ob-fans-vi-foler-os-dolket-i-ryggen

Go' stil. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #36018: 11 Mar 2012, 21:39 »

Ville hellere se på en tom Sydsiden end det der var tilfældet idag. Nøøøøj hvor var det sørgeligt.

Anfield Road
Manager

« Svar #36019: 11 Mar 2012, 22:00 »

Græder er det eneste jeg kan sige...

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #36020: 11 Mar 2012, 22:02 »

Tja, resultatet siger vidst alt om kampen. Og ret utroligt at det nærmest var Norouzi og Gehrt som må kæmpe om kampen som vores bedste, sammen med Tørnes, der i den grad reddede vores røv. Ærgeligt, for jeg synes til tider, at vi fik vidst til tider, at vi sagtens kan og vil spille fodbold. Men som oftest var det aaaalt for langsomt og forudsigeligt, og igen fik vi bevist at Mike - Thyge på den centrale midtbane bare ikke er holdbar, ind med Femi på søndag.

Go' stil. Thumbs Up

Femi er jo 4 valg :p og der bliver næppe ændret på noget.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36021: 11 Mar 2012, 22:03 »

Nananana
Nananana
Eh-eh-eeeh
BIF

Kender ikke til hvilken melodi det er... Men den er god hvis man ikke kan falde i søvn

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Anfield Road
Manager

« Svar #36022: 11 Mar 2012, 22:09 »

fandt lige det her på deres facebook og det siger vist det meste:

Mike Jensen efter skuffende 0-0 mod AGF: "Det lignede VM i fejlafleveringer, og jeg tror, jeg vandt guld"

kan kun være enig med ham

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #36023: 11 Mar 2012, 22:27 »

Nananana
Nananana
Eh-eh-eeeh
BIF

Kender ikke til hvilken melodi det er... Men den er god hvis man ikke kan falde i søvn

Lyder godt nok som om at folk er ved at være træt af Alpha, troede i den grad det var dem som stod bag alt i Brøndby.

Zone 43
Manager

« Svar #36024: 11 Mar 2012, 22:29 »

Femi er jo 4 valg :p og der bliver næppe ændret på noget.

Jeg ved det, det er også mest af alt et håb. Semou så (heller) ikke så skarp ud i dag.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #36025: 11 Mar 2012, 23:28 »

Lyder godt nok som om at folk er ved at være træt af Alpha, troede i den grad det var dem som stod bag alt i Brøndby.

Efter i dag har min respekt for dem fået et KÆMPE dyk nedad i hvert fald... Bare læs VK's indlæg for at læse min mening, vi stod sammen og delte sådan set samme holdning... Har stadig respekt for dem, men det er sgu lige før de er dobbeltmoralske i "Ingen Over Klubben"-holdningen. For de sætter sig i den grad over medfans og holdet i dag. Også "No seats" er dobbeltmoralsk, når de vælger at sætte sig ned på deres flade røv og true, pifte og råbe af dem der synger. Barnlige og magtliderlige var de i dag, intet andet.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #36026: 12 Mar 2012, 00:22 »

Sorteste dag i mit liv som Brøndby fan.

En totalt splittet tribune. Folk sidder ned på faxe? Jeg er i chok.. Ganske enkelt.. Jeg er simpelthen så møghamrende lamslået over at man i en så vigtig periode kan være så fucking dum og retarderet... Jeg stod fandme op, og om jeg så havde været den sidste der gjorde det havde jeg ALDRIG sat mig. Fucking spader Alpha..

Faxe tribunen er det sidste rigtige vi har tilbage af Brøndby. I dag var det ren splittelse, folk som sang blev nærmest truet med tæsk. Men så snart folk der sad ned så et snit til at brokke sig, over dommer eller brøndby spiller så væltede buh råbene ned fra sydsiden.. Jeg er ganske enkelt rystet, og jeg er så ked af det.

Kunne ikke være mere enig! Har mistet meget, af respekten for Alpha... Ingen over klubben, hvor blev den af på sydsiden? Er i chok over den reaktion fra sydsiden, og som i andre siger... Man kan sagtens høre dem, når dommeren lige pludselig dømmer forkert... Er i chok, er rystet og bare lidt ked af den reaktion! Håber der bliver strammet op!

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

blomvikings
Manager

« Svar #36027: 12 Mar 2012, 10:13 »

Nu er der sagt en masse om hvor latterligt det var det der foregik på Faxe igår, og jeg er helt enig. Det er ikke ligefrem nu der er plads til den slags. Men nok om det.

Kampen igår var en katastrofe rent spilmæssigt, de fortsatte desværre de triste takter fra Sønderjyske kampen, med ALT for meget spil fra side til side i forsvaret. Spillet generelt gik alt alt for langsomt. Ja, boldbesiddelse er en god ting, men når vi formidler det så elendigt som i går, er det til ingen verdens nytte. Der er slet ikke nok løb for hinanden, og alt for få indlæg til Makienok. Jeg håber godt nok det bliver bedre til næste kamp. Tempoet er pt. til serie 1.

blomvikings
Manager

« Svar #36028: 12 Mar 2012, 10:32 »

Rommedahl 02 Enkelte gode løb, men ellers ligger han primært og laver defensivt arbejde, og bliver brugt forkert offensivt.

Thygesen 02 Fighter løs men meget upræcis i mange af sine ting, som en af de rutinerede er det bare ikke godt nok. Meget svært ved at tage den rette beslutning, hvilket gælder de fleste på holdet.

Fisse Mike 04 fin kamp, men som alle andre en del småfejl.

Er dybt uenig i disse 3 vurderinger; Rommedahl er SÅ sløv at se på, han formår INTET offensivt. Er hans force ikke fart? Han udfordrer måske én gang i løbet af hele kampen... Katastrofe!

Thygesen fighter netop ikke, det er det han har mistet siden efteråret. Han er SÅ anonym at det er uhyggeligt, jeg er virkelig rystet over hans niveau efter de to første kampe.

MJ var måske banens dårligste. Han havde en afleveringsprocent på under 50 %, det er stensikkert. Og det viser bare han slet ikke er klar til niveauet endnu.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #36029: 12 Mar 2012, 10:46 »

Thygesen fighter netop ikke, det er det han har mistet siden efteråret. Han er SÅ anonym at det er uhyggeligt, jeg er virkelig rystet over hans niveau efter de to første kampe.
Han var ellers altid godt på plads til at sparke bolden efter os på tilskuerpladserne.

Sider: 1 ... 2400 2401 [2402] 2403 2404 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010