home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 650 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2398 2399 [2400] 2401 2402 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5176432 gange)
TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35985: 04 Mar 2012, 21:41 »

enig Thumbs Up

jeg er ked af at sige det gutter men for en neutral tilskuer har det altså ikke været en super kamp at sidde at se på. synes ikke rigtigt at det var flot fodbold af Brøndby. eneste spiller der spillede over forventning var sådan set MKD. alle andre må i denne omgang "nøjes" med acceptabel. jeg havde egentlig ikke forventet meget mere, men storartet var det på ingen måde. men vi vandt og det er det vigtigste. man rykker ikke opad ved at spille flot. man rykker opad ved at vinde  Wink

Det var en rigtig skidt spillet kamp af begge mandskaber! Sad og så den fra Loxam helt øverst og det var tydeligt der ikke var nogle der gad løbe for hinanden, derfor blev det til en omgang lal med bolden og tilbage spillende afleveringer det meste af tiden. Også så man noget af det Henrik Jensen lavede, laaaaange bolde op mod Makienok.. trods han vinder 9/10 hovedstødsdueller så er der ingen til at tage anden boldene.
Man kan så forsvare det en smule med at SønderjyskE ikke kom for at vinde den fodboldkamp, de ville bare have 1 point. Jeg tror kun jeg kan finde en chance de havde på frispark som rammer overliggeren, men der dømmes dog frispark.
Det var en skidt kamp, men det jeg godt kan lide ved det og som jeg har savnet er at man hæver bundniveauet til at når spillet ikke køre, så kæmper man og det syntes jeg man gjorde også vinder man! Og straffesparket er der ingen tvivl om!

Rommedahl han havde en skidt dag, forstår ikke hvorfor han bliver byttet rundt hele tiden fra højre til venstre og i midten.. Desuden udfordrede han ikke en eneste gang sin direkte modstander.

Jeg tager dog det som positivt at vi spiller dårligt men stadig vinder! Det er længe siden det er sket og det må gerne være vores bundniveau på de dårlige dage.

Desuden positivt at se Norouzi på venstre back, han gjorde det glimrende og var vel kandidat til man of the match, hvis Krohn ikke var der. Kæmper flot, er god til at løbe med frem i overlap.

Alt i alt en fin start med gode 3 point! som vi kan bygge videre på mod AGF som forhåbentligt kommer længere frem på banen og vil spille fodbold og ikke bygge mur ved eget felt!
Og specielt vigtigt nu Lyngby overraskende vandt i Herning...

blomvikings
Manager

« Svar #35986: 04 Mar 2012, 22:04 »

Enig i rigtig mange af de ting der bliver skrevet om kampen. Det var en blandet oplevelse, og det er netop længe siden at det har resulteret sig i en sejr!

Jeg synes ikke der var nogen der decideret spillede fremragende, heller ikke MKD. Thygesen var ekstremt anonym for mig at se, hvilket skuffer mig. Romme var ikke eksisterende, skuffende.

Alt i alt en fin start, rusten skal lige spilles væk, og de få spillere der hang lidt, skal lige med på vognen. Tror på en fremtid med mange point ! Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #35987: 04 Mar 2012, 22:16 »

I øvrigt er jeg rystet over at dommeren ikke er blevet nævnt? (Eller så har jeg ikke læst det)
Jeg synes han var en skandale, han fløjtede på ALT ! Det var værre end at se La Liga. 40 % af de frispark der blev fløjtet for var ikke blevet fløjtet i PL. Ikke fordi at SL skal spille i det niveau, men i dag var det skræmmende.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35988: 04 Mar 2012, 22:17 »

Så må kontrollørerne gøre deres arbejde bedre. Meget længere er den ikke.

Eneste metode er at tage dem i udgangen, vi ved jo alle det ender i tæsk og masseslagsmål hvis de forsøger at gå op på tribunen og udpege dem. Sad but true

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35989: 04 Mar 2012, 22:18 »

Det er da for dumt at lukke portene for alle, for at finde dem der havde lys med - Hvad regner de selv med, de har sgu da fyret dem af inde på stadion? Ellers har de gemt dem et sted på stadion, eller lagt dem på tribunen før de gik. Sværere er det ikke at tænke sig frem til, at det er idioti. Så må de rent faktisk prøve med det der "visitation" før kampen hvis de absolut skal have ondt i bagdelen over lidt pyro.

Men var meget tilfreds, for vi fik udnyttet tiden rigtig godt Thumbs Up

De har jo nok ud fra video overvågningen og observationer, vidst hvem de var, så de har jo blot skulle pille dem ud, når de gik ud.

derudover ved du lige så godt som jeg at al verdens visitation ikke forhindre at krudtet kommer ind.
Og du ved lige så godt som jeg, at det er dbu der ikke vil ha pyroen.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35990: 04 Mar 2012, 22:20 »

I øvrigt er jeg rystet over at dommeren ikke er blevet nævnt? (Eller så har jeg ikke læst det)
Jeg synes han var en skandale, han fløjtede på ALT ! Det var værre end at se La Liga. 40 % af de frispark der blev fløjtet for var ikke blevet fløjtet i PL. Ikke fordi at SL skal spille i det niveau, men i dag var det skræmmende.

Hmm synes han dømte en glimrende kamp, og kan slet ikke nikke genkendende til at der blev fløjtet hele tiden, var måske et par enkelte tvivlsomme men er der jo i alle kampe.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #35991: 04 Mar 2012, 22:25 »

Syntes nu det var det man kan forvente af den danske dommer standard, mange underlige kendelser... men det er jo som det plejer. Syntes ikke han fortjener blive diskuteret. Vi SKAL være glade for SønderjyskE ikke får straffepark i 90 minut på et indlæg hvor Stenderup skubber en af SønderjyskE spillerne i ryggen, folk helt oppe på øverste tribune kunne se det og alle sad med en klump i halsen... fløjter han?

Det eneste der kunne irritere mig er hvor tydeligt det er SønderjyskE trækker tiden på ALLE mulige måder. Uden han siger noget til det, men til sidst går han ned til Tørnes og siger "du trækker ikke tiden" ? Ellers har jeg ikke så meget at sige til dommeren i dag. Det er set værre.

blomvikings
Manager

« Svar #35992: 04 Mar 2012, 22:29 »

Hmm synes han dømte en glimrende kamp, og kan slet ikke nikke genkendende til at der blev fløjtet hele tiden, var måske et par enkelte tvivlsomme men er der jo i alle kampe.

Tror vi har set hver vores kamp, folk omkring mig var også yderst utilfredse med hvor ofte han fløjtede. Nogle af de frispark der blev dømt hørte jo til i lilleput-rækkerne.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35993: 04 Mar 2012, 22:38 »

De har jo nok ud fra video overvågningen og observationer, vidst hvem de var, så de har jo blot skulle pille dem ud, når de gik ud.

derudover ved du lige så godt som jeg at al verdens visitation ikke forhindre at krudtet kommer ind.
Og du ved lige så godt som jeg, at det er dbu der ikke vil ha pyroen.

Enig i det nederste, men de kan da i det mindste gøre et forsøg.

Og jeg så ikke at de tog en eneste person til siden, det så mere ud til, at de opgav, så det har ikke været særlig effektivt tror jeg.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35994: 04 Mar 2012, 22:44 »

Enig i det nederste, men de kan da i det mindste gøre et forsøg.

Og jeg så ikke at de tog en eneste person til siden, det så mere ud til, at de opgav, så det har ikke været særlig effektivt tror jeg.

Kommer folk tidligt bliver de sjældent visiteret det er jo kotymen :p og kommer de så sent at der er pres på ligeså.

Det er så en anden sag, at de måske ikke fik fat i nogen, men tror det er eneste måde at indfange dem på desværre.

Zone 43
Manager

« Svar #35995: 07 Mar 2012, 21:49 »

http://brondby.com/article.asp?aid=69449&id=145
Suk. Panikløsning på panikløsning. Det har ikke hjulpet tidligere, og det kommer denne panikløsning med garanti heller næppe til. Mon ikke at pladen spiller minimum en gang til i løbet af foråret - jeg tror det.
Dialog har vist sig at en succes indtil videre, så hvorfor ikke have fat i fansene, såvel officielle som uofficielle, og så få et reglsæt på plads, som alle parter kan acceptere.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35996: 07 Mar 2012, 22:02 »

Well punkt 2. findes jo allerede ? det system har vi da brugt de sidste par gange i odense ?.
Derudover, så tror jeg mest af alt det er en trussel og ikke ret meget mere end det

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35997: 07 Mar 2012, 22:13 »

http://brondby.com/article.asp?aid=69449&id=145
Suk. Panikløsning på panikløsning. Det har ikke hjulpet tidligere, og det kommer denne panikløsning med garanti heller næppe til. Mon ikke at pladen spiller minimum en gang til i løbet af foråret - jeg tror det.
Dialog har vist sig at en succes indtil videre, så hvorfor ikke have fat i fansene, såvel officielle som uofficielle, og så få et reglsæt på plads, som alle parter kan acceptere.

Alt hvad Divisionsforeningen er med i, bliver noget lort som dette... Ligesom med spillernes fælles indløb til kampen.

Aldrig alene!

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #35998: 08 Mar 2012, 18:00 »

Så er AGF næste modstander på Søndag! Skal i ind og se den?! Bliver en super kamp.

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35999: 08 Mar 2012, 18:07 »

Nej, skal ikke ind og se den.
Vi skal nok banke dem. Hader GF.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2398 2399 [2400] 2401 2402 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010