home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:34:30 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2392 2393 [2394] 2395 2396 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5176807 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35895: 16 Feb 2012, 16:51 »

Nogle ret gode mål, måske ikke de typiske Agger og Makienok mål.

Jeg synes det er dumt af Goodson, han burde være mere rutineret end at losse bolden væk som en lille dreng.

BLIV NU DEN 4 MARTS!

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #35896: 16 Feb 2012, 17:20 »

Har ikke set hele kampen men det jeg har fået ud af det:

Angrebet er giftigt, ser rigtig godt ud, flotte mål.
Forsvaret sejler, Randrup er ikke god nok (ikke ny viden imo)
Forsvaret bliver selvfølgelig svækket af Goodsons udvisning, men det er da også det dummeste jeg længe har set, og så i en træningskamp. ikke en anfører værdig.

Makienok - Agger, og så Thygesen bag dem, så er den der Wink

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35897: 16 Feb 2012, 17:26 »

Har ikke set hele kampen men det jeg har fået ud af det:

Angrebet er giftigt, ser rigtig godt ud, flotte mål.
Forsvaret sejler, Randrup er ikke god nok (ikke ny viden imo)
Forsvaret bliver selvfølgelig svækket af Goodsons udvisning, men det er da også det dummeste jeg længe har set, og så i en træningskamp. ikke en anfører værdig.

Makienok - Agger, og så Thygesen bag dem, så er den der Wink

Hvem er den øvrige midtbane? Ved at gøre sådan der så udelukker du pr automatik Mike som vi manglede gevaldigt i efteråret.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35898: 16 Feb 2012, 18:06 »

Hvem er den øvrige midtbane? Ved at gøre sådan der så udelukker du pr automatik Mike som vi manglede gevaldigt i efteråret.

Med mindre man smider Romme eller Krohn på bænken, det er dog mere tvivlsomt at det sker. Jeg tror ikke umiddelbart at Makienok er udset til at være fast mand fra start, hvilket måske også kan skyldes at formen ikke er på samme niveau som resten af truppen, ligesom han skal naturligvis skal bruge lidt tid at falde til.

Tørnes; Randrup, Goodson, Stender, Norouzi; Romme, Mike, Semou, Krohn; Thyge; Agger - det ligner den ideele starter i foråret.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35899: 16 Feb 2012, 18:24 »

Med mindre man smider Romme eller Krohn på bænken, det er dog mere tvivlsomt at det sker. Jeg tror ikke umiddelbart at Makienok er udset til at være fast mand fra start, hvilket måske også kan skyldes at formen ikke er på samme niveau som resten af truppen, ligesom han skal naturligvis skal bruge lidt tid at falde til.

Tørnes; Randrup, Goodson, Stender, Norouzi; Romme, Mike, Semou, Krohn; Thyge; Agger - det ligner den ideele starter i foråret.

Krohn 'tør' man ikke sætte på bænken. Tror dog også vi ser en tændt Krohn for at fastholde sin landsholdsplads.
Romme er nok det samme - en mand som man ikke tør at smide på bænken. Han bør også være starter og især med Makienok i truppen, hvor han med ham, endelig har en at sigte efter.
Mike SKAL være på banen. Han har være en kæmpe mangelvare på vores midtbane som jeg også skrev tidligere.
Thygesen har den gejst vi bør have og derudover så kan han endelig ligge der hvor han nok er bedst - hængene angriber.
Mike skal naturligvis ikke være defensiv midtbane og det giver så pladsen til Femi eller en Semou som har lignet en foretrukken mand på denne position.

Det gør at vi kun kan spille med en angriber. Agger/Makienok/Bernburg/BigMac/Oke skal kæmpe om denne.
Qua Aggers optakt bør han få chancen fra start - så kan man altid smide fyrtårnet ind.

For at sige det på en anden måde: Jeg er enig i din ideel starter. Eneste store tvivlspørgsmål er om man ikke starter med Femi i stedet for Semou - Femi har formentlig fået en blid opstart pga. problemerne med skaderne.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35900: 16 Feb 2012, 18:54 »

For at sige det på en anden måde: Jeg er enig i din ideel starter. Eneste store tvivlspørgsmål er om man ikke starter med Femi i stedet for Semou - Femi har formentlig fået en blid opstart pga. problemerne med skaderne.

Ingen tvivl om at Krohn, Romme, Mike og Thyge alle skal være med fra start. Der er ikke så meget at rafle om der.
Semou/Femi, Randrup/Nilsson og Norouzi/Jan F ser jeg alle som værende lidt 50/50, men med en lille fordel til de førstnævnte, bedømt udfra opstarten, af hvad jeg har set og læst. Det er ikke utænkeligt at man sparet Femi lidt - ligesom Bern? - og jeg kunne og godt forestille mig, at han vil spille mod de større hold, og så Semou mod de mindre umiddelbart.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35901: 16 Feb 2012, 18:58 »

De 3(/6) nævnte er også dem jeg var lidt bob/bob, men håber at de sætter det op som du skriver.
Det er umuligt at vi rykker ned og vi kan ligeså godt prøve at spille de unge drenge ind og få fanget erfaring. Selvfølgelig - alt med måde.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35902: 16 Feb 2012, 20:20 »

De 3(/6) nævnte er også dem jeg var lidt bob/bob, men håber at de sætter det op som du skriver.
Det er umuligt at vi rykker ned og vi kan ligeså godt prøve at spille de unge drenge ind og få fanget erfaring. Selvfølgelig - alt med måde.

Jamen, så er vi jo enige.

I øvrigt:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1710098.ece
Thumbs Up

- Daniel Agger.

ronnie_1989
Juniorspiller
**

« Svar #35903: 16 Feb 2012, 20:53 »

Og mon ikke der kommer endnu en udmelding fra fck om at det kun vil blive uddelt billet til Brøndby hvis man har kendskab til de fans der ønsker at komme i parken ? Så det ender nok også med et boykot fra Brøndby igen og et tomt stadion til et derby er vel kun tv stationerne det har interesse i det ? Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #35904: 16 Feb 2012, 21:37 »

Og mon ikke der kommer endnu en udmelding fra fck om at det kun vil blive uddelt billet til Brøndby hvis man har kendskab til de fans der ønsker at komme i parken ? Så det ender nok også med et boykot fra Brøndby igen og et tomt stadion til et derby er vel kun tv stationerne det har interesse i det ? Smiley

Det er nok nærmere Brøndby der melder, hvordan tingene kommer til at foreløbe ifm. billetsalget. Jeg kan ikke se, at det skulle være anderledes.
Det er ikke kun Brøndby der boycutter kampen, det er også fck ifl. EB artiklen, og det er fantatisk. Det er forhåbenlig det, der kan få klubberne og politiet til at indse de begår en fejl ved at kriminalisere fansene, således at man i fremtiden kan tage på aways til disse kampe uden at skulle transporteres, afgive fingeraftryk og hvad der findes af idiotiske indslag.

Først og fremmest er det politiet der vil være tilfredse med boycuttet, for så kan læne sig tilbage og sige der intet ballade var ifm. kampen. Det mener jeg de sagde efter det seneste opgør. Grin Istedet bør de blive deres opgave voksen.
Viasat - formoder jeg vil vise kampen, jeg vil blive overrasket hvis de ikke gør - vil naturligvis også glæde sig lidt over dette, da dette vil give dem et højere seertal.

- Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35905: 18 Feb 2012, 01:31 »

Meget negativ artikel på vej i morgen i EB... forbered jeg på bollespark allerede inden sæsonstart angående økonomien Skuffet

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

U-4-E
Manager

« Svar #35906: 18 Feb 2012, 01:39 »

plutonium
Manager

« Svar #35907: 18 Feb 2012, 01:59 »

Artiklen til højre er farlig Shockeret

For helvede... kom nu tilbage med et stærkt Brøndby... det gør Superligaen meget bedre!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #35908: 18 Feb 2012, 02:13 »

Det gør ondt at læse. Jeg er så småt ved at miste troen. Ikke på at vi kan rejse os sportsligt - men om vi gør det tidsnok til at undgå økonomiske bøllebank inden da.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Zone 43
Manager

« Svar #35909: 18 Feb 2012, 02:32 »

Jeg er ikke nervøs igen ang. artiklen. De penge man har til gode bør man sagtens kunne hive hjem på de to uger der ca. er igen. Uanset hvor hårdt man så skal banke i bordet.

Men der er ingen tvivl om, at det vil være til gavn på både den korte og lange bane, at PER trækker sig. Jeg er ikke i tvivl om at det vil betyde, at der er flere der vil smide nogen penge i kassen på den ene eller anden måde - det kræver selvfølgelig at PER trækker sig helt fra fodbolden og ikke kun bestyrelsen. Det samme gælder Benny, Finn, Hoffmann, Baby Doc og hvad de alle sammen hedder. Der skal nyt blod ind.

At vi står i denne økonomiske situation (og her tænker jeg ikke kun på artiklen, men også regnskabet) er blot en bekræftelse af, at PER ikke bør men SKAL trække sig. Siden Kasi kom til har han brændt i omegnen af 500 mio. dkr. af (+/-), inkl. de godt 200 mio. dkr., som Roth og Staxen ville smide i kassen mod lidt mere indflydelse - istedet fik de sparket af den øvrige bestyrelse.

Med undtagelse af at jeg er en evig naiv optimist, så vil jeg erklære mig fuldstændig enig med Nibali.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2392 2393 [2394] 2395 2396 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010