home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:53:44 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2383 2384 [2385] 2386 2387 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5176702 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35760: 21 Jan 2012, 20:30 »

Vedr. Wass virkede det som om at han holdte klubben henne. Wass var først lige begyndt at spille ordentligt med omkring førsteholdet og da vi så er ca. 9-10 måneder inden ktr.udløb så begynder man forhandlinger. Wass virkede længe som om at det bare var spørgsmål om tid hvornår han forlængede. Akharrez virker lidt som samme surdej, men han slog lige en anelse igennem og så fik han enten storhedsvanvid eller en agent som legede lidt med hans hovede. Uanset hvad han får i løn, så betegner jeg Akharrez som 'farlig' (læs: en lottokupon a la superlotto), som i at man ikke ved om han har niveauet eller om det bare lige var lidt medvind.
Boilesen ville gerne selv afsted og det er jo klart når Ajax melder sig. Boilesen fremhæver Bjur også som den spiller som klubben især helst ville have beholdt af alle talenterne som er smuttet.
Det samme tæller lidt for Jannik Vestergaard - han ville udenlands og det kom han.

Helt enig omkring Wass, man kom for sent i gang med forhandlingerne (/-snakken?) og med interesse i udlandet kan jeg godt forstå, at han vil høre fra dem først og så Brøndby bagefter. Det er ærgeligt for os, men selvforskyldt.

Osama synes jeg så lovende ud i den tid man så ham på førsteholdet. Og med et potentialt salg af Krohn-Delhi, ville han være en oplagt afløser, og hvis rygtet om, at han 'kun' får 35k i Århus, burde man bestemt kunne have lavet en aftale med ham. Specialt taget i betragtning, forudsat man henter Rolfe, som formodet vil hæve en lignede løn.
Men som situationen er, mener jeg, man istedet bør rette blikket mod Rieks eller Larsen i Lyngby som afløser for Krohn-Delhi..

Omkring Boilesen, og også Vestergaard for den sags skyld, mener jeg bare, at man skal gå så langt så muligt for at holde på dem. Specialt hvis man ved eller kan se, de har noget talent. Selvfølgelig kan man ikke holde på dem alle, og de to er også kommet nogen fantatiske steder hen, nogen der vægter talentudvikling højt.

Først, tak for link, hr! Smiley
Da jeg så hvem der havde scoret måtte jeg også teste om jeg havde fået sat de rigtige øjne i her til morgen. Scoringer for 4 angribere?! Glædeligt!
Hvidovre eller ej, så er det rart at se vi scorer mål og det er angribere. Vi skal have tanket noget selvtillid. I sommers havde vi tabt denne kamp.

Stærkt at du har slynget pisken og sendt Hamza afsted - bliver godt at høre om kampen som helhed og høre om der var noget at bemærke på det taktiske område.

Np. :-)
+1. Efter hvad han kort har skrevet inde på SSO, så det positivt ud.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35761: 21 Jan 2012, 20:37 »

Det så meget positivt ud, ja. Synes der begynder at danne sig en skabelon stille og roligt for, hvordan vi placerer os og hvordan vi spiller. Det er klart at der skal arbejdes på den meget endnu, men vi var gode til at spille os frem til chancerne og finde de rigtigespilmulighed er. Vores højreside med Thyge/Nilsson i første halvleg var virkelig god og midtbanen fungerede fint, samt Dumic imponerede i forsvaret. En hektisk start hvor vi blev presset meget i starten og var tæt på at komme bagud, men med det vejr der var, kan man ikke bebrejde spillerne hvis vi havde tabt. Det var virkelig ustyrligt med den blæst primært i starten. Det ser godt ud især offensivt ud fra i dag, hvor vi var gode til at spille i hullerne og komme frem til chancerne.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35762: 23 Jan 2012, 13:04 »

http://brondby.com/article.asp?aid=69075&id=145

Sådan! Glædelig nyhed. Farvel Adidas! Smiley Synes godt nok at det har været begrænset antal trøjer som har været pæne fra deres side.
Eneste som de kan være rigtig bekendt er vel dem som kom til efter Unicef kom på maven.
Nu krydser jeg så fingre for at det ikke bliver Kappa : D

Reebok tilbage ville da være kanon. Tilbage til de gamle dyder Grin
Håber bare de holder fast i den gule farve vi har nu. Den forhenværende er for pisgul.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35763: 23 Jan 2012, 13:24 »

Det bliver Hummel

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35764: 23 Jan 2012, 13:27 »

http://brondby.com/article.asp?aid=69075&id=145

Sådan! Glædelig nyhed. Farvel Adidas! Smiley Synes godt nok at det har været begrænset antal trøjer som har været pæne fra deres side.
Eneste som de kan være rigtig bekendt er vel dem som kom til efter Unicef kom på maven.
Nu krydser jeg så fingre for at det ikke bliver Kappa : D

Reebok tilbage ville da være kanon. Tilbage til de gamle dyder Grin
Håber bare de holder fast i den gule farve vi har nu. Den forhenværende er for pisgul.

FUCK! Det er sgu da noget lort! Men forhåbentlig, bliver de kommende trøjer billigere.... OG UDEN KAPPA! Og vi skal fandme heller ikke have Nike!

Aldrig alene!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35765: 23 Jan 2012, 13:33 »

Hvorfor er det dog noget lort, addidas har igennem de sidste mange år været en elendig partner, der ikke har været i stand til at leverer et ordentligt produkt. Et naturligt og forventeligt stop som forhåbentligt igen vil bringe os ordentligt tøj.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35766: 23 Jan 2012, 13:36 »

Hvorfor er det dog noget lort, addidas har igennem de sidste mange år været en elendig partner, der ikke har været i stand til at leverer et ordentligt produkt. Et naturligt og forventeligt stop som forhåbentligt igen vil bringe os ordentligt tøj.

Jeg synes nu, det meste af det de har lavet, har været ret godt. Men Hummel ville sikkert også kunne lave noget fedt tøj!

Aldrig alene!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35767: 23 Jan 2012, 13:40 »

Og dertil været langsomme med at levere produktet. Selvfølgelig ikke kun Brøndby som har været ramt, men danske hold med Adidas som partner har ikke ligefrem fået leveret på samme tid som de større hold som også har Adidas.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35768: 23 Jan 2012, 14:28 »

Mon ikke den gode onkel Benny tager ned i den lokale Stadium og køber én gul t-shirt til hver spiller. Så kan Auri passende omplacere en træning om til en tegnekonkurrence, om hvem der tegne det flotteste tryk.

Edit:
"Ifølge tipsbladet.dk's oplysninger bliver det det danske Hummel, der overtager sponsoratet i klubben."
« Seneste Redigering: 23 Jan 2012, 14:31 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #35769: 23 Jan 2012, 15:15 »

Jeg har nu ikke været fan af Hummels design de sidste par år - bare se på AGF.

Men AGF's seneste synes jeg nu er meget fed.

Legenden
Manager

« Svar #35770: 23 Jan 2012, 15:25 »

Hummel er verdens grimmeste Grin

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager

« Svar #35771: 23 Jan 2012, 15:27 »

Så slipper vi da heldigvis for noget ala det vi render rundt i pt. Jeg har simpelthen helt bevidst valgt ikke at købe den trøje, da den der skriggule farve ville være til fare for mine omgivelsers syn. Mest forfærdelige trøje vi har haft i Brøndbys historie (Af dem jeg kender til) og trøjen samt spillet har matchet hinanden skræmmende godt crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35772: 23 Jan 2012, 15:31 »

Hummel... argh!

Nå, men det er da godt at vi har en stor marketing afdeling som forhåbentlig vil komme med et par inputs! Thumbs Up

Smukke ord

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #35773: 23 Jan 2012, 16:04 »

Hummel er verdens grimmeste Grin
Det er retro! Smiley

Synes nu ikke du skal komme for godt igang. Kappa Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #35774: 23 Jan 2012, 16:16 »

Hummel og Kappa har det til fælles at der er langt mellem deres fede sportstrøjer.

Tilgengæld kan vi måske få en almindelig farve på trøjen igen.. Bare mit håb Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 2383 2384 [2385] 2386 2387 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010