home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2376 2377 [2378] 2379 2380 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5176038 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35655: 19 Dec 2011, 21:55 »

Hansen@
Jeg er ikke uenig i din analyse.. Tror et eller andet sted den rammer meget godt.. Du konkluderer jo også det vi andre snakker om at der bare er en mentalitetsforskel i de to klubber... At den skyldes de ting du påpeger kan meget vel være sandt, men rejselysten, og den der " Vi er der altid, og vi er der gerne længe før kickoff"synes jeg beskriver os bedre end dem Smiley..

Det med togene var nu bare et eksempel på at der også kommer MANGE fans fra Sjælland til udekampene.. Det var ikke for at nedvurdere FCK, for jeg gætter da på at de benytter sig af samme tilbud.. Hvor mange de er afsted skal jeg i øvrigt ikke kunne sige, men generelt er det mit indtryk at vores udebaneafsnit er mere fyldte end deres er Smiley..

Det med Vejle har du da også ret i.. Nu troede jeg vi snakkede om DIG. Dog har jeg selv erkendt lidt af det du beskriver.. Men du må altså også kunne se det fra vores side. At vi ikke er de eneste i verden det er sket for, gør da ikke at det gør mindre ondt Smiley
« Seneste Redigering: 19 Dec 2011, 21:57 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #35656: 19 Dec 2011, 22:00 »

Jeg er ikke uenig i din analyse.. Tror et eller andet sted den rammer meget godt.. Du konkluderer jo også det vi andre snakker om at der bare er en mentalitetsforskel i de to klubber... At den skyldes de ting du påpeger kan meget vel være sandt, men rejselysten, og den der " Vi er der altid, og vi er der gerne længe før kickoff"synes jeg beskriver os bedre end dem Smiley..

Det med togene var nu bare et eksempel på at der også kommer MANGE fans fra Sjælland til udekampene.. Det var ikke for at nedvurdere FCK, for jeg gætter da på at de benytter sig af samme tilbud.. Hvor mange de er afsted skal jeg i øvrigt ikke kunne sige, men generelt er det mit indtryk at vores udebaneafsnit er mere fyldte end deres er Smiley..

Det med Vejle har du da også ret i.. Nu troede jeg vi snakkede om DIG. Dog har jeg selv erkendt lidt af det du beskriver.. Men du må altså også kunne se det fra vores side. At vi ikke er de eneste i verden det er sket for, gør da ikke at det gør mindre ondt Smiley

Alle som kan se, kan jo se at i fylder jeres afsnit mere end dem.

Vi kan slet ikke være uenige. Men spørgsmålet er jo blot hvorfor den "alm" FCK fan ikke rejser med. For man kan i den grad ikke klage over, de uofficielle grupper. De sender jo bunkevis uge efter uge på udebane. UC som står for deres ture via S12 sender jo +200 afsted til rigtig rigtig mange ture. Det er imponerede!

verdenskrig
Manager

« Svar #35657: 19 Dec 2011, 22:06 »

Du må endelig ikke misforstå at min anke primært går mod de "Ordinære" fck fans.. Som jeg ofte har snakket med Ghert om, er jeg ganske godt klar over at FCK har en uofficiel kerne som med svære forhold gør det bedste de kan..

Det jeg bare gerne ville se er om de ville være lige så vedholdende og entusiastiske efter 5 års nedtur.. Jeg siger ikke det ikke ville ske.. Jeg gad bare godt se det.. Håber Roland Nilsson giver mig chancen Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #35658: 19 Dec 2011, 22:13 »

Du må endelig ikke misforstå at min anke primært går mod de "Ordinære" fck fans.. Som jeg ofte har snakket med Ghert om, er jeg ganske godt klar over at FCK har en uofficiel kerne som med svære forhold gør det bedste de kan..

Det jeg bare gerne ville se er om de ville være lige så vedholdende og entusiastiske efter 5 års nedtur.. Jeg siger ikke det ikke ville ske.. Jeg gad bare godt se det.. Håber Roland Nilsson giver mig chancen Wink

Jeg er slet ikke et øjeblik i tvivl om at du kommer til at se det.

Men det bliver så bare vigtigt for at FCK at få deres fanmiljø helt op at stå.

Får de skaffet sig hele endetribunen tilbage, så de kan begynde at udvikle fremfor at have et lille hjørne bag målet. Får de capotårn tilbage for at optimere stemningen så alle kan høre?

Som jeg ser det, så skal deres kamp med ledelsen stoppes før de smadre det for sig selv. Pt. er det hårdt mod hårdt, men det er også utrolig svært da det de som fans går ind for (pyro), kan de aldrig få ledelsen til at gå med til.

Men får de skaffet sig endetribunen tilbage, så kan udviklingen i den grad begynde.

Zone 43
Manager

« Svar #35659: 20 Dec 2011, 11:09 »

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-meldes-lun-paa-jamaicaner
Kan han voodoo eller har han forbindelserne i orden så vi kan få ordnet snerydningen, nu hvor vejret ikke er meget samarbejdsvillig, så tror jeg virkelig at konsulenten har skudt papegøjen for en gangs skyld. Det kan blive årets handel, det her.

Jeg glæder mig i øvrigt til at høre hvilke røvere, Bjur og Lockhart kommer med i aften.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #35660: 20 Dec 2011, 11:32 »

Han ser spændende ud, men tvivler på kvaliteten er Superliga klasse i deres College-rækker.
Fandt et klip med ham, hvor der er tvivlsomt målmandsspil i flere situationer, men kig på målet ved 1:30.
Man er vel ikke uden evner hvis man sender et hjørnespark ind med hælen.

http://www.youtube.com/v/Fd2aqVRWz0A

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

plutonium
Manager

« Svar #35661: 20 Dec 2011, 11:46 »

Jeg vil da håbe at de har set ham live som minimum, Coldice! Sidste gang Brøndby købte på baggrund af youtube-klip og dvd-skiver gik det jo ikke vanvittigt godt :S

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager

« Svar #35662: 20 Dec 2011, 11:50 »

Det lader ikke til at vi får vores Bob Marley alligevel, da han står til at ryge ind under Generation Adidas, og dermed en MLS-kontrakt med Montreal..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35663: 20 Dec 2011, 12:25 »

http://www.bold.dk/nyt/Medie-Lekic-tilbudt-til-Broendby

Den er jo svær.

Som person (dvs. udfra primært kendskab gennem pressen) så bryder jeg mig ikke om ham. Han virker desuden som en ballademager.

Men... manden har bevist at han kan score mål i Silkeborg. Uden at bruge tid på at finde en statistik frem så vil jeg mene at den vel at der er mål hver tredje kamp, dog inkl. Silkeborgs tur i 1. division (og hertil kan vi ligeså godt forberede os Thumbs Up).
Han har så ikke haft succes i Esbjerg og OB, hvor han også har været, men det kan jo skyldes mange ting.

Hvis pengene (dvs. egentlig mangel på samme i Brøndby regi) så synes jeg det er et GO. Gratis, en kort kontrakt uden de store knaster og mulighed for forlængelse med en lønforhøjelse såfremt klubben vil forlænge.

Pengene er der jo desværre ikke til en Fall, Duncan, Ujah (for satan hvor han bomber i Mainz!) eller andre.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35664: 20 Dec 2011, 12:52 »

Han virker desuden som en ballademager.

KØØØB!!!1 Og han er også Brøndby fan, allerede en god kombination der. Måske jeg skulle forklare Bjur i aften, at alle på tribunen, der kan tage mindst tre på foden bør tilbydes en kontrakt..

Så vidt jeg lige husker, er det kun i Silke, og til dels NE Revolution, at han har haft succes, hvilket vil gøre ham til en tvivlsom fætter at få til (hvem er ikke det, af dem der er rygtet?). Uanset hvordan de økonomiske muligheder er, burde vi kunne få bedre.

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35665: 20 Dec 2011, 13:33 »

Det burde vi - men vi kan ikke. Men jeg bliver glædeligt overrasket hvis Bjur henter en som er mere "sikker" end lige Lekic er.

Lekic er nu heller ikke min ønskespiller Tunge

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #35666: 20 Dec 2011, 15:58 »

Endnu et langt indlæg.
Følte ikke der var noget at debattere når jeg grundlæggende var enig, men ville bare lige pointere at vi også er nogle Brøndby-fans der synes Hamzas indlæg er kvalmende.

patrick J
Manager

« Svar #35667: 20 Dec 2011, 16:22 »

Sidst jeg skrev et indlæg på SSO (http://www.bif-support.dk/sso/forum_entry.php?id=443110) opnåede jeg mit mål ved, at nogle folk blev positivt påvirkede af det, og jeg fik endda at vide at jeg havde ændret nogens livsstil Smiley

Har skrevet et angående Brøndbyånden og mine tanker omkring den nu, håber I vil læse det Smiley

http://bif-support.dk/sso/forum_entry.php?id=448019&page=0&category=0&order=last_answer
Mega respekt til dig Hamza!!Du ville være en fantastisk træner for lejesvendene!  Thumbs Up

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Zone 43
Manager

« Svar #35668: 21 Dec 2011, 12:56 »

http://www.90minutter.dk/live-fanmoedet-i-broendby/
God beskrivelse af gårdagens møde. Ikke det store nye i det. Selvom det trak en time længere ud end hvad planlagt var, var der ingen reele svar omkring det ene af aftenens seks punkter, omkring fansene. Det gled man gerne let og elegant over.. Rullende Øjne

- Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #35669: 21 Dec 2011, 13:19 »

http://www.bold.dk/nyt/Medie-Lekic-tilbudt-til-Broendby

Den er jo svær.

Som person (dvs. udfra primært kendskab gennem pressen) så bryder jeg mig ikke om ham. Han virker desuden som en ballademager.

Men... manden har bevist at han kan score mål i Silkeborg. Uden at bruge tid på at finde en statistik frem så vil jeg mene at den vel at der er mål hver tredje kamp, dog inkl. Silkeborgs tur i 1. division (og hertil kan vi ligeså godt forberede os Thumbs Up).
Han har så ikke haft succes i Esbjerg og OB, hvor han også har været, men det kan jo skyldes mange ting.

Hvis pengene (dvs. egentlig mangel på samme i Brøndby regi) så synes jeg det er et GO. Gratis, en kort kontrakt uden de store knaster og mulighed for forlængelse med en lønforhøjelse såfremt klubben vil forlænge.

Pengene er der jo desværre ikke til en Fall, Duncan, Ujah (for satan hvor han bomber i Mainz!) eller andre.

Ikke enig - Lekic har en al for ustabil personlighed - han har i korte perioder scoret godt men i flere klubber har han ikke gjort det samme - udover det så mener jeg han vil være relativ dyr i løn og så er han hyppig skadet - har vi ikke haft nok af det i Brøndby.

Jeg mener vi har brug for en hurtig og teknisk stærk spiller og ikke mindst en som ikke hele tiden går i stykker.
Alternativet er at leje i spiller i en af de engelske klubber.... hvis vi da eller kan det  Forlegen

YNWA

Sider: 1 ... 2376 2377 [2378] 2379 2380 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010