home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 692 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2374 2375 [2376] 2377 2378 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5175863 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35625: 15 Dec 2011, 07:35 »

En fodlænke er sort. Det ligner mere en ankelvægt.

De fodlænker jeg har set har nu også været sorte, men Zanka har jo bare malet den.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #35626: 15 Dec 2011, 08:11 »

De fodlænker jeg har set har nu også været sorte, men Zanka har jo bare malet den.

Med en løve der hvor den samles.....
Gid han virkelig havde fodlænke på.

Fuck dig Zanka!

Zone 43
Manager

« Svar #35627: 15 Dec 2011, 10:07 »

At han render rundt med en fodlænke, gør, at han må være på niveau med Skandinaviens bedste venstreback, Elanga.
At han nu skal overstråle årets uomtvivlsomt vigtigste nyhed i flere år, med hvilken farve væggen skal have, er jeg ret skuffet over. Det havde jeg ikke troet skulle ske.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #35628: 15 Dec 2011, 11:23 »

Så vil du også vide at en fodlænke slet ikke ser sådan ud.

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #35629: 15 Dec 2011, 11:24 »

Personlig erfaring?  Rullende Øjne
Nej, jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har den store erfaring med ankelvægte...

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

Zone 43
Manager

« Svar #35630: 15 Dec 2011, 12:44 »

http://spn.dk/klumme/article2636716.ece
Ikke så meget nyt, men dejligt at der også kommer pres på udefra. At der så bare intet vil ske, før PER helt er væk (læs: dødsfald eller meget alvorlig sygdom, så han må trække sig), er hagen ved det.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35631: 15 Dec 2011, 12:54 »

Så vil du også vide at en fodlænke slet ikke ser sådan ud.

*DING DING DING DING DING*
Så fik man da fat i at du ikke fangede min flade humor. Ah, men altså da...

http://spn.dk/klumme/article2636716.ece
Ikke så meget nyt, men dejligt at der også kommer pres på udefra. At der så bare intet vil ske, før PER helt er væk (læs: dødsfald eller meget alvorlig sygdom, så han må trække sig), er hagen ved det.

Fint det som Thye skriver. Men... presset udefra har da været stort, VIPs, har råbt hans afgang, "samtlige" fans, men der sker altså intet før han er terminal - hvis ikke værre. Altså, manden arbejdede på højtryk (minus i pressen) under sin leukæmi - der skulle manden da have trukket sig. For fanden altså...

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #35632: 15 Dec 2011, 16:43 »

*DING DING DING DING DING*
Så fik man da fat i at du ikke fangede min flade humor. Ah, men altså da...

Er dét humor? Huh

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

Zone 43
Manager

« Svar #35633: 15 Dec 2011, 18:35 »

Fint det som Thye skriver. Men... presset udefra har da været stort, VIPs, har råbt hans afgang, "samtlige" fans, men der sker altså intet før han er terminal - hvis ikke værre. Altså, manden arbejdede på højtryk (minus i pressen) under sin leukæmi - der skulle manden da have trukket sig. For fanden altså...

Hvad der bliver råbt fra tribunerne er underordnet for PER, også på trods af Bjerregaard raus råbene tribunerne imellem mod Horsens. Jeg er ikke i tvivl om at der findes mange, der vil smide penge i kassen gennem sponsorater, investeringer, aktier you name it, arbejde frivilligt på den ene eller anden måde, dét, der har gjort at vi står hvor vi står i dag, at vi har en fantatisk historie vi kan være stolte af de senere år til trods. Derfor er det positivt at der stille og roligt kommer flere og flere kritiserende artikler og blogge/ledere fra de store medier herhjemme, om hvordan tingene er og fungere, hvilket, foruden den sportslige krise, kan og vil afholde folk fra at smide i kassen gennem sponsorater, aktier osv.

Dermed vil indtægterne falde, og betalingen af den historiske store gæld kan ikke betales, hvorfor Nordea kan tvinge PER i knæ (forhåbenlig da, jeg er ikke 100 på dette).

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35634: 15 Dec 2011, 18:41 »

Er dét humor? Huh

Jeg sagde den var flad, ikk'?

Noget konstruktivt ift trådens emne?

Hvad der bliver råbt fra tribunerne er underordnet for PER, også på trods af Bjerregaard raus råbene tribunerne imellem mod Horsens. Jeg er ikke i tvivl om at der findes mange, der vil smide penge i kassen gennem sponsorater, investeringer, aktier you name it, arbejde frivilligt på den ene eller anden måde, dét, der har gjort at vi står hvor vi står i dag, at vi har en fantatisk historie vi kan være stolte af de senere år til trods. Derfor er det positivt at der stille og roligt kommer flere og flere kritiserende artikler og blogge/ledere fra de store medier herhjemme, om hvordan tingene er og fungere, hvilket, foruden den sportslige krise, kan og vil afholde folk fra at smide i kassen gennem sponsorater, aktier osv.

Dermed vil indtægterne falde, og betalingen af den historiske store gæld kan ikke betales, hvorfor Nordea kan tvinge PER i knæ (forhåbenlig da, jeg er ikke 100 på dette).

Folk burde også bare blive væk fra stadion - symbolsk og pengepungen. Førstnævnte vedr. så kun dem som allerede har sæsonkort. "Han" skal rammes på pengepungen!

Selvfølgelig er det positivt at der konstant er kritik af ledelsen (what the fuck?!), men jeg tror desværre bare ikke, at det rør nok.

Det bliver først bedre (læs: PER går af) når vi præsenterer et godt regnskab og har vundet mesterskabet....... ... eller efter Nytår.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35635: 15 Dec 2011, 18:45 »

Hold nu op med det der han skal rammes på pengepungen, det gavner ingen, det eneste det gør er at udhule egenkapitalen. Per går næppe af af den grund, nærmere tværtimod.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35636: 15 Dec 2011, 18:49 »

Det gør at han skal reagere.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35637: 15 Dec 2011, 18:56 »

Det gør at han skal reagere.
Ikke de første mange år, vores egen kapital er stadig stor og der er lang vej til at man står i nærheden af konkurs/betalingsstadsning. Derudover har vi ikke bogført sponsor indtægt de sidste par år da vi fik pengene på engang, så blot det at vi formentligt snart præsenterer en sponsor indtægt til det halve af kasi vil betyde en pæn fremgang i underskudet.

Derudover er der store besparelser på lønninger snart, så det er næppe økonomien der kommer til at tvinge ham ud.

Der vil ikke være penge til dyre indkøb nej, men økonomien vil være nogenlunde i nul.
« Seneste Redigering: 15 Dec 2011, 18:57 af Sunbao » Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35638: 15 Dec 2011, 19:12 »

Jeg sagde den var flad, ikk'?

Noget konstruktivt ift trådens emne?

Folk burde også bare blive væk fra stadion - symbolsk og pengepungen. Førstnævnte vedr. så kun dem som allerede har sæsonkort. "Han" skal rammes på pengepungen!

Selvfølgelig er det positivt at der konstant er kritik af ledelsen (what the fuck?!), men jeg tror desværre bare ikke, at det rør nok.

Det bliver først bedre (læs: PER går af) når vi præsenterer et godt regnskab og har vundet mesterskabet....... ... eller efter Nytår.

Det bliver jo bedre efter nytår.... Det behøver vi da ikke bekymre os om! Den Store Leder har talt.

Aldrig alene!

verdenskrig
Manager

« Svar #35639: 15 Dec 2011, 23:50 »

http://www.bif-support.dk/sso/board_entry.php?id=447859

Humøret på SSO har vel efterhånden nået sit lavpunkt Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 2374 2375 [2376] 2377 2378 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010