home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:54:08 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 689 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2370 2371 [2372] 2373 2374 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5175422 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35565: 04 Dec 2011, 20:29 »

Brøndby eller ej, vi griner nu tit af dig alligevel  funny Wink

Når det så er sagt så kan jeg efterhånden godt forstå jer, men er jo nærmest helt stolt af det min klub, AaB  har præsteret i forhold til jer når man ser holdene spiller for spiller.

For rent økonomisk er vi jo nærmest ens.

Og det er så det næste.
Brøndby havde engang en forrygende ungdomsafdeling hvor både deres U-17 og U-19 hold var blandt landets bedste år efter år.
Er der ikke rigtig noget hjælp der mere? For her burde der da være folk som havde lyst til kæmpe for holdet og ikke kun så på lønchecken og hvor stor den var og allerede var igang med at tænke på det næste skifte.

AaB har jo heller ikke råd til at hente spillere og satser i den grad på egne talenter pt, og det kan jo også ses på truppen.
Der vil selvfølgelig gå nogle sæsoner før de er klar til at være med helt i toppen med AaB som klub er jo parat til lade det gå den tid.

Ert i også det for i kan vel ret best ikke blive ved med at prøve at købe jer til succes, på et eller andet tidspunkt lukker kassen jo og hvad gør i så?

Grin Kys

Men jeg er enig.. Vi blev jo bare ramt af det samme som hele verden.. Troede vi havde et uendeligt stort økonomisk råderum, og købte derfor alt for mange spillere uden at tænke ordentligt over fornuften i det.. Derudover gav vi dem KASSEN, og lange kontrakter for vi manglede jo intet..
Den slags spillere gør måske forskellen i medgangstider.. Men det er sgu ikke dem der løfter noget som helst i modgang. Vores ungdomshold er stadig blandt de bedste i DK, og det er over min fatteevne at man bruger talentløse idioter som Randrup, Jan Frederiksen, Nilsson, Bernburg, Mcgrath, osv osv osv, når vi angiveligt har nogle unge guttere som fighter deres hjerte ud af kroppen for klubben, og som vinder uge efter uge..

Der er ikke en herinde der skal bilde mig ind at vi ikke har nogle talenter som kunne gøre det bedre end ovenstående.. Men som så meget andet ude på vestegnen, så beviser man endnu engang hvor uklogt det er at drikke af natpotten..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35566: 04 Dec 2011, 20:30 »

Brøndby eller ej, vi griner nu tit af dig alligevel  funny Wink

Når det så er sagt så kan jeg efterhånden godt forstå jer, men er jo nærmest helt stolt af det min klub, AaB  har præsteret i forhold til jer når man ser holdene spiller for spiller.

For rent økonomisk er vi jo nærmest ens.

Og det er så det næste.
Brøndby havde engang en forrygende ungdomsafdeling hvor både deres U-17 og U-19 hold var blandt landets bedste år efter år.
Er der ikke rigtig noget hjælp der mere? For her burde der da være folk som havde lyst til kæmpe for holdet og ikke kun så på lønchecken og hvor stor den var og allerede var igang med at tænke på det næste skifte.

AaB har jo heller ikke råd til at hente spillere og satser i den grad på egne talenter pt, og det kan jo også ses på truppen.
Der vil selvfølgelig gå nogle sæsoner før de er klar til at være med helt i toppen med AaB som klub er jo parat til lade det gå den tid.

Ert i også det for i kan vel ret best ikke blive ved med at prøve at købe jer til succes, på et eller andet tidspunkt lukker kassen jo og hvad gør i så?

Vores ungdomsafdeling er stadig klart den bedste i Danmark, og både U/17 og U/19 vandt deres rækker i sidste sæson, med en masse kæmpetalenter, så dem synes jeg da også helt klart vi brude bruge, i stedet for de overbetalte idioter, der spiller nu!

Aldrig alene!

Enzo
Manager

« Svar #35567: 04 Dec 2011, 20:35 »

Så kommer det problem, at vi ikke holder på spillerne, fra de yngre hold.
Osama Akharraz, Nicolai Boilesen, osv.. - De kan nævnes, og spillerne skifter klub, sikkert af den grund, af manglende førsteholdsfodbold. Det er ikke iorden, at når man har Danmarks bedste ungdomsudvikling, så lader man dem gå for en slik?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #35568: 04 Dec 2011, 20:41 »

Vi skal alle være her.

verdenskrig
Manager

« Svar #35569: 04 Dec 2011, 20:48 »

Hvad er det for en vildskab og mental styrke han snakker om ? Jeg synes netop vi går helt ned med flaget efter vi kom bagud.. Vi var jo aldrig i nærheden af at skabe noget, og vores mål er totalt heldigt og tilfældigt, på et frispark som slet ikke var nødvendigt at lave..

Vores lave moral og vilje udstilles perfekt i løbeduellen mellem Nilsson og Runsewe med 5 min igen.. Nilsson er klart først på bolden, og trækker sig alligevel fordi Runsewe bare vil det mere..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #35570: 04 Dec 2011, 21:38 »

Så kommer det problem, at vi ikke holder på spillerne, fra de yngre hold.
Osama Akharraz, Nicolai Boilesen, osv.. - De kan nævnes, og spillerne skifter klub, sikkert af den grund, af manglende førsteholdsfodbold. Det er ikke iorden, at når man har Danmarks bedste ungdomsudvikling, så lader man dem gå for en slik?

Jeg kunne ikke være mere enig! Det er de unge som Osama, Wass, Boilesen m.fl., vi skal skyde afsted for et to-cifret millionbeløb, så vi ikke skal ud i et historisk dårligt regnskab, som det er tilfældet i år, med -35 mio.

Og hvis vi skulle arbejde efter 'Dortmund modellen', så er det netop at få gang i de unge, lovende spillere vi har. Vi vandt jo nærmest rub og stub i de forskellige U-rækker og turneringer sidste sæson, så et eller andet må de kunne og samtidig have et talent med bolden.
Det var også en af grundene til at jeg var lidt ked af HJs afgang, for han turde give dem en chance, nærmest som en af de eneste de senere år.

Jeg håber virkelig at vi går ud og henter en træner, og præsenterer ham, inden for det næste måned. Og at han samtidig besidder taktiksk forståelse, tør bruge unge spillere og ikke mindst har boller nok til at gå 'my way or the highway', som det primære. Vi har brug for at slå en streg i sandet, starte fra en frisk og på nul, og præsenterer en langsigtet strategi en gang for alle. Og det uden at div. konsulenter og bestyrelsesmedlemme r blander sig i det sportslige, for ellers kan det være underordnet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Enzo
Manager

« Svar #35571: 04 Dec 2011, 21:59 »

Jeg kunne ikke være mere enig! Det er de unge som Osama, Wass, Boilesen m.fl., vi skal skyde afsted for et to-cifret millionbeløb, så vi ikke skal ud i et historisk dårligt regnskab, som det er tilfældet i år, med -35 mio.

Og hvis vi skulle arbejde efter 'Dortmund modellen', så er det netop at få gang i de unge, lovende spillere vi har. Vi vandt jo nærmest rub og stub i de forskellige U-rækker og turneringer sidste sæson, så et eller andet må de kunne og samtidig have et talent med bolden.
Det var også en af grundene til at jeg var lidt ked af HJs afgang, for han turde give dem en chance, nærmest som en af de eneste de senere år.

Jeg håber virkelig at vi går ud og henter en træner, og præsenterer ham, inden for det næste måned. Og at han samtidig besidder taktiksk forståelse, tør bruge unge spillere og ikke mindst har boller nok til at gå 'my way or the highway', som det primære. Vi har brug for at slå en streg i sandet, starte fra en frisk og på nul, og præsenterer en langsigtet strategi en gang for alle. Og det uden at div. konsulenter og bestyrelsesmedlemme r blander sig i det sportslige, for ellers kan det være underordnet.

Og for guds skyld, IKKE en dansk træner. Lad os få chancen med udenlandsk blod og forståelse i klubben..

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35572: 04 Dec 2011, 23:27 »

Og for guds skyld, IKKE en dansk træner. Lad os få chancen med udenlandsk blod og forståelse i klubben..

Nej, for fanden! Så fyrer PB ham jo bare!!!

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #35573: 05 Dec 2011, 09:29 »

Nej, for fanden! Så fyrer PB ham jo bare!!!

Det er også tilfældet, når det har været en dansker, Kent og HJ eksempelvis.

Det lader til du får ret, udenlandsk blod og forståelse i klubben..
http://www.sporten.dk/superligaen/auri-er-og-bliver-bif-boss
Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35574: 05 Dec 2011, 09:45 »

Jeg har sagt det før og siger det igen - vi vinder mesterskabet. Vi er nu altså kun 20 point bagefter.

Under Haareide var vi 16 point foran FCK og FCK var foran med nogenlunde samme antal point året efter (eller året efter igen) begge gange formåede enten vi eller FCK at næsten at fange førerholdet.

Vi vinder det lotr!! Alt bliver bedre efter Nytår.

Heya Auri, Heya Auri, Heya Auri. Takker Enzo for sit håb om udenlandsk blod og forståelse i klubben.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Enzo
Manager

« Svar #35575: 05 Dec 2011, 11:43 »

Lad os håbe på at Auri kan bringe nye dimensioner til Brøndby. Og mere motivation, og så ville det være lækkert hvis han fik holdt en møde med alle medlemmer omrking klubben, og de fik aftalt og sat på plads at der skal holdes på klubbens talenter, medmindre der bliver budt en vanvittigt surealistisk bud.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35576: 05 Dec 2011, 11:55 »

Så vi skal forsætte med en træner der er mere inkompetent end sin forgænger christ.

blomvikings
Manager

« Svar #35577: 05 Dec 2011, 13:02 »

Præcis...

Kan slet ikke se Auri løfte det her Brøndby hold..

Og min frygt mht. kampen mod Horsens og Køge gik i opfyldelse... Brøndby spillede dårligere end nogensinde.. Så Auri "effekten" varede lige præcis i 1 kamp mod fuckerne....

Brøndby er i øjeblikket i frit fald, og det eneste jeg ser redde holdet, er en total udskiftning i administrationen. Ud med de gamle nisser, og ind med nogle innovative folk, der har mange 0'er på bogen.. Sker det ikke, går der mindst 10 år før vi er tilbage....

Zone 43
Manager

« Svar #35578: 05 Dec 2011, 13:25 »

Sker det ikke, går der mindst 10 år før vi er tilbage....

Og i værste fald efter en tur op gennem rækkerne ligesom Lyngby har været det, Frem og Fremad Amager vidst også?

Vi har et historisk dårligt regnskab, ingen plan for hvordan man arbejde mod bedre tider (tilsyneladende), man pisser gang på gang på gang på fans, sponsorer osv., og man rykker sig ikke meter i den rigtige retning med trænere der intet har bevist (Auri, HJ, Kent.. Okay, Kent havde en 5. plads med Horsens, hvilket er flot, but still..). Det er lig få indtægter at kører den stil, sponsorene smutter, fansene smutter, TV-pengene bliver mindre (efter placering), der er ingen oplagte salgsemner, og listen kan fortsætte herfra til juleaften næste år.

Lige så meget jeg elsker Auri, lige så meget ønsker jeg at han bør være assisterende træner for en top-træner med meritter på CV'et. I de seks kampe han har haft i efteråret, finder jeg kun indsatserne mod pse og Ob for godkendte, fire point er flot mod Superligaens to, imo, bedste hold (på papiret ihf). Og så har man Bjurs udmeldelse om at den nye træner kommer udefra fra nytår af - et minus i min bog, og dem er der et par stykker af.

----

Edit:
"Når først resultaterne vender, følger alt med, og det er ikke et spørgsmål om de vender, men hvornår. Vi har netop konstateret, at vi har rekordmange spillere med på ungdomslandsholdene, så masser af nye, dygtige spillere er på vej".
 - PER

Nove har ret. Vi vinder det lotr!!1
« Seneste Redigering: 05 Dec 2011, 14:54 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35579: 06 Dec 2011, 09:31 »

http://www.bold.dk/nyt/Ole-Bjur-er-ved-at-indgaa-aftaler

Ud fra ovenstående kunne man godt forestille sig at der kommer noget ude fra - ellers ville der være præsenteret noget allerede nu. Det ville i hvert fald være classic Brøndby.

Men lad os nu se om det ikke bare ender i en

Cheftræner: Auri
Assistent: Turbo
Mm.træner: Sten Christensen (trods rygtet med sønnike)

og så ellers hvordan det er organiseret nu.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2370 2371 [2372] 2373 2374 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010