home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2368 2369 [2370] 2371 2372 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5175268 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35535: 03 Dec 2011, 02:20 »

Jmaenn for fande da zone - vi skal ha styr på def frivleige. sne eller ej så skal VK ud -som firivvlig - og gøre klar til vroes fantastikehold

er det nu også mod nye og gode tider+ selvøgelig kan man sige de er er en dag tættere på deres dødsdag eller pension men vi ved jo ike hvornår de erreelt trøkker sig. benny siger d. 143. og tøt man stole på det?
'
er også selv imod boykots men 6 år er bare for latterlig lang tid at vente. vi er til grin!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Legenden
Manager

« Svar #35536: 03 Dec 2011, 02:41 »

Her må jeg give Skovlyst ret, ind med VK. Opstemt

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

U-4-E
Manager

« Svar #35537: 03 Dec 2011, 23:53 »

Årets Spiller, i år kendt som Årets mindst ringe Spiller, blev for andet år i træk Michael Krohn-Messi. Krohnen brillerede ved på egen hånd at sikre DK kvalifikationen til EM, men har på samme tid spillet ganske ordinært i 28 ligakampe.

Truppen til HB Køge-kampen er desuden blevet udtaget, og her er det mest opsigtsvækkende at vidunderbarnet Anders Randrup fortsat er skadet, mens at Thomas 'Messias' Rasmussen heller ikke er udtaget. Til gengæld er Mike Jensen at finde i truppen for første gang siden det spinkle 1-4 nederlag til Horsens. Brent McD er også udtaget, og med hans fantastisk scoringssnit på 0,06 mål per kamp, starter han helt sikkert inde.

1. Michael Tørnes
40. Michael Falkesgaard
5. Jan Frederiksen
6. Femi Ajilore
7. Clarence Goodson
8. Mikael Nilsson
10. Martin Bernburg
11. Dennis Rommedahl
15. Mikkel Thygesen
17. Jens Larsen
19. Daniel Stenderup
22. Mathias Gehrt
23. Michael Krohn-Dehli
26. Mike Jensen
27. Jan Kristiansen
32. Brent McGrath
33. Dario Dumic
34. Mathias Larsen
39. Franck Semou

For at forberede tropperne på banen i Herfølge, har Auri i løbet af ugen bla. trænet på den elendige bane 11. Jeg er derfor optimistisk, og tror på at vi kan slippe afsted med et fornuftigt 1-0 nederlag, på mål af Bomber-Makienok.

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #35538: 04 Dec 2011, 00:25 »

Haha Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #35539: 04 Dec 2011, 10:59 »

Skovlyst & Neymar Kys

Årets Spiller, i år kendt som Årets mindst ringe Spiller, blev for andet år i træk Michael Krohn-Messi. Krohnen brillerede ved på egen hånd at sikre DK kvalifikationen til EM, men har på samme tid spillet ganske ordinært i 28 ligakampe.

Grin Grin Grin

Hold da ferie hvor ville det lune med 3 point i dag.. VEST VEST VESTEGNE! Vi skal simpelthen have sluttet det her møgefterår af med maner, og den eneste måde vi gør det, er ved at blæse HB Køge baglæns ud i Øresund...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35540: 04 Dec 2011, 11:06 »

For satan VK - nu rødmer jeg jo helt... Forlegen

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Junker-paa-vej-til-OB

En gut jeg godt så på holdet. Har ikke været ramt af skader på det sidste som han førhen har været. Smider desuden mål ind på - næsten - stribe.

Fall/Junker/Duncan - hvis bare en af dem kommer til klubben, så er jeg tilfreds med vores angreb. Thygesen kommer alligevel op og spiller makker når MJ er tilbage. Han er trods alt vores farligste mand, så hvorfor ikke rykke ham frem.
I foråret/sommeren vender Oke tilbage (han er begyndt at træne med, så jeg tror på vi ser ham igen i denne sæson Smiley) fra sin sandwich skade med 2 skraldefolk og ud fra man hører fra forskellige personer så skal man give ham chancen inden en ny kommer til.
Ellers kan man lave en glidende overgang med at rykke de folk ud som bare ikke kan ramme målet og så står vi forhåbentlig med 3-4 knaldgode angribere.

Nå, der gik vist lidt PER naivitet i den til sidst Tunge

Well, Junker taler ganske vist positivt om OB, men han har flere gange sagt at han vil afslutte i BIF og hvis vi melder os på banen og fortæller lidt om de berømte hemmelige planer som Bjur og Lockhart har, så skal han nok joine os.

...og så gik der PER i den igen.

edit:
http://www.bold.dk/nyt/BIF-Svaert-med-hovedsponsor-inden-nytaar

Skrid Lockhart... Det virkede så lovende, men han er jo bare et flop. Føj for satan. Har længe været spændt på at se hvad Lockhart har kunne bringe, men han failer gang på gang.
Så kan man altid nævne at det er fordi at han han bliver styret af PER, Benny m.v., men så skal manden da bare være voksen og skride. Det er da et signal at sende.
« Seneste Redigering: 04 Dec 2011, 11:15 af Skovlyst » Logged

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #35541: 04 Dec 2011, 11:21 »

Det han siger stemmer da fint overens med det vi alle er enige i ? Efter nytår blir det godt Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #35542: 04 Dec 2011, 15:25 »

Start-11 mod HB Køge: Tørnes, Nilsson, Goodson, Stenderup, Frederiksen, Rommedahl, Femi, Kristiansen, J. Larsen, Dumic, Thygesen.

Vi skal alle være her.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35543: 04 Dec 2011, 15:28 »

Læser Auri med på Brøndby's debatfora mht Dumic? : D

Frisk at starte med ham og Thygesen på toppen. Fint at have en joker i ham som angriber selvom han nok mest er forsvarer. Men hvem ved - måske viser det sig at han ER manden Grin Nej, det er nok pga. mangel på bedre samt han har bragt god energi ind - nogen fremtidsløsning er han næppe Smiley

Hvor er Krohn? Mener da ikke at have læst at han er skadet, karatæneramt eller noget? Han var heller ikke til stede i går aftes.

Jan K på midten er fint nok for mig som backup nu hvor Mike ikke kan (og skal) spille 90 min.
« Seneste Redigering: 04 Dec 2011, 15:31 af Skovlyst » Logged

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35544: 04 Dec 2011, 15:28 »

Endeligt stiller vi fornuftigt op, årets suverænt dårligste 2 spiller er begge sat af, krohn og brent. Samtidig er Dumic smidt på toppen, Mangler kun Mike istedet for Jan K så ville det være voreste i mine øjne bedste 11.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35545: 04 Dec 2011, 15:34 »

Ah, vedr. Krohn-Dehli så har EB diagnosen klar: "Krohn-Dehli er søg og derfor helt ude af Brøndby-truppen"

Han er åbenbart ramt af den kendte "søg".

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #35546: 04 Dec 2011, 15:57 »

Ah, vedr. Krohn-Dehli så har EB diagnosen klar: "Krohn-Dehli er søg og derfor helt ude af Brøndby-truppen"

Han er åbenbart ramt af den kendte "søg".
Stakkels Krohn. Søgdom er noget værre noget.

Havde dog lidt håbet at det var Auri der havde taget initiativet og smidt ham ud af start 11'eren.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35547: 04 Dec 2011, 16:43 »

Nok engang sejler vi totalt rundt og har absolut intet at byde på køge havde fortjent at være foran med 2-0 or so.
Vi er pt superligaens dårligste hold.

patrick J
Manager

« Svar #35548: 04 Dec 2011, 17:35 »

Lejesvende...HADER SPILLERNE!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #35549: 04 Dec 2011, 17:35 »

Nej Nej Nej Nej ...

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Sider: 1 ... 2368 2369 [2370] 2371 2372 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010