home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2367 2368 [2369] 2370 2371 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5175267 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35520: 30 Nov 2011, 21:50 »

Nej, det er jo lige det. Men jeg synes nu ikke at 364 mb lyder af meget - troede faktisk at det var knap 500.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35521: 30 Nov 2011, 21:52 »

344 MB hos mig, det er vidst ikke så slemt. Men hold nu kæft, det føles som en menneskeralder siden vi så den kamp og så til i dag.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35522: 01 Dec 2011, 13:59 »

http://www.bold.dk/nyt/Von-Schlebruegge-Jeg-ved-intet

Det er fandeme også for tarveligt, at han ikke fik blomster - og hvor blev Munksgaard og Akharrez af? De fortjener det da også.

Alle som bare har været inde og snuse til førsteholdet og stopper i klubben burde sgu få en buket blomster.

Øv hvor er det uretfærdigt, at TR og Cramer som har været lang tid i klubben bare sådan bliver hyldet. Stram nu op Brøndby for fanden altså. Hvor svært kan det være.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35523: 01 Dec 2011, 14:33 »

http://www.bold.dk/nyt/Von-Schlebruegge-Jeg-ved-intet

Det er fandeme også for tarveligt, at han ikke fik blomster - og hvor blev Munksgaard og Akharrez af? De fortjener det da også.

Alle som bare har været inde og snuse til førsteholdet og stopper i klubben burde sgu få en buket blomster.

Øv hvor er det uretfærdigt, at TR og Cramer som har været lang tid i klubben bare sådan bliver hyldet. Stram nu op Brøndby for fanden altså. Hvor svært kan det være.

Der skal spares jo Wink

plutonium
Manager

« Svar #35524: 01 Dec 2011, 14:39 »

Jeg tænker at det er kujonagtigt hvis de ikke har villet informere Schlebrügge om at de ikke ville forlænge. Det tyder da på at de ikke tør tage konfrontrationen.

Men det kan jo også bare være en forglemmelse eller løs journalistik. Uanset hvad, så er det aldrig sjovt for nogen ikke at vide hvad fremtiden bringer. Og mon ikke han har sagt noget om at hans kontrakt snart løber ud til den sportslige ledelse Tunge

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35525: 01 Dec 2011, 14:56 »

Jeg tænker at det er kujonagtigt hvis de ikke har villet informere Schlebrügge om at de ikke ville forlænge. Det tyder da på at de ikke tør tage konfrontrationen.

Men det kan jo også bare være en forglemmelse eller løs journalistik. Uanset hvad, så er det aldrig sjovt for nogen ikke at vide hvad fremtiden bringer. Og mon ikke han har sagt noget om at hans kontrakt snart løber ud til den sportslige ledelse Tunge

Mon manden på nogen  måde er i tvivl om at klubben ikke vil beholde ham ? han tuder jo i pressen hver anden dag efterhånden.

Zone 43
Manager

« Svar #35526: 01 Dec 2011, 15:28 »

Konsulenten har vel haft for travlt med at game FM05 og glo YouTube videoer, til at tage sig tid til at få snakket med den enkelte spiller. Cool

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #35527: 01 Dec 2011, 16:36 »

Skuffet dårlig stil ikke at sige ordentlig farvel med spillere...det er i øvrigt gratis... men igen viser det ledelsens manglende format og omtanke.

At en klub lader en kontrakt udløbe er der intet nyt i.... og det kan jo handle om taktik i forhold til en kommende forhandling eller det kan tyde på at klubben ikke vil forlænge.... det pres må spillerne sgu finde sig i at stå i... det sker i øvrigt også ude i den virkelig verden spørg bare hvor mange bank ansatte der i de sidste mange år har gået og ventet i en "prikke" runde.

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35528: 01 Dec 2011, 18:50 »

Mit indlæg var nu groft ironi.

Men hvis MVS ikke har fattet at Brøndby ikke vil forlænge så er han da enten fatsvag eller bare fået for meget øl (-svenske).
Han har nærmest ikke spillet siden han tabte hovedet og pressede Anders Due mens Jan Frederiksen var der. Så har han så været skade, men ellers har han jo ikke rigtig spillet - ja, faktisk siden han fik flået det anførerbind af.

TR for jo blomster fordi at han har været en vigtig mand og har virket som om at han har haft hjerte i klubben - vigtigst af alt har han efterhånden været her en del år.
Cramer har jo også været her i knap 10 år samt var målmand også da vi vandt mesterskabet for første gang. Var han ikke også den første målmand i Europa vi havde? Men derudover så er han klubmand og været loyal.

Hvis MVS skulle have haft blomster skulle Munksgaard og Ozzy jo også have haft og man kan jo ikke gå rundt og give blomster bare fordi at man har spillet sin job som tilfældigvis er ens hobby.

Dog kunne man godt give ham en tak for indsatsen på gangene, men hvem ved? Kan være Bjur, PER, Lockhart m.v. har gjort det men MVS:
- nævner det ikke
- journalisten fordrejer ordene.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35529: 01 Dec 2011, 20:23 »

Jeg troede ikke du måtte være ironisk for den afdankede Napoli profil?

Og for at det ikke skal være en one-liner, smider jeg lige dagens humorisktiske indslag:
http://blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=392674

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35530: 01 Dec 2011, 20:44 »

Jeg var bare vild crimerider! Wink

Nice indlæg af Anders btw.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35531: 01 Dec 2011, 21:09 »

Sådan skal det være. Fight the power!

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #35532: 02 Dec 2011, 11:45 »

+ denne artikel:
http://allehaderos.dk/?artid=1283

2012 skal nok blive en 'krig' mellem fans og ledelse, der er lagt op til det med dette i mente.

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35533: 02 Dec 2011, 13:01 »

Det er bare så synd at man skal ty til sådan nogle midler.

Lorte ledelse, bestyrelse, fond, bovlamme veteraner m.v.

Men bare så længe intet går ud over landets bedste snerydning og kioskdrift, så er vi ikke heeeeeeelt tabt.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35534: 02 Dec 2011, 15:06 »

Snerydningen tvivler jeg på med vejret i mente. Med mindre der selvfølgelig er råd til at ansætte den gode Rigmor og nogle personer fra Central- og Sydamerika. Så vi hænger på kioskdriften. Altid noget det bliver godt efter nytår..

Selvom for hver dag der går er et skridt nærmere mod nye, gode tider, kan jeg ikke lade være med at blive pissed over de inkompetente havneludere, der styrer og bestemmer over Brøndby IF. Og reelt startede det med fingerprintet ved Derby boycuttet, som sidenhen er gå hen og blevet til fyringer af fankoordinationer og den ansvarlige for Brøndby Kids bl.a., og nu den seneste historie med flag, banner o.a. der er smidt ud. Og det til trods for at man har kørt efter de 'regler' som mange af fansene (Alpha) har udarbejdet, bl.a. med navn på billetten til aways, egne kontrollører der står ved indgangene på aways osv., efter det Derby hvor der var masser af ballade.

De har lagt kortene på bordet. Og selvom jeg ellers normalt er imod boycuts, så ville jeg gerne reaktionen blandt ledelse, de sponsorer der er tilbage og gratiserne, hvis Sydsiden skulle være tom og stille i en eller flere kampe i foråret.

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2367 2368 [2369] 2370 2371 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010