home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 628 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2360 2361 [2362] 2363 2364 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5174667 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35415: 22 Nov 2011, 07:54 »

http://www.bold.dk/nyt/BIF-profiler-glade-for-Auri

At Bernburg står som profil vælger jeg lige at se bort fra.
Men det er da rart at de er glade og de kan man mærke at han har gjort noget for holdet både mentalt og især også taktisk. 2 ting som virkelig har haltet under HJ.
Der gik jo rygter om at profilerne ikke kunne fokusere med HJ som træner, men når en Krohn-Dehli (som jeg vil tillade mig at kalde en mindre primadonna) roser Auri, så må der være noget om det Smiley

Jeg håber på, at vi finder den bedstmulige løsning på trænerposten, men Auri skal i hvert fald ha' fuld opbakning de sidste 2 kampe i efteråret.

edit:
http://www.sporten.dk/superligaen/kom-til-broendby-fall
Kan de ikke snart stoppe med at lufte deres ønskeliste? Makienok eller Fall. Gerne begge (Makienok har scoret 3 mål i denne sæson, vores angribere til sammen har scoret 4), men helst Fall. Makienok kan være en joker og ellers så kan han tage over når Fall skulle være færdig i klubben.

Jeg tror dog ikke på at vi kan hente Fall. Makienok er realistisk nok og kunne godt forestille sig at han ville spille under Auri igen. Spørgsmålet er hvornår vi henter ham. Per Rud vil - forståeligt nok - holde på ham.
« Seneste Redigering: 22 Nov 2011, 08:57 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #35416: 22 Nov 2011, 09:21 »

Selvom kampen søndag, bare var en enkel kamp der gav 3 point.
Så har det virkelig givet mig noget gejst ! Jeg må indrømme at jeg var helt nede og skrabe bunden. Virkelig pessimistisk !
Men sejren, spillet, og den tone der har været fra spillerne efter kampen har virkelig givet mig troen tilbage!

Jeg tror det begynder at køre nu! Dermed siger jeg ikke at vi bliver 2'er i år, men jeg ser en lys fremtid for os !

verdenskrig
Manager

« Svar #35417: 22 Nov 2011, 11:08 »

Jeg er enig.. For første gang i noget der ligner tre år kunne vi faktisk skimte et koncept på banen.. Det virkede som om spillerne havde en plan med det de foretog sig når de havde bolden, og vores presspil fungerede umanerligt godt..

Jeg vil ikke engang kalde det her en chokeffekt, for i den første kamp tabte vi 3-0 til samme modstander.. Søndagesn kamp var et billede på at Auri allerede har arbejdet med nogle meget vitale ting omkring holdet.. Bevægelse for boldholderen, bredde på spillet, folk i feltet, og et højt genpres så snart vi mister den var ting der kendetegnede kampen.. Det er lidt fedt at Auri sætter Nilsson totalt skakmat rent taktisk i ande halvleg.. For han satte simpelthen en stopklods for at plastikdukkerne kunne spille den op på deres elskede N Doye(Ved konsekvent at lade Femi stå i det område) hvilket er deres eneste opspilsvariant.. Virker den ikke, har det ikke noget som helst andet at byde ind med, og det var derfor at de var så ufarlige i anden halvleg.. Så prøver Bolanos en smule men det er trods alt til at lukke ned, når de har Delaney på den anden kant som ikke bidrager med meget offensivt.

Selvom vi har spillet få kampe, så synes jeg at man kan se tegningerne til hvor Auri vil hen.. Derudover er det for fedt at se hans gejst, passion og glæde på sidelinien.. Ved et mål jubler han jo næsten mere end Henrik Jensen, Køhlert, og Kent gjorde tilsammen.. Hans konstante coaching på sidelinien er virkelig også fedt at se på..

Men når alt kommer til alt har Auri indtil nu ikke gjort andet end at overbevise om at han har noget at gøre i Brøndby.. Spændende bliver det dog, om det bliver som Assistent, eller som træner  Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #35418: 22 Nov 2011, 12:06 »

Jeg er enig.. For første gang i noget der ligner tre år kunne vi faktisk skimte et koncept på banen.. Det virkede som om spillerne havde en plan med det de foretog sig når de havde bolden, og vores presspil fungerede umanerligt godt..

Jeg vil ikke engang kalde det her en chokeffekt, for i den første kamp tabte vi 3-0 til samme modstander.. Søndagesn kamp var et billede på at Auri allerede har arbejdet med nogle meget vitale ting omkring holdet.. Bevægelse for boldholderen, bredde på spillet, folk i feltet, og et højt genpres så snart vi mister den var ting der kendetegnede kampen.. Det er lidt fedt at Auri sætter Nilsson totalt skakmat rent taktisk i ande halvleg.. For han satte simpelthen en stopklods for at plastikdukkerne kunne spille den op på deres elskede N Doye(Ved konsekvent at lade Femi stå i det område) hvilket er deres eneste opspilsvariant.. Virker den ikke, har det ikke noget som helst andet at byde ind med, og det var derfor at de var så ufarlige i anden halvleg.. Så prøver Bolanos en smule men det er trods alt til at lukke ned, når de har Delaney på den anden kant som ikke bidrager med meget offensivt.

Selvom vi har spillet få kampe, så synes jeg at man kan se tegningerne til hvor Auri vil hen.. Derudover er det for fedt at se hans gejst, passion og glæde på sidelinien.. Ved et mål jubler han jo næsten mere end Henrik Jensen, Køhlert, og Kent gjorde tilsammen.. Hans konstante coaching på sidelinien er virkelig også fedt at se på..

Men når alt kommer til alt har Auri indtil nu ikke gjort andet end at overbevise om at han har noget at gøre i Brøndby.. Spændende bliver det dog, om det bliver som Assistent, eller som træner  Smiley

Helt enig!
Dejligt med en træner der jubler når vi scorer, det kan jeg ikke huske vi har haft før. Kan ikke huske om Skovdahl gjorde det, men formentligt ikke Opstemt

Men det der også er forandret i mine øjne er vores ageren i de sidste 5-10 minutter da vi fører 2-1, vi panikker ikke og stiller 11 mand i feltet, og vores form ser også ud til at holde hele kampen.
Jeg tror virkelig på at vi er på vej tilbage !

Men igen, et nederlag på 1-4 hjemme på mandag kan selvfølgelig ændre det hele. Når det så er sagt så ved jeg det ikke sker.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35419: 22 Nov 2011, 12:57 »

Men igen, et nederlag på 1-4 hjemme på mandag kan selvfølgelig ændre det hele. Når det så er sagt så ved jeg det ikke sker.

Nej det bliver 0-3 Wink

Zone 43
Manager

« Svar #35420: 22 Nov 2011, 12:58 »

edit:
http://www.sporten.dk/superligaen/kom-til-broendby-fall
Kan de ikke snart stoppe med at lufte deres ønskeliste?

Nu er det ikke Auri, PER eller en i klubben der tegner og fortæller journalisten, hvem vi er ude efter, men udelukkende BT selv, der mener at vide det. Et rent og skær gæt. Selvom der nok er noget hold i det, da det ikke er mere end et halvt år siden, at de to blev sat i forbindelse med et skifte til os.

Jeg så dog helst Fall komme til i januar, uanset hvem der nu måtte stå på listen. Han er en komplet angriber i min verden, fysisk stærk, fremragende målnæse, har noget speed og teknik og ikke mindst vil have nem at integrere på holdet. Det der gør jeg ikke tror han kommer, er økonomien. Slet og ret, kort og godt. Og jeg vil også være fint tilfreds med Makienok, da han er meget lig Fall, og som har potentialet og talentet til at blive en kommende Fall i Superligaen, og så vil han næppe koste mange kroner.
Men det jeg finder vigtigst, er, at den angriber (, backs og hvem der nu ellers måtte komme ind af døren) ikke er en lottokupon eller andenrangsspiller, som jeg beskylder Bengtson for at være. Det er ikke ham vi skal sætte lid til, det kan vi ikke tillade os.

Der udover er jeg helt enig omkring snakken om Auri. <3

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35421: 22 Nov 2011, 14:00 »

Jeg var også lidt for hurtig Smiley Efter at have læst den lidt bedre efter, så kunne jeg godt se det var et bud.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35422: 22 Nov 2011, 17:45 »

Selv den bedste kan fejle. Smiley

I øvrigt, hvis det skulle have interesse:
http://www.facebook.com/event.php?eid=260924680622525

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35423: 22 Nov 2011, 18:26 »

http://www.bold.dk/nyt/Jannik-V-Tolker-det-som-en-beloenning Gid han var blevet i Brøndby... Han kunne have været en rigtig god reserve for Stender og Clay Thumbs Up

Aldrig alene!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #35424: 22 Nov 2011, 18:57 »

http://www.bold.dk/nyt/Jannik-V-Tolker-det-som-en-beloenning Gid han var blevet i Brøndby... Han kunne have været en rigtig god reserve for Stender og Clay Thumbs Up

Lidt underligt at ærger sig over at man ikke længere har en spiller, som man åbenbart ikke anser at være god nok til at slå "Clay" af. Jeg synes ikke det tyder på fremgang på Vestegnen når man begynder at snakke om spillere der skulle have været reserve for "Clay". Hvis i skal helt væk fra middelmådigheden så er det spillere som ham der skal væk..

Men btw, så har jeg efterhånden fået kampen i søndags lidt på afstand, så tillykke til jer, det var, desværre, fuldt fortjent. Jeg synes ikke i spillede særlig fantastisk, men vi var himmelråbende ringe, og der var især en verden til forskel på de to holds vilje. Jeg prøver ikke at tage noget fra jer, det var en stor sejr, og det er jo også lige det der kan sætte jer i gang med en god stime.
« Seneste Redigering: 22 Nov 2011, 18:58 af Ghertesteas » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35425: 22 Nov 2011, 19:00 »

Vestergaard røg til Hoffenheim inden Clay kom til klubben. Han ville selv udenlands.
Han er desuden gammel KB'er, hvis jeg ikke tar' helt fejl. Så nogen Brøndbydreng er han nu ikke.

Derudover så er det slet, slet ikke sikkert at han ville være under samme udvikling som dernede som hos os. Hos os ville han jo - ganske naturligt - have været en helt ny Agger! Wink

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #35426: 22 Nov 2011, 19:03 »

Lidt underligt at ærger sig over at man ikke længere har en spiller, som man åbenbart ikke anser at være god nok til at slå "Clay" af. Jeg synes ikke det tyder på fremgang på Vestegnen når man begynder at snakke om spillere der skulle have været reserve for "Clay". Hvis i skal helt væk fra middelmådigheden så er det spillere som ham der skal væk..

Hvis Clay er = Goodsoon er jeg godt nok uenig .. Vil gerne indrømme at han har svinget lidt, men det gælder jo for hele holdet.. Synes ikke det er defensivt vi har haft vores største problemer, og de senese kampe har Goodsoon-Stenderup faktisk fungeret rigtig godt Smiley..

Han er vores anfører, en fighter, amerikansk landsholdsspiller og knaldhamrende god med hovedet.. Hvis han er middelmådig er der godt nok mange middelmådige forsvarere i superligaen   Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager

« Svar #35427: 22 Nov 2011, 19:37 »

På et eller andet tidspunkt skal det vende, og jeg har på fornemmelsen det sker i morgen  Skuffet

Thumbs Up ...  Sur

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35428: 22 Nov 2011, 19:42 »

Det er Yessir's og VK's skyld at BIF hentede sejren.

Smukke ord

U-4-E
Manager

« Svar #35429: 22 Nov 2011, 20:05 »

Bortset fra det, så var det jo et fint mål han scorede i søndags. Smiley

Sider: 1 ... 2360 2361 [2362] 2363 2364 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010