home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2354 2355 [2356] 2357 2358 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5174116 gange)
Heskey
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35325: 17 Nov 2011, 12:43 »

Siger vel det hele, at han er rygtet til os, og mægtige Randers...Vi er en andenrangsklub, Zone.

verdenskrig
Manager

« Svar #35326: 17 Nov 2011, 12:45 »

Jeg ved ikke hva der er værst.. Vores indkompetente ledelse - Eller mine medfans som maler fanden på væggen.. INGEN herinde har set ham spille vil jeg væde med.. Ingen ved hva han kan.. Det er da muligt han er pisse god, og har et enormt potientiale? Jeg mener scorer man mål mange år i træk, kan man sgu et eller andet.. Og han scorede også to mod serbien den anden dag..

Lad os nu liiiiiiiiige spise brød til, inden vi får månen til at falde ned Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #35327: 17 Nov 2011, 12:47 »

Drik et glas vand til dit brød, VK. Opstemt

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35328: 17 Nov 2011, 12:48 »

Rosenborg, Lilleström og Randers sættes også i forbindelse med dem.

Tja, ved ikke hvad man skal sige. Hvis angriberen så bare er en Duncan : D Men kom på prøvetræning og vær' kritiske. Ikke flere Baby Doc spilelre.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #35329: 17 Nov 2011, 12:51 »

Drik et glas vand til dit brød, VK. Opstemt

Hellere end gerne, vand er gud  Wink

Men jeg så da også gerne at vi lige stjal Nicklas Bendtner hjem, men pt så tror jeg sgu ikke vi er SÅ attraktive og så må vi jo finde hva der´kan findes Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Heskey
Landsholdsspiller

« Svar #35330: 17 Nov 2011, 12:53 »

Tror Karl Mar er uenig med dig der, VK.

Men ja, det er da helt klart muligt han er en fin spiller.

Zone 43
Manager

« Svar #35331: 17 Nov 2011, 12:54 »

Siger vel det hele, at han er rygtet til os, og mægtige Randers...Vi er en andenrangsklub, Zone.

Så vidt jeg har forstået er vi og Rosenborg efter Bengtson, og Lillestrøm og Randers efter ham den anden fætter. Men stadigvæk..

@VK: Har du overvejet hvilket niveau den hondurianske liga har? Det er vel et sted mellem midten/bunden fra VSD og nedefter, er mit bud. Havde han så bare spillet klubfodbold i enten USA eller Mexico, ville det have været en anden sag.

Men nuvel med Bengtson og Hopf på rygtebørsen kan Bjur da næsten kun overraske ved at hente en kvalitetsspiller eller to. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #35332: 17 Nov 2011, 13:02 »

Jeg ved ikke hva der er værst.. Vores indkompetente ledelse - Eller mine medfans som maler fanden på væggen.. INGEN herinde har set ham spille vil jeg væde med.. Ingen ved hva han kan.. Det er da muligt han er pisse god, og har et enormt potientiale? Jeg mener scorer man mål mange år i træk, kan man sgu et eller andet.. Og han scorede også to mod serbien den anden dag..

Lad os nu liiiiiiiiige spise brød til, inden vi får månen til at falde ned Smiley

Fald da ned...

Så må du virkelig mene vi er nogle idioter herinde hvis du sidestiller os med ledelsen. Der må jeg sgu indrømme jeg er skuffet ! Smiley

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35333: 17 Nov 2011, 13:31 »

Hellere end gerne, vand er gud  Wink

Men jeg så da også gerne at vi lige stjal Nicklas Bendtner hjem, men pt så tror jeg sgu ikke vi er SÅ attraktive og så må vi jo finde hva der´kan findes Smiley

Har du din daglige gang inde ved "Byens Hold" (bvadr!) siden du vil ha' ham hjem? Tunge

Er VK i virkeligheden FCK'er?! Følg med d. 1 december. Nyt afsnit om VK hele vejen til jul, hvor VKs kamp for at lave julefred i det danske fodboldland vil følges.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Lavezzi
Gæst

« Svar #35334: 17 Nov 2011, 13:33 »

Har du din daglige gang inde ved "Byens Hold" (bvadr!) siden du vil ha' ham hjem? Tunge

Er VK i virkeligheden FCK'er?! Følg med d. 1 december. Nyt afsnit om VK hele vejen til jul, hvor VKs kamp for at lave julefred i det danske fodboldland vil følges.
HJEM TIL DANMARK.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35335: 17 Nov 2011, 13:49 »

Nå, det observerede jeg slet, slet ikke. Tak for at du pointerede det. Jeg undskylder med hele mit hjerte og min højre lilletå for VK.

Bendtner er desuden overhovedet ikke god nok til os. Jeg vil hellere høre om Thomas Thorninger vil starte op igen - fuck fortiden som AGF'er og FCK'er - manden har talent!

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #35336: 17 Nov 2011, 13:50 »

Kahlenberg skal hjem og kickstarte sin karriere !!! Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #35337: 17 Nov 2011, 14:41 »

Kahlenberg skal hjem og kickstarte sin karriere !!! Smiley

Now are we talking, lige den kvalitet der er bruge for, og det vil med garanti også betyde at man vil spille en 4-3-3, med eller uden et salg af Krohn-Delhi.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #35338: 17 Nov 2011, 18:24 »

http://www.enstemmetilalle.dk/brondby-if-og-“en-stemme-til-alle”-er-langt-fra-hinanden/
"Efter længere tids debat kunne vi ikke nå frem til en beslutning om, hvorvidt klubben ønskede at arbejde videre med nogen af de stillede forslag".

Det siger vidst meget godt alt om situationen. Og hvorfor har man Kringle-Emil med til sådan et møde?
Jeg glæder mig til at hører mere om ESTA på deres kampagnemøde på onsdag.

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #35339: 17 Nov 2011, 19:05 »

Skovlyst hvor VOVER du at kalde mig FCK'er ticked off Grin.. Er du helt ude i hampen Tunge.. Den tager vi lige face to face på stadion /hool

Skal dog siges at jeg faktisk havde glemt hvor han fik sin opdragelse.. Godt han kom væk derfra som 16 årig Wink

Cool

Sider: 1 ... 2354 2355 [2356] 2357 2358 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010