home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2353 2354 [2355] 2356 2357 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5174116 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35310: 15 Nov 2011, 13:12 »

Well, jeg er enig i at Bjur bør have ro til 2012-planen, men det er det sidste han får.

Resultaterne, forventning (og hæftig kritik) fra fans og medier, PER der kigger ham over skulderen i tide og utide hjælper ikke det fjerneste. Og alene det, at man først nu har fundet ud af at Cramer smutter til nytår, når han skulle have haft et svar om fremtiden 30/6, siger meget godt hvordan situationen er, ligesom 2012-planen ikke er på plads endnu med 1½ måned igen..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #35311: 15 Nov 2011, 13:33 »

Ole Bjur er i mine øjne uden skyld i det makværk vi har set på.. For det første var det ikke hans ide at Henrik Jensen skulle være fast træner.. For det andet har han endnu ikke haft en chance for at sætte et afgørende præg på truppen.. Dog har det præg han har sat været positivt.. Han har hentet tre klokkeklare profiler, som dog pga manglende evner i resten af truppen ikke har gjort det helt som vi forventede..

Derudover synes jeg han virker meget cool i sine udtalelser, og virker egentlig upåvirket af det virak der er omkring klubben.. Jeg har 100 % tillid til Bjur, og glæder mig til at se ham fortsætte det gode arbejde Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #35312: 15 Nov 2011, 15:01 »

Jeg er ikke uenig, slet ikke. Boreset fra safari turen og den manglende angriber der kunne lave 15+ mål på en sæson (tvivler på at Oke have lavet det i denne sæson), har han bestemt bestået sommerens vindue til UG. Men her synes jeg så også at det stopper lidt. For der hvor jeg vil hen er:
- Hvorfor var han eksempelvis ikke med i Unsejt studiet efter 1-4 nederlag til Horsens, hvor HJ fik hug fra Gud og hver mand?
- Hvorfor har Cramer ikke fået svar på fremtiden, når han skulle have haft i sommers?
- Hvorfor er 2012-planen ikke på plads nu, så man har kunne arbejde med den allerede i dag? Det måske nok mest oplagte spørgsmål at stille, for hvis man eksempelvis ville have Haglund, hvorfor så ikke tage kontakt til ham for fire uger siden, da All-svenskan sluttede, og lad os bare lege med tanken om at blev den kommende træner, hvorfor så ikke lokke ham til byen med det samme, og så allerede påbegynde at finde ud af hvem han vil have til trup og stab, hvordan skal der spilles og trænes, og påbegynde det med det samme?

Don't get me wrong, jeg har fuld tillid til Bjur, men hvad han har lavet siden vinduet i sommeren lukkede, det er det jeg vil frem til.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35313: 15 Nov 2011, 15:20 »

- Hvorfor var han eksempelvis ikke med i Unsejt studiet efter 1-4 nederlag til Horsens, hvor HJ fik hug fra Gud og hver mand?
 - Hvorfor har Cramer ikke fået svar på fremtiden, når han skulle have haft i sommers?
 - Hvorfor er 2012-planen ikke på plads nu, så man har kunne arbejde med den allerede i dag? Det måske nok mest oplagte spørgsmål at stille, for hvis man eksempelvis ville have Haglund, hvorfor så ikke tage kontakt til ham for fire uger siden, da All-svenskan sluttede, og lad os bare lege med tanken om at blev den kommende træner, hvorfor så ikke lokke ham til byen med det samme, og så allerede påbegynde at finde ud af hvem han vil have til trup og stab, hvordan skal der spilles og trænes, og påbegynde det med det samme?

Første punkt:
Jeg er helt enig i denne. Det minder lidt om Køhlert/KN-tiden hvor at træneren fik lortet serveret konstant og øvrig ledelse bare luntede rundt med Anders og lavede sandkager. Her burde han være stillet op og taget nogle slagsmål.

Andet punkt:
Nu ved vi jo ikke hvem der har indgået den aftale med Cramer og hvorvidt Bjur har været orienteret om det. Men det er dog for dårligt at der først bliver taget hånd om det i august. Bjur har muligvis været i tvivl om Cramer skulle være en del af 2012-planen og det kan være motiverende at få det at vide, men det kan så sandelig også gå langt værre.

Trejde punkt:
Bjur har nok ikke set Haglund som en mulig træner som en del af sin plan. Men man ved jo ikke om Bjur rent faktisk har forhørt sig hos Haglund, men denne så en bedre udfordring i det norske? Kan jo også være han ikke gider til vores galehus. Mulighederne er mange. Der er vel også den mulighed at Bjur ser Auri som træneren der kan gøre os til mestre eller skabe en god bund i truppen. Det kan jo også være at han har taget kontakt til en træner og de snakker lige pt. om en mulig opbygning omkring sig, hvadenten denne har et damenavn, er englænder, tysker eller fra Nordkorea.

Det virker som om at han har arbejdet på denne plan (sammen med Lockhart - nøj hvor er den mand blevet stille, btw) siden vinduet lukker.

Jeg afventer spændt og håber at vi bliver positivt overraskede Smiley Men den ligger alligevel i baghovedet om at man plejer at blive skuffet.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35314: 15 Nov 2011, 16:01 »

Første punkt:
Jeg er helt enig i denne. Det minder lidt om Køhlert/KN-tiden hvor at træneren fik lortet serveret konstant og øvrig ledelse bare luntede rundt med Anders og lavede sandkager. Her burde han være stillet op og taget nogle slagsmål.

Så langt så godt.

Andet punkt:
Nu ved vi jo ikke hvem der har indgået den aftale med Cramer og hvorvidt Bjur har været orienteret om det. Men det er dog for dårligt at der først bliver taget hånd om det i august. Bjur har muligvis været i tvivl om Cramer skulle være en del af 2012-planen og det kan være motiverende at få det at vide, men det kan så sandelig også gå langt værre.

Hvis han ikke har haft kendskab til det er det for amatøragtigt, for at sige det lige ud, da det burde stå i de papir som han arbejder med til daglig. Og til det andet, helt bestemt, men stadigvæk.. Den burde være taget og holdt internt, så man kunne undgå flere negative artikler og omtale.

Forhåbenlig kommer afløseren udefra, og det dermed ikke bliver ham old boys keeperen, Krogh'en, Zaza eller en tredje der har haft tilknytning til klubben. Det samme med trænerposten, en ny mand udefra tak. Jeg kan ikke garanterer mine handlinger, hvis Auri, Turbo og old boys keeperen skal udgøre forårets trænerstab.

Trejde punkt:
Bjur har nok ikke set Haglund som en mulig træner som en del af sin plan. Men man ved jo ikke om Bjur rent faktisk har forhørt sig hos Haglund, men denne så en bedre udfordring i det norske? Kan jo også være han ikke gider til vores galehus. Mulighederne er mange. Der er vel også den mulighed at Bjur ser Auri som træneren der kan gøre os til mestre eller skabe en god bund i truppen. Det kan jo også være at han har taget kontakt til en træner og de snakker lige pt. om en mulig opbygning omkring sig, hvadenten denne har et damenavn, er englænder, tysker eller fra Nordkorea.

Det virker som om at han har arbejdet på denne plan (sammen med Lockhart - nøj hvor er den mand blevet stille, btw) siden vinduet lukker.

Nu var Haglund blot en tanke at lege med, det kunne lige så godt have været en hvilken som helst anden fra ind- eller udland, men selvfølgelig oplagt at nævne, når han nu har været rygtet til. :-)
Men kort og godt er jeg skuffet over, at man ikke har en mand klar på nuværende tidspunkt som skal tages fra nytår, og som man allerede nu kan man begynde at sparre lidt med, både med til- og afgange i trup og stab, samt træning og spillestil osv, for at forberede sig på foråret.

Og jeg ville da blive overrasket hvis ikke de to har arbejdet på hver især hvordan det sportslige og økonomiske skal se ud fra 2012. Og hvor det lader til at vi skal nogle betting penge i kassen, så har det taget alt, alt, alt for lang tid for at få en ny træner klar. Selvfølgelig kan der være mange ting der spiller ind, bl.a. dem du selv nævner, men at det ikke er på plads, det er jeg ærgelig og skuffet over.

- Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35315: 15 Nov 2011, 16:25 »

Forhåbenlig kommer afløseren udefra, og det dermed ikke bliver ham old boys keeperen, Krogh'en, Zaza eller en tredje der har haft tilknytning til klubben. Det samme med trænerposten, en ny mand udefra tak. Jeg kan ikke garanterer mine handlinger, hvis Auri, Turbo og old boys keeperen skal udgøre forårets trænerstab.

Zaza er heldigvis ikke ledig på markedet Peace Han spiller i FC Hjørring Thumbs Up

Aldrig alene!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35316: 15 Nov 2011, 18:05 »

Så langt så godt.

Hvis han ikke har haft kendskab til det er det for amatøragtigt, for at sige det lige ud, da det burde stå i de papir som han arbejder med til daglig. Og til det andet, helt bestemt, men stadigvæk.. Den burde være taget og holdt internt, så man kunne undgå flere negative artikler og omtale.

Vi er enige om at vi snakker om Brøndby, ikk'? Det er meget amatøragtigt det vi ser derude i øjeblikket og de sidste par år.
Ellers er vi da enig.

Nu var Haglund blot en tanke at lege med, det kunne lige så godt have været en hvilken som helst anden fra ind- eller udland, men selvfølgelig oplagt at nævne, når han nu har været rygtet til. :-)
Men kort og godt er jeg skuffet over, at man ikke har en mand klar på nuværende tidspunkt som skal tages fra nytår, og som man allerede nu kan man begynde at sparre lidt med, både med til- og afgange i trup og stab, samt træning og spillestil osv, for at forberede sig på foråret.

Og jeg ville da blive overrasket hvis ikke de to har arbejdet på hver især hvordan det sportslige og økonomiske skal se ud fra 2012. Og hvor det lader til at vi skal nogle betting penge i kassen, så har det taget alt, alt, alt for lang tid for at få en ny træner klar. Selvfølgelig kan der være mange ting der spiller ind, bl.a. dem du selv nævner, men at det ikke er på plads, det er jeg ærgelig og skuffet over.

Ja, han har været rygtigt, og også derfor jeg selv vil bruge ham i mine eksempler Tunge Men ja, der burde være en mand klar allerede nu, men igen, det er jo ikke til at sige om vi har det - eller i hvert fald er igang med snak. Ikke at jeg tror det, men udelukkes skal det naturligvis heller ikke.

Naturligvis arbejder de begge (forhåbentlig) på de 2 ting og alting skal jo gå op i en højere endhed, men det er bare svært måske at tegne et præcist billede når man ikke har hentet den hovedsponsor ind - om det er Ladbrokes eller hvem det er. Men må man præsentere et bettingfirma inden 1.1.12?

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #35317: 16 Nov 2011, 12:10 »

http://www.youtube.com/v/fxcdztKzvKQ

En målmand vi i følge SSO sættes i forbindelse med Smiley
Man kan naturligvis aldrig bedømme særlig meget ud fra et Youtubeklip.. Det man dog kan bedømme er at han virker refleksstærk, virker til at være god i feltet, og at han har en MEGET ihærdig lyst til at sætte spillet hurtigt i gang, hvilket jo er positivt..

Men klippet fortæller intet om hans generelle sikkerhed, udspark, personlighed, evne til at koncentrere sig mm.. Alt i alt virker han dog ud fra videoen som en ganske spændende målmand.. så må vi se hva der sker Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35318: 16 Nov 2011, 12:16 »

Av, av, av VK - grov slowhand.
Nå, men for at skifte emne:
http://www.bold.dk/nyt/Broendby-foelger-Hopf
Jeg kan ikke se hvad vi skal med ham. Statistik og CV synes jeg ikke rigtig taler til hans fordel, og et kort YT-klip (svag baggrund dog) er imo en ulempe, da han kun virker reaktionsstærk på stregen, men virker svag i alt andet. Der udover har Tørnes gjort det ganske udemærket i kassen, lad ham endelig fortsætte.

Men synes det er fint at kigge på målmænd rundt omkring så vi kan skabe konkurrence til Tørnes. Det er kun motiverende hvis han føler der er en som ånder ham i nakken. Med al respekt for Falkesgaard så er han ikke klar endnu.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35319: 16 Nov 2011, 13:01 »

VK, når han er bedst. Men skal vi endelig ofre lidt mønt på en keeper, så hent da Mikkel Andersen hjem fra Reading.

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35320: 16 Nov 2011, 14:18 »

Ja, det må jeg give dig ret i.
Mikkel virker spændende i de kampe jeg har set, samt gjorde det godt under u21em. Han har jo også vist interesse for Brøndby i sommers hvor han mindede om en kåd 17-årig pige, som er desperat og hedder Olga.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35321: 16 Nov 2011, 16:01 »

For ikke at nævne Toulon Festivalen forrige år, samt den ros han har fået fra de League One og Two klubber, han har været udlejet til tidligere. Samtidig har han højden, virker ikke bange for at komme ud i feltet, og ikke mindst så er ikke bleg for at råbe sit forsvar op. Alt i alt, en ung, fantatisk keeper. Og at han får splinter i røven hos Reading, gør ham ikke ligefrem billigere.

I øvrigt lige et dagens citat fra PER.
"Nogle få idioter er nogle gange nok til at ødelægge glæden for de mange ..".

- Daniel Agger.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #35322: 16 Nov 2011, 20:53 »

Man kan naturligvis aldrig bedømme særlig meget ud fra et Youtubeklip.. Det man dog kan bedømme er at han virker refleksstærk, virker til at være god i feltet, og at han har en MEGET ihærdig lyst til at sætte spillet hurtigt i gang, hvilket jo er positivt..

Men klippet fortæller intet om hans generelle sikkerhed, udspark, personlighed, evne til at koncentrere sig mm.. Alt i alt virker han dog ud fra videoen som en ganske spændende målmand.. så må vi se hva der sker Smiley
Er enig i at han virker spændende, selvom det dog er lidt svært at afgøre ud fra klippet. Måden som han, gang på gang, piller standardsituationer og indlæg ned, er jeg specielt vild med. Hans spillestil minder mig en del om Nathan Coe, men dog er en keeper ikke førsteprioritet lige nu, for det er godt nok vigtigt at vi får styrket bagkæden (og angrebet) snart! Smiley

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #35323: 16 Nov 2011, 21:04 »

Tror du kunne gøre det ligeså godt.

Zone 43
Manager

« Svar #35324: 17 Nov 2011, 12:31 »

I har sikkert allerede set dagens rygte, ingen ringere end den hondurianske ligatopscorer de sidste 2 (3?) sæsoner. Det er meget muligt pengene er små, vi er lort, PER er nar osv, men for fanden da, er det AB der styrer tingene eller hvorfor skal vi sættes i forbindelse med alverdens andenrangsspillere?

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2353 2354 [2355] 2356 2357 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010