home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2352 2353 [2354] 2355 2356 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5173949 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35295: 14 Nov 2011, 14:55 »

Jeg nærmer mig ikke stadion før Zone har oplyst hvor Emil får sine kringler fra - og der skal dokumentation i form af billeder af. Gerne et lækkert snapshot af hans lækre grå snegl*.

*bare så vi er helt på den rene side, så skal vi altså ikke syd for hagen.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #35296: 14 Nov 2011, 14:58 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/brondby-vi-folger-makienok

KØB HAM SÅ!!! Han er kæmpestor, og talentfuld..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

U-4-E
Manager

« Svar #35297: 14 Nov 2011, 15:47 »

Jeg nærmer mig ikke stadion før Zone har oplyst hvor Emil får sine kringler fra - og der skal dokumentation i form af billeder af. Gerne et lækkert snapshot af hans lækre grå snegl*.

*bare så vi er helt på den rene side, så skal vi altså ikke syd for hagen.

http://www.wiuffbageri.dk/

verdenskrig
Manager

« Svar #35298: 14 Nov 2011, 16:00 »

http://www.bold.dk/nyt/Maalmandstraener-forlader-Broendby

Så skal vi også have ny målmandstræner crazy.. Cramer har dog været en loyal person igennem 6 år nu, og fair nok hvis det keder ham lidt bare at træne målmænd altid.. Kan jeg egentlig godt forstå..

Derudover så synes jeg faktisk Stephan begyndte at falde i niveau da han fik Cramer som træner.. Han var klasser bedre da han havde Lars Høgh, men det er måske også forståeligt nok.. Spændende hvem vi henter ind Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

U-4-E
Manager

« Svar #35299: 14 Nov 2011, 16:10 »

Kan du ikke fås på en fri transfer vk? Peace For så er det da bare at smide en ansøgning afsted. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #35300: 14 Nov 2011, 16:17 »

Intet er gratis i denne verden - Ej heller VK Cool Grin

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #35301: 14 Nov 2011, 16:31 »

Du kan få halvdelen af Emils kringe, kan du.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35302: 14 Nov 2011, 16:36 »

Det hjælper stadig ikke på problemstillingen Skuffet

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

U-4-E
Manager

« Svar #35303: 14 Nov 2011, 16:41 »

Jeg har allerede svaret på hvor Emil (og resten af BIF) får såvel kringler som kager fra. Tunge

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35304: 14 Nov 2011, 16:43 »

Hvad søren da, jamen, jeg er også blind.

Tak for link!

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35305: 15 Nov 2011, 09:10 »

http://www.bold.dk/nyt/Broendbys-toeven-foerte-til-Cramer-exit

Hvor vidt om man kan blame Bjur for at ikke have taget kontakt inden 30 juni aner jeg ikke. Han kom trods alt først officielt til pr. 1/3 og om det er ham eller en anden som har aftalt med Cramer at de snakker sammen inden da er jo ikke til at sige.

Jeg ved desuden ikke om jeg ærgrer mig over hans exit. Overværer aldrig træningerne, så der kan jeg ikke kommentere noget. Meeen.. mon ikke at der er andre kompetente målmandstrænere derude? Smiley

Ham EB giver et bud på er målmandstræner i Brøndby i forvejen, aner dog ikke i hvilken 'afdeling'.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2011, 09:12 af Skovlyst » Logged

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #35306: 15 Nov 2011, 09:23 »

http://www.bold.dk/nyt/Broendbys-toeven-foerte-til-Cramer-exit

Hvor vidt om man kan blame Bjur for at ikke have taget kontakt inden 30 juni aner jeg ikke. Han kom trods alt først officielt til pr. 1/3 og om det er ham eller en anden som har aftalt med Cramer at de snakker sammen inden da er jo ikke til at sige.

Jeg ved desuden ikke om jeg ærgrer mig over hans exit. Overværer aldrig træningerne, så der kan jeg ikke kommentere noget. Meeen.. mon ikke at der er andre kompetente målmandstrænere derude? Smiley

Ham EB giver et bud på er målmandstræner i Brøndby i forvejen, aner dog ikke i hvilken 'afdeling'.

Tror sgu ikke man skal lægge så meget i en målmandstræner...
Det er ihvertfald ikke det der gør at vi ikke vinder kampene. I så fald, så er det jo kun godt at han smutter Wink

Men det er jo Brøndby, og alle til- og afgange derude bliver pisket op, forståeligt nok.

verdenskrig
Manager

« Svar #35307: 15 Nov 2011, 11:53 »

Mon ikke PER lige tager den tjans også Wink

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #35308: 15 Nov 2011, 11:56 »

Han er ihf ikke bleg for at tegne og fortælle, hvordan spillere og træner skal gøre til træningerne, så hvorfor ikke. Så sparer vi også lidt lønkroner der, ift. at hente en erstatning. Thumbs Up

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/bjur-nu-skal-vi-have-fuldstaendig-ro
Masser af ro nu, ellers kan det ikke gå efter planen Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35309: 15 Nov 2011, 12:12 »

Jeg vil sige at det er fint at give Bjur arbejdsro - og kun Bjur. De øvrige har fået mere end rigelig arbejdsro.

Men han siger han har en plan og det har PER også sagt at han skulle ha', så må vi se om man kan stole på det og se om der er en tråds man kan ane. Jeg tvivler, men jeg har ikke dømt Bjur endnu.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2352 2353 [2354] 2355 2356 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010