home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:09:13 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2351 2352 [2353] 2354 2355 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5173949 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35280: 12 Nov 2011, 17:29 »

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35281: 12 Nov 2011, 17:44 »

Ja, det er vi på ALLE punkter, lige undtagen Superligaholdet....

Men ellers fantastisk!!! Opstemt

Aldrig alene!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35282: 13 Nov 2011, 13:44 »

http://www.tipsbladet.dk/blog/eksterne-bloggere/holst/2011-11-13-klapjagt-paa-bjerregaard

En lille blog fra Thomas Holst Hansen.

Jeg synes at meget af det han skriver er noget være pezz. Meget af det kan jeg ikke være enig i.

Jeg vil udpensle nogle få ting.

Citat af: Thomas Holst Hansen
Hvad er alternativet til Per Bjerregaard ? Peter Schmeichel og hans investeringsgruppe fra 2007 som ville købe sig ind i klubben ? Hvor var Brøndby så henne i dag. Er det Per Bjerregaards skyld at Brøndbys backs har kostet 13 mål i superligaen og Euro league ? Skal Per Bjerregaard overtage træningen og instruerer Randrup, Thomas Rasmussen og Jan Frederiksen hvordan man placerer sig under indkast ?

Jeg må indrømme, at da jeg første gang hørte om Schmeichel, Aldo, Amalies onkel m.fl. var på vej ind i Brøndby lød det interessant. Men straks da jeg satte mig ned og læste nærmere på det, så tog jeg straks afstand fra det. Deres overtagelsesmetode var klam og virkede som noget som de havde fundet på over en fadbamse inde i byen. Derudover idéen med at Schmeichel skulle være sportschef (ret mig, hvis det var direktør) kan man også kun ryste på hovedet over. Manden har efter sin fodboldkarriere kun været et smut forbi Hvidovre og ellers arbejdet som TV-vært hos Viasat. Manden vil formentlig ha' et godt netværk, men forståelsen ville ikke være der.
En side indskydning - har Bjur det? Både og, han har arbejdet med økonomi, har uddannelse inde for det. Netværket er der ikke, men det kan man arbejde sig til.
Hans punkt med backsene har kostet 13 mål, aner jeg ikke om er korrekt. Så meget analyserer jeg ærlig talt ikke. Men noget man kunne begynde med er, at han skulle tage og have ansat en træner som havde lidt taktisk forståelse. Det er godt nok ikke en bestyrelsesformands opgave, men vi ved jo alle at han går og blander sig i ting som skulle være administrationen. Dette gælder i øvrigt også det han skriver om Sporting og Ried.

Hvis man kigger rundt i Europa, har man aldrig set fortilfælde, hvor en fyret ledelse har resulteret i gode sportslige resultater. Fans og medierne i Tyskland, Italien, ja sågar Grækenland lader deres frustrationer gå ud over spillerne og kræver oftest de sportslige ansvarlige fyret og det er oftest trænerne. Det er vel kun i Danmark at man har skabt den illusion, at den dag Per Bjerregaard er væk fra Brøndby, vil man vinde kampe igen, sponsorerne vil stå i kø hos salgschefen, Brent Mcgraf vil blive gode venner med bolden og Goodson vil spille bolden hurtigere rundt og Mikael Nielson vil dele ud af sin rutine, oparbejdet igennem talrige CL kampe og 75 kampe for det Svenske landshold.

På en måde kan man godt være enig i det han siger. Der er bare lige det 'men', at der er mange trænere der er blevet fyret siden krisen startede i Laudrups sidste sæson, og der har været flere omgange hvor der har været udskiftet på spillersiden. Hvem husker ikke Køhlert konstant arbejdede med at få truppen skåret ned - hjalp det? Ja, han og HJ fik bragt dem til nr. 1, men så ansatte PER skam lige KN. Måneder senere så skulle vi igen skære ned på truppen og igen senest i sommers.
Så man har altså forsøgt med at sætte spillere på 'porten' samt trænere - intet har virket. Adm.direktører er forsvundet, sportschefen er forsvundet, bestyrelsesmedlemme r er smuttet - der er en plads der ikke er sket noget på. Behøver jeg skrive hvilken?

Meulensteen undervurderede Superligaens styrke og havde vel hovedet et andet sted det meste af efteråret 2006 og Peter Sigsgaard som assistent, kan vel sammenlignes med Carsten Detlefsens karrierer på landsholdet

Ja, Meulensteen undervurderede ligaen, men det er sørme nyt for mig, at TRÆNEREN går ind og køber spillere. Dette troede jeg var Anders Bjerregaards arbejdsopgave. Senere har vi så erfaret at alt er gået igennem PER. Hmm...!

( Jeg er hverken tilhænger af Per Bjerregaard eller Benny Winther, men til gengæld heller ikke fan af Jesper Nielsen eller Det ny Brøndby.)

Gad vide hvad han så ønsker der skal ske i klubben? Han er ikke tilhænger af dem der sidder der, men han er heller ikke fan af dem som ønsker at der skal ske ændringen af klubben.

Giv jeres mening til kende Smiley Aner ikke om bloggen er diskuteret på Brøndby fora, men kunne være interessant at se hvad andre mener.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DeBuur
Manager

« Svar #35283: 13 Nov 2011, 13:57 »

IMO viser det at Per B med succes i mange år har drevet Brøndby frem og med succes - men på et tidspunkt mister Brøndby moment, verden ændrer sig og her formår Per B ikke at tilpasse sig til de nye tider.

Per B har naturligvis ikke ansvar for om den enkelte spiller performer - det må være en træners ansvar - men Per B har altså et overordnet ansvar for hele klubben og her er de sidste 5 år en græsk tragedie af format.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #35284: 13 Nov 2011, 14:27 »

Han er jo seriøst helt brændt af.. Huh

Hans logik siger at Per B egenhændigt ikke er skyld i nogle ting i Brøndby.. Han glemmer bare lige at det er Per som overordnet set styrer klubben, og har været manden som har lagt grundstenene for den krise vi er i.. Både økonomisk, kommunikationsmæssi gt, og sidst men ikke mindst spillemæssigt..

At være Journalist nu om dage kræver åbenbart ikke andre kvalifikationer, end at kunne ramme tasterne og sætte en læselig tekst sammen..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #35285: 13 Nov 2011, 14:40 »

Jeg kunne stort set ikke være mere uenig i den blog, at give PER og drengene mere tid, fred og ro og jeg skal komme efter dig, det vil være at skyde sig selv i foden - eller i værste fald mellem øjnene.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Hermann, FBA, Palmå, Møllestenen, Kent, HJ, Farnerud, Gislason (fortsæt selv listen..) har kunne præsterer meget mere, og måske endda stadig være i klubben den dag i dag med mere succes end hvad tilfældet var, hvis det ikke var fordi PER i tide og utide dikterede hvad den enkelte skulle gøre og ikke gøre, hvad enten det var en magtkamp om hvorvidt AB skulle blive eller ej, hvordan spillerne skulle spille, hvordan trænerne skulle træne og gøre under kampene osv.

Der udover vil jeg gerne - igen - linke til nedenstående artikel fra 2007.
http://www.b.dk/sport/broendbys-sorte-soendag

Hvem der skulle afløse PER ved jeg ikke, dertil er min viden om arbejdsmarkedet og de forskellige direktioner (og hvad det alt sammen hedder) ret så begrænset. Men det skal være en som har forstand på fodbold, og som ved hvordan man får penge i kassen - uden at det går udover de værdier som klubben er bygget op omkring.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #35286: 13 Nov 2011, 14:45 »

Det sjove ved den artikel, er at Pers favorit undskyldning nummer 1 kan læses nederst på siden..

Hver gang nogen kommer med kritik af ham, så er vedkommende enten blevet fejlciteret, eller har ikke styr på sine kilder.. Det er altid andres skyld, i Pers egen lyserøde verden begår han ikke fejl.. Med den tankegang har man tabt kampen!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #35287: 13 Nov 2011, 19:17 »

http://www.bif-support.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=583

Fanforsker bakker op om den massive kritik af bustransporten ved kommende Derby.. Fedt at høre fra en forsker, og så er han enda enig med os.. Det må sætte sine spor hos Politiet og de to holds ledelser, som jo bliver komplet udstillet her.

Gad vide om der rent faktisk er blevet tænkt over de negative sider af deres ide.. Fans blandet sammen er næppe nogen god ide  Smiley

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #35288: 14 Nov 2011, 10:03 »

Fans blandet sammen er næppe nogen god ide Smiley

Det kunne man se (eller i mit tilfælde læse) da pse mødte Hannover, og tænk på hvad der ikke ville kunne ske til et derby!

Det er virkelig, virkelig ærgeligt at man kommet der ud, at man kriminaliserer egne fans til disse opgør. Hvem husker ikke al den snak og 'ballade' der var omkring vores fingeraftryk? Ærgeligt og tragisk for disse derbies, det største opgør i dansk fodbold uanset hvordan den vendes og drejes.

Ærgeligt at det skal gå udover fansene, at politiet ikke er deres opgaven voksen nok. Og det er ikke første gang, det er tilfældet.

Edit:
Og for lige kort at skifte tilbage til boldgaden med PER og co.:
http://www.information.dk/284796
« Seneste Redigering: 14 Nov 2011, 12:47 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #35289: 14 Nov 2011, 12:55 »

Og for lige kort at skifte tilbage til boldgaden med PER og co.:
http://www.information.dk/284796

Artiklen påpeger noget jeg selv har været inde på tidligere.. Uanset hvor gode intentioner DNB har, og uanset hvor mange der hopper med på deres vogn, så vælter det ikke PB.. PB kan kun væltes indefra, hvis nogle af hans fine venner pludselig indser at PER ikke længere er manden for klubben..

Mit skrækscenarie er at det ikke sker, og at PER når han går af, bare vælger en af sine nærmeste venner som formand for bestyrelsen, og så kan vi starte forefra med en yngre person der har samme holdninger som PER.. Oh ve oh klage  Skuffet

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #35290: 14 Nov 2011, 13:31 »

Enig, desværre. Ville ønske jeg kunne sige, at jeg var uenig, men det er ikke tilfældet. Men forhåbenlig har DNB tålmodighed nok til at tage de mange kampe, der måtte komme og kæmpe for et bedre Brøndby IF, både den nuværende og kommende bestyrelse. BF ligeså.

Noget fra artiklen jeg vedhæfter mig ved er dette:
"Per Bjerregaard benytter simpelthen det skjold, han i sin tid byggede op omkring Brøndby, til at beskytte sin egen position".
Det stemmer overens med Røsler citatet fra 07. Skræmmende.

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35291: 14 Nov 2011, 14:03 »

Er jeg den eneste som sidder og virkelig håber på at se magtstrukturen bevarer sin nuværende form og vi får Anders Bjerregaard til at bygge ovenpå det hans far efterlader? Familien har talenter, lålålålålålåååååååå å!

Alt går efter planen.

Mvh
Bjerregaard IF's største fan.

Smukke ord

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #35292: 14 Nov 2011, 14:05 »

Så drenge! Det er på søndag det gælder, eller noget..  Jeg tager i hvert med med 4 gutter turen til det sjællandske hvor vi indtager sydsiden, eller i hvert fald de tre af os.. Så jeg er bare interesseret i at høre hvem af jer der skal på sydsiden, eller på stadion Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #35293: 14 Nov 2011, 14:14 »

Jeg kunne godt forestille mig at jeg skulle på sydsiden Grin

Cool

blomvikings
Manager

« Svar #35294: 14 Nov 2011, 14:17 »

Jeg kunne godt forestille mig at jeg skulle på sydsiden Grin

Yup Smiley

Sider: 1 ... 2351 2352 [2353] 2354 2355 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010