home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2345 2346 [2347] 2348 2349 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5173530 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35190: 31 Okt 2011, 16:10 »

medmindre han selv siger op.

Ellers skal PER nok få strikket en artikel sammen, så det lyder som om han selv er stoppet (hej AB).

Men han er desværre ikke ligeså hård som han var da han var sponsor, men det giver også sig selv at han ikke bare kan komme og kritisere.

Det kan du have ret i, men det vil klæde ham at gøre som sine forgængere og det vil give en masse støtte udefra, blandt fans og sponsorer, at banke i bordet og tale med store ord.

Omkring Emils kringler, ville jeg have gættet på bageren på Brøndbyvestervej nær Glostrup St., men den lukkede i sommers. Skuffet
Og helt enig omkring Nilsson. Det er ligefør Jan K bør overvejes på pladsen, da hverken Nilsson eller Randrup er gode nok til pladsen..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #35191: 31 Okt 2011, 19:17 »

Nostalgi FTW! Jeg har lige set Brøndby sæsondvd'erne fra 04/05 og 05/06, og jeg længes efter de tider, med det imo. fantastiske spil. Udover det er det jo bare fedt at se højdepunkter fra Brøndby kampe, og jeg håber virkelig at der vil blive lavet nogle sæsondvd'er i fremtiden Thumbs Up Peace

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #35192: 31 Okt 2011, 19:54 »

Det er i øvrigt præcis 16 år siden at vi slog Liverpool 1-0 på Anfield. Dan Eggen scorede målet.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35193: 31 Okt 2011, 19:55 »

Det er i øvrigt præcis 16 år siden at vi slog Liverpool 1-0 på Anfield. Dan Eggen scorede målet.

Det har jeg også skrevet i Chatten her på siden Opstemt

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #35194: 31 Okt 2011, 20:40 »

Nå, så kom JL på banen:
"Sammenholdt med det øvrige materiale herunder flyers, der var i omløb i forbindelse med kampen, blev det politisk, da det er en tydelig kritik af klubbens ejerstruktur, og det er voldsomt problematisk, som jeg ser det. Det var ikke clearet med os. Folk er i deres gode ret til at mene, hvad de vil om klubbens ejerforhold, men vi kan ikke acceptere politiske budskaber om det på stadion".
http://www.sporten.dk/superligaen/bif-direktoer-vi-gaar-ikke-i-smaa-sko

Sjovt nok stemmer det ikke overens med det som DNB/ESTA har været ude med i medierne. Jeg er 100 på at det ikke er JLs egne ord, det der, for hvorfor skulle han ellers i første omgang sige god for det samt rose tiltaget i medierne?

I øvrigt vil jeg da lige dele denne video med jer. :-)
http://www.youtube.com/v/5zLM9WnRkpM

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #35195: 31 Okt 2011, 20:47 »

Citat
I øvrigt vil jeg da lige dele denne video med jer. :-)
http://www.youtube.com/v/5zLM9WnRkpM

Det undrer mig ikke hvis det er sådan  Rullende Øjne

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Zone 43
Manager

« Svar #35196: 01 Nov 2011, 16:35 »

First of all; Norouzi er klar igen efter sin skadespause. Han spillede ganske vidst ikke i gårdagens reserveholdskamp, men han har meldt sig klar til den næste kamp, mod Nordsjælland på mandag. Jeg har kun hørt gode ting om ham, så forhåbenlig kan han få vist sig frem i foråret.

Dernæst:
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/steve-mcclaren-klar-til-traenerjob-i-danmark
Mulig kandidat?
Det er næppe pengene der vil tiltrække ham, men derimod udfordringen om at få holdet på rette vej, a la Twente. Wolfsburg og Forest kan måske skræmme lidt..

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35197: 01 Nov 2011, 18:29 »

På rygtebørsen skulle McClaren være på vej til OB.

Jeg ville ikke ha' noget imod at han kom til Brøndby et enkelt år og laver en Hodgson, hvis vi ser bort fra det åndsvage kontraktbrud han lavede i sin tid.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #35198: 01 Nov 2011, 20:08 »

Det ville også være en 'typisk' tilgang for dem, det er jo ikke længe siden at de har haft en anden britte som træner.. En hvis Bryan Gun er også nævnt for dem, men nok om dem herinde. :Q

Men han vil være en fantatisk tilgang, det der reelt kan kickstarte os. Han har rutinen, erfaringen fra to af de bedste ligaer i verdenen samt den hollandske og Englands landshold, han har oplevet op- og nedture, han har arbejdet med en masse forskellige typer og ikke mindst har han et stort navnt der kan tiltrække såvel sponsorer, investorer og ikke mindst en masse dygtige spillere til. Og så er der også det taktikske ( http://www.zonalmarking.net/2010/05/05/steve-mcclaren-twente-tactics/ ). Jeg vedhæfter mig dog først og fremmest dette:

The wide players are difficult to categorize as forwards, creative wingers or hard-working wide midfielders – their role is a combination of all three. When in possession they move high up the pitch against the opposition full-backs, and Twente regularly look to play diagonal balls, but when the opposition have the ball the wide players get through far more work than Perez, dropping deep and closing down.

McClaren’s system has been widely defined as a 4-3-3, but Twente’s shape is more complex than that, and depends entirely on whether they have the ball or not. If they do, it’s a 4-2-1-3, when they don’t it is more like a 4-2-3-1, or even a 4-4-1-1.
Jeg har dog kun skimmet artiklen igennem. Tunge

- Daniel Agger.

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #35199: 02 Nov 2011, 15:02 »

Må jeg dele den her med mine med Brøndbyfans. Gav et godt grin hos mig Opstemt

http://imageshack.dk/imagesfree/f6G42521.jpg

maaahhh-h-h-h

verdenskrig
Manager

« Svar #35200: 02 Nov 2011, 15:04 »

Per B er da ikke kun 60 er han crazy ?

Men pænt sjovt lavet - og desværre kan det vise sig at være realistisk crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #35201: 02 Nov 2011, 16:24 »

Han er 65.
Har set den et par gange nu, lige sjov hver gang. Smiley

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #35202: 02 Nov 2011, 16:44 »

Så er VK indehaver af en billet til Odense Away.. Tror i lige han glæder sig, eller hva Opstemt?

Andre som skal til øen og se bold på søndag Smiley ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #35203: 02 Nov 2011, 16:46 »

Så er VK indehaver af en billet til Odense Away.. Tror i lige han glæder sig, eller hva Opstemt?

Andre som skal til øen og se bold på søndag Smiley ?
Ja, jeg kommer sgu i hvert fald ikke. Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #35204: 02 Nov 2011, 16:53 »

Skuffende Jakob, havde ellers set frem til at vi skulle fulde os i shots, og bajere igen, mens vi vælter os i mødre Opstemt

Cool

Sider: 1 ... 2345 2346 [2347] 2348 2349 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010