home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 757 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2343 2344 [2345] 2346 2347 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5173418 gange)
brøndby zupras
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35160: 30 Okt 2011, 21:29 »

Hvem er pt ikke talentløs på vores hold, problemet findes jo lige fra bestyrelsesgang til bolddrenge.
JEG ER BOLDDRENG !! Skuffet

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

blomvikings
Manager

« Svar #35161: 30 Okt 2011, 21:31 »

Tillykke..

I virker heller ikke særligt skarpe, i sidder og sover hver anden gang i skal lave noget!!

verdenskrig
Manager

« Svar #35162: 30 Okt 2011, 21:32 »

Så kom venligst op i gear, det går virkelig langsomt hos nogle af jer Grin.. Og så smider i af og til to bolde på banen fordi i ikke er enige om hvem der skal kaste ind..

Tsk i er ikke jeres løn værd  Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35163: 30 Okt 2011, 21:32 »

Tillykke..

I virker heller ikke særligt skarpe, i sidder og sover hver anden gang i skal lave noget!!

Præcis, også når de endeligt skal være sløve når modstanderne skal ha bolden så går det ikke langsomt. Danske bold drenge skal lære at være partiske :p

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #35164: 30 Okt 2011, 21:33 »

Alt er galt i Brøndby IF!
Det er virkelig sunket dybt nu, dybere end jeg egentlig troede det ville kunne gøre.
Jeg havde allerede efter 2-3 års nedgang, at der ville ske ting fra ledelsen af, at man kunne se den var gal.
Men der er intet sket og vi styrtdykker på alle områder og INTET sker for at prøve lave det om, og det kommer til at tage MANGE år før tingene er stabiliseret igen, rigtig mange år.
Og her tænker jeg på at få respekten for Brøndby tilbage igen, få fans tilbage og ikke mindst stemningen omkring klubben og på stadion til kampene.
Men igen, det her vender ikke før Per Bjerregaard vågner op og indser man ikke kan drive en fodbold klub som man gjorde i 90'erne, tingene har ændret sig, men Per's stolthed er ALT for stor og han vil ikke lave det om... Som vi fans selv synger så er stoltheden kolosal, helt unormal, og jeg aner virkelig ikke hvad der skal til før han indser han er ved at ødelægge en kæmpe klub i Danmark.
Jeg undres hvorfor sponsorere ikke går ind og siger nu det nok.

Der må ske noget helt inde bag væggene på de direktions kontorer, helt inde hvor kun Per ved hvad der sker, jeg tror der sker mere end hvad os fans ved af, og som medierne ikke kender til.
Det her der sker er unormalt og totalt uhørt.
Gad godt være en flue på væggen på hans kontor.

Truppen er jo fin når man kigger på hvad vi har at gøre godt med, men der er så meget sygdom at vi bare taber og taber og det værste er man ikke ser nogen fremgang.

Jeg sidder og håber at der står noget med småt i børs reglerne hvor man kan få fjernet uønsket personale i ens investings/aktie selskab, hvor man kan stille et ultimatum hvor man så SKAL afgøre om bestyrelsesformande n skal fortsætte på posten...

Suk... Mit Brøndby er væk.

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #35165: 30 Okt 2011, 21:38 »

Så kom venligst op i gear, det går virkelig langsomt hos nogle af jer Grin.. Og så smider i af og til to bolde på banen fordi i ikke er enige om hvem der skal kaste ind..

Tsk i er ikke jeres løn værd  Djævel
Vi er frivilige !!

Tillykke..

Nu synes jeg lige at du generalisere !!
Vi har et par doven JA!
- Men der er altså også nogen af os der er vågne når vi skal (inkusiv mig)

Zone 43
Manager

« Svar #35166: 30 Okt 2011, 21:38 »

For eksempel synes jeg igen i dag at Tørnæs viser at han er værd at satse på.. Mange gode indgreb, fantastisk attitude, og en vigtig redning da Helenius var alene igennem midt i anden halvleg..

Og ikke mindst til sidst til kampen. Den bold havde jeg set inde på forhånd.

Jeg håber i øvrigt at Auri viser sig fra sin bedste side på søndag, og sætter Bern, Krohn og de andre under-/ikke præsterende, overbetalte spillere på bænken, og gerne fremover også. Præstér eller ud på bænken! Og samtidig, få indført et lønsystem så vi ikke skal miste flere dygtige talenter som Osama, én som burde få mange flere minutter end hvad tilfældet er, men som ikke bør nu hvor hans skifte er en realitet. Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #35167: 30 Okt 2011, 21:40 »

.
Jeg havde allerede efter 2-3 års nedgang, at der ville ske ting fra ledelsen af, at man kunne se den var gal.

Det gjorde der skam også.. Rene M blev i første omgang castet som en moderne træner der skulle føre Brøndby videre fra Laudrup men det fungerede ikke..

Så blev Hermann hentet til som en direktør, der skulle være bedre til at føre forretning i Brøndby, og som generelt skulle give virksomheden et moderne og positivt ansigt.. Det gik heller ikke..

Så hentede man Kasi ind som sponsor, og han kom med en ordentlig slat kapital.. Det ændrede det hele i en overgang, og vi var med i mesterskabskampen den sæson ( 08/09).. Han er også væk nu..

Det viser jo bare at ledelsen har prøvet, men at Per bare ikke tåler en afgørende fornyelse af Brøndby, hvor man sætter værdier lidt til side, og faktisk begynder at drive tingene uden at sidde med hovedet under armen..

Han har prøvet - Men kunne ikke give slip.. Hvis han skal væk skal nogen give slip for ham, og problemet er at han har skruet hele det her system sammen, så han praktisk talt ikke kan væltes medmindre han dør..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #35168: 30 Okt 2011, 21:42 »

Jeg håber i øvrigt at Auri viser sig fra sin bedste side på søndag, og sætter Bern, Krohn og de andre under-/ikke præsterende, overbetalte spillere på bænken, og gerne fremover også. Præstér eller ud på bænken! Og samtidig, få indført et lønsystem så vi ikke skal miste flere dygtige talenter som Osama, én som burde få mange flere minutter end hvad tilfældet er, men som ikke bør nu hvor hans skifte er en realitet. Skuffet

Enig, men det har vi jo sagt i årevis.. Spillere som ikke præsterer burde jo ganske åbenlyst ikke spille, og jeg vil ti gange hellere have et hold bestående af sultne talenter, end afdankede spillere som åbenlyst er trætte af at være i Brøndby..

Man siger jo gerne at det er de rutinerede spillere som skal agere stamme på holdet, og få løftet de unge med op.. I Brøndby synes jeg gang på gang vi ser det stik modsatte..

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #35169: 30 Okt 2011, 21:43 »

Jeg sidder og håber at der står noget med småt i børs reglerne hvor man kan få fjernet uønsket personale i ens investings/aktie selskab, hvor man kan stille et ultimatum hvor man så SKAL afgøre om bestyrelsesformande n skal fortsætte på posten...

Det har man - til dels - prøvet udefra. Kort tid efter DNB var oprettet havde de nok opbakning - og langt mere til - for at få stillet et mistillidsvotum til PER. Der skete dog ikke mere herefter.. Og der sker heller ikke mere, med den rådne, diktatoriske struktur der er.

Enig, men det har vi jo sagt i årevis.. Spillere som ikke præsterer burde jo ganske åbenlyst ikke spille, og jeg vil ti gange hellere have et hold bestående af sultne talenter, end afdankede spillere som åbenlyst er trætte af at være i Brøndby..

Man siger jo gerne at det er de rutinerede spillere som skal agere stamme på holdet, og få løftet de unge med op.. I Brøndby synes jeg gang på gang vi ser det stik modsatte..

+1.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #35170: 30 Okt 2011, 21:56 »

Men for lige at være lidt positiv..

Hold kæft jeg er glad for at vi har fået Auri til klubben.. Han er virkelig en mand med hjertet på det rette sted.. Jeg bliver så fantastisk glad når jeg ser ham agere fra sidelinien.. Levende, sprælsk, meget dirigerende når holdet er i problemer.. Sidst men ikke mindst var det helt fantastisk at se hans jubel på sidelinien da vi scorede.. Han smider sin flaske ind i banden af glæde, hopper rundt i det tekniske felt, og ender med at hoppe op i armene på Turbo Bent.. Det er sgu da helt fantastisk, at vi endelig har en i vores trænerteam som vil tingene så meget, og som bare indikerer en vanvittig tro på det hele..

Jeg er nok nået til den konklusion at det vil være bedst for ham at være assistent i en periode.. Pt har vi mere brug for en strateg, end en motivator.. Vi har brug for en træner der kan sætte en taktik op der holder vand i begge ender, og som har et klokkeklart koncept at der arbjedes målrettet efter til hver træning..

Men at have Auri i trænerstaben kan ikke undervurderes.. Jeg havde faktisk glemt hvor meget jeg elsker ham. 
AURI, VI HAR SAVNET DIG  Græder  <3

Cool

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #35171: 30 Okt 2011, 22:04 »

En anden positiv ting var hvordan spillerne gejlede sydsiden op !
Bla. da de, efter de havde varmet, gik hen til sydsiden og klappede, hele start 11'eren
Og da modstanderen fik rødt kort, gejlede Jens Stryger også tilskuerne op
Og TørnEs på et tidspunkt også vendte sig om til sydsiden, og satte dem igang  !!

verdenskrig
Manager

« Svar #35172: 30 Okt 2011, 22:05 »

Det viser jo i bund og grund at vi ikke kan bruge den lette undskyldning med at " Indstillingen ikke er der".. For det er den.. Jeg kan se hvor meget det her går spillerne på, og de vil så gerne.. ( Hvis vi lige ser bort fra MKD, der nok hellere vil ned og hygge sig i Italien)

Pt kan vi bare ikke, og det gælder alle afkroge af Brøndby.. Skuffet

Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #35173: 30 Okt 2011, 22:52 »

Efter fem-seks års krise så jubler man (læs: jeg) efterhånden kun af en sejr. Uafgjort er mere "FIK VI POINT?!" og nederlag er "Nå... okay?"

Brøndby kan simpelthen ikke få mig ophidset længere. Overhovedet. Jeg tog mig selv i at kaste en øl tværs gennem min stue her i starten af sæsonen, men ellers er det fandeme lang tid siden at jeg virkelig har fået en hvis følelse af vrede og sorg over et nederlag eller uafgjort. Nok skal fandeme være nok og de sidste 5 år har fandeme været hårde, men det er bare ikke vildt for mig mere.
Det er også grunden til at jeg ikke gider at ha' sæsonkort eller komme på stadion. Kun hvis der er et par stykker som jeg ved skal derind så kan jeg tage mig sammen. Ellers vil jeg hellere knalde et par bajere ned mutters alene i min stue eller sammen med et par kammarater.

Det er nærmest decideret deprimerende at se spillerne og være så opgivende. Jeg sidder lidt og brokker mig over Bernburg som var udset som den store bomber da han kom fra FCN med et par gode sæsoner på bagen, at en Krohn som var formidabel under sin halvsæson under Køhlert, scorede en længere kontrakt og herefter blev brugt mærkeligt forkert - tja, nu er han jo bare helt umotiveret. På en måde forstår jeg ham godt, og på den anden side så burde det gøre at han skulle give den ekstra skalle. Han burde være et forbillede.
Det er lige før at smide halvdelen af vores ungdomshold ind ville være en forstærkelse. Sådan burde det forhelvede ikke være.

Vedr. aftenens kamp så havde jeg en følelse efter kampen som sagde, at det var et rigtig godt resultat. AaB er da ikke inde i en stime, nej, men alligevel var resultatet absolut godkendt. Det burde det fandeme bare ikke være. Vi skal fandeme have en sejr på Vilfort Park!!!

Nu ser jeg dog frem til at denne halvsæson er færdig og så håber jeg fortsat på at Haglund bliver træner pr. 1/1.

Til sidst må jeg dog sige/skrive at jeg er glad for at se Auri tilbage. Han står da og forsøger at dirigere og bringe noget til holdet. Jeg håber at han får skabt noget respekt i truppen så han stadig kan holde kæden stram som assistent for Haglund eller en anden udenlandsk træner.

PER og Winther raus.

Pis også med et langt indlæg. Ville egentlig bare have skrevet det første afsnit men det hele tog sgu fat. Røv, røv, røv.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #35174: 31 Okt 2011, 07:52 »

Hvorfor fanden skal Krohn væk?? Han er sgu da en af dem der gør det rigtig godt i dag...

Fordi manden kun i meget få glimt gør det godt en Krohn burde og være stjernen hver gang eller næsten hver kamp som en Dame inde i firmaet, og hvis der står en klub og vil give 13-20 mill så er det da bare og få sendt ham afsted

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Sider: 1 ... 2343 2344 [2345] 2346 2347 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010