home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 766 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2342 2343 [2344] 2345 2346 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5173285 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35145: 30 Okt 2011, 19:08 »

Hold da op en lorte kamp. Spiller uden nogen form for tempo i spillet, det gik så langsomt. Udover det er Martin Bernburg måske den mest elendige angriber, Superligaen nogensinde har set. Han kan INTET. Eller jo, lave udnødvendige frispark, og brokke sig til holdkammeraterne..

Manchester United

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35146: 30 Okt 2011, 19:30 »

Nogen har fået karantæne for at dele flyers ud foran stadion - andre for at give hånd til folk som delte ud. Latterligt!

http://allehaderos.dk/?artid=1275

Det er jo desideret sygt! De kan da ikke give karantæne til nogen, der intet har gjort!

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #35147: 30 Okt 2011, 20:00 »

Nogen har fået karantæne for at dele flyers ud foran stadion - andre for at give hånd til folk som delte ud. Latterligt!

http://allehaderos.dk/?artid=1275

Hold nu kæft, hvor er det tragikomisk. Jeg aner virkelig ikke efterhånden, om jeg skal grine eller græde over den diktatoriske, fejlagtige ledelsesstil, PER og drengene kører - der må godt hænge et Ingen over klubben-banner, men ESTA-bannere? No way.. Lækkert man ikke ville fjerne/afleverer det fra Sydsiden, to-pindsflaget ligeså.

Jeg syntes kampen idag viste 2 ting - vi kunne godt bruge en bedre målmand.

Det er jeg så ikke enig i. Tørnes gør det ganske udemærket, langt bedre end forventet. Han er en af de få, der trods alt kan præsterer lidt på banen.

Til vinterpausen ser jeg gerne en angriber med mål i, og to nye backs, mens man til sommer skal ud og hente en fløj og to til den centrale midtbane, eller en enkelt hvis man henter Femi permanent, og evt. en der udfordre Goodson og Stenderup på træningsbanen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35148: 30 Okt 2011, 20:11 »

Hvis de ikke vil have fans på stadion, må vi da få det til at gå i opfyldelse. BOYKOT!

http://www.enstemmetilalle.dk/en-stemme-til-alle-er-i-luften/

Aldrig alene!

verdenskrig
Manager

« Svar #35149: 30 Okt 2011, 20:49 »

Vi er sgu ramte for tiden.. Men det undskylder stadig ikke for at vi ikke kan slå AaB hjemme med en mand i overtal så længe.. Anden halvleg minder jo om en håndboldkamp, hvor vi spiller og spiller og spiller omkring deres felt.. Det er mig en gåde at vi efter Thygesens mål ikke evner at skabe en eneste stor målchance..

Det er helt ude i hampen.. Auri må og skal simpelthen ud og træne nogle skabelon øvelser, så spillerne får indarbejdet nogle løbebaner og pasningsmetoder, til at dirke et forsvar op.. Derudover SKAL der trænes indlæg..
Vores spillere kan jo virkelig ikke slå et indlæg, og det er så modstridende set i forhold til vores langskud..

Langskudene piver de ud af stadion - Indlæggene kan de dårligt løfte fra jorden.. Hvor er logikken i det Huh

Når det så er sagt, så er det endnu engang positivt at vores spillere fighter for det.. Ingen (Udover MKD i første halvleg) slår op i banen, og begynder at give op.. Alle løber - Alle vil det - Alle kæmper.. Det kan vi tage med os, plus det ene point..

Lyngby vandt derudover her til aften, så nu skal vi kun fucke det op en gang, og så er vi under stregen.. Puha hvor begynder jeg at frygte den 1.division for alvor.. Jeg kan i mit stille sind stadig grine af det fjols som svinede mig til på faxe under Horsens kampen(1-4) hvor jeg udbrød at vi rykker ned..

Pt er vi sgu ikke meget værd, lad os håbe vi snart får den sejr og får lidt oprejsning..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #35150: 30 Okt 2011, 21:06 »

Og så bliver jeg nødt til at rette al min indebrændte vrede mod en spiller.. Det er sjældent jeg gør det, men jeg får seriøst lyst til at gøre mig selv fortræd når jeg ser på ham..

For hvis Martin Bernburg ikke snart kommer op i gear, lærer at tæmme en bold, taber 5 kg, og får bare noget der kunne minde om en evne til at ramme målet, så går jeg fuldkommen nedenom og hjem..
Det er jo en rendyrket katastrofe at have ham oppe i angrebet, han ødelægger ALT, og bidrager ikke med andet end at stå offside, misse førsteberøringer, smide lette afleveringer væk, og sparke bolde ud af stadion..

Han har nu været skadesfri i en halv sæson, og fortsætter stadig med at kegle rundt som en anden Hannes Sigurdsson.. Han burde trækkes i løn, og i stedet modtage et medlemskort til Enjoy Fitness..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sir Kunak
Reserveholdsspiller

« Svar #35151: 30 Okt 2011, 21:11 »

Og så bliver jeg nødt til at rette al min indebrændte vrede mod en spiller.. Det er sjældent jeg gør det, men jeg får seriøst lyst til at gøre mig selv fortræd når jeg ser på ham..

For hvis Martin Bernburg ikke snart kommer op i gear, lærer at tæmme en bold, taber 5 kg, og får bare noget der kunne minde om en evne til at ramme målet, så går jeg fuldkommen nedenom og hjem..
Det er jo en rendyrket katastrofe at have ham oppe i angrebet, han ødelægger ALT, og bidrager ikke med andet end at stå offside, misse førsteberøringer, smide lette afleveringer væk, og sparke bolde ud af stadion..

Han har nu været skadesfri i en halv sæson, og fortsætter stadig med at kegle rundt som en anden Hannes Sigurdsson.. Han burde trækkes i løn, og i stedet modtage et medlemskort til Enjoy Fitness..

Er så fucking enig! Han er til at få lange løg af!  Sur

FC BLOD PÅ TRØJEN

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #35152: 30 Okt 2011, 21:15 »

Enig med VK. Han er talentløs. Og går og brokker sig hele tiden, og er generelt bare skide negativ synes jeg. Og så kan han INTET på en fodboldbane.

Manchester United

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #35153: 30 Okt 2011, 21:17 »

Vi sender mig op på 1. Holdet
Jeg kan i det mindste ramme målet!?

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35154: 30 Okt 2011, 21:20 »

Hvem er pt ikke talentløs på vores hold, problemet findes jo lige fra bestyrelsesgang til bolddrenge.

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #35155: 30 Okt 2011, 21:23 »

Hvem er pt ikke talentløs på vores hold, problemet findes jo lige fra bestyrelsesgang til bolddrenge.
Thygesen Opstemt

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

verdenskrig
Manager

« Svar #35156: 30 Okt 2011, 21:23 »

Nogle er bare værre end andre.. Sådan er det hele vejen rundt..

For eksempel synes jeg igen i dag at Tørnæs viser at han er værd at satse på.. Mange gode indgreb, fantastisk attitude, og en vigtig redning da Helenius var alene igennem midt i anden halvleg..

Cool

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35157: 30 Okt 2011, 21:26 »

Vi er sgu ramte for tiden.. Men det undskylder stadig ikke for at vi ikke kan slå AaB hjemme med en mand i overtal så længe.. Anden halvleg minder jo om en håndboldkamp, hvor vi spiller og spiller og spiller omkring deres felt.. Det er mig en gåde at vi efter Thygesens mål ikke evner at skabe en eneste stor målchance..

Det er helt ude i hampen.. Auri må og skal simpelthen ud og træne nogle skabelon øvelser, så spillerne får indarbejdet nogle løbebaner og pasningsmetoder, til at dirke et forsvar op.. Derudover SKAL der trænes indlæg..
Vores spillere kan jo virkelig ikke slå et indlæg, og det er så modstridende set i forhold til vores langskud..

Langskudene piver de ud af stadion - Indlæggene kan de dårligt løfte fra jorden.. Hvor er logikken i det Huh

Når det så er sagt, så er det endnu engang positivt at vores spillere fighter for det.. Ingen (Udover MKD i første halvleg) slår op i banen, og begynder at give op.. Alle løber - Alle vil det - Alle kæmper.. Det kan vi tage med os, plus det ene point..

Lyngby vandt derudover her til aften, så nu skal vi kun fucke det op en gang, og så er vi under stregen.. Puha hvor begynder jeg at frygte den 1.division for alvor.. Jeg kan i mit stille sind stadig grine af det fjols som svinede mig til på faxe under Horsens kampen(1-4) hvor jeg udbrød at vi rykker ned..

Pt er vi sgu ikke meget værd, lad os håbe vi snart får den sejr og får lidt oprejsning..

Enig, men det er nu ikke rigtigt, at vi ikke fik en eneste farlig målchance. Brent scorede da et offsidemål, hvilket trods alt, må tælle med.

Jeg synes nu nok, vores bolddrenge er rimelig gode Peace

Nogle er bare værre end andre.. Sådan er det hele vejen rundt..

For eksempel synes jeg igen i dag at Tørnæs viser at han er værd at satse på.. Mange gode indgreb, fantastisk attitude, og en vigtig redning da Helenius var alene igennem midt i anden halvleg..

.....

Aldrig alene!

verdenskrig
Manager

« Svar #35158: 30 Okt 2011, 21:27 »

Enig, men det er nu ikke rigtigt, at vi ikke fik en eneste farlig målchance. Brent scorede da et offsidemål, hvilket trods alt, må tælle med.

Det er jo ikke en chance når der er offside.. Så er chancen jo forspildt  crazy.. Ligesom til sidst da Bernburg header på tværs til Stenderup.. For 22 gang i kampen mener Bernburg at han skal skubbe sin modstander i ryggen..

Hvor er du Fall?

Cool

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35159: 30 Okt 2011, 21:29 »

Det er jo ikke en chance når der er offside.. Så er chancen jo forspildt  crazy.. Ligesom til sidst da Bernburg header på tværs til Stenderup.. For 22 gang i kampen mener Bernburg at han skal skubbe sin modstander i ryggen..

Hvor er du Fall?

Ham har vi da ikke brug for! Vi har mægtige OKE! Som bare liiige skal tilbage fra en skade... Jo, tak. Kom til os Fall!

Aldrig alene!

Sider: 1 ... 2342 2343 [2344] 2345 2346 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010