home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 568 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2335 2336 [2337] 2338 2339 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172982 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35040: 28 Okt 2011, 21:48 »

Vi er Brøndbyfans, vi er psykopater, vi er anderledes og blodtørstige hyæner hele bundtet. Deal with it. Er helt enig med VK, og jeg vil aldrig stoppe med at juble over en fck'er der bliver savet midtover fra Sydsiden. Sådan er mit had... Sådan er vores had...
« Seneste Redigering: 28 Okt 2011, 21:52 af Hamza_BIF » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #35041: 28 Okt 2011, 21:53 »

Vi er Brøndbyfans, vi er psykopater, vi er anderledes og blodtørstige mordere hyæner hele bundtet. Deal with it. Er helt enig med VK, og jeg vil aldrig stoppe med at juble over en fck'er der bliver savet midtover fra Sydsiden. Sådan er mit had... Sådan er vores had...
Man får ikke et indtryk af et højt intellektuelt niveau fra modparten, når du ytre dig - sorry to say.

Det er fair at man kan have en vis form for had, når man er passioneret og lidenskabelig fan, det kender jeg selv til, tro mig. Men når det kommer over i sådanne udtalelser og man gentagende gange bliver ved med at udtale sig så dumt, så kommer jeg automatisk til at blande mig. 

U-4-E
Manager

« Svar #35042: 28 Okt 2011, 21:55 »

HansenLFC
Gæst

« Svar #35043: 28 Okt 2011, 21:56 »

Vi er Brøndbyfans, vi er psykopater, vi er anderledes og blodtørstige hyæner hele bundtet. Deal with it. Er helt enig med VK, og jeg vil aldrig stoppe med at juble over en fck'er der bliver savet midtover fra Sydsiden. Sådan er mit had... Sådan er vores had...

Jeg vil juble hvergang FCK fans mobber en Brøndby fan, i skolen, på gaden og i toget. Sådan er mit had.

Så fucking hård til tider, og så alligevel ikke?

Ariana Grande
Manager

« Svar #35044: 28 Okt 2011, 21:57 »

Man får ikke et indtryk af et højt intellektuelt niveau fra modparten, når du ytre dig - sorry to say.

Det er fair at man kan have en vis form for had, når man er passioneret og lidenskabelig fan, det kender jeg selv til, tro mig. Men når det kommer over i sådanne udtalelser og man gentagende gange bliver ved med at udtale sig så dumt, så kommer jeg automatisk til at blande mig. 

lige præcis!

Ariana Grande
Manager

« Svar #35045: 28 Okt 2011, 21:57 »

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35046: 28 Okt 2011, 21:58 »

Grin Thumbs Up

Jeg vil juble hvergang FCK fans mobber en Brøndby fan, i skolen, på gaden og i toget. Sådan er mit had.

Jamen det er fair nok Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35047: 28 Okt 2011, 21:59 »

Jeg læste 2 linjer...
Jeg er i chok.

Den her del er lidt mildere, måske kan du tage det. Så forstår du måske også lidt af historien bag mit had til dem.

http://bif-support.dk/sso/forum_entry.php?id=443110&page=0&category=0&order=last_answer

HansenLFC
Gæst

« Svar #35048: 28 Okt 2011, 22:03 »

Grin Thumbs Up

Jamen det er fair nok Smiley

Du spiller syg hooligan på nettet, men når du står ansigt til ansigt med en hel flok.

Så stikker du af. Jeg troede du ville smadre alt med FCK, nu havde du et hel tog. Forstår ikke helt din tekst så. Spiller du bare smart på nettet?

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35049: 28 Okt 2011, 22:06 »

Du spiller syg hooligan på nettet, men når du står ansigt til ansigt med en hel flok.

Så stikker du af. Jeg troede du ville smadre alt med FCK, nu havde du et hel tog. Forstår ikke helt din tekst så. Spiller du bare smart på nettet?

Var du tilstede? Jeg var da eddermame tæt på at knalde ham der truede mig mest, og ham der ikke ville lade mig gå ud af toget, men tror nu ikke min ven ville være særlig glad hvis han også blev overfaldet på grund af mig. Og nej, jeg er ikke hooligan. Nu synker du for lavt og rammer et meget ømt punkt.

Jeg er blevet tævet af større grupper fck'ere hele min barndom, også lader vi den ligge der. Du kan ikke rumme resten af sandheden, for så skriver du flere fordumme.

verdenskrig
Manager

« Svar #35050: 28 Okt 2011, 22:07 »

Den her del er lidt mildere, måske kan du tage det. Så forstår du måske også lidt af historien bag mit had til dem.

http://bif-support.dk/sso/forum_entry.php?id=443110&page=0&category=0&order=last_answer

Jeg kan simpelthen ikke diskutere det her sagligt, da jeg sidder og griner bag min computer skærm  Grin.. Jeg griner over at TheX er så sød, og tror at han ved at skrive at vi er nogle idioter, jamen så tror han at vores verden bryder sammen.. Jeg VIDSTE da jeg skrev det her at han ville kommentere på det, og det er så genialt.. Nu du er så godt og perfekt et menneske, skal du så ikke ud og genbruge dine sandaler, eller redde regnskoven?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Seller95
Manager

« Svar #35051: 28 Okt 2011, 22:07 »

Blot endnu en grund til, at jeg hader Brøndby. Nogle af jer seje hooligans er så pisse dumme at høre på, og bare det, at ønske et andet menneske død er direkte sindsygt. Så er det sku ligemeget, om det er en FCK eller en Brøndby spiller. Jeg er hverken FCK eller Brøndby fan, men jeg må da ærligt indrømme, at jeg griner hver gang i skide BIF'er taber, hvilket i jo gør ret ofte.

Alt herfra.

Arsenal <3

HansenLFC
Gæst

« Svar #35052: 28 Okt 2011, 22:09 »

Var du tilstede? Jeg var da eddermame tæt på at knalde ham der truede mig mest, og ham der ikke ville lade mig gå ud af toget, men tror nu ikke min ven ville være særlig glad hvis han også blev overfaldet på grund af mig. Og nej, jeg er ikke hooligan. Nu synker du for lavt og rammer et meget ømt punkt.

Jeg er blevet tævet af større grupper fck'ere hele min barndom, også lader vi den ligge der. Du kan ikke rumme resten af sandheden, for så skriver du flere fordumme.

Meget muligt.

Men du ville juble over hver eneste FCKere som bliver savet over. Du vil håbe Zanka fik smadret hans karriere. Du ville smadre alt som har noget med FCK at gøre. Din ven kunne vel stå af og du tager turen videre og det ville da være stilet at have taget turen fremfor flugten.

Jeg læser ganske enkelt bare dine indlæg, og derefter kan der komme nogle spørgsmål op, som jeg får lyst til at stille eller for svar på.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #35053: 28 Okt 2011, 22:10 »

Jeg VIDSTE da jeg skrev det her at han ville kommentere på det, og det er så genialt..

Du vidste, at han ville kommentere på den måde, da du skrev, at du ønskede en anden person død?

verdenskrig
Manager

« Svar #35054: 28 Okt 2011, 22:10 »

Blot endnu en grund til, at jeg hader Brøndby. Nogle af jer seje hooligans er så pisse dumme at høre på, og bare det, at ønske et andet menneske død er direkte sindsygt. Så er det sku ligemeget, om det er en FCK eller en Brøndby spiller. Jeg er hverken FCK eller Brøndby fan, men jeg må da ærligt indrømme, at jeg griner hver gang i skide BIF'er taber, hvilket i jo gør ret ofte.

Alt herfra.

Og hvad er det vi gør anderledes end dem fra FCK siden du hader os mest?
Tænder romerlys?
Håner skadede spillere?
Slås mod andre fans?
Ødelægger ting på stadion?
Synger smædesange?
Går i store grupper på vej mod stadion i vores overordentligt seje north face jakker, og spiller store?

Eller hvad? For jeg kan ikke se EN TING her som ikke gør sig gældende hos begge parter.. Så fortæl fortæl  Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 2335 2336 [2337] 2338 2339 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010