home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2334 2335 [2336] 2337 2338 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172921 gange)
Enged
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #35025: 28 Okt 2011, 13:40 »

At ønske nogen død er naturligvis ikke noget, der skal luftes her på forummet. Dette er Brøndby-tråden. Her skal der tales om Brøndby og deres kampe, og ikke nogens følelser overfor enkelte spillere fra andre klubber.

Edit:
Der skal naturligvis ikke kommenteres mere på tidligere kommentarer, som ovenstående gælder for. Hold jer til emnet. Smiley
« Seneste Redigering: 28 Okt 2011, 13:48 af Enged » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #35026: 28 Okt 2011, 13:55 »

På søndag spiller Brøndby IF hjemmekamp i Superligaen på Brøndby Stadion kl. 16.00 mod nordjyske AaB.

Efter søndagens kamp genopliver klubben en god, gammel tradition, da spillerne vil spise i klubhuset, hvor fans og interesserede har mulighed for at møde spillertruppen samt spise med.

Sådan man kan også sætte pres på for at få et godt resultat.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35027: 28 Okt 2011, 15:16 »

Jeg vil erklære mig enig med VK i nogle ting, uden at nævne de fleste af dem. Jeg hader N'doye inderligt, også siger jeg ikke mere... Sidst jeg sagde min mening, blev jeg banned, så det må man ikke når følelserne er så stærke overfor en modspiller i negativ forstand.

Dog vil jeg også gerne lige indskyde to ting:

- I sidste ende er han en klassespiller, og hvis han ikke var skiftet til fck, ville jeg elske at have ham... Han er en fansenes mand, og det gør ondt på os.

- Det er dybt usmageligt, at visse folk i hvert fald begyndte at lave abelyde efter 2-0 målet. Mere vil jeg ikke kommentere på det.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35028: 28 Okt 2011, 16:27 »

Jeg vil erklære mig enig med VK i nogle ting, uden at nævne de fleste af dem. Jeg hader N'doye inderligt, også siger jeg ikke mere... Sidst jeg sagde min mening, blev jeg banned, så det må man ikke når følelserne er så stærke overfor en modspiller i negativ forstand.

Dog vil jeg også gerne lige indskyde to ting:

- I sidste ende er han en klassespiller, og hvis han ikke var skiftet til fck, ville jeg elske at have ham... Han er en fansenes mand, og det gør ondt på os.

- Det er dybt usmageligt, at visse folk i hvert fald begyndte at lave abelyde efter 2-0 målet. Mere vil jeg ikke kommentere på det.

Det er jeg 100% enig i. Man skal ikke lave abelyde af nogen. Ingen tvivl om det. Men han er så på den anden side, også selv ude om, at der bliver råbt ting efter ham. Men abelyde er sgu ikke i orden.

Aldrig alene!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35029: 28 Okt 2011, 16:56 »

Fik i øvrigt også optaget en video af pyroshowet, da jeg fik at vide, at det ville komme efter 60 minutter. Det er elendig kvalitet, men det må vi nøjes med indtil der kommer noget bedre Smiley

http://www.youtube.com/v/aEMSBdr2eZU

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #35030: 28 Okt 2011, 17:29 »

Fik i øvrigt også optaget en video af pyroshowet, da jeg fik at vide, at det ville komme efter 60 minutter. Det er elendig kvalitet, men det må vi nøjes med indtil der kommer noget bedre Smiley

http://www.youtube.com/v/aEMSBdr2eZU

Fed video Thumbs Up Og egentlig meget sjovt at fucker-målmanden har en rød trøje på. FC BLOD PÅ TRØJEN! Wink

Aldrig alene!

Lavezzi
Gæst

« Svar #35031: 28 Okt 2011, 17:33 »

Fed video Thumbs Up Og egentlig meget sjovt at fucker-målmanden har en rød trøje på. FC BLOD PÅ TRØJEN! Wink
Lyserød, ikke rød. Blod er ikke lyserødt.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #35032: 28 Okt 2011, 17:41 »

Lyserød, ikke rød. Blod er ikke lyserødt.
http://www.youtube.com/v/AsMbz9uSkig
Haha, latterlig sang, men det passer da meget godt her Tunge

Zone 43
Manager

« Svar #35033: 28 Okt 2011, 19:22 »

"Jeg kan ikke sige noget, som får folk til at tro, at det er rigtigt, hvad jeg siger".
 - PER.

Så kom dog ud med sandheden fremfor "sandheden". Hvad er det der gør, at tro og stole på PER, fremfor at være kritiske, ønske ham på pension og til tider det der er værre..

- Hvad var årsagen til ABs ansættelse, spilden af, i fællesskab med PER, de 100 mio (+/-) som Kasi havde smidt i div. sponsorater, og ved fyringen af AB, gav lorten videre til fansene?

- Hvorfor har flere tidligere spillere, direktører og bestyrelsesmedlmer forladt klubben de seneste år med en stor kritik af PER? Og hvorfor har man ofte, i selvsamme periode, erstattet med dem mange 'venner af klubben', og trænere.

- Hvordan og hvorfor har ingen deciderede plan eller strategi, her godt 6½ år efter det seneste mesterskab? Og hvis man har/havde, hvordan er/var den så? Vil man kopiere/få inspiration fra Dortmund, Barcelona, Manchster United (som alle har nævnt henover sommeren!) eller et fjerde hold måske?

Find selv på mere.
Indtil der kommer svar på tiltale, og det jeg har læst på EB (http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1647341.ece) har jeg svært ved at tage seriøst, vil jeg fortsat være kritisk overfor ham, og hans store, selvfede, narcissitiske ego til Langbortistan. Sammen med hans crew, og strukturen, så man rent faktisk kan leve op til eget motto/slogan.

Edit:
Og hvad angår VKs indlæg, så lad være med at tage den del seriøst, for vi ved jo godt alle sammen, at han ikke mener det. Der er noget irritation der skulle ud, og jeg var også ved at skrive noget lignede i morges/formiddags. Der udover bliver der sagt langt værre ting på vej til og fra, og på stadion. Tunge
« Seneste Redigering: 28 Okt 2011, 19:24 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #35034: 28 Okt 2011, 20:07 »

- PER skulle tage at holde sig langt væk fra træningsbanen medmindre han bare er der som tilskuer. Det skal være trænerne og sportschefen der skal snakke med spillerne.

- De(n) pågældende der har udtalt sig burde klappe kaje. Prøv at lade være med at svar på alle journalisternes spørgsmål.

Helt enig, han har intet at gøre der. Og som jeg har forstået det, er det ikke bare en venskabelig snak, men lige et niveau over dette, måske to endda. Det er bekræftet at han har haft i Osama, og han havde også fat i Randrup i starten af sæsonen, vidst nok også en mere mener jeg.

Om det er Randrup der har været ude og sige det, ved jeg ikke, men jeg vil ikke blive overrasket over det, selvom han lader til at være en stille og rolig person. Jeg finder lige umiddelbart ham, Jan F eller TR som de mest oplagte, da de reelt godt ved de ingen fremtid har her, med mindre de opper sig - lige minus TR selvfølgelig, men jeg kan se ham skulle smække sådan med dørene efter så mange år. Jatta måske? Uanset hvad er det dumt med sådan noget, og ikke til gavn for nogen - tag den intern med lukkede døre og uden EB praktikanter (hej Simmel) der står udenfor og lytter.

- Henrik virker ikke som om at han kan indse at der har været et egentlig problem med sin taktiske forståelse og der ville være sundt med en ny mand.
- Det er selvfølgelig også et problem at Turbo dog ikke snakker med sin chef inden han sætter spillere igang med opvarmningen.

HJ burde have banket i borden og fået sat Turbo på plads, først og fremmest. Vise at det er ham der er cheftræneren. Men det bekræfter mig også bare i, at han ikke er af cheftræner materiale, ligesom hans meritter i Køge, AB og Horsens, mission impossible eller ej. Plus han har meget at arbejde med, hvis han fortsat bare skal drømme om at være Superliga træner, specialt på det taktikske område - få inspiration udefra, læs nogle artikler på zonalmarking, det ville være en start.

Jeg har, og vil altid have, stor respekt for HJ - men som cheftræner går den sgu ikke.

- PER virker som om at han faktisk godt kan se problemet med Henrik Jensen
- Benny virker derimod som om at det er ham som stamper i jorden og vil beholde det tidligere 1+3 trænerteam.

Og det beviser bare at Benny har alt for meget magt i klubben - magt han ikke burde have haft at all, vores egen, lille komiske Ali. Og jeg som har skrevet tidligere her i tråden, så tror jeg ikke at HJ efter planen skulle have været træner her, allerhøjest assistenttræner, men man kunne tilsyneladende ikke finde en afløser, før nu her, hvor Auri er kommet til - og ja, det var en kritik af Bjur, ligeledes kan safari-turen, den manglende kontraktforlængelse med Osama samt at truppen ikke var klar ved sæsonstart nævnes. Men han er ny i gamet, så forhåbenlig er det første og eneste gang, han laver de fejl.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #35035: 28 Okt 2011, 21:20 »

Årh så hold dog kæft.
Du ønsker da også Zanka død? Eller er det blot skade resten af sin karriere?

Idiot.

Du er så sød TheX Grin.. Hvis det ikke var fordi jeg havde mine grunde til at lade være, ville jeg skrive den slags meget oftere, bare for at irriterer dig

Det er så sødt at du kan spille så stor og smart på nettet, men irl vil jeg væde med at du ikke ville turde sige et pib.. I øvrigt var det med at jeg ligefrem ønskede N Doye død, en vending jeg kom til at skrive i farten uden at tænke over det.. Som jeg skrev omkring Zanka ønsker jeg naturligvis ingen spillere døde,.. Men ligesom når jeg står på stadion, så jubler jeg over når en af spillerne fra FCK får en jern tackling så de bider i græsset.. Det gør hele sydsiden, og det samme gælder med omvendt fortegn..

Vi kan jo ikke alle være søde silkeborggensere, der beder fadervor hver aften.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #35036: 28 Okt 2011, 21:26 »

Ro på, VK din hool Kys

Du har skræmt nok mennesker... Stod og flækkede af grin omme bagved da I skændtes med ham der Magic-fyren Grin

Han er i øvrigt ret sjov, erfarede jeg på busturen...

Ariana Grande
Manager

« Svar #35037: 28 Okt 2011, 21:26 »

Du er så sød TheX Grin.. Hvis det ikke var fordi jeg havde mine grunde til at lade være, ville jeg skrive den slags meget oftere, bare for at irriterer dig

Det er så sødt at du kan spille så stor og smart på nettet, men irl vil jeg væde med at du ikke ville turde sige et pib.. I øvrigt var det med at jeg ligefrem ønskede N Doye død, en vending jeg kom til at skrive i farten uden at tænke over det.. Som jeg skrev omkring Zanka ønsker jeg naturligvis ingen spillere døde,.. Men ligesom når jeg står på stadion, så jubler jeg over når en af spillerne fra FCK får en jern tackling så de bider i græsset.. Det gør hele sydsiden, og det samme gælder med omvendt fortegn..

Nej jeg ville nok ikke sige noget irl. Men jeg vil stadig mene du er en stor idiot.
Kan heller ikke se hvorfor jeg skulle sige noget til dig irl og hvad det har med noget at gøre.
Jeg kender dig ikke irl og kommer forhåbentlig heller ikke til det.
Jeg kan normalt godt li dit virtuelle jeg (eller hvad fanden man nu siger) men jeg kan slet ikke snuppe din tankegang når du skriver det der. Jeg synes det er noget fuldstændigt latterligt og åndsvagt at skrive uanset hvor sur og træt man er af det hele når man kommer hjem fra kampe.

At man kan være så indebrændt og gal hver gang er mig en gåde.
Det er efterhånden ved at være en kendsgerning at i ikke er bedre, og derfor burde det ikke være så svært at chill lidt når i taber, fremfor at skulle fremstå som en idiot der ønsker en spiller død fordi tingene ikke lige fungerer efter ens eget hovede.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #35038: 28 Okt 2011, 21:33 »

Hvad er det dog for noget lort at lukke  ud!? Virkelig latterligt i min optik.

verdenskrig
Manager

« Svar #35039: 28 Okt 2011, 21:38 »

Ro på, VK din hool Kys

Du har skræmt nok mennesker... Stod og flækkede af grin omme bagved da I skændtes med ham der Magic-fyren Grin

Han er i øvrigt ret sjov, erfarede jeg på busturen...

Han var da seriøst for dum Grin.. Kritiserer min ven for ikke at synge med, mens han samtidigt står der med sin 200 kg vom, og er tavs som graven.. Han skal da bare holde sin kæft Opstemt..

Men ja pauseunderholdning skal der til  crazy

TheX@

Du forstår ikke min tankegang, og du forstår ikke hvorfor det går mig så meget på hver gang.. Men alligevel skal du komme med dine ubrugelige bemærkninger hver gang jeg gør det.. Og jeg har bare længe tænkt på, om du rent faktisk ville sige det samme irl, eller om du gør det fordi du gemmer dig bag din skærm. Det gør du så åbenbart. Jeg synes det er god humor, og dit tudekor får ikke mig til at ændre holdning en disse. Og jeg vil egentlig ikke engang kalde dig en idiot.. Vil mere kalde dig sød  Kys

Og nu tror jeg hellere vi må komme tilbage på fodboldsporet Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 2334 2335 [2336] 2337 2338 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010