home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2329 2330 [2331] 2332 2333 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172711 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34950: 26 Okt 2011, 18:47 »

Osama på Twitter:

"Ekstra bladet snakker og snakker ....Tak fordi i ødelagde det hele #ekstrabladetelskerdrama"

"Og tak til kanalsport for at lave et indslag om et skænderi jeg har haft med Per B. Kan kun sige at jeg har stor respekt for den mand ..."

Håber Bjur har en afløser klar til samme eller færre penge..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34951: 26 Okt 2011, 19:16 »

Haha... Han ligger jo op til at AGF har trukket sig efter EBs artikel. Velkommen til sporten.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Legenden
Manager

« Svar #34952: 26 Okt 2011, 19:20 »

Forhindring og forhindring.. Det er bare at der er måske nogle som bare møder op med deres sæsonkort, men de skal huske at lige skrive en gratis billet ud inde fra Billetlugen Thumbs Up

Ovenstående vedr. selvfølgelig FCK.
Tror (håber) da, at de alle sammen er klare over, at de selv skal printe dem ud. Burde være rimelig klart efter den mail, der er blevet sendt rundt. Derudover håber jeg på det kraftigste, at dem, der ikke kommer, printer deres billetter ud og giver dem videre. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34953: 26 Okt 2011, 19:40 »

Det kan de da ikke? Man skal trods alt kombinere det med Awaykortet?

Vi skal desuden ikke have ballademagere ud på VP, så du må hellere blive hjemme!  crazy

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #34954: 26 Okt 2011, 19:57 »

Haha... Han ligger jo op til at AGF har trukket sig efter EBs artikel. Velkommen til sporten.

Efter så mange år i underholdningsbranc hen med to hånddukker, er det en helt ny verden for mig, og jeg skal lige lære denne at kende. Af samme årsag ønsker jeg at overtage Deres plads, når De engang træder tilbage. Hvis resultaterne forsat udebliver har jeg kontakter til Herr Felix Magath, som nok skulle kunne rette op til tingene.

Mvh,
Kjeld.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34955: 26 Okt 2011, 20:11 »

Kære Kjeld,

Mange tak for denne skrivelse.
Jeg kan dog ikke imødese Deres henvendelse vedr. bestyrelsesposten hos Brøndbyernes Idrætsforening A/S. Jeg har efter længere tid sygdom spekuleret i hvem der skal overtage efter mig. De er dog ikke blandt mine muligheder.
Deres ønske om Felix Magath kan jeg kun protestere imod. Hvis det skulle komme så vidt at vi har brug for en ny træner, så har jeg særligt en i kikkerten.

De skal være velkommen til at komme med yderligere forslag, men der er ikke noget at gøre - alt går efter planen.

En hjertelig hilsen,
PER.

Smukke ord

Legenden
Manager

« Svar #34956: 26 Okt 2011, 21:11 »

Det kan de da ikke? Man skal trods alt kombinere det med Awaykortet?

Vi skal desuden ikke have ballademagere ud på VP, så du må hellere blive hjemme!  crazy
Man skal ikke have awaykort, er den besked, vi har fået at vide. Så det er muligt, så vidt jeg ved, skal man bare have billetten med. Hvis ikke, så er jeg i hvert fald på den.

Bliver ikke hjemme, når jeg ved VK kommer.  Cool

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34957: 26 Okt 2011, 21:23 »

"Som platin- eller guldkortholder har vi sikret dig fri adgang til kampen på Brøndby Stadion."

Tja, der står godt nok ikke noget om Awaykort, så mon ikke det må være muligt for dig.

Jeg må lige sende en PB til VK om at han har fundet ud af at en gammel skolekammarats mors 3. mands datter har fået en hest og et får, som han skal passe lige imorgen. Så du må hellere blive hjemme.

Smukke ord

Legenden
Manager

« Svar #34958: 26 Okt 2011, 21:42 »

Der står heller ikke noget om sæsonkort, så jeg håber.

Tvivler på, at du får ham til at blive væk fra det derby. Wink

Zone 43
Manager

« Svar #34959: 27 Okt 2011, 09:54 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/article1645922.ece
Så er det sgu med at slå til, Bjur. Hans kvaliteter kender vi, potentialet ligeså. Og så er han lige den targetman vi har manglet siden Dunken smuttede.. Ifl. Tipsbladets artikel om selvsamme, skulle det være væsenligt ifl. et skifte til Tyskland, at han får masser af minutter i Odense, noget der hidtil ikke har været tilfældet, og derfor næppe så interessant der, måske også det samme i Odense?

Med mindre den kommende cheftræner har andre planer, så bør man bestemt gå efter ham. Thumbs Up

- Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #34960: 27 Okt 2011, 09:59 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/article1645922.ece
Så er det sgu med at slå til, Bjur. Hans kvaliteter kender vi, potentialet ligeså. Og så er han lige den targetman vi har manglet siden Dunken smuttede.. Ifl. Tipsbladets artikel om selvsamme, skulle det være væsenligt ifl. et skifte til Tyskland, at han får masser af minutter i Odense, noget der hidtil ikke har været tilfældet, og derfor næppe så interessant der, måske også det samme i Odense?

Med mindre den kommende cheftræner har andre planer, så bør man bestemt gå efter ham. Thumbs Up

Jeg tror det løb er kørt, vi har før prøvet at få ham, men lønkravende var for høje.
Og med den løn vi ville tilbyde vores eget talent Osama, så tvivler jeg på vi vil give en mand, der intet har præsteret for OB i år, en høj løn som han givet forlanger.

Men jo, han ville i den grad pynte.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34961: 27 Okt 2011, 10:03 »

Helt enig Zone.

Nok er han dyr, men han har bevist sig i den danske liga over flere omgange og han har ikke floppet hidtil. Han minder en del om Duncan, og er nok også bedre end ham som helhed.

Men spørgsmålet er om klubben vil give det som gør ham fri?! Ligemeget hvad så bør man forsøge at indlede en snak med ham og hans agent og så må vi se om det kan gå op i en højere enhed.
Ellers må man krydse fingre og henter ham på fri til marts.

Men tja... nu må vi se Smiley Kunne godt frygte at FCK skyder tøsen afsted og så henter Djiby ind.

@blomvikings
Hvor meget forlanger Ozzy da? Brøndby skal da ikke betale en pris som er højere end det de mener han er værd.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #34962: 27 Okt 2011, 10:26 »

Helt enig Zone.

Nok er han dyr, men han har bevist sig i den danske liga over flere omgange og han har ikke floppet hidtil. Han minder en del om Duncan, og er nok også bedre end ham som helhed.

Men spørgsmålet er om klubben vil give det som gør ham fri?! Ligemeget hvad så bør man forsøge at indlede en snak med ham og hans agent og så må vi se om det kan gå op i en højere enhed.
Ellers må man krydse fingre og henter ham på fri til marts.

Men tja... nu må vi se Smiley Kunne godt frygte at FCK skyder tøsen afsted og så henter Djiby ind.

@blomvikings
Hvor meget forlanger Ozzy da? Brøndby skal da ikke betale en pris som er højere end det de mener han er værd.

Altså det jeg ved er at Brøndby ville give 24.000 kr om måneden mener jeg.
Hvor meget han forlangte ved jeg ikke. Men 24.000 kr er også helt til grin. Det er mindre end hvad jeg tjener.
Så jeg kan sådan set godt forstå Osama, desværre.

Zone 43
Manager

« Svar #34963: 27 Okt 2011, 10:29 »

Jeg tror det løb er kørt, vi har før prøvet at få ham, men lønkravende var for høje.

Han ved godt at han ikke kommer til at tjene et beløb i samme størrelse som tidligere, med mindre han kommer til en af de helt store europæiske klubber, og det er mere end tvivlsomt. Thyge og Romme gik også ned i løn da de ankom, og det tror jeg også Fall vil, bl.a. fordi han er sikret en plads i startopstillingen, og også en ganske fornuftig løn i samme klasse som de to. Så kan man evt. krydre det med nogle bonusser..

- Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34964: 27 Okt 2011, 10:38 »

@blomvikings

Ja, det er jo i hvert fald hvad medierne skriver. Det er muligt at det er korrekt, men også det modsatte. Det ved vi jo ikke.
Men husk nu på at han først lige er begyndt at være med på førsteholdet og det er ikke til at sige med sikkerhed at der er mere potentiale i ham.
Jeg synes at 24.000 er en ganske fin løn for sin hobby, så få timer og så i den alder.

Hvis han virkelig ville klubben så ville han sige god for de 24.000 og så en kortvarig kontrakt på lad os sige et år. Så har han lige lidt tid at løbe på og klubben kan se om han nu er en for fremtiden.

Men igen, vi ved ikke hvad hans krav er og vi ved heller ikke med sikkerhed hvad Brøndbys maks er.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2329 2330 [2331] 2332 2333 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010