home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 744 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2328 2329 [2330] 2331 2332 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172639 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34935: 26 Okt 2011, 07:56 »

Dagens morgen Brøndby nyheder:

http://www.bold.dk/nyt/Haglund-bejler-til-Broendby
http://www.bold.dk/nyt/Bjur-Skal-ikke-gaa-indavl-i-den

Øvrige medier skriver ovenstående historier også.

Hvis det passer at Haglund vitterligt gerne vil til Brøndby synes jeg man skal sige GO. Derudover så synes jeg at det skal droppes at forlænge med Auri pr. 1/1 SOM CHEFTRÆNER. Han skal være assistent og gerne for et stykke tid. Det er ligegyldigt resultaterne, for jeg er lige ved at skide bukserne af skræk hvis han laver en HJ.
Til sidst så har Haglund - som tidligere skrevet - formået at gøre Elfsborg fra et hold som ikke var nær toppen overhovedet, til at rent faktisk at være med i det i de sidste par år.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #34936: 26 Okt 2011, 08:07 »

Dagens morgen Brøndby nyheder:

http://www.bold.dk/nyt/Haglund-bejler-til-Broendby
http://www.bold.dk/nyt/Bjur-Skal-ikke-gaa-indavl-i-den

Øvrige medier skriver ovenstående historier også.

Hvis det passer at Haglund vitterligt gerne vil til Brøndby synes jeg man skal sige GO. Derudover så synes jeg at det skal droppes at forlænge med Auri pr. 1/1 SOM CHEFTRÆNER. Han skal være assistent og gerne for et stykke tid. Det er ligegyldigt resultaterne, for jeg er lige ved at skide bukserne af skræk hvis han laver en HJ.
Til sidst så har Haglund - som tidligere skrevet - formået at gøre Elfsborg fra et hold som ikke var nær toppen overhovedet, til at rent faktisk at være med i det i de sidste par år.

Indavl kan vi vidst godt blive enige om, er for sent at undgå...

Men ja, jeg har hele tiden selv efterlyst en udenlandsk træner, der kan komme med et nyt syn på klubben. At det så sku blive en skandinav, det er så hvad det er. Det havde ikke gjort mig noget hvis han kom fra GB eller sydeuropa.

Men som tidligere nævnt, så er denne sæson færdig, og vi skal bare overleve.... Mht. pokalen, så skal vi i første omgang slå FCK, hvilket i sig selv er svært nok. Derudover er der massere af andre SL hold tilbage. Men man har vel lov til at drømme.

EN GANG BRØNDBY, ALTID BRØNDBY !

blomvikings
Manager

« Svar #34937: 26 Okt 2011, 11:45 »

http://www.bold.dk/nyt/Femi-Pokalen-kan-vaere-vejen-til-Europa

Jeg ved godt at det skal være målet som minimum hver sæson, altså Europa.

Men i den situation vi er i lige pt. så synes jeg godt nok at fokus er HELT forkert !
Start nu bare med at vind en kamp, og så fokuser på en kamp ad gangen.

Istedet for at snak om Europa når vi ligger 10'er i ligaen og har trukket det absolut stærkeste hold i DK gennem de sidste 5 år....

Kom nu ind i kampen man !!

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #34938: 26 Okt 2011, 12:11 »

http://www.bold.dk/nyt/Femi-Pokalen-kan-vaere-vejen-til-Europa

Jeg ved godt at det skal være målet som minimum hver sæson, altså Europa.

Men i den situation vi er i lige pt. så synes jeg godt nok at fokus er HELT forkert !
Start nu bare med at vind en kamp, og så fokuser på en kamp ad gangen.

Istedet for at snak om Europa når vi ligger 10'er i ligaen og har trukket det absolut stærkeste hold i DK gennem de sidste 5 år....

Kom nu ind i kampen man !!

Jeg forstår heller ikke, at klubbens spillere og ledelse bliver ved med at snakke Europa. Hvorfor blive ved med, at snakke om, at komme i Europa, når man iøjeblikket ligger i enden af tabellen, og i første omgang bare skal koncentrere sig om at overleve i Superligaen!

Jeg ved ikke om jeg er galt på den, men jeg synes lidt, at det virker som om, at realiteterne ikke er gået op for klubben endnu (Hvilket må siges snart er være uforståeligt)

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34939: 26 Okt 2011, 12:22 »

Jeg har ingen idé om hvad i snakker om?!

• Vi får flere og flere frivillige ind i klubben
  • Snerydningen går kanon godt
  • Kioskdriften går også meget godt
  • Vi missede lige akkuret og yderst uheldigt videre deltagelse i Europa League pga. reglen om udebanemål
  • Vi har forstærket os ved at hente Mikkel Thygesen, Dennis Rommedahl, Ajliore Oluwafemi samt Oke Akpoveta
  • Vigtigst af alt: Alt går efter planen

Så hvad er problemet lige?!?!?

Mvh
PER

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #34940: 26 Okt 2011, 15:03 »

Indavl kan vi vidst godt blive enige om, er for sent at undgå...

Fortiden kan man ikke ændre på, kun lærer af til fremtiden. Og derfor er Bjurs kommentar om at stoppe med indavlen dejlig at se, nu skal han så leve op til det.

Jeg er desuden helt enig i, at Europa må og skal lægges på hylden nu. Én kamp ad gangen, hvad enten det er pokal eller Superliga, så skal der fokus ligge på den kamp, og der skal kæmpes på hvert et græsstrå til sidste blodsdråbe. Så må tiden vise om der skal snakkes om Europa i forløbet af foråret.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #34941: 26 Okt 2011, 15:20 »

Så skal jeg have mit første derby som bolddreng imorgen
- Håber ikke at jeg være overfor FuCK'erne, en fra mit hold blev sidst ramt af en mønt som blev kastet af en af FuCK'erne

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34942: 26 Okt 2011, 15:49 »

B_Z@
Jeg ved ikke helt status er mht til ludernes placering, men alle dem som er banned på Away-kortet kan man jo godt frygte at de placerer lidt andre steder på langsiden.

Dem med away kort skal desuden igennem en "forhindring" at få adgang. Lad os håbe at de ikke får sniffet for meget kokain, da det ville fryde mig med en BIF sejr og et par "Vi vil ha' Ståle tilbage" - fandens medgangsfans. (http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=385086&p=385086&id=385094)

Smukke ord

U-4-E
Manager

« Svar #34943: 26 Okt 2011, 16:35 »

Snakken går jo på, at de fuckere der ikke har sæsonkort, vil købe billet til B5 på Loxam.

http://www.brondby.com/upload/stadionoversigt.jpg

B6 er det afsnit på nedre Loxam tættest på Nordea, men det bliver vidst lukket af, og B5 er så ved siden af.

Startopstillingen ligner:

Falkesgaard
Nilsson
Goodson
Stenderup
Jan F.
Romme
Thyge
Jan K.
Krohn
Gehrt
Bern

4-4-2 eller 4-2-3-1 (med Krohn og Romme fremskudt).

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #34944: 26 Okt 2011, 17:00 »

Er der egentlig nogen der ved hvornår Mike Jensen er klar igen, sådan ca. Smiley

Legenden
Manager

« Svar #34945: 26 Okt 2011, 17:02 »

Dem med away kort skal desuden igennem en "forhindring" at få adgang.
Hvad mener du med det, Skovlyst?

Og der er vidst rigtig nok blevet købt billetter til B5, men der skulle være udsolgt nu. Så der bliver vidst købt til B1 nu, hvor man eftersigende skulle kunne gå direkte hen til B5 - om det sidste passer, aner jeg ikke.

Personligt har jeg ikke sæsonkort, men ender nok med at se den alligevel :Q

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

U-4-E
Manager

« Svar #34946: 26 Okt 2011, 17:07 »

Er der egentlig nogen der ved hvornår Mike Jensen er klar igen, sådan ca. Smiley

Man regnede jo med at han var klar til på søndag, men nu regner man vidst med midten af november. Læste at han selv regner med at kunne træne fuldt i næste uge. Tidligere har han sagt at han helt sikkert er klar til næste derby. (20/11)

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #34947: 26 Okt 2011, 17:12 »

Okay tak Wink
Snakken går jo på, at de fuckere der ikke har sæsonkort, vil købe billet til B5 på Loxam.

http://www.brondby.com/upload/stadionoversigt.jpg

B6 er det afsnit på nedre Loxam tættest på Nordea, men det bliver vidst lukket af, og B5 er så ved siden af.

Startopstillingen ligner:

Falkesgaard
Nilsson
Goodson
Stenderup
Jan F.
Romme
Thyge
Jan K.
Krohn
Gehrt
Bern

4-4-2 eller 4-2-3-1 (med Krohn og Romme fremskudt).

Femi er med i truppen, så mon ikke han er med i stedet for Jan K

U-4-E
Manager

« Svar #34948: 26 Okt 2011, 17:14 »

Okay tak Wink
Femi er med i truppen, så mon ikke han er med i stedet for Jan K

Det samme er Tørnes, men udfra træningen, ligner det ikke at nogen af dem starter inde.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34949: 26 Okt 2011, 17:21 »

Dem med away kort skal desuden igennem en "forhindring" at få adgang.
Hvad mener du med det, Skovlyst?

Forhindring og forhindring.. Det er bare at der er måske nogle som bare møder op med deres sæsonkort, men de skal huske at lige skrive en gratis billet ud inde fra Billetlugen Thumbs Up

Ovenstående vedr. selvfølgelig FCK.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2328 2329 [2330] 2331 2332 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010