home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2324 2325 [2326] 2327 2328 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172452 gange)
Nb4EVER
Juniorspiller
**

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34875: 23 Okt 2011, 23:31 »

Det er spillerne, trænerne og ledelsen som er problemet. Spillerne ligner nogle som ikke vil spille i Brøndby, de kæmper ikke engang længere..Jeg tror vi skal have haft i en træner, der kan sætte vores spillere lidt bedre på plads. Lars Olsen eller Faxe ser jeg gerne som en erstatning. Dog vil en trænerfyring ikke være nok til at få os ud af krisen.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #34876: 23 Okt 2011, 23:32 »

Giver jer ret i at det er på tide at fyre Henrik Jensen og ikke noget med at vente til vinterpausen, det er nu! ellers bliver vi isoleret under stregen.

Et er af Henrik Jensen ikke er manden der gør sit job godt nok, noget andet er spillerne som gør jobbet på banen.
Uanset hvilken taktik Jensen giver dem, så syntes jeg også de bære den største del af skylden, det kan simpelthen ikke være rigtigt at man ikke kan spille koncentreret 90 minutter om ugen! Der er 10.080 minutter på 7 døgn/ 1 uge. Og det er 90 minutter af dem hvor der skal være fuld fokus!

Der er ingen der kæmper for det logo de bære på deres bryst! Mister de bolden, jamen så stopper man da op og håber på en anden gider jagte bolden igen.

Man bakker helt vildt så modstanderne kommer så enormt nemt til chancer imod os, det kræver ikke mere end 3 afleveringer også kan man afslutte.

Ingen går op og presser modstanderen.. der er ingen fight, gnist, lyst til at vinde en nærkamp.
De er sq en flok forkælet prinsesser, som ikke kender værdierne i Brøndby!

Den eneste der viser lidt vilje er Mikkel Thygesen og Jens Larsen..
Resten burde skamme sig, vi spiller dårligere end under Kent Nielsen...

De SKAL NU nosse sig sammen og kæmpe røven ud af bukserne!

Jeg er rystet over spillernes indstilling til tingene i øjeblikket, som tabellen fortæller rigeligt om.

De burde sq skamme sig!

DeBuur
Manager

« Svar #34877: 23 Okt 2011, 23:34 »

Det er han da sikkert, men gør næppe fra eller til.

Nej og der ligger problemet.

Brøndby skal relanceres - det kræver en ny ledelse - ny træner - nye spillere... og ikke mindst penge..mange penge.

Brøndby skal på den korte bane sikre sig at overleve i dette års superliga
Brøndby skal have en ny ledelse og vælge en anden måde at drive klubben videre på
Brøndby skal vælge en træner der kan få det nuværende hold til at præstere (sker det ikke kan vi reelt rykke ned)
Brøndby skal ud og sikre sig nye spillere det vil ikke være nok at satse på egne talenter de næste tre år
Brøndby skal bruge flere typer som Rommedahl de næste tre sæsoner - altså spillere med landsholdsklasse som ikke har slået igennem i deres udenlandske klubber.

Et eller andet sted så håber jeg at Per B overrasker os alle og har en plan klar fra nytår... sikkert med en masse dejlige millioner fra spille industrien - indtil da er der ingen lette løsninger og en let løsning vil det være at beholde HJ - men så kommer vi til at miste min 9-12 point af de næste 15 og det har vi ikke råd til.

Mit gæt er at HJ er væk inden uge 43 er forbi

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34878: 24 Okt 2011, 09:21 »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1644225.ece

Så kom fyringen ganske som forventet.

"Brøndby IF har netop fyret Henrik Jensen som cheftræner i Brøndby og lavet en aftale med Auri

Opdateres ..."

MEN!!!

Auri ny cheftræner. Han virker som om at han er god til at motivere, men ikke den som man turde håbe på.

Håber de har skaffet en plads til HJ som ny chef for kioskdriften eller snerydningen.

Sjovt - læste ellers på bold.dk tidligere at HJ nu håber på at FCK kan blive vendepunktet. Denne artikel er nu taget ned. Denne var der sgu stadig. Jeg var lidt hurtig.
« Seneste Redigering: 24 Okt 2011, 09:32 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brodtgaard
Manager

« Svar #34879: 24 Okt 2011, 09:40 »

Herligt - Det har sgu også været sløje resultater i lang tid Skuffet

Nu er vi så ude efter en ny keeper. Kender ikke meget til ham.
http://www.bold.dk/nyt/Broendby-ude-efter-kroatisk-keeper

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34880: 24 Okt 2011, 09:46 »

Kender ikke til ham eller svensk fodbold, så aner ikke om han har stået en "stor" sæson som de skriver.

Men jeg synes det er positivt at man kigger på en konkurrent til Tørnes så han bliver presset til endnu bedre præstationer.
Selvom Tørnes nu imponerer mig, sågar senest igår.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Andreas87
Lilleputspiller
*

« Svar #34881: 24 Okt 2011, 09:47 »

Jeg forstår ikke ledelsens logik... Man henter Kent Nielsen i AC Horsens, der på det tidspunkt var bundhold i superligaen, man regner med at han helt automatisk får succes, fordi han har spillet et par sæsoner i trøjen tilbage i 80'erne. Da det ikke fungerer, ansætter man hans tidligere assistent, og er denne gang helt sikre på hans succes, fordi han selv blev fyret i AC Horsens. Nu har man taget det man gad fra dem, fordi de pludselig har fundet på ikke at ansætte en Brøndbyer, hvad gør man så? man finder da et andet bundhold med en gammel Brøndbymand og ansætter ham med forventning om at det skulle fungere... kom nu, prøv da for fanden noget nyt....

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34882: 24 Okt 2011, 10:08 »

Jeg forstår ikke ledelsens logik... Man henter Kent Nielsen i AC Horsens, der på det tidspunkt var bundhold i superligaen, man regner med at han helt automatisk får succes, fordi han har spillet et par sæsoner i trøjen tilbage i 80'erne. Da det ikke fungerer, ansætter man hans tidligere assistent, og er denne gang helt sikre på hans succes, fordi han selv blev fyret i AC Horsens. Nu har man taget det man gad fra dem, fordi de pludselig har fundet på ikke at ansætte en Brøndbyer, hvad gør man så? man finder da et andet bundhold med en gammel Brøndbymand og ansætter ham med forventning om at det skulle fungere... kom nu, prøv da for fanden noget nyt....

Auri er indtil videre, kun cheftræner indtil nytår. Derefter har de forhåbentlig fundet en anden permanent løsning, med Auri og Turbo som assistent.

Aldrig alene!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34883: 24 Okt 2011, 10:10 »

Nu er planen jo fortsat at Auri skal være assistent pr. 1/1.

Men skulle lige passe at det bliver en ny Jensen, med at han skaber resultater og så bliver præsenteret som ny permanent løsning.

Jeg håber stadig på at Auri kun skal være assistent og så vi får en Haglund, Conny eller hvem der nu er blevet listet op fra det svenske samt norske. Ikke at det skal udelukke en britisk, tysk, hollandsk eller anden træner Tunge

Vi må se på pressemødet kl. 13 hvad der sker.

edit: Jeg tror desuden at Daugaard snart bliver præsenteret som assistent for Tommy Møller Nielsen. Han er jo gl. Herfølgedreng.
« Seneste Redigering: 24 Okt 2011, 10:13 af Skovlyst » Logged

Smukke ord

DeBuur
Manager

« Svar #34884: 24 Okt 2011, 11:23 »

Thumbs Up håber Auri får Succes - ledelsen kunne næsten ikke gøre andet end at smide HJ på porten - måske lykkedes det for Auri at hente point i den kommende tid også er det en win win situation for alle - sker det ikke så kan ledelsen stille og roligt holde fast i deres plan med at hente en ny cheftræner.

Auri kan under ingen omstændigheder gøre det ringere og kan han bare få vores spillere motiveret så har vi hentet de første point inden vinterpausen.

Fornuftigt at gå ud og hente en målmand...men kun hvis det er en der er bedre end Tørnæs.... og hvornår er det lige at en Kroatisk målmand sidst har haft succes ? - nå men det kan jo være vi bliver overrasket.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #34885: 24 Okt 2011, 12:13 »

Et er af Henrik Jensen ikke er manden der gør sit job godt nok, noget andet er spillerne som gør jobbet på banen.
Uanset hvilken taktik Jensen giver dem, så syntes jeg også de bære den største del af skylden, det kan simpelthen ikke være rigtigt at man ikke kan spille koncentreret 90 minutter om ugen! Der er 10.080 minutter på 7 døgn/ 1 uge. Og det er 90 minutter af dem hvor der skal være fuld fokus!

Der er ingen der kæmper for det logo de bære på deres bryst! Mister de bolden, jamen så stopper man da op og håber på en anden gider jagte bolden igen.

Man bakker helt vildt så modstanderne kommer så enormt nemt til chancer imod os, det kræver ikke mere end 3 afleveringer også kan man afslutte.

Ingen går op og presser modstanderen.. der er ingen fight, gnist, lyst til at vinde en nærkamp.
De er sq en flok forkælet prinsesser, som ikke kender værdierne i Brøndby!

Den eneste der viser lidt vilje er Mikkel Thygesen og Jens Larsen..
Resten burde skamme sig, vi spiller dårligere end under Kent Nielsen...

De SKAL NU nosse sig sammen og kæmpe røven ud af bukserne!

Jeg er rystet over spillernes indstilling til tingene i øjeblikket, som tabellen fortæller rigeligt om.

De burde sq skamme sig!

JEG ER SIMPELTHEN SÅ ENIG.. Henrik Jensen er IKKE den rette til Brøndby, men det er fandme også svært at være træner når ens spillere ikke gider udføre de mest simple opgaver på en fodboldbane..

Dog er det godt han er blevet fyret.. Det kunne ikke være anderledes med den sæson vi har haft so far.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34886: 24 Okt 2011, 12:19 »

@TMazz & verdenskrig

Hvordan kommer man ind i klubben som en flue på væggen? 

Smukke ord

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #34887: 24 Okt 2011, 12:20 »

JEG ER SIMPELTHEN SÅ ENIG.. Henrik Jensen er IKKE den rette til Brøndby, men det er fandme også svært at være træner når ens spillere ikke gider udføre de mest simple opgaver på en fodboldbane..

Dog er det godt han er blevet fyret.. Det kunne ikke være anderledes med den sæson vi har haft so far.

Men der skal altså også til at ske ændringer på direktions gangene!! Der har været 13 trænere siden 2000, og det er næsten gået dårligt for dem alle. Det er godt med en ny træner, men Direktionen må se at kigge på deres andel i dette!!!

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

verdenskrig
Manager

« Svar #34888: 24 Okt 2011, 12:26 »

@TMazz & verdenskrig

Hvordan kommer man ind i klubben som en flue på væggen? 

Gro nogle vinger, og skrump din størrelse  crazy  Wink

Aner ikke hva du mener Opstemt Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #34889: 24 Okt 2011, 12:55 »

Kan man følge pressemødet nogle steder?

Sider: 1 ... 2324 2325 [2326] 2327 2328 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010