home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2323 2324 [2325] 2326 2327 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172454 gange)
casperchristensen
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34860: 23 Okt 2011, 20:41 »

auri er bare ik  manden der skal være chef træner i Brøndby

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34861: 23 Okt 2011, 20:49 »

Jeg tror ikke, der er nogen der læser med i FMFs Brøndby-tråd  Peace

Det tror jeg. Der går rygter om at PER har en profil.

Forlyder desuden også at Anders har en herinde, da de ofte får fat i et par gode navne i diverse talenttråde.
« Seneste Redigering: 23 Okt 2011, 20:53 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

patrick J
Manager

« Svar #34862: 23 Okt 2011, 20:59 »

Ansæt en udenlandsk træner, så vi får ny spilfilosofi og en anden måde at håndtere tingene på.
Han behøver nødvendigvis ikke være fra Skandinavien...
Lige mine ord!!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #34863: 23 Okt 2011, 21:02 »

Det tror jeg. Der går rygter om at PER har en profil.

Forlyder desuden også at Anders har en herinde, da de ofte får fat i et par gode navne i diverse talenttråde.
Det er sikkert dig der er PER Nove! Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34864: 23 Okt 2011, 21:05 »

Det er sikkert dig der er PER Nove! Cool

Forseglede Læber PER er i hvert fald Gud. Er der noget om snakken? Kioskdriften går desuden godt og vi er klar til at levere en - som altid - fantastisk snerydning med alle vores nye frivilige.

Desuden:

"Brøndbys sportsdirektør, Ole Bjur, har hidtil afvist, at Henrik Jensens position skulle være truet. Søndag aften meddelte han, at han ikke ønskede at kommentere klubbens træner-situation."

Udover at Bjur er sportschef, så kunne det godt lyde som om at han (Jensen) er på vippen.

Henrik Jensen: Jeg er fyringstruet

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #34865: 23 Okt 2011, 21:22 »

Som stor Brøndby fan, så jeg gerne den gamle Brøndby-mand Henrik Jensen førte klubben til succes. Men jeg er simpelthen ved at miste troen på hans evner, af de år jeg har følt med i fodbolden og Brøndby. Er dette den dårligste sæson jeg kan huske.

I forhold til mandskab, og de brikker Hr. Jensen har at rykke med, er det ikke godt nok at man ligger nr. 10 efter 13 spillerunder, og jeg ser derfor ingen udvej end en fyreseddel. Måske skulle han vælge at trække sig posten fra i morgen tidlig, for at holde lidt af æren i behold på Vestegnen.

Jeg har endda været så fræk, at spille Brøndby under nedrykningstregen til jul for 50 kr. (Fan eller ej, min pengepung bløder).

Zone 43
Manager

« Svar #34866: 23 Okt 2011, 21:27 »

"Nu er Magnus Haglund imidlertid selv i fare for at få en fyreseddel. Ifølge den svenske avis Expressen regner flertallet af spillerne i Haglunds klub, Elfsborg, med at træneren forlader klubben, når der bindes en knude på denne sæson i weekenden. Elfsborg har på papiret det stærkeste hold i Allsvenskan, men alligevel har Haglund i de seneste fem sæsoner ikke formået at føre klubben til guld. Han står dermed fortsat kun med et enkelt mesterskab - fra 2006 - i de otte år han har stået i spidsen for Elfsborg."

Hvorfor så begejstret?

I høj grad fordi han på 8. sæson har to statistikker der kommer frem, som ganske positivt for mig at se i denne situation vi står i, med 1.0X indkasserede mål og 1.8X point pr. kamp - og det var sammenlagt over alle otte sæsoner. Og så har han endt i top 3 de sidste fem år, plus hans udgangspunkt taktisk ligger op til det som vi har holdet til, med en 4-2-3-1 formation.

Nuvel, som jeg har også har nævnt, så mangler han lidt meritter - 1x mesterskab og 1x EL Gruppespil på 8 år er ikke meget. Men først og fremmest skal vi have en ny træner, bygge et nyt hold op til en ny epoke og blive et stabilt top-3 hold over en 2-4 år, fra næste sæson af, for denne sæson er reelt overstået, og til det mener jeg bestemt at Haglund vil være kompetent.

Hvad angår kampen i dag, er det bare same ol' story. Lallende spil, intet aggresivt presspil, ingen vundne første eller anden bolde, ingen noget som helst. Igen. Var Thygesen overhovedet på banen efter pausen?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #34867: 23 Okt 2011, 21:28 »

Brøndby er igen ramt af et ledelses mæssig kaos - de har flyttet rundt på alle trænerne omkring 1. holdet .... intet har hjulpet.

Ledelsen har hentet en ny ass. træner men har ikke villet købe ham fri fra kontrakten i HB Køge.

Ledelsen har satset på at at Henrik Jensen var den rigtige træner .... men reelt så kan det vel godt diskuteres især hvis vi kigger på resultaterne.... hvem havde troet at det kunne gå så galt ?

Ledelsen skal nu vurdere hvad de vil gøre - der er nu 5 runder tilbage inden vinterpausen eller helt præcis 15 point at spille om... det er meget når man ligger i bunden af ligaen - satser ledelsen på HJ og det går galt så er Brøndby lige pludselig en del af nedryknings dramaet og så kan det gå helt galt idet vores team ikke har moral og mental styrke til at kæmpe om nedrykning.

Ledelsen er sgu i en ubehagelig situation tror de på HJ...tror spillerne på HJ og tror HJ selv på at det kan lykkes...er der bare den mindste mangel på tro på at det skal lykkes så sker det ikke også er der kun en vej og der er farvel HJ.

Personligt mener jeg Ledelsen bør træde i karakter nu HJ er ikke istand til at løse opgaven og det kan ikke nytte at have ham på side linjen de næste 5 runde inden vinterpausen - Auri har ikke formået at skabe overlevelse i HB Køge og jeg ser ikke ham som en mulighed som ny chef.

Faxe er bestemt ikke løsningen og reelt mener jeg klubben skal ud og hente en udenlandsk træner - håber at ledelsen har kigget sig om i de sidste par uger... Brøndby bør handle nu.

Der er selvfølgelig den mulighed der hedder at afskrive sæsonen helt - give HJ ro indtil vinterpausen også bede om at de høje magter giver Brøndby point på kontoen - men tør ledelsen det og risikerer vi ikke at skulle slås som AaB i sidste sæson ?

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34868: 23 Okt 2011, 21:33 »

Jan Lockhart virkede frustreret og vred. Han hastede væk og sagde, han ikke ville kommentere trænersituationen.

Sportschef Ole Bjur rystede bare på hovedet og afviste at udtale sig.

Samt mit link længere op.

Jeg tror vi får at se en fyr et Henrik Jensen - hvis ikke imorgen - så inde for den næste uges tid. Jeg tror at Bjur og Lockhart er på jagt efter en ny cheftræner. Om det så bliver pr. 1/1 eller om det er med det samme er så spørsgmålet. Jeg kunne godt forestille mig at Peer og Turbo som duo indtil da.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #34869: 23 Okt 2011, 22:02 »

Ledelsen har satset på at at Henrik Jensen var den rigtige træner .... men reelt så kan det vel godt diskuteres især hvis vi kigger på resultaterne.... hvem havde troet at det kunne gå så galt ?

Mjah, og dog. Han kom ind som midlertidig afløser for Kent i sin tid, og endte vidst med at have 6-3-2 eller noget i den dur, i de få kampe der resterede den sæson. Hvorfor man (fejlagtigt i bagklogskabens lys) forlængede med ham, og reelt siden da, har det gået en vej - nedad. Også i sidste sæson, hvor kun de øvrige holds middelmådighed kastede en tredjeplads af sig til os. Så nedturen er ikke overraskende som sådan, men på den måde det er sket, jo, der er den lidt.

Og foruden resultaterne kan også den manglende udholdenhed, skiftende formationer og sikkert meget andet kan nævnes som det der er hovedpunkterne i nedturen. Selvfølgelig har der da været et par kampe, hvor det har været stolpe ud eksempelvis hjemme mod Ried og ude i Århus og Herning, men den slags sker i fodbold, så det er ingen undskyldning.

Ledelsen er sgu i en ubehagelig situation tror de på HJ...tror spillerne på HJ og tror HJ selv på at det kan lykkes...er der bare den mindste mangel på tro på at det skal lykkes så sker det ikke også er der kun en vej og der er farvel HJ.

Jeg tror efterhånden at ledelsesens(stav) tålmodighed er ved at nå vejens ende, snoren brændt af, bæret er flydet over og hvad de nu ellers hedder, alle talemåderne. Kig bare på Skovlyst' EB-link. Og spillerne.. Kig på Krohn-Delhis udtalelse forleden og indstillingen på banen, den er der ikke. Ingen tro fra omklædningsrummet - alene det er nok til at sige farvel og tak.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34870: 23 Okt 2011, 22:05 »

Tjaeh, seføli ender det med vi fyrer HJ det er det nemmeste og mest enkle, men hvor meget kommer det til at ændre ? vi vil stadig ha en trup uden en habil klasse målmand, en trup uden bredde i forsvaret som består af en flok middelmådige spillere, en flok reserver til midtbanen som gang på gang fejler, til sidst men ikke mindst, har vi intet angreb.

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #34871: 23 Okt 2011, 22:42 »

Det må være på tide, at afskede Henrik Jensen.

Tror i Lars Olsen kunne være en mulighed?

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34872: 23 Okt 2011, 22:43 »

Det må være på tide, at afskede Henrik Jensen.

Tror i Lars Olsen kunne være en mulighed?

Det er han da sikkert, men gør næppe fra eller til.

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #34873: 23 Okt 2011, 22:57 »

Synes egentlig også det ville være en god idé han finde en træner der kommer syd fra Danmark, men Lars Olsen ville heller ikke være skidt.

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34874: 23 Okt 2011, 22:58 »

Synes egentlig også det ville være en god idé han finde en træner der kommer syd fra Danmark, men Lars Olsen ville heller ikke være skidt.

Er jo ikke træneren der er hoved problemet, det er ledelsen og de mangelfulde indkøb.
Vi har næppe midler til at trække en god udlænding herop.

Sider: 1 ... 2323 2324 [2325] 2326 2327 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010