home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 742 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2318 2319 [2320] 2321 2322 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172212 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34785: 16 Okt 2011, 21:27 »

Well VK nu kan vi jo ikke binde dbu op på at skulle tjene de penge hvert 2 år derudover kører de med underskud i ikke slutrunde år, så den går ikke.

Er kun klubberne til at betale for det og det vil de ikke, det samme probs i ishockey med måldommere, klubberne ville gerne ha dem men ikke betale udgiften for det.

DBU afholder turneringen klubberne betaler udgifterne til dommere etc, sådan skal det naturligvis være, anderledes kan det bare ikke være.

Det er jo ikke noget nyt et man nemmere får frispark i dk end i england, det gør man jo også i spanien, det er jo forskelligt fra land til land, så det kan man imo ikke drage ind.

Det kan ikke være rigtigt, tjaeh så længe klubberne ikke vil betale prisen så er det sådan forholdene er længere er den ganske simpelt ikke. Var dommerne prof og kun lavede det, ville det jo stadig være de samme tosser vi skulle se på de næste mange år.

Skal man endeligt se på at gøre noget er det nok nærmere at hæve deres generalle aflønning fra de er ja allerede en 18-20 år for er vel der de bedste i langt de fleste tilfælde falder fra for at lave nogle alle de andre muligheder verden tilbyder idag.

verdenskrig
Manager

« Svar #34786: 16 Okt 2011, 21:34 »

Hvis man som forbund afholder en liga, må man da også påregne at give de udgifter der skal til for at ligaen opretholder den standard man vil have.. Jeg mener helt personligt det er ødelæggende for den danske liga at dommerne er så elendige som de er..

En dommer er en opsynsmand, som skal være usynlig og styre kampen.. De danske dommere tror i stedet at de skal være frembrusende, synlige, konstant i aktivitet.. Alene her er der en helt klar misforståelse..

Derudover laver de den ene fejl efter den anden.. Havde jeg gjort det, kunne jeg udfylde en A4 side med fejl fra Hermansen i dag.. Ikke bare graverende fejl, men lige så meget steder hvor han ødelægger kampen, ved at fløjte, frem for at lade spillet fortsætte..

Jeg synes ikke bare problemet ligger i at dommerne laver fejl, for det sker i alle ligaer.. Problemet ligger i at der sker ofte flere graverende fejl hver weekend, plus at deres fremtoning er helt forkert i forhold til den rolle de har..

Forklaringen"Jamen jeg kan ikke se hvem der skal betale, så derfor bør vi ikke udvikle dommerstanden" holder bare ikke.. Jeg giver synes jeg selv en ganske konkret forklaring på hvem der skal gøre det.. Og det er jo ikke sådan at DBU år efter år skal betale 60 mio her.. Men en så stor organisation som DBU må og skal have råd til at få løst det største problem i dansk fodbold som jeg ser det..

Og forskellen på Spanien, og DK samt England, er at spanien er et sydligere land med en helt anden fodboldkultur end her oppe nordpå.. Vi spiller langt mere med musklerne, og bruger langt mere fysik end de gør dernede, og derfor synes jeg sagtens man kan inddrage pl set i et andet perspektiv... Bundesligaen kan i øvrigt også inddrages her, da den faktisk også står for noget af det flow jeg etferlyser..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34787: 16 Okt 2011, 21:39 »

DBU har ikke penge til at smide sådanne midler efter en flok dommere, derimod burde de sørge for bedre kurser, mere uddannelse, samt at købe enkelte dommere fri fra deres job i visse perioder op til pressede kamp programmer etc.

verdenskrig
Manager

« Svar #34788: 16 Okt 2011, 21:42 »

Om de gør det ene eller det andet er sådan set underordnet.. Faktum er at det i mine øjne er dem som skal handle i denne sag.. Det er mig en gåde at de ikke for længst har lavet nogle drastiske tiltag..

I øvrigt skal de kurser, lønninger, osv jo finansieres, og jeg mener ikke der er andre end DBU som kan og skal finansiere sådan noget.. At udvikle dommere så de kan følge med og give spillerne følelsen af at de har styr på det, er i mine øjne lige så vigtigt som alle deres penge til talentudvikling osv.. Fælles er at det er til gavn for niveauet i dansk fodbold, og ikke mindst for tilskuervenligheden Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #34789: 16 Okt 2011, 21:54 »

Nu kvalificerer vi os til EM, og tjener 60 mio på det..

Nu skal ca. 1/3 af de penge udbetales til de udtagne - men det efterlader stadigvæk 40 millioner kroner, og hvis resultaterne er der, er der også flere penge ned i DBUs kasse. Og dermed også penge til at øge dommer niveauet herhjemme.
Er det økonomien der er problemet, må man deles om det - 50% til DBU, 50% delt mellem klubberne. DBU har/kommer til penge, og hos klubberne er pengene små, derfor må det være retfærdigt at deles om udgifterne, hvis det endelig er.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34790: 16 Okt 2011, 22:10 »

Nu har dbu jo også udgifter til landstræner fly hotel osv osv Wink

Men selv hvis man gjorde dem prof eller semi prof ville der jo stadig gå en del år før man så en mærkbar forbedring hvis vi da ville komme til at se en sådanne. Derfor ville en prøveperiode på fks 2 år næppe gøre den store gavn projektet skal være meget mere langsigtet og starte 10-15 år før vi skal bruge dommerne på topplan.

verdenskrig
Manager

« Svar #34791: 16 Okt 2011, 22:13 »

Er det så ikke på tide at komme i gang nu Rullende Øjne ?

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #34792: 17 Okt 2011, 18:26 »

+1.

Halvlang artikel om noget der i det mindste fungerer, ungdomsholdene. Bestemt læseværdig.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/her-er-broendbys-kommende-stjerner

Edit:
Sad i aftes og tænkte om spillerne efterhånden er nået dertil, hvor der ingen tiltro er til HJ, ligesom til sidst under Kent? Med det spil og resultater der har været alene i denne sæson, tegner hos mig et fint billed på dette.
Og det kan også tolkes på Krohn i dette interview. Han ligner også en der ville være alle andre steder, sælg ham til vinter og forlæng med Osama!
http://kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=43178

Edit x2:
All-svenskan slutter i weekenden. Kom så Bjur, ind med Haglund!
« Seneste Redigering: 17 Okt 2011, 19:21 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #34793: 17 Okt 2011, 21:54 »

Lidt billeder/video fra kampen:

http://www.ultras-tifo.net/photo-news/572-fc-midtjylland--brondby-if-16102011.html
http://allehaderos.dk/forum/viewtopic.php?t=10067

Vi kan da trøste os med at vi stadig er nummer 1 på tribunen, især de sidste 6 år taget i betragtning.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #34794: 17 Okt 2011, 22:17 »

Lidt billeder/video fra kampen:

http://www.ultras-tifo.net/photo-news/572-fc-midtjylland--brondby-if-16102011.html
http://allehaderos.dk/forum/viewtopic.php?t=10067

Vi kan da trøste os med at vi stadig er nummer 1 på tribunen, især de sidste 6 år taget i betragtning.
Ved første link: Hold kæft hvor ser en linjedommer dum ud Opstemt

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34795: 17 Okt 2011, 22:18 »

All-svenskan slutter i weekenden. Kom så Bjur, ind med Haglund!

+1.

Man har vel altid lov til at håbe.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34796: 18 Okt 2011, 10:43 »

Evolutionen er igang

Citat af: Troels Johnsen
Vi har netop færdiggjort vores rapport "Nordens bedste fodboldklub - drevet af verdens stærkeste fællesskab", og vi sendte igår 45 eksemplarer til idrætsforeningen, 45 eksemplarer til administrationen og 5 eksemplarer til bestyrelsen i fonden.

Vi sender rapporten til alle medlemmer af Det Nye Brøndby i slutningen af ugen, og vi vil derefter i de kommende uger distribuere denne rapport, som forhåbentlig vil være med til at gøre debatten omkring fremtiden i Brøndby IF mere konkret ved at bringe nogle helt konkrete idéer på bordet.

Vi starter desuden mandag en kæmpe kampagne sammen med Brøndby Support og Alpha, som under navnet "En Stemme Til Alle" vil være med til at sprede tankerne bag en inkluderende klub baseret på fællesskabet.

Fra debattråd på Blok 4.

Lyder sateme spændende Thumbs Up

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #34797: 18 Okt 2011, 10:57 »

Det lyder faktisk spændende.. Det rykker bare ikke en meter, så længe Per og Benny er i klubben.. INGEN udover dem kan sætte noget i gang, og er de ikke enige jamen så bliver det ikke til noget..

Og nytænkning har de jo tidligere vist sig at være kraftigt i mod crazy

Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34798: 18 Okt 2011, 11:18 »

Vi skal bare lige have fonden til at åbne øjnene...

Men sandsynligheden for det sker inden PER fylder 100 og BW 98 er lige så stor som at Brøndby henter mesterskabet i denne sæson.

Smukke ord

Brodtgaard
Manager

« Svar #34799: 18 Okt 2011, 11:37 »

Gammel, men stadig aktuel

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 2318 2319 [2320] 2321 2322 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010