Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Jan 2026, 22:32
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11
Rottenburg
Blogs
SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28
RasmusA12
Klubsøgnin...
Tottenham
14 Jan 2026, 22:04
RasmusA12
Blogs
The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere:
23211
1 Bruger, 720 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
alfar
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2316
2317
[
2318
]
2319
2320
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 5172160 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #34755:
14 Okt 2011, 22:38 »
Citat af: Ghertesteas 13 Okt 2011, 20:40
Tror i virkelig at de inderst inde er glade for at skulle flytte kampen til Gladsaxe, og at de har lagt koncerten der fordi at det skulle gå ud over jer stakkels Brøndby-fans, der altid har hele verden imod jer? Don't get me wrong, jeg hader vores ledelse pt., og koncerten burde slet ikke have været der efter min mening, de burde i stedet bare tænke på at drive den fodboldklub de driver, og se det som en mulighed at der skulle spilles en hjemmekamp netop der. Det her går jo mindst lige så meget udover København som jer, det er på ingen måde optimalt at vi skal miste vores hjemmebanefordel.
Det er en skandale at vi har de aber til at styre FC København, men jeg synes også det er vanvittigt at man ikke kan rykke sådan en kamp. Så meget for DBUs promovering at pokalturneringen, for at få den til at virke vigtig igen. En skam med Uefas og DBUs(tror jeg) regler som gør at det ikke er muligt at rykke den suverænt største kamp man kan få i Danmark, så den kunne få et internationalt snit. Men lorten ender bare igen hos derper-ledelsen i PS&E. Jeg kan kun grine af at de mener at forbud på forbud, samt fokus på alt andet end fodbold og fanpleje, er det der skal give 25000 i snit i Parken.
Der er jo ikke andre datoer at flytte kampen til grundet landskampe og at i er med i uefa cuppen. Næste ledige midt uge dato er der hvor næste runde igen af pokalen skal spilles.
Derudover kan man jo heller ikke tage højde for at en flok pengegriske jyder vælger at udleje deres betonsilo til andet formål på spilleterminer der er blevet brugt til pokal runde de sidste mange år.
Lorten kan ikke ende hos andre end de pengegriske tosser i ps&e's bestyrelse, samt hos jeres bindegale direktør. For nuværende ved vi slet ikke om politiet vil lukke en sjæl ind i gladsaxe, en ting er de ikke er glade for kl 20. Men principelt set kan de de sige helt nej til tilskurer, og med de forhold gladsaxe har at tilbyde bør de sige nej til det.
Fatter derudover slet ikke at gladsaxe kommune vil udleje stadion til det. Hvem skal betale de massive ødelæggelser der formentligt vil komme, når tosser fra begge klubber kommer på et stadion ingen af dem har respekt for.
«
Seneste Redigering: 14 Okt 2011, 22:46 af Sunbao
»
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #34756:
14 Okt 2011, 22:43 »
Citat af: Skovlyst 13 Okt 2011, 15:22
PS&E kan vel godt nok glæde sig over at det ikke blev en dag hvor det var Europa League eller CHL.
Ikke fordi det er pinligt nu, men ovennævnte ville have været noget værre. Sensation har jo været planlagt i ½-1 år at det skulle være den dag, men det er jo for klamt at PS&E ikke har planlagt det sådan at det på ingen måder kunne komme samme dag som en fodboldkamp. Fredag eksempelvis.
Sådan ville PER aldrig fejle <3<3<3<3<3<3<3<3<3 Han er Danmarks bedste leder/formand/direktør.
Jeg er stor fan.
Problemet er jo at fck blot et et set over det lange løb underskudsgivende bi produkt. De har tjent penge på cl de sidste år ja. Men bortset fra det så har fodbolddelen aldrig givet overskud, selvom man ihærdigt prøver at sminke regnskaberne så det ser sådan ud.
Holm
Landsholdsspiller
«
Svar #34757:
14 Okt 2011, 23:14 »
Fuck da parken, PS&E og jeres latterlige pokalkamp... Sensation er jo bomben
[Min signatur er for stor]
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
«
Svar #34758:
15 Okt 2011, 14:33 »
http://brondby.com/article.asp?aid=68290&id=145
Sig ikke, at Brøndby er en lille ukendt klub!
Aldrig
alene!
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #34759:
15 Okt 2011, 15:15 »
Citat af: Brøndby_4ever 15 Okt 2011, 14:33
http://brondby.com/article.asp?aid=68290&id=145
Sig ikke, at Brøndby er en lille ukendt klub!
Du har ret, kineserdamen ændrer det hele.
Zone 43
Manager
«
Svar #34760:
16 Okt 2011, 16:13 »
Og ifl. 04/05 sæson DVD'en, har vi også en fan i Italien!!1 Det kan kun betyde én ting - PER har allieret sig med den italienske mafia, og den kinesiske spillemafia. Vi vinder det lotr!!11
Nå, men til dagens kamp. Der er ingen tvivl om at Midtjylland er favoritter, de er på hjemmebane (5-0-1 i denne sæson) og er inde i en rigtig flot stime, hvis man lige ser bort fra nederlaget til GF. Vi spillede en ganske fin kamp sidst, vi har derovre. Navnligt de første 75-80 minutter, hvor de ikke bliver tilladt mange chancer, og det er vejen frem til succes i dagens kamp også.
Og for at blive ved den sidste kamp lidt endnu, så har vi et nyt våben med til kampen i dag: Romme. Og han kan meget vel blive kampens profil, for de bliver nød til at have et vågent øje med ham (og Krohn også for den sags skyld). Og de må også være springfyldt med selvtillid ovenpå de to landskampe.
Jeg tror at en 4-3-3 i dag vil give pote for os, med Krohn, Bern og Romme oppe foran, uden defensive pligter, så Midtjylland bliver nød til at have et par mand med tilbage, for at være sikret mod omstillingerne. Der udover skal Femi og Jan K bruges som man så det med Zimling og Kvist mod Portugal uden sjælendt at passere midtercirklen, og så bruge Thygesen som felt-til-felt spiller. Forsvarskæden er vores uomtvivlsomt dårligste linie, og derfor er det vigtigt at de får den nødvendige hjælpe fra midtbanen, så især Janssen og Igboun kan lukkes ude af kampen.
Men kender jeg HJ ret bliver det 4-4-2, hvor Midtjylland får masser af plads mellem forsvar og midtbane, og med masser af plads til Igboun, Janssen, Poulsen og hvem de nu måtte have af offensive spillere i dag. Og dermed en ny skuffelse.
Edit:
Håbe start11; Tørnes; Nilsson, Goodson, Stenderup, Jan F; Femi, Jan K, Thyge; Krohn, Bern, Romme.
Forventet start11: Tørnes; Nilsson, Goodson, Stenderup, Jan F; Krohn, Femi, Thyge, Romme; Bern, Brent.
Editx2:
Det lader til HJ langt hen ad vejen er enig med mig.
Tørnes; Randrup, Goodson, Stenderup, Jan F; Romme, Nilsson, Femi, Krohn; Thyge; Bern
«
Seneste Redigering: 16 Okt 2011, 17:05 af Zone 43
»
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #34761:
16 Okt 2011, 17:13 »
For fanden... Når man nu vælger at smide Gehrt (/Akharrez) på bænken, så havde jeg nu hellere set Jan K centralt.
Håber Randrup spiller en ligeså god kamp som mod FCK.
Vind eller forsvind, HJ.
edit: Niels Harild fik lige givet svaret på hvorfor Gehrt ikke spiller fra start. Han har åbenbart været syg i løbet af ugen.
«
Seneste Redigering: 16 Okt 2011, 17:17 af Skovlyst
»
Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
Zone 43
Manager
«
Svar #34762:
16 Okt 2011, 18:54 »
Vi skal være glade for resultatet, for hold da kæft, hvor har det været en indsats under standard. Jeg gider ikke nævne det hele, men kort sagt har vi manglet alt det Midtjylland har haft - lige deres mange offsides vil jeg dog gerne være foruden.
Jeg håber virkelig at HJ/Turbo får talt med så store ord at det kan måles på Richter-skalaen i Herning og omegn. For der skal virkelig andre boller på suppen, hvis vi skal have point med derfra. Og det skal vi.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #34763:
16 Okt 2011, 18:59 »
Hvis vi præsterer i anden halvleg som vi gjorde i første og henter uafgjort. Så er jeg yderst tilfreds!
Hold kæft hvor har det været elendigt. Er vi overhovedet på banen?
Vi skal da være heldige for at de blev snydt for et straffe. Stenderups arm/hånd er i unaturlig position selvom han strækker sig eller kaster sig efter den.
Vi spiller jo som vi ligger i tabellen.
Kom nu for fanden i sving HJ og giv dem pisken.
Så jeg er enig med Zone.
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.
Smukke ord
Risom
Manager
«
Svar #34764:
16 Okt 2011, 19:06 »
Citat af: Zone 43 16 Okt 2011, 18:54
Jeg håber virkelig at HJ/Turbo får talt med så store ord at det kan måles på Richter-skalaen i Herning og omegn. For der skal virkelig andre boller på suppen, hvis vi skal have point med derfra. Og det skal vi.
Der må jeg desværre skuffe dig
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
«
Svar #34765:
16 Okt 2011, 19:46 »
År 2011's dårligste Brøndby spiller, Michael Krohn-Dehli. 2 røde kort utallige bataljer, og super mange håbløse kampe, helt uden konkurrence han vinder den konkurrence.
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #34766:
16 Okt 2011, 19:54 »
Kampen er ikke en gang slut, men jeg er simpelthen så tvær så nu vil jeg lukke lort ud.
Jeg er simpelthen så fandens træt af at Krohn-Dehli ikke har samme gejst hos Brøndby som han har i landsholdet.
Om det er fordi at han bare vil videre til udlandet, om det er holdet eller om det er træneren og ledelsen som han er træt af aner jeg ikke. Men han har fucking kontrakt og han lever ikke op til sin løn om den er 10 kr eller 75.000 om ugen. Det er skide ligeglad med. Han var fantastisk under sin første halve sæson indtil at han fik forlænget kontrakten og herefter så kom Kent Nielsen til og så gik det helt op i hat og briller.
Nu trækker han endnu et rødt og kort og egentlig ikke haft en god kamp - hvor det egentlig nok kun er Tørnes som kan være sin indsat bekendt.
Henrik Jensen er ikke den rigtige mand. Det tror jeg også Bjur har indset. Turbo Bent er ham som kommer med udtalelser i pressen og det tror jeg betyder at vi ser en HJ i en anden rolle eller helt væk fra klubben når vi skriver 1/1-2012. Men det skinner tydeligt igennem at han ikke forstår sig ordentligt på hvordan man sætter holdet op og kommer heller ikke med nok gejst når der er brug for det. Vi skal have en udefra som ser nyt på tingene. Om Auri kan det aner jeg ikke, men han virker som om at han trods alt kan motivere mere end HJ overhovedet kan.
Idag er det selvfølgelig uheldigt at de får tildelt et straffespark hvor der er en dive som kun en Nani burde kunne lave. De blev - som tidligere skrevet i et andet indlæg - snydt tidligere efter hånd på bolden, men denne episode udligner naturligvis ikke denne.
Jeg vil ikke sige at jeg ville være fuldstændig tilfreds med uafgjort idag. Jeg ville nok være mere lettet over at vi trods alt fik point.
Midtjylland er altid svære at spille mod i Herning, men derfor kan man stadig ikke være direkte tilfreds med at vi spiller idag som vi gør. I første halvleg bliver vi vel tromlet ned af et frisk Midtjylland hold. Vi spiller os dog en
lille
smule op midtvejs i anden halvleg, men ikke tilstrækkeligt nok.
Det blev lidt langt - læs det eller lad være.
Jeg håber at vi snart får lidt fremgang.
Smukke ord
Zone 43
Manager
«
Svar #34767:
16 Okt 2011, 19:57 »
Citat af: Sunbao 16 Okt 2011, 19:46
År 2011's dårligste Brøndby spiller, Michael Krohn-Dehli. 2 røde kort utallige bataljer, og super mange håbløse kampe, helt uden konkurrence han vinder den konkurrence.
Randrup er værre. At Krohn brokker sig over de inkompetente havneludere, der af en eller anden mærkværdig grund kan kalde sig Superligadommeren, ser jeg intet galt i. De har intet, INTET!, at gøre i fodbold. Men ja, spillemæssigt skal han i den grad oppe sig.
Fortjent nok sejr til Midtjylland, men når det sker på baggrund af inkompetance fra de såkaldte Superligadommere kan det ikke komme bag på nogen. Vi må ikke vinde.
- Daniel Agger.
verdenskrig
Manager
«
Svar #34768:
16 Okt 2011, 19:59 »
JENSEN RAUS!! Nu fik i mig med på sporet.. Jeg gider ikke mere.. Det her var dråben.. Det er top 5 over dårligste Brøndby præstation jeg nogensinde har været vidne til.. Det er under al kritik, vi kan jo helt seriøst INGENTING i samtlige spillets facetter.. Det SEJLER SEJLER OG SEJLER så lidt mere..
Karakterliste:
Tørnæs: 7
Randrup -3
Goodsoon 4
Stenderup 4
Jan Frederiksen 00
NIlsson 2
Mikkel Thygesen -3 ( Var han egentlig med? )
Rommedahl 00
MKD -200
Ghert 00
Bernburg 00
Jeg er så træt af det her.. Vi er så historisk ubrugelige, med stort U.. På alle leder og kanter, og havde vi ikke tørnæs i dag tør jeg slet ikke tænke på udfaldet..
Det var det.. Henrik jensen skal UD, og Randrup skal gøre sig selv og os andre den tjeneste at blive i Herning, for jeg har ALDRIG ALDRIG i mit liv set en mere gennemført talentløs højreback i den danske liga.. Han får jo fandme Elanga til at fremstå god? Igboun er på intet tidspunkt farlig, men alligevel skal den kæmpe spadser kaste sig efter ham.. Jeg er så ligeglad med om han bliver ramt.. DET UDSTILLER BARE HVOR FUCKING TANKELØS DEN SVANS ER!!!!!!!!!!
MKD gider jeg egentlig ikke snakke om.. Han sprængte såmænd bare karakterskalaen for elendighed i dag.. Er det muligt at give ham væk, eller betale en klub for at købe dværgen?
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
Skovlyst
Landsholdsspiller
«
Svar #34769:
16 Okt 2011, 20:02 »
Citat af: Zone 43 16 Okt 2011, 19:57
Randrup er værre. At Krohn brokker sig over de inkompetente havneludere, der af en eller anden mærkværdig grund kan kalde sig Superligadommeren, ser jeg intet galt i. De har intet, INTET!, at gøre i fodbold. Men ja, spillemæssigt skal han i den grad oppe sig.
Fortjent nok sejr til Midtjylland, men når det sker på baggrund af inkompetance fra de såkaldte Superligadommere kan det ikke komme bag på nogen. Vi må ikke vinde.
Derfor bør Krohn ikke brokke sig. Vi har et nederlag som vi skal vende og så skal han bare kæmpe sin røv ud af bukserne.
Professionelle dommere i Superligafodbold.
Smukke ord
Sider:
1
...
2316
2317
[
2318
]
2319
2320
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »