home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 720 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2315 2316 [2317] 2318 2319 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172153 gange)
Legenden
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34740: 12 Okt 2011, 16:10 »

Ville ellers gerne se, hvordan Sydsiden så ud efter sådan et besøg crazy

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #34741: 12 Okt 2011, 19:12 »

http://www.bold.dk/nyt/Akharraz-vil-kaempe-for-Broendby-kontrakt

hvad sker der for at vi ikke vil give ham en kontraktforhøjelse

det er til grin!!

endnu engang mister vi et kæmpe talent for INGEN penge!!!!!

Tag jeg sammen...

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34742: 12 Okt 2011, 19:53 »

Ja, lyder underligt.

Men nu går der jo også rygter på at han kræver en løn i niveau som Bernburg får den. Nu ved jeg ikke hvad Bernburg får, men han gjorde det jo godt i FCN, så jeg tror ikke at han er en af de billige drenge.
Men om det rygte har noget på sig aner jeg ikke.

Men at man så tilbyder en løn som er den samme som han har nu det synes jeg lyder mærkeligt. Han virker spændende, og som jeg ser det det, så kan han da godt få en mindre lønforhøjelse. Gad vide hvad Ole Bjur tænker. Han virker jo som om at han har en klar plan for sine aktiviteter.
Endnu en gang må jeg sige - der skal ikke forlænges for enhver pris. Han er vel kun 4. eller 5. valg til den offensive del af midtbanen (indebærer offensiv midt og wings) på nuværende tidspunkt.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #34743: 12 Okt 2011, 20:30 »

Uanset om han er 3, 4 eller 5 valg så skal den kontrakt forlænges.. Osama er en rigtig dygtig, og teknisk velfunderet spiller som har et godt blik for spillet.. Han er stadig meget ung, men spiller med en stor energi.. Selvfølgelig skal han have en ny kontrakt!

Det hænger jo ikke sammen at man lader sig inspirere af Dortmund, for så at smide om sig med talenter som kunne føre den strategi ud i livet Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

U-4-E
Manager

« Svar #34744: 12 Okt 2011, 23:13 »

Sidste nye er at kampen skal spilles torsdag d. 27... I Gladsaxe... Kl. 13...

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34745: 13 Okt 2011, 08:14 »

http://www.bold.dk/nyt/Broendby-har-maalmandsproblemer Det er sgu ikke for godt... Men så får vi da måske set Falkesgaard i aktion Ubeslutsom

Aldrig alene!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34746: 13 Okt 2011, 08:56 »

Medmindre man lynhenter Stuhr-Ellegaard på en kontrakt gældende til vinter eller sommer. Falkesgaard kan være den nye Lindegaard som han kan være Krogh eller Emeka Andersen.
I vores situation og med det forsvar vi har så bør vi ikke smide en gut der lige er fyldt 20 år ind.

Falkesgaard lukkede masser af mål ind i Danmarksserien, men kender ham dog heller ikke som spiller, så det kan jo ligeså godt være at han bliver solgt at forsvaret Smiley

Sidste nye er at kampen skal spilles torsdag d. 27... I Gladsaxe... Kl. 13...

Nu er det jo ikke officielt, men hvis det sker så bliver der foreslået en boykot fra begge fangrupper.
Jeg kommer ikke.

Skandale PS&E.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

U-4-E
Manager

« Svar #34747: 13 Okt 2011, 11:01 »

Mon ikke boykottet kommer af sig selv? Tunge De fleste er jo i skole eller på arbejde på det tidspunkt.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34748: 13 Okt 2011, 11:22 »

Jo, det er jo det.

Som en skriver på B4:

Citat af: Dandanel, B4
Tja, hvis det er kl 13 en torsdag går jeg ud fra boykotten kommer af sig selv. Selv om jeg godt ved at Brøndbyfans ikke har arbejde og alt det der...

og herefter et svar til dette:

Citat af: hellinnorth, B4
Til gengælde er vi ikke stået op på dette tidspunkt.

Selvironi når det er bedst Smiley

Men jo, det kommer jo pr. automatik. Næppe de fleste som vil tage fri for at betale entre til en noget så dum idé. Jeg gider ikke.

Edit: Bah... så snakkede man med eleven på job som også er Brøndby fan om vi nu ikke bare skulle tage en halv fridag og gå ud og drikke nogle øl og se noget bold.
« Seneste Redigering: 13 Okt 2011, 12:12 af Nove » Logged

Smukke ord

U-4-E
Manager

« Svar #34749: 13 Okt 2011, 15:10 »

Nå, BT skriver at det fortsat er d. 27. i Gladsaxe, men kl. 20.. Og at det er fastlagt.

http://www.sporten.dk/superligaen/fck-flytter-bif-kamp-til-gladsaxe

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34750: 13 Okt 2011, 15:14 »

Det er det klubberne og dbu er blevet enige om, politiet overvejer i øjeblikket tidspunktet. Men uanset tidspunkt er det fuldstændigt sindsygt at afvikle kampen på gladsaxe stadion.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34751: 13 Okt 2011, 15:22 »

PS&E kan vel godt nok glæde sig over at det ikke blev en dag hvor det var Europa League eller CHL.
Ikke fordi det er pinligt nu, men ovennævnte ville have været noget værre. Sensation har jo været planlagt i ½-1 år at det skulle være den dag, men det er jo for klamt at PS&E ikke har planlagt det sådan at det på ingen måder kunne komme samme dag som en fodboldkamp. Fredag eksempelvis.

Sådan ville PER aldrig fejle <3<3<3<3<3<3<3<3<3 Han er Danmarks bedste leder/formand/direktør.
Jeg er stor fan.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #34752: 13 Okt 2011, 18:36 »

Som nævnt tidligere, er det både pinligt og uacceptabelt at man må rykke kampen andetsteds hen. Havde det været pga frost i banen e.l. kunne det gå an, men pga. en skide koncert? No way! Og som VK korrekt skrev, er det bare en af grundene til at hade dem. Og ønske dem alt ondt, også internationalt.

Nå, men for at skifte boldgade engang, så faldt jeg over denne artikel:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/broendby-efter-mohamed-zidan
Han har kontraktudløb til sommer, og jeg vil personligt elske at se ham hos os. Han er gået fra at være den arrogante individuilist(stav) med uheldige episoder udenfor banen, til en holdspiller og familiefar. Og så har han stadig en fantatisk teknik, og ikke mindst målnæse.
En tilgang af ham vil øge kvaliteten fremfor kvaniteten, og dermed også give plads til at Bern kan få de pauser han nu engang måtte have brug for, fra tid til anden, for ikke at overbelaste bentøjet.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #34753: 13 Okt 2011, 20:40 »

Tror i virkelig at de inderst inde er glade for at skulle flytte kampen til Gladsaxe, og at de har lagt koncerten der fordi at det skulle gå ud over jer stakkels Brøndby-fans, der altid har hele verden imod jer? Don't get me wrong, jeg hader vores ledelse pt., og koncerten burde slet ikke have været der efter min mening, de burde i stedet bare tænke på at drive den fodboldklub de driver, og se det som en mulighed at der skulle spilles en hjemmekamp netop der. Det her går jo mindst lige så meget udover København som jer, det er på ingen måde optimalt at vi skal miste vores hjemmebanefordel.

Det er en skandale at vi har de aber til at styre FC København, men jeg synes også det er vanvittigt at man ikke kan rykke sådan en kamp. Så meget for DBUs promovering at pokalturneringen, for at få den til at virke vigtig igen. En skam med Uefas og DBUs(tror jeg) regler som gør at det ikke er muligt at rykke den suverænt største kamp man kan få i Danmark, så den kunne få et internationalt snit. Men lorten ender bare igen hos derper-ledelsen i PS&E. Jeg kan kun grine af at de mener at forbud på forbud, samt fokus på alt andet end fodbold og fanpleje, er det der skal give 25000 i snit i Parken.
« Seneste Redigering: 13 Okt 2011, 20:48 af Ghertesteas » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #34754: 14 Okt 2011, 22:25 »

Tror i virkelig at de inderst inde er glade for at skulle flytte kampen til Gladsaxe, og at de har lagt koncerten der fordi at det skulle gå ud over jer stakkels Brøndby-fans, der altid har hele verden imod jer?

Til dels ja, men ikke kun for os, men også jer, og generelt hele fodbold-Danmark. Resten af dit indlæg om modarbejdelsen af fansene, samt det, at der med stor sandsynlighed er overskud at hente med koncerten og leje af Gladsaxe Stadion (der ikke er optimalt at afholde et sådan opgør, ligesom det ville være tilfældet i Lyngby og Hvidovre bl.a.) vil give overskud, og så er der glæde på ledelsesgangene.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2315 2316 [2317] 2318 2319 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010