home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 693 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2312 2313 [2314] 2315 2316 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171911 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34695: 29 Sep 2011, 23:07 »

http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=380132

"Dagen blev kun endnu bedre da jeg opdagede at jeg ikke skulle sidde alene i sofaarrangementet. To sorte fyre sad, næsten, skræmmende tæt og kiggede på den enes billeder på et digitalkamera mens de næsten græd af grin. Jeg ville ikke blive overrasket hvis man kunne høre dem helt ude på strøget. Fandme jo - Femi og Oke var, ligesom undertegnede, henstillet til en af mandens mest ynkelige skikkelser - den ventende mand. Ikke den mindste flig af ærgrelse kunne spores over, at OB og FCK samme aften skulle spille europæisk fodbold mens de var dømt til en plads mellem Wolfords og Burberrys stand på 2 sal af Illum.

Øjeblikket skulle dog ikke spildes så jeg spurgte om Femi var klar på søndag. Han bekræftede, og grinede lidt over at jeg ligesom dem også ventede på en kvinde under shoppingtur. Han spurgte hvor lang tid jeg havde været fan og var generelt overraskende interesseret i at høre om mit tilhørsforhold til Brøndby. Vi sad små 10 minutter og snakkede frem og tilbage - hvor jeg også blev fortalt at han havde fået til opgave af klubben at vise Oke lidt rundt i København, og generelt tage sig af ham. Femi og hans kone havde derfor taget ham med igennem strøget, men var endt i samme situation som mig - kvinden ville se på tøj og de havde ikke mandsmodet til at sige nej.

En lille pudsig historie fra en almindelig torsdag. Jeg blev faktisk inderligt glad for at se at der blev gjort noget aktivt fra klubbens og spillernes side for at integrere Oke. Det var ikke meget han sagde under de 10 minutter på 2salen - men det smertede trods alt lidt at se ham humpe over til rulletrappen da de skulle ud igen. En ung mand helt alene Danmark, skadet efter få uger og tvunget til at vente på Femis kone på shoppingtur. Stakkel"

Super at klubben havde bedt Femi om at vise Oke København. Det er ikke utænkeligt at det ville ske automatisk, men at klubben beder om det synes jeg er godt. Må også være rart for Oke at der er endnu en nigerianer.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34696: 29 Sep 2011, 23:22 »

http://www.blok4.dk/debat/read.php?t=0&p=0&id=380132

"Dagen blev kun endnu bedre da jeg opdagede at jeg ikke skulle sidde alene i sofaarrangementet. To sorte fyre sad, næsten, skræmmende tæt og kiggede på den enes billeder på et digitalkamera mens de næsten græd af grin. Jeg ville ikke blive overrasket hvis man kunne høre dem helt ude på strøget. Fandme jo - Femi og Oke var, ligesom undertegnede, henstillet til en af mandens mest ynkelige skikkelser - den ventende mand. Ikke den mindste flig af ærgrelse kunne spores over, at OB og FCK samme aften skulle spille europæisk fodbold mens de var dømt til en plads mellem Wolfords og Burberrys stand på 2 sal af Illum.

Øjeblikket skulle dog ikke spildes så jeg spurgte om Femi var klar på søndag. Han bekræftede, og grinede lidt over at jeg ligesom dem også ventede på en kvinde under shoppingtur. Han spurgte hvor lang tid jeg havde været fan og var generelt overraskende interesseret i at høre om mit tilhørsforhold til Brøndby. Vi sad små 10 minutter og snakkede frem og tilbage - hvor jeg også blev fortalt at han havde fået til opgave af klubben at vise Oke lidt rundt i København, og generelt tage sig af ham. Femi og hans kone havde derfor taget ham med igennem strøget, men var endt i samme situation som mig - kvinden ville se på tøj og de havde ikke mandsmodet til at sige nej.

En lille pudsig historie fra en almindelig torsdag. Jeg blev faktisk inderligt glad for at se at der blev gjort noget aktivt fra klubbens og spillernes side for at integrere Oke. Det var ikke meget han sagde under de 10 minutter på 2salen - men det smertede trods alt lidt at se ham humpe over til rulletrappen da de skulle ud igen. En ung mand helt alene Danmark, skadet efter få uger og tvunget til at vente på Femis kone på shoppingtur. Stakkel"

Super at klubben havde bedt Femi om at vise Oke København. Det er ikke utænkeligt at det ville ske automatisk, men at klubben beder om det synes jeg er godt. Må også være rart for Oke at der er endnu en nigerianer.

Meget vild historie!
Godt, der bliver taget ordentligt imod Oke!  Thumbs Up

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #34697: 30 Sep 2011, 09:24 »

Stakkels Oke. Først langtidsskadet, nu tvunget til shopping om aftenen istedet for at chille lidt Playstation, se en film e.l. Har ondt af knægten. Skuffet

I øvrigt vil jeg lige dele denne side med jer.
http://www.facebook.com/#!/sokaps
http://www.sokaps.dk/
Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34698: 30 Sep 2011, 10:11 »

Alt for nice Tunge Glæder mig til fremtidige striber.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

U-4-E
Manager

« Svar #34699: 30 Sep 2011, 12:22 »

Så blev det FCK i pokalen.. Hvilket den hemmelige kunne berette om ca. 6 minutter inden vi blev trukket op af bowlen. Wink

http://brondby.com/article.asp?aid=68172&id=145

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34700: 30 Sep 2011, 13:08 »

Det er jo fordi at FCK på sædvanligvis har aftalt med DBU hvem de gerne vil møde Wink

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34701: 30 Sep 2011, 13:13 »

Så blev det FCK i pokalen.. Hvilket den hemmelige kunne berette om ca. 6 minutter inden vi blev trukket op af bowlen. Wink

Også anklager man klubben for ikke at være fremsynet tsk

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #34702: 30 Sep 2011, 19:43 »

Kunne man forestille sig FCK vil spare profilerne pga de spiller Uefa Cup ?

Edit : Selvom det bliver en midtuge kamp .

Vi skal alle være her.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #34703: 30 Sep 2011, 20:17 »

Super lodtrækning, pse&e away + mulig hævn Thumbs Up

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #34704: 30 Sep 2011, 20:50 »

Fantatisk lodtrækning (når det nu ikke blev Viborg away)! Historien bag det uomtvivlsomt største opgør i Danmark, kender alle i Danmark vel efterhånden - og i min verden bliver det ikke mindre (ift. Superliga kampene) i min bog, af at det en pokalkamp, da det er vores bedste (og eneste?) mulighed for en pokal i år, efter nærmest en pokaltørke i en menneskealder føles det som.

At de kan det der med at snyde og røve ved højlysdag er ingen hemmelighed, det så vi forleden. Kan vi præsterer samme spil og høje niveau til den kamp, er jeg ikke i tvivl om at vi går videre. Og forhåbenlig med så stor, og ydmygende en sejr, at de sidder tilbage med en lortesmag i munden resten af året. Djævel

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #34705: 30 Sep 2011, 22:26 »

Jeg har det egentlig ligesom dig Zone..

Men inderst inde VED jeg bare at vi taber den kamp.. For det er jo fandme uanset hvor godt vi spiller, og hvor elendige de er, så har de N Doye som pludselig får lyst til at score og så gør han det ud af ingenting.. Derudover er det i parken = Vi får INGENTING af dommeren, og kan godt forberede os på mindst en afgørende kendelse som går mod os...

Når vi ikke engang kan få et point efter sidste kamp hvor vi virkelig som jeg ser det gør ALT rigtigt, udover det at putte bolden i mål til 2-0, og kan tabe 2-1 så har jeg bare minimal tro på det..

Det værste er at FCK ikke engang er noget specielt faretruende hold hvis vi ser bort fra N Doye.. Men alligevel vil de sædvanlige ting bare gå i mod os, og derfor taber vi sikkert igen Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34706: 30 Sep 2011, 23:28 »

Men inderst inde VED jeg bare at vi taber den kamp.. For det er jo fandme uanset hvor godt vi spiller, og hvor elendige de er, så har de N Doye som pludselig får lyst til at score og så gør han det ud af ingenting.. Derudover er det i parken = Vi får INGENTING af dommeren, og kan godt forberede os på mindst en afgørende kendelse som går mod os...

Når vi ikke engang kan få et point efter sidste kamp hvor vi virkelig som jeg ser det gør ALT rigtigt, udover det at putte bolden i mål til 2-0, og kan tabe 2-1 så har jeg bare minimal tro på det..

Det værste er at FCK ikke engang er noget specielt faretruende hold hvis vi ser bort fra N Doye.. Men alligevel vil de sædvanlige ting bare gå i mod os, og derfor taber vi sikkert igen Rullende Øjne

Synes også, det er en fantastisk lodtrækning (selvom Hobro ville have været bedre)!
Hvis vi gør det lige så godt som i lørdags, og dommeren bare minder lidt om ham fra Liege - FCK, så er vi sikkert videre!

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #34707: 01 Okt 2011, 00:06 »

Mike skulle være nogenlunde klar på det tidspunkt, så han må lige ofrer sig under opvarmningen, så han er ukampdygtig. Wink

Det er ikke fordi jeg er uenig i det, og vi har også haft nogen afgørende kendelser imod os, der har kostet os point i Superligaen, i denne sæsonen, men når troen og håbet er væk, er der intet tilbage, og det er opgivelse på forhånd - og med henblik på at spilleniveauet er i en opadgående kurs, har jeg personligt svært ved at se hvorfor der ikke skulle være tro eller håb for sejr i den kamp.

Hvis vi gør det lige så godt som i lørdags, og dommeren bare minder lidt om ham fra Liege - FCK, så er vi sikkert videre!

Nu så jeg dårligt andet end de sidste godt fem minutter af den pågældende kamp, men dommerniveauet i udlandet er generelt højere end herhjemme, med Svendsen og Hermansen som de værste (bedste) eksempler.

Jeg synes dog at Kehlet, dommeren i vores kampe mod Horsens og FCM, gjorde det udemærket, og dommeren i Derbyet også (har glemt navnet). De har selvfølgelig nogen fejlkendelser, men det kan ikke undgås. Hvis bare der var flere, der kunne dømme på et fint, acceptabelt niveau i Superligaen (og bare generelt i DK?)

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #34708: 01 Okt 2011, 15:46 »

Nå, pokalderbiet skal ikke tage al fokus, om godt et døgn er der kamp mod Lyngby - ift. truppen i Derbyet, er Femi tilbage mens Brent sidder over med en mindre skade. Der burde ikke være megen tvivl om de elleve startende, Nilsson ned på backen, Femi på midtbanen og så Gehrt istedet for Brent. Evt. Krohn-Delhi som hængende angriber, og så Osama på kanten. Resten af holdet giver sig selv.

Det er ti år og en sommer siden vi sidst tabte til dem, og den statistik skal bare udbygges. Ikke så meget pis der. Spillemæssigt er kurven opad gående, og kan vi fortsætte de gode, flotte takter fra de seneste kampe, kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle tage alle tre point.

- Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34709: 02 Okt 2011, 13:12 »

Fantastiske kommentarer, til Okes billede Grin

(Og han har også lagt billeder ind, af shoppingturen med Femi Thumbs Up )

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1631125.ece
« Seneste Redigering: 02 Okt 2011, 13:15 af Brøndby_4ever » Logged

Aldrig alene!

Sider: 1 ... 2312 2313 [2314] 2315 2316 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010