home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 704 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2310 2311 [2312] 2313 2314 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171715 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34665: 25 Sep 2011, 20:28 »

Vi er da i ottendelsfinalen i pokalturneringen Smiley.. Den har jeg stor tiltro til at vi kan vinde Peace..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #34666: 25 Sep 2011, 20:30 »

Hej Alle
Jeg vil bare høre andre meninger/holdninger...
Hvad skal Brøndby gøre for at komme tilbage i mesterskabs kampen??
Ved godt det ikke bliver i år de vinder noget, tværtigmod så er de med i en bundgyser og nok om nedrykning.
men det må tiden jo vise....
Hvad siger i ?
Jeg har ikke den store indsigt i Brøndby, og derfor vil jeg ikke kommentere på, hvad de skal gøre anderledes, da jeg ikke aner det.

Til gengæld synes jeg du overdriver. Jeg tror Brøndby får en midterplacering, og hold som Lyngby, Silkeborg og HB Køge er i langt større fare end Brøndby. Brøndby er stadig et godt mandskab, hvis man kigger på deres hold, og jeg er 100% sikker på, at nedrykning ikke bliver aktuelt for dem.

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #34667: 25 Sep 2011, 20:32 »

Er slet ikke FCK fan. Hader FCK og BIF utrolig meget. Men det ændre ikke på mit syn at jeg syntes FCK var gode på tribunen igår. Det er nu som helhed jeg mener det med t-shirten. Men altså, så er BIF's  med Gul/blå huer i Aalborg også dårligt lavet? Jeres blå/gule maler dragter i Horsens? Du kan godt se hvad jeg mener, ikke? Det gælder jo om at få ens afsnit til at se så festligt og fedt ud som muligt, uden det bliver for meget. Og med ens t-shirts og en masse flag er jo fedt. Krydret med et sprødt pryoshow, så bliver det ikke meget bedre i forhold til danske standarder.

mht hvem der er 1 og 2 i DK. Så vil jeg sige I slet ikke er tæt på jeres tidligere niveau. I præstede som i "gamle" dage igår. Men ellers er i slet ikke i nærheden. FCK var faktisk i rivende udvikling og imo tæt på at overtage tronen som 1'er lige indtil de blev ramt af en række karantæner samt forbud på egen tribune hvilket har ødelagt rigtig meget for dem.

Til det sidste du skriver: Uanset hvor stor en udvikling fansene af ps&e har været igennem så vil det tage laaangt tid før de når vores niveau og det her billede beskriver faktisk hvorfor:
http://www.arnason.dk/foto/foto.asp?ref=950&nr=225#foto

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #34668: 25 Sep 2011, 20:32 »

Det er svært for os at overhale jer, da der er stor forskel på ledelsens ageren i de to klubber. I København modarbejder ledelsen S12 og alt hvad der hører med, mens ledelsen i Brøndby er meget bange for at gøre noget, selvom der har været lige så mange dårlige episoder med Brøndby-fansene.

Ideen med de blå trøjer synes jeg god, da det skabte en solid væg bag målet. Samtidig var der Absalon foran tribunen ved indløbet. Derudover ser pyro federe ud når baggrunden er ens-farvet, og det skaber en kontrast. Derudover gav det alle mand noget at vifte med, og det var især vigtigt til Åh FCK-sangen, hvor kun halvdelen har noget med normalt.

Jeres tifo var som altid rigtig flot udført, bortset fra mosaiken selvfølgelig, men fuck den. Mit eneste problem med jeres tifoer er, at de altid har et kvalmende budskab, men det er jo også en Brøndby-"dyde"(for lige at fortsætte retorikken). I skal dog blive ved med det, da det jo blandt andet er der man ser forskellen på de to klubber.

verdenskrig
Manager

« Svar #34669: 25 Sep 2011, 20:34 »

http://imageshack.us/f/820/32115623692239195321518.jpg/

Kæft hvor er det smuk læsning, og jeg er så enig..
Nogle her mener jo at FCK er på nippet til at overhale os på tribunen.. Jeg er lodret uenig, og det at vi stadig er foran er fantastisk set i forhold til den krise brøndby har været i i 5 år.. FCK har gået på vandet de sidste 5 år..

Så er det jo heller ikke svært at opbygge en god stemning, som jeg så i øvrigt ikke er imponeret over, når de ikke møder os Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #34670: 25 Sep 2011, 20:40 »

Hej Alle
Jeg vil bare høre andre meninger/holdninger...
Hvad skal Brøndby gøre for at komme tilbage i mesterskabs kampen??
Ved godt det ikke bliver i år de vinder noget, tværtigmod så er de med i en bundgyser og nok om nedrykning.
men det må tiden jo vise....
Hvad siger i ?

Vinde nogle fodboldkampe, meget simpelt. ;-)

Problemet er ikke, at vi ikke scorer mål, for vi har scoret i stort set samtlige kampe i sæsonen. Kun Ried og FCN away, er de eneste jeg kan komme i tanke om, hvor vi ikke har scoret. Problemet er til gengæld, at der lukkes mange, dumme mål ind, og det er det, der har kostet. Og der skal imo to nye backs og en bedre bredde til her.

Det er næppe i år vi genvinder DM, desværre, men det er vidst ikke så længe siden, at JL udtalte at der skulle en 3-5 vinduer til, før man kunne være med, hvor det er sjovt. Og det er fornuftigt nok, det første vindue klarede Bjur til UG, og lidt til. Så forhåbenlig kan han fortsætte den gode linie.
Jeg forventer dog en slutplacering i top 3, og som minimum en semifinale plads i pokalen, Det mener jeg, vores hold er stærkt nok til.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #34671: 25 Sep 2011, 21:03 »

Til det sidste du skriver: Uanset hvor stor en udvikling fansene af ps&e har været igennem så vil det tage laaangt tid før de når vores niveau og det her billede beskriver faktisk hvorfor:
http://www.arnason.dk/foto/foto.asp?ref=950&nr=225#foto

Jeg kunne godt lide det banner, for det er jo for så vidt sandt nok. Jeg tror bare det har en helt anden effekt på os end Alpha havde til hensigt. For ja, ledelsen i København er blottet for alt hvad der hedder fanpleje, og de agerer virkelig som ja, et firma. Det er jo fint når man ser på de resultater vi har fået, men det er også frustrerende.

Vi er en ulempe for vores firma - Nemlig, og forhåbentlig vinder vi kampen imod dem. Det er jo ikke vores skyld. Tilgengæld er vi også en gave for vores spillere, og de har sagt at de har savnet os under stemningsboykottet.

Du har helt ret, det spænder ben for os med PS&E pt, og derudover har Brøndby flere år på bagen, hvor de har kunne opbygge noget mere. Hvis FCK kommer ind i en deroute som Brøndby efter, ligesom Brøndby, at have domineret i et årti, så tror jeg stadig de fleste er med. Det er meget populært at dømme en hel fangruppe på den måde de der "Gæt hvem der vandt"-typer, der står og driller på kontoret eller i skolegården dagen efter en kamp.

http://imageshack.us/f/820/32115623692239195321518.jpg/

Kæft hvor er det smuk læsning, og jeg er så enig..

Hvilket bringer mig videre til det billede der. Det er jo sådan man skal være som fan, og det er jo klart at man ikke er fan, hvis man bare siger stop lige pludselig. Derfor kan det godt lyde hårdt, men det er der jo ikke noget specielt ved. Det er ikke den største krise for en klub i hele verden, og det er ikke den eneste klub i verden med fans der bliver ved i modgang. Men forfatteren har jo helt ret, det er det der beskriver kærlighed til en klub, og den passer på mange Brøndby-fans, ligesom den passer på mange fans af andre klubber.

Dog piner det mig lidt at sige det, men jeg tror nok ikke vi ville have helt samme styrke i modgangen. Dengang FCK var i krise, var klubben lige blevet grundlagt, så det var ikke mange medløbere der nåede at komme der. crazy
« Seneste Redigering: 25 Sep 2011, 21:21 af Ghertesteas » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #34672: 25 Sep 2011, 21:26 »

Beklager min tåbelige inddeling af mine svar..

Nogle her mener jo at FCK er på nippet til at overhale os på tribunen.. Jeg er lodret uenig, og det at vi stadig er foran er fantastisk set i forhold til den krise brøndby har været i i 5 år.. FCK har gået på vandet de sidste 5 år..

Så er det jo heller ikke svært at opbygge en god stemning, som jeg så i øvrigt ikke er imponeret over, når de ikke møder os Smiley

Det der vel også på sin vis mangel på forståelse på vores situation. Når man har været så suveræne over en periode, og tilsyneladende bliver ved med det, så er der slet ikke samme tænding på stadion. Jeg har oplevet at jeg til tider ikke kan hidse mig op over når vi kommer bagud, da vi alligevel har haft et solidt forspring som jeg ikke har frygtet ville forsvinde(det var selvfølgelig ikke tilfældet i går, når man ser Brøndby Stadion bryde ud i jubel, så er det IKKE lige meget. Opstemt).

Selvfølgelig falder stemningen efter et mål, men det er også der hvor mange bliver ivrige og synger alt hvad de kan for at få holdet frem og for at få dem til at tro på det. Når de bare kører sikre sejre hjem gang på gang, så er der ikke samme tænding. Det bidrager til stemningen når man ved hvor meget der står på spil. Hvor meget står der egentlig på spil i mange af vores kampe pt? crazy

Du skal dog vide at jeg er enig i at man som udgangspunkt selvfølgelig har nemmere ved at sabe stemning når man vinder tit, men i godt ved at i ofte vil blive røvrendt. Wink

kløv
Ynglingespiller

« Svar #34673: 26 Sep 2011, 06:12 »

Jeg har ikke den store indsigt i Brøndby, og derfor vil jeg ikke kommentere på, hvad de skal gøre anderledes, da jeg ikke aner det.

Til gengæld synes jeg du overdriver. Jeg tror Brøndby får en midterplacering, og hold som Lyngby, Silkeborg og HB Køge er i langt større fare end Brøndby. Brøndby er stadig et godt mandskab, hvis man kigger på deres hold, og jeg er 100% sikker på, at nedrykning ikke bliver aktuelt for dem.

Ole Bjur har sel kommenteret at brøndby er med i nedrykningskampen..
Jeg har bare lige siden starten af 90'erne holdt med brøndby, men må indrømme at jeg er træt af ledelsen nu...

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #34674: 26 Sep 2011, 16:17 »

Jeg har bare lige siden starten af 90'erne holdt med brøndby, men må indrømme at jeg er træt af ledelsen nu...
Det ser jeg dem bestemt ikke som at være. Dog er det faktisk en meget fornuftig udtalelse, da det ville være dumt at udtale det modsatte, hvis nu man endte med at ligge dernede og rode, som jeg så ikke tror på de gør.

U-4-E
Manager

« Svar #34675: 26 Sep 2011, 16:30 »

Hvorfor blot læse overskrifter, og ikke selve artiklerne?

"Der står ikke nogle steder i fodboldloven, at Brøndby ikke kan rykke ned. Vi kan godt rykke ned. At jeg så ikke et sekund tror på, det sker, det er noget andet."

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #34676: 26 Sep 2011, 23:02 »

Plejer der at være gang i den på sydsiden mod Lyngby? Skal have min "debut" på søndag regner jeg med.

Manchester United

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #34677: 27 Sep 2011, 06:18 »

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #34678: 27 Sep 2011, 08:45 »

Manchester United

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34679: 27 Sep 2011, 09:01 »

Lad os nu se om den boykot overhovedet bliver til noget.

Jeg kommer i hvert fald - dog ikke på Sydsiden grundet jeg har nogle arbejdskollegaer med.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2310 2311 [2312] 2313 2314 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010