home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 703 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2309 2310 [2311] 2312 2313 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171719 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34650: 25 Sep 2011, 15:18 »

Slikkel for det første, så er ladyboys normalt asiatere, og jeg kan ikke se, hvordan N'Doye overhovedet kan få dig til at tænke på en ladyboy, men dig om det.

Tror der hentydes til at N'doye hedder Dame til fornavn? Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #34651: 25 Sep 2011, 15:36 »

Tror der hentydes til at N'doye hedder Dame til fornavn? Smiley
Præcis .. Smiley

Vi skal alle være her.

Enged
Gæst

« Svar #34652: 25 Sep 2011, 15:37 »

I see. crazy Men så er det jo heldigt, at det ikke var alt mit indlæg handlede om.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #34653: 25 Sep 2011, 15:42 »

I see. crazy Men så er det jo heldigt, at det ikke var alt mit indlæg handlede om.
Jeg kan godt følge dig i at Brøndby ikke udnytter at Rommedahl er så hurtig som han er . Han blev sat op igår 1-2 gange. Men lad os se når Vingaard kommer tilbage om han kan finde det niveau frem som vi tidligere har set fra ham. Krohn-Dehli synes jeg også er faldet i niveau her på det sidste han spillede en ok kamp igår men landsholdsspiller forstår jeg ikke han er pt . Han har spillet meget bedre. Jeg er virkelig glad for at Brøndby hentede Thygesen men han vil vel gerne til udlandet på et tidspunkt og så slipper Brøndby ham nok og køber en eller anden svag spiller. Ville ønske de hentede Duncan tilbage igen ham kunne jeg sku godt lide.

Vi skal alle være her.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #34654: 25 Sep 2011, 15:50 »

Ville ønske de hentede Duncan tilbage igen ham kunne jeg sku godt lide.
Ham kunne vi vel bruge i stedet for Tørnes på mål. De har han jo haft STOR succes med i Tyrkiet Thumbs Up

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34655: 25 Sep 2011, 18:18 »

Look-A-Like

FC København:

Hertha Berlin:

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #34656: 25 Sep 2011, 18:24 »

Look-A-Like

FC København:

Hertha Berlin:

De mindede mig seriøst om et gospelkor Grin

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #34657: 25 Sep 2011, 18:56 »

Lad nu være med at have ondt i røven, det de gjorde var totalt gennemført! Alle i ens trøje, stor aktiv kerne, god volume og rigtig flot pyroshow. Brøndbys tifo var slet ikke af samme høje standard som de ellers plejer at have, derudover kiksede mosaikken på øvre totalt.. Dette var en skam, men I kan jo ikke være bedst hver eneste gang.

[Min signatur er for stor]

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34658: 25 Sep 2011, 19:00 »

Lad nu være med at have ondt i røven, det de gjorde var totalt gennemført! Alle i ens trøje, stor aktiv kerne, god volume og rigtig flot pyroshow. Brøndbys tifo var slet ikke af samme høje standard som de ellers plejer at have, derudover kiksede mosaikken på øvre totalt.. Dette var en skam, men I kan jo ikke være bedst hver eneste gang.

Ahh! Nu strammer du den altså - alle i ens trøjer, hvorherre bevars! Jeg kan da se hele en person på mit screen som ikke har en blå t-shirt på.

Desuden - imponerende i kan være bedst på at flå en t-shirt på. Brøndby var bedst og har altid været bedst - selv med objektivt syn.

Jeg kritiserede desuden overhovedet ikke FCK FC med jeres opbakning, kerne, volume og jeres smugleri. Men nu skal i da have ros - flot at i kan tage en t-shirt på som Hertha gjort det for omkring 2 år siden.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

patrick J
Manager

« Svar #34659: 25 Sep 2011, 19:02 »

Det eneste jeg vil give dig ret i, var at mosaikken kiksede lidt.
Synes det er lidt kedeligt, bare at møde op i ens blå trøjer. Kunne i hvert fald ikke se noget fedt eller flot i det. Hvis de så i det mindste havde fået lidt hvidt ind over det, så havde det været en anden snak.

Ved ikke med volumen osv..Da jeg stod på Sydsiden, og kunne kun høre dem de gange, en ny sang skulle startes op.
Men altså, det er jo forventeligt. Men synes dog FCK er ved at komme rigtig godt med, men nu tager jeg mine blå/gule briller på! I ER STADIG NUMMER 2!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #34660: 25 Sep 2011, 19:10 »

Er slet ikke FCK fan. Hader FCK og BIF utrolig meget. Men det ændre ikke på mit syn at jeg syntes FCK var gode på tribunen igår. Det er nu som helhed jeg mener det med t-shirten. Men altså, så er BIF's  med Gul/blå huer i Aalborg også dårligt lavet? Jeres blå/gule maler dragter i Horsens? Du kan godt se hvad jeg mener, ikke? Det gælder jo om at få ens afsnit til at se så festligt og fedt ud som muligt, uden det bliver for meget. Og med ens t-shirts og en masse flag er jo fedt. Krydret med et sprødt pryoshow, så bliver det ikke meget bedre i forhold til danske standarder.

mht hvem der er 1 og 2 i DK. Så vil jeg sige I slet ikke er tæt på jeres tidligere niveau. I præstede som i "gamle" dage igår. Men ellers er i slet ikke i nærheden. FCK var faktisk i rivende udvikling og imo tæt på at overtage tronen som 1'er lige indtil de blev ramt af en række karantæner samt forbud på egen tribune hvilket har ødelagt rigtig meget for dem.
« Seneste Redigering: 25 Sep 2011, 19:15 af Holm » Logged

[Min signatur er for stor]

verdenskrig
Manager

« Svar #34661: 25 Sep 2011, 19:46 »

Når vi sælger N'Doye. Bevares han er virkelig god, og det er uden tvivl hans fortjeneste, at vi scorer målene i gårsdagens kamp. Men jeg synes lidt, at I glemmer at Martin Vingaard altså også er i truppen, selv om han stadig er skadet. Det er jo heller ikke fordi, at Bolaños ikke gør det pænt, men der skal ikke herske nogen tvivl om, at spillet overhovedet ikke været til de point vi har fået. Jeg er dog stadig naiv, og tror og håber på, at Rolle kan få holdet til at fungere, da en ny træner sjældent får spillet til at flyde med det samme, bare se på Ståle da han kom til.
Omvendt kan man jo sige, at når I sælger Thygesen, så får I problemer, fordi han er jeres offenive omdrejningspunkt. Rommedahl kan ikke selv, der skal nogen til at sætte ham op, I mangler en 'rigtig' angriber med et ordentligt niveau. Michael Krohn-Dehli har ikke været specielt imponerende på det seneste heller. Mike Jensen har jeg aldrig været en fan af, og jeg synes personligt, at han er overvurderet. Femi har jeg kun set i aktion i en halvleg, og der gjorde han det fint, men han er jo mere defensiv og han er jo trods alt kun på leje, så I kan ikke regne med ham som en del af fremtiden i Brøndby.

Jeg har bestemt ikke skevet at i ikke har andre dygtige spillere.. Men det har vi også.. Og det jeg mener er at N Doye er den eneste mand i jeres trup som bare konstant laver mål ud af det blå.. Jeg vil uden at tøve kalde ham forskellen på jer og alle andre pt..

Igen ikke fordi i ikke har mange gode spillere.. Men fordi han er så exceptionel til at score ud af ingenting, og faktisk ikke behøver holdets hjælp i samme grad som alle andre i superligaen gør Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager

« Svar #34662: 25 Sep 2011, 19:54 »

Fornuftig mand at høre på, det må jeg sige. Synes du har ret. Smiley

Til snakken om, hvem der vandt på tribunen, er det lidt svært at svare på, når man ikke har siddet på midten af stadionen og har kunne høre efter. Men efter at have set kampen i fjernsynet, synes jeg da, at vi giver Brøndby god kamp til stregen, hvis ikke vinder. Men sådan kan man jo ikke altid se på det. Men det ser da ud til, at de havde en udmærket fest i midten af Sydsiden. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager

« Svar #34663: 25 Sep 2011, 20:18 »

I var sgu fint med i går.. Synes kampen var præget af en fantastisk intensistet på tribunen Smiley.. Begge fangrupper gav alt, og det er simpelthen så fedt når "fuckerne" kommer på besøg, for det er det eneste tidspunkt i løbet af en superligasæson, hvor der kommer en flok fans som giver os kamp til stregen..

Stemningen i går havde et internationalt snit, med alt hva dertil hører.. Selv jeg kunne ikke lade et lys som lå på gulvet ligge, så det måtte jeg lige vifte lidt med..

Fantastisk stemning på stadion, og nej hvor havde det været fantastisk hvis vi havde vundet.. Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kløv
Ynglingespiller

« Svar #34664: 25 Sep 2011, 20:25 »

Hej Alle
Jeg vil bare høre andre meninger/holdninger...
Hvad skal Brøndby gøre for at komme tilbage i mesterskabs kampen??
Ved godt det ikke bliver i år de vinder noget, tværtigmod så er de med i en bundgyser og nok om nedrykning.
men det må tiden jo vise....
Hvad siger i ?

Sider: 1 ... 2309 2310 [2311] 2312 2313 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010