home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 703 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2298 2299 [2300] 2301 2302 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171082 gange)
plutonium
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34485: 12 Sep 2011, 20:51 »

Zanka er bestemt den eneste spiller i superligaen jeg ville sige sådan om.. Han er min top tre over hadespillere i verden, og jeg hader virkelig den arrogante spade som pesten.. At han bliver skadet gør mig absolut intet.. Grænsen går naturligvis ved at jeg ikke ønsker ham død, eller ønsker hans familie død el.. Men at han bliver skadet kan jeg absolut kun fryde mig over, da han er og bliver det værste af det værste i superligaen i mine øjne  Smiley

Den argumentation kan jeg kun bifalde crazy

Du er sgu da pisse irriterende, vk! Nu har jeg lige sagt at der er forskel på had til klub og had til en person, men jeg kan faktisk sagtens forstå din holdning. Der er naturligvis spillere man ikke kan forene sig med (undertegnede og Christian Poulsen fx)

Men der er nemlig stadig langt fra at fryde sig over en skade til at ønske en mand død eller invalidering.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

patrick J
Manager

« Svar #34486: 12 Sep 2011, 20:53 »

Jeg vil nu betegne mig selv som FCK-fan helt ind i kernen, men mennesker holder ikke op med at være mennesker af den grund. Jeg kan godt se bag klublogoet og ind på manden bag og sige 'det er sateme synd for ham at blive skadet'. Det er klart, at fra et rent fanmæssigt synspunkt vil tanken være, 'fedt, det svækker en modstanders chancer for at vinde', men det er ikke at sidestille med at jeg fryder mig over hans ulykke. Jeg fryder mig over klubbens ulykke.

Der er en ret væsentlig forskel på at sige 'Fryd, Zanka' og på at sige 'Fryd, FCK'. Hvis du kan se hvor jeg vil hen?

Jeg er enig med dig i at en Brøndby fan ikke skal føle sorg over at FCK mister en spiller. Men jeg mener til gengæld at det er et dejligt sympatisk træk at sige, at ønske død over en spiller er at gå over stregen. Had på klubplan er sgu fint med mig. Men had på et personligt plan er grimt. Meget grimt endda.

Men du kan bare spørge dem der kender personligt. Jeg har ikke meget had i mit hjerte, og selvom jeg er brændende FCK-fan, så gør det mig ikke til en brændende BIF-hader. Et citat som jeg elsker en af mine kammerater for: 'selvom man elsker én kan man ikke hade alle andre'. Han bruger det så primært om det at kissemisse med andre damer end hans kæreste, men sådan er der jo så meget xD
Kan sagtens se hvor du vil hen, men altså jeg tror stadig at mange af dine medfans fryder sig gevaldigt over, at det netop er Mike, som bliver ramt af en hård skade. Det kan godt være at du den personlige holdning, og jeg kan også godt garantere dig, at hvis det var en Thomas Kristensen, som var blevet skadet på samme måde som Zanka. Så havde der heller ikke været et banner.

Zanka har flere gange været ude og udtale sig grimt om Brøndby, og fansene. Han har opført sig provokerende, og flabet op til flere gange endda. Han har nok den mindste stjerne, af alle FCK spillere i Brøndby. Han er selv uden om det had, som der er imod ham som privat person.

Men lad os lukke den her. Jeg ved godt, hvor du vil hen med det du siger, men vi kan jo aldrig blive enige. Vi har hver vores holdninger, og meninger. Smiley

Jeg ved ikke hvad det er du fisker efter. Men please, enlighten me. Men det alarmerende i min optik, er at det overhovedet starter. Men det er måske også politiets skyld? De passede måske ikke deres arbejde ordentligt?
Jeg kan ikke se hvordan det har noget at gøre med "de vilde ÅB". Desuden var mit indlæg faktisk relevant i forhold til problemstillingen omkring banneret, dit var blote t forsøg på at være sjov.

Men at du staver holdets navn således, forbedrer ikke mit syn på Brøndbyfans.
Fint nok. Så får du sgu historien, dit heldige asen.
Det hele starter som bekendt i marchen, hvor politiet fuldstændig har fejlkoordineret FCK og Brøndbys march. De 2 march, støder nemlig lige ind i hinanden midt i byen. Det kan du nok tænke dig til, at det ikke er alt for heldigt før et derby, da hadet i forvejen er på kogepunktet. At en Brøndby fan, bliver fuldstændig skambidt i skridtet af en politihund, og at han så bare bliver forladt af politiet, da den endelig giver slip. Her ligger manden, som altså IKKE er hooligan, og får absolut ingen hjælp af det offentlige.

På stadion, har flere hooligangrupper udtalt, at det absolut ikke var planlagt vold, og mange af medlemmerne var ikke en gang involveret i kampene mod politiet. Rigtig mange fans blev udsat for unødvendige slag, da politiet stormer ind og det går udover en masse uskyldige folk. Det får folk fuldstændig op at køre, og folk vælger at stå sammen imod ACAB.

Det her er IKKE en mening, men fakta.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #34487: 12 Sep 2011, 20:55 »

Heat of the moment. Men jeg fornemmer at du ikke mener at Brøndby-fans er Danmarks mest usympatiske fans.

Tvært imod! Brøndbys fans er indbegrebet af ægte fodboldfans der støtter deres hold i medgang og modgang. De har alt det som vi(PSE) ikke kan købe for vores mange lånte penge, nemlig ære, stolthed og ægtehed. At kalde dem dumme synes jeg er meget hårdt, og er mangel på forståelse for hvorfor de gør som de gør. Når de smadrer sæderne i Parken, så er det ikke en voldelig handling med hensigt at skade noget, men en handling der bliver skabt af uendelig klubkærlighed, som bliver trådt på af deres middelmådige spillere, og det er derfor helt okay. Jeg forstår godt at de bliver hidsige når politiet kommer og ødelægger den slags følelsesudbrud.

verdenskrig
Manager

« Svar #34488: 12 Sep 2011, 20:57 »

Ja der generaliserede jeg måske, men de dummer sig gang på gang(AaB stadion, Parken, etc.), som en samlet enhed. De dumheder der blev belyst her i tråden mindede mig bare om det.

Hehe så kan man jo spørge hva der er mest forunderligt. Dem der dummer sig, eller dem som har så lidt liv at de gider beskæftige sig med det.. I øvrigt aner du jo ikke hva du snakker om.. Du siger at vi raserer et par toge i ny og næ.. Siden vi har indgået en aftale med DSB, der gør vi får billigere billetter, egen kupee, og fodboldguides med som er uddannet i at håndtere fodboldfans, har der ikke været et eneste problem..

Det eneste jeg kan komme i tanke om, var da en idiot smadrede en rude på vej hjem fra Odense.. Og ALLE jeg talte med fordømte det.. Så det viser jo meget godt, at du bare bygger dine holdninger ud fra sensationsmedierne, og faktisk ikke aner en dyt om hva du snakker om Smiley

Du siger at vi er åhhh så forfærdelige fordi vi er glade for at Zanka er skadet.. Prøv at gå ind på sektionen  i parken og spørg hvor mange der ville elske at ødelægge Mike Jensen for livet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #34489: 12 Sep 2011, 20:59 »

Kan sagtens se hvor du vil hen, men altså jeg tror stadig at mange af dine medfans fryder sig gevaldigt over, at det netop er Mike, som bliver ramt af en hård skade. Det kan godt være at du den personlige holdning, og jeg kan også godt garantere dig, at hvis det var en Thomas Kristensen, som var blevet skadet på samme måde som Zanka. Så havde der heller ikke været et banner.

Zanka har flere gange været ude og udtale sig grimt om Brøndby, og fansene. Han har opført sig provokerende, og flabet op til flere gange endda. Han har nok den mindste stjerne, af alle FCK spillere i Brøndby. Han er selv uden om det had, som der er imod ham som privat person.

Men lad os lukke den her. Jeg ved godt, hvor du vil hen med det du siger, men vi kan jo aldrig blive enige. Vi har hver vores holdninger, og meninger. Smiley

Og her må jeg jo sige at jeg godt forstår dig Wink

Zanka har heller ikke en særlig stor stjerne hos mig, af netop de samme årsager. At han så også på banen udviser en helt unødvendig arrogance gør ikke sagen bedre. Det citerede ovenfor er vi 100 % enige i.

Men generelt tror jeg du har ret i, at vi hellere må blive enige om at være uenige! Men det er nu heller ikke dårligt! Nogle af mine bedste fodbolddiskussioner har jeg med VK, som jeg absolut ikke altid er enig med Peace

Tvært imod! Brøndbys fans er indbegrebet af ægte fodboldfans der støtter deres hold i medgang og modgang. De har alt det som vi(PSE) ikke kan købe for vores mange lånte penge, nemlig ære, stolthed og ægtehed. At kalde dem dumme synes jeg er meget hårdt, og er mangel på forståelse for hvorfor de gør som de gør. Når de smadrer sæderne i Parken, så er det ikke en voldelig handling med hensigt at skade noget, men en handling der bliver skabt af uendelig klubkærlighed, som bliver trådt på af deres middelmådige spillere, og det er derfor helt okay. Jeg forstår godt at de bliver hidsige når politiet kommer og ødelægger den slags følelsesudbrud.

Jeg kender ingen der kan virke så overbevisende xD
Du må være landets bedste udi sarkasmens kunst crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ptrN
Manager

« Svar #34490: 12 Sep 2011, 21:00 »

Fint nok. Så får du sgu historien, dit heldige asen.
Det hele starter som bekendt i marchen, hvor politiet fuldstændig har fejlkoordineret FCK og Brøndbys march. De 2 march, støder nemlig lige ind i hinanden midt i byen. Det kan du nok tænke dig til, at det ikke er alt for heldigt før et derby, da hadet i forvejen er på kogepunktet. At en Brøndby fan, bliver fuldstændig skambidt i skridtet af en politihund, og at han så bare bliver forladt af politiet, da den endelig giver slip. Her ligger manden, som altså IKKE er hooligan, og får absolut ingen hjælp af det offentlige.

På stadion, har flere hooligangrupper udtalt, at det absolut ikke var planlagt vold, og mange af medlemmerne var ikke en gang involveret i kampene mod politiet. Rigtig mange fans blev udsat for unødvendige slag, da politiet stormer ind og det går udover en masse uskyldige folk. Det får folk fuldstændig op at køre, og folk vælger at stå sammen imod ACAB.

Det her er IKKE en mening, men fakta.

Det der vil jo altid være subjektivt. Jeg har sympati for ham manden du benævner som, dette tager jeg dit ord på, blev skambidt uden at have nogen relation til optøjerne, men ingen handlinger retfærdiggør ødelæggelserne i Parken.

I see what you did there.

welbz is dat guy

ptrN
Manager

« Svar #34491: 12 Sep 2011, 21:04 »

Hehe så kan man jo spørge hva der er mest forunderligt. Dem der dummer sig, eller dem som har så lidt liv at de gider beskæftige sig med det.. I øvrigt aner du jo ikke hva du snakker om.. Du siger at vi raserer et par toge i ny og næ.. Siden vi har indgået en aftale med DSB, der gør vi får billigere billetter, egen kupee, og fodboldguides med som er uddannet i at håndtere fodboldfans, har der ikke været et eneste problem..

Det eneste jeg kan komme i tanke om, var da en idiot smadrede en rude på vej hjem fra Odense.. Og ALLE jeg talte med fordømte det.. Så det viser jo meget godt, at du bare bygger dine holdninger ud fra sensationsmedierne, og faktisk ikke aner en dyt om hva du snakker om Smiley

Du siger at vi er åhhh så forfærdelige fordi vi er glade for at Zanka er skadet.. Prøv at gå ind på sektionen  i parken og spørg hvor mange der ville elske at ødelægge Mike Jensen for livet
Jeg har aldrig sagt at i huserer toge jævnligt, jeg har blot benævnt det som en episode der er forestået tidligere. Men at fodboldfans bliver nødt til at have egne kupeer, guider osv. for at kunne opføre sig ordentligt, er spild af statens penge.

Og desuden var min oprindelige post, jo også et svar til bla. en der ønskede Zanka død.

welbz is dat guy

patrick J
Manager

« Svar #34492: 12 Sep 2011, 21:06 »

Det der vil jo altid være subjektivt. Jeg har sympati for ham manden du benævner som, dette tager jeg dit ord på, blev skambidt uden at have nogen relation til optøjerne, men ingen handlinger retfærdiggør ødelæggelserne i Parken.
Tror du har misforstået mig lidt. Selvfølgelig retfærdigør det ikke de ødelæggelser, og kampe som det kom til. Men hvis de 2 march, var blevet koordineret korrekt. Så tror jeg ikke det var kommet så vidt. Dermed må politiet altså også tage sin de laf skylden, for "sorte søndag".

Jeg stod selv 10 meter ca, fra hvor det store slagsmål var igang, og politiet slog altså uhæmmet på alt og alle, som bare var i nærheden. Der var en mand, med sin lille søn som forsøger at komme væk. Politiet slog altså også ud efter ham, selvom han bare ville løbe væk fra urolighederne.

Igen vil jeg sige: Det retfærdigør ikke slagsmålene og ødelæggelser, men jeg forstår dog godt visse folk som kogte over den dag.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #34493: 12 Sep 2011, 21:09 »

Men jeg forstår bare ikke hvorfor nogle bliver så oprevet af det. Vi HADER Zanka, og folk man hader ønsker man naturligvis intet godt.. At en arrogant skid som ham bliver skadet, kan man da som Brøndby fan kun fryde sig over.. Jeg kan virkelig ikke se problemet..

Personligt har jeg ingen moralske kvaler over det.. Tilgengæld er det bare så forudsigeligt at nogle mennesker på baggrund af det straks går ud og udråber os til Danmarks værste fans, onde og jeg ved ikke hvad.. Nu i er i gang, skal i så ikke lige tjekke om vi var skyld i 9/11 ?

For ja vores fanskare træder da ved siden af til tider, men jeg vil sgu hellere være del af en fanskare hvor man går amok, fyrer pyro af så kampen må stoppes, skaber sig, hopper rundt, laver lavine, nogle gange bliver for fuld og smadrer ting - End jeg gider sidde pænt hele kampen med klaphat, popcorn, mens jeg drikker rød sodavand og synger håndboldsange, og går hånd i hånd til kamp..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ptrN
Manager

« Svar #34494: 12 Sep 2011, 21:10 »

Tror du har misforstået mig lidt. Selvfølgelig retfærdigør det ikke de ødelæggelser, og kampe som det kom til. Men hvis de 2 march, var blevet koordineret korrekt. Så tror jeg ikke det var kommet så vidt. Dermed må politiet altså også tage sin de laf skylden, for "sorte søndag".

Jeg stod selv 10 meter ca, fra hvor det store slagsmål var igang, og politiet slog altså uhæmmet på alt og alle, som bare var i nærheden. Der var en mand, med sin lille søn som forsøger at komme væk. Politiet slog altså også ud efter ham, selvom han bare ville løbe væk fra urolighederne.

Igen vil jeg sige: Det retfærdigør ikke slagsmålene og ødelæggelser, men jeg forstår dog godt visse folk som kogte over den dag.
Jeg har ingen intention om at dreje denne debat ind på et spor der omhandler den håndtering politiet gør i det daglige, MEN når hundredevis af fodboldfans modsætter sig politiet, må ordensmagten som jo er stærkt i undertal gøre hvad de skal gøre for at opretholde orden, OG tænkte på deres eget velvære. Hvis to personer kommer løbende mod dem kan de ikke kende forskel på ham der kan finde på at angribe dem, og ham der ikke kan.

Situationen med faderen som du nævner er der ingen undskyldning for; hvis det skete er det skandaløst.

welbz is dat guy

ptrN
Manager

« Svar #34495: 12 Sep 2011, 21:12 »

Men jeg forstår bare ikke hvorfor nogle bliver så oprevet af det. Vi HADER Zanka, og folk man hader ønsker man naturligvis intet godt.. At en arrogant skid som ham bliver skadet, kan man da som Brøndby fan kun fryde sig over.. Jeg kan virkelig ikke se problemet..

Personligt har jeg ingen moralske kvaler over det.. Tilgengæld er det bare så forudsigeligt at nogle mennesker på baggrund af det straks går ud og udråber os til Danmarks værste fans, onde og jeg ved ikke hvad.. Nu i er i gang, skal i så ikke lige tjekke om vi var skyld i 9/11 ?

For ja vores fanskare træder da ved siden af til tider, men jeg vil sgu hellere være del af en fanskare hvor man går amok, fyrer pyro af så kampen må stoppes, skaber sig, hopper rundt, laver lavine, nogle gange bliver for fuld og smadrer ting - End jeg gider sidde pænt hele kampen med klaphat, popcorn, mens jeg drikker rød sodavand og synger håndboldsange, og går hånd i hånd til kamp..
Så du vil hellere være kriminel, end at være ... lovlydig?

welbz is dat guy

verdenskrig
Manager

« Svar #34496: 12 Sep 2011, 21:14 »

Jeg har aldrig sagt at i huserer toge jævnligt, jeg har blot benævnt det som en episode der er forestået tidligere. Men at fodboldfans bliver nødt til at have egne kupeer, guider osv. for at kunne opføre sig ordentligt, er spild af statens penge.

Og desuden var min oprindelige post, jo også et svar til bla. en der ønskede Zanka død.

Jeg siger ikke at det med togene burde være sådan, men jeg siger at du tager fejl når du nævner "Raseren af toge" som en del af din argumentation.. I øvrigt er der siden kampen sidste år i parken, mig bekendt ikke sket noget som kan kaldes slemt..

Dog sjovt at du på baggrund af en kommentar fra Hamza, straks kan udråbe alle Brøndby fans til de værste, samtidigt med at naboerne fra FCK i weekenden hyggede sig godt og grundigt i Lyngby.. Bevares den episode rører mig slet ikke, og jeg aner ikke hva der er foregået.. Men det må da være lækkert stof for en som dig  crazy

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #34497: 12 Sep 2011, 21:15 »

Så du vil hellere være kriminel, end at være ... lovlydig?

I den sammenhæng ja! Min rene straffeatest bevidner dog at jeg er et ganske lovlydigt menneske  Wink.. Dog skal du mere se det som det ene overfor det andet, frem for at pege et ord ud af den sammenhæng jeg skrev..

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #34498: 12 Sep 2011, 21:18 »

Gal en debat og masser lort som bliver skrevet.

Dette er startet ved et banner som vel kun er sjovt i på pestegnen. Fair nok efter min mening, dog dårlig stil, i min verden.

Men at begynde at ønske folk døde osv. er dog det værste lort jeg nogensinde har læst på dette site. Da bør man vel nok lige tage sig sammen, trods man kan gemme sig hjemme bag skræmen og spille op til dans.

At ønske ham død, er vel det samme som hvis vi andre sad og håbede på at de romerlys som blev kastet i Brøndby havde ramt folk og de var blevet skadet for resten af livet. De er jo Brøndby fans, og vi hader Brøndby. Zanka kører hans show og had ham eller lad vær. Men at ønske folk døde osv. er satme for klamt.

Kan forstå folk til tider, ønsker at den næste modstander måske mangler en profil ved en småskade. Men jeg sidder ikke at håbe på at andre spillere er skadet i længere tid. Det er deres arbejde og de bliver jagt for de skal besvare diverse, jeg har intet mod spillere har lidt kant, det gør det da kun sjovt. Fremfor dem som bare det de skal.

ptrN
Manager

« Svar #34499: 12 Sep 2011, 21:18 »

I den sammenhæng ja! Min rene straffeatest bevidner dog at jeg er et ganske lovlydigt menneske  Wink.. Dog skal du mere se det som det ene overfor det andet, frem for at pege et ord ud af den sammenhæng jeg skrev..
Det var det eneste der var "ulovligt". Men den mentalitet du beskrev er jo i bund og grund de personer som laver ballade til fodboldkampe.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 2298 2299 [2300] 2301 2302 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010