home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 721 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2295 2296 [2297] 2298 2299 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171280 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34440: 12 Sep 2011, 16:29 »

pinligt....og siger sgu noget om folks intelligens...og nej det er ikke ros

I overreagerer jo fuldstændig !!
Det var jo ikke noget "officielt" banner, det var nogle få der havde lavet det.
Og det er da ikke værre end alle de billeder der blev lagt op, hvor Jesper C. skriger af Mike, mens han ligger med brækket skinineben.

Slap nu helt af.

JKJ
Gæst

« Svar #34441: 12 Sep 2011, 16:57 »

I overreagerer jo fuldstændig !!
Det var jo ikke noget "officielt" banner, det var nogle få der havde lavet det.
Og det er da ikke værre end alle de billeder der blev lagt op, hvor Jesper C. skriger af Mike, mens han ligger med brækket skinineben.

Slap nu helt af.

Officielt eller ej så er det totalt tankeløst og man bør tage afstand fra det på stedet.

JC dummede sig i den grad enig, men han kunne jo på daværende tidspunkt ikke vide om det var brækket eller ej. Dette er en handling der foregår med fuld overlæg og man er helt bevist om at det er alvorligt.

Og fordi andre må, må i også??

Jeg håber som sagt, bestemt ikke at i for alvorlige skader men hvis det sker og der er nogen der håner den spiller det går ud over håber jeg virkelig der er larmende tavshed fra de Brøndby fan der mener det er ok at håne Zanka.
Alt andet vil være dobbelt moralsk så det næsten bliver kriminelt.

blomvikings
Manager

« Svar #34442: 12 Sep 2011, 16:59 »

Officielt eller ej så er det totalt tankeløst og man bør tage afstand fra det på stedet.

JC dummede sig i den grad enig, men han kunne jo på daværende tidspunkt ikke vide om det var brækket eller ej. Dette er en handling der foregår med fuld overlæg og man er helt bevist om at det er alvorligt.

Og fordi andre må, må i også??

Jeg håber som sagt, bestemt ikke at i for alvorlige skader men hvis det sker og der er nogen der håner den spiller det går ud over håber jeg virkelig der er larmende tavshed fra de Brøndby fan der mener det er ok at håne Zanka.
Alt andet vil være dobbelt moralsk så det næsten bliver kriminelt.

What?

De billeder jeg snakket om er lavet i Paint/photoshop  Thumbs Up

JKJ
Gæst

« Svar #34443: 12 Sep 2011, 17:01 »

What?

De billeder jeg snakket om er lavet i Paint/photoshop  Thumbs Up

Jaja og det havde jeg faktisk glemt, min fejl Wink

crazy

Det er rigtig, men derfor er det, i min verden ihf, stadig ikke ok at fryde sig over andres alvorlige skader.

blomvikings
Manager

« Svar #34444: 12 Sep 2011, 17:14 »

Tja, det er jo det spil der kører mellem Brøndby og FCK, wonderful why hadet er så stort Wink

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #34445: 12 Sep 2011, 17:16 »

Jaja og det havde jeg faktisk glemt, min fejl Wink

crazy

Det er rigtig, men derfor er det, i min verden ihf, stadig ikke ok at fryde sig over andres alvorlige skader.
for 1 år siden da jeg var i parken spillede zanka så smart at jeg ville ønske han fik et sæde i hovedet.

Vi skal alle være her.

Zone 43
Manager

« Svar #34446: 12 Sep 2011, 17:21 »

C'mon, så er det heller ikke værre. Var manden død, havde det været en sag, men så længe han er gjort ukampdygtig kan jeg ikke se det store problem, at glæde/fryde over det?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #34447: 12 Sep 2011, 17:28 »

Zanka er en af værste.... Anfører hahaha

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34448: 12 Sep 2011, 19:28 »

Dette beviser hvorfor jeg ikke sympatiserer med Brøndby. De har simpelthen danmarks dummeste fans. At skrive således er fuldstænding usmageligt. Og nej jeg er ikke FCK-fan, faktisk kan jeg slet ikke lide Zanka.

Tak for lort.
Sender Benny Winther efter dig.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #34449: 12 Sep 2011, 19:28 »

Død ved vi jo også han ikke mener.... Derfor skal han stadig ikke skrive det, enig.

Men jeg fryder mig sgu også.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller

« Svar #34450: 12 Sep 2011, 19:32 »

Dette beviser hvorfor jeg ikke sympatiserer med Brøndby. De har simpelthen danmarks dummeste fans. At skrive således er fuldstænding usmageligt. Og nej jeg er ikke FCK-fan, faktisk kan jeg slet ikke lide Zanka.

Så fordi en klovn ytrer sig, så er alle Brøndby fans simpelthen dumme. Flot du!!

patrick J
Manager

« Svar #34451: 12 Sep 2011, 19:44 »

Slap dog lige af, hvor i flaber over at man hader Zanka på Vestegnen. Man skulle da ikke tro i selv kommer på stadion, når vi møder PS&E. Zanka er det største usympatiske svin, og jeg er fuldstændig ligeglad med ham. Sgu da godt i kommer fra lille harmløse Danmark, hvor man som fodboldfan ikke må sige sin mening, uden at blive fremstillet som en kold morder. I ville da aldrig kunne klare at være fans i f.eks. Grækenland, Tyrkiet, Argentina osv..Fuck hvor er vi i DK pivet.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #34452: 12 Sep 2011, 19:45 »

Viser jo bare IQ'en på de andre fans åbenbart følger med, skal vi ikke bare konstatere vi alle er dumme, for der altid noget
Man ikke ved ...

ptrN
Manager

« Svar #34453: 12 Sep 2011, 19:46 »

Så fordi en klovn ytrer sig, så er alle Brøndby fans simpelthen dumme. Flot du!!
Ja der generaliserede jeg måske, men de dummer sig gang på gang(AaB stadion, Parken, etc.), som en samlet enhed. De dumheder der blev belyst her i tråden mindede mig bare om det.

welbz is dat guy

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34454: 12 Sep 2011, 19:48 »

Ja der generaliserede jeg måske, men de dummer sig gang på gang(AaB stadion, Parken, etc.), som en samlet enhed. De dumheder der blev belyst her i tråden mindede mig bare om det.

Men FCK, AaB, AGF + de resterende i ligaen er bare engle når de besøger stadions - eller hvad prøver du at sige?

Vi kan da godt blive enige om at små grupperinger har lavet ballade, men slap nu af med at det nærmest er udelukkende Brøndbys fans som er sådan.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2295 2296 [2297] 2298 2299 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010