home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 697 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2291 2292 [2293] 2294 2295 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170823 gange)
Enzo
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34380: 11 Sep 2011, 11:09 »

Nogle der skal ud og se bold idag?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #34381: 11 Sep 2011, 11:12 »

Nogle der skal ud og se bold idag?
Ville rigtig gerne, men en nylig fjernelse af blindtarm, holder mig lidt indedøre... Men skal da være klar foran skærmen når Romme skal tonse løs! Smiley

Enzo
Manager

« Svar #34382: 11 Sep 2011, 11:54 »

Jeg tager derud, dog uden at sidde på sydsiden, da jeg ikke gider det pjat.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

kløv
Ynglingespiller

« Svar #34383: 11 Sep 2011, 12:16 »

Idag er den dag, det hele vender for Brøndby.
Vi vinder 3-0 mod Køge og Rommedahl debuterer med et mål.
Vi begynder at vinde kampe igen og ender i top 3 igen i år.

Bestyrelsen har også sagt de vil stoppe sommeren 2013, så den dag må vi bare se frem til med hastige skridt.
Måske håbe på at "Kasi Jesper" stadig har interesse for klubben der og skyder penge i klubben, medmindre at Kasi selv
er gået konkurs inden.....

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #34384: 11 Sep 2011, 12:18 »

Bestyrelsen har også sagt de vil stoppe sommeren 2013, så den dag må vi bare se frem til med hastige skridt.
Måske håbe på at "Kasi Jesper" stadig har interesse for klubben der og skyder penge i klubben, medmindre at Kasi selv
Hvis du forundre dig om at Kasi vil gå konkurs, vil det da ikke være smart at indgå et samarbejde?

DeBuur
Manager

« Svar #34385: 11 Sep 2011, 15:29 »

Enig, i dag skal vi se Brøndby gå ud og vise hvad de kan - 3 sikre point men vigtigere i dag skal spillet hænge sammen - glæder mig til at se Rommekatten i gul og blå og håber at han kan gå ind og forvandle de andre "tabere" til fudblods vindere  Wink

Det er fint at den nuværende bestyrelse træder tilbage i 2013..lidt sent men ok vigtigst er det dog at Brøndby nu får skabt en Strategi på hvordan vi kommer tilbage i toppen af dansk fodbold.

KASI Jesper går nok ikke konkurs.... hans salg af Pandora smykker indbragte ham en milliard formue og mon ikke han har mere styr på finanserne end f.eks Karsten Ree  Cool

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34386: 11 Sep 2011, 15:42 »

KASI Jesper går nok ikke konkurs.... hans salg af Pandora smykker indbragte ham en milliard formue og mon ikke han har mere styr på finanserne end f.eks Karsten Ree  Cool

Det skulle den havde gjort jaeh, men det blev det så ikke lige til.
Han fik en pose penge kontant, men langt det meste af hans betaling afgøres af firmaets perfomance, så han ser ud til at tabe omkring 900 millioner af de ca 1.4 milliarder han havde til udsigt fra 2011-2014.

Manden tjener ikke rigtigt flere penge men bruger løs i 2 håndbold klubber, samt hos os, dertil kommer udgifter vi ikke kender til. Manden går nok ikke konkurs, men han har slet ikke penge som skidt mere.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #34387: 11 Sep 2011, 15:53 »

Nu skal vi lige huske at de penge KASI Jesper har investeret rundt omkring, ikke er investeret af hverken hans personlige formue (som så vidt jeg ved aldrig har været på en milliard) ellers sit firmas formue, men derimod af hans firmas forventede formue. En verden til forskel, og han har sådan set investeret med penge han ikke har haft mellem hænderne, men har forventet at få mellem hænderne. Og med Pandora's kurser på aktiemarkedet er det da ikke helt utænkeligt at det kunne gå helt galt.

Vuelve la ilusión

DeBuur
Manager

« Svar #34388: 11 Sep 2011, 17:08 »

Nu skal vi lige huske at de penge KASI Jesper har investeret rundt omkring, ikke er investeret af hverken hans personlige formue (som så vidt jeg ved aldrig har været på en milliard) ellers sit firmas formue, men derimod af hans firmas forventede formue. En verden til forskel, og han har sådan set investeret med penge han ikke har haft mellem hænderne, men har forventet at få mellem hænderne. Og med Pandora's kurser på aktiemarkedet er det da ikke helt utænkeligt at det kunne gå helt galt.

Nu kender jeg indgående til flere deltaljer omkring salget af Pandora idet min familie sidder i købernes bestyrelse Wink

Kasi har allerede tjent godt på salget af Pandora .. men mange efterfølgende investorer har tabt en stor del af deres investering hvis de vælger at sælge dem idag. idet kursen på salgs tidspunktet var ca. 230 og idag ligger den vist i lejet omkring 65.

Selve Pandora er en sund forretning og det de bliver straffet på er at de ikke lever op til markedets forventninger idet deres forretningsplan viste sg at slå fejl.

Pandora ville ud og konkurrere med de mere prestige prægede mærker... det lykkes ikke og den administrerende direktør måtte fratræde... den nye ledelse er nu igang med at udvikle en ny strategi for Pandora og jeg tror bestemt at de vælger at hente KASI Jesper ind i dette arbejde idet han er en fantastisk dygtig iværksætter og udvikler.

Men selvfølgelig kan det da ende med at en KASI Jesper går konkurs...men pt er det altså intet der tyder på det.

YNWA

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #34389: 11 Sep 2011, 17:09 »

Så er start 11'eren ude:

-------------Tørnes---------
Randrup-Clay-Stende-Jan F

Romme-Thyge-Femi-Krohn

----------Brent-Bern--------

Det overraskede mig lidt at vi stiller op i en 4-4-2 i dag, i sær når vi nu er i angribernød. Jeg synes dog at det er en stærk opstilling, og vi skal fandme ud og vende bøtten nu! Lad os så komme på rette kurs igen! Thumbs Up

DeBuur
Manager

« Svar #34390: 11 Sep 2011, 17:12 »

Så er start 11'eren ude:

-------------Tørnes---------
Randrup-Clay-Stende-Jan F

Romme-Thyge-Femi-Krohn

----------Brent-Bern--------

Det overraskede mig lidt at vi stiller op i en 4-4-2 i dag, i sær når vi nu er i angribernød. Jeg synes dog at det er en stærk opstilling, og vi skal fandme ud og vende bøtten nu! Lad os så komme på rette kurs igen! Thumbs Up

Rommedahl mener jeg ikke udnyttes optimalt, men omvendt så er et med denne opstilling nemt at ændre formation ved at hive en angriber op og lade Romme Krohn komme længere frem.

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #34391: 11 Sep 2011, 17:15 »

Hvorfor kommer denne kritik lige nu.... hvad positivt bringer det lige pludselig at gå ud og angribe en tidligere træner.

Endnu et eksempel på manglende format fra Brøndbys ledelse - hvad fanden er det for et signal at sende til fremtidige investorer !

læs mere om en klaphats tåbelige udmeldinger.... barnligt og amatøragtigt  ticked off

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-43589030:br%C3%B8ndbyboss-kritiserer-laudrup.html

Jeg har ikke kendskab til Michael Laudrups virke i BIF... men det holder ikke at gå ud og angribe et ikon... dårlig stil

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #34392: 11 Sep 2011, 17:23 »

Mere fra klaphatten....  http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-43588658:br%C3%B8ndbytop-planl%C3%A6gger-afsked.html

Citat
"Vi vil gerne aflevere en klub, der er i god stand økonomisk, sportsligt og med den rette ånd. Per og jeg vil gerne overdrage en klub til nogle mennesker, som har samme syn på tingene, som vi har," fortæller Benny Winther.

Jamen se lige hvor det har ført Brøndby hen ?

Reelt set så sætter vi en uduelig ledelse til at lede efter den rette mand... bare han så gør det som de selv har gjort...jamen det er jo helt galt... Ledelsen skal gå ud og finde den rette person som tør at lave en ny vision for Brøndby og sikre at der laves en ny strategi for at Brøndby kan komme tilbage til toppen af dansk fodbold.

Personligt mener jeg ikke Brøndby skal lade sig lokke af den stærke mand med millionerne.

YNWA

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #34393: 11 Sep 2011, 20:03 »

Jeg sidder med en skøn fornemmelse, efter at vi ENDELIG viste hvad vi er gjort af! Smiley

Jeg ved godt at HBK er en modstander vi skal slå sikkert hjemme, men -efter en sløv start- kom vi frem og lagde et højt pres, med en masse boldkontrold, og vi var jo også farlige i boksen!

Som vi fleste jo nok har lagt mærke til, er vi noget af et humørspillende hold, men nå selvtilliden er i orden, leverer vi sgu noget god bold! Til sidst kunne vi jo alt -hæl og tå og det hele, men det kunne vi jo også i en periode mod Ried...
BTW dårlig start, fantastisk udvikling og solid debut af Romme Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Sep 2011, 20:05 af Oli » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34394: 11 Sep 2011, 20:22 »

Bevares Oli vi vandt, men vi var tæt på at komme bagud og hvordan var det mon så gået ?.

Sider: 1 ... 2291 2292 [2293] 2294 2295 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010