home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 660 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2286 2287 [2288] 2289 2290 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170548 gange)
C 23
Juniorspiller
**

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34305: 01 Sep 2011, 10:08 »

Lort, lort, lort! KÆMPE fejl, at hente Romme! Skuffet Han kan INTET andet end at løbe vildt hurtigt...
Er du evig beruset?

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #34306: 01 Sep 2011, 10:12 »

Er du evig beruset?

Man skulle næsten tro det, han har jo - efter min mening - vist rigtigt gode takter på landsholdet, og jeg synes helt klart, at han kan betegnes som en forstærkning, hvis han kan overføre det til Brøndby.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

blomvikings
Manager

« Svar #34307: 01 Sep 2011, 10:32 »

Internationalt har man a og til siddet og tænkt han ikke var god nok og andre gange har han sprudlet.

Men at sige han ikke er god nok til Brøndby er en fornærmelse.

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #34308: 01 Sep 2011, 10:53 »

http://brondby.com/article.asp?aid=67797&id=145

Nå, nu sker der da lidt herude. Jeg er ikke helt sikker på, hvad det fører med sig, da jeg ikke har alt for meget styr på de forskellige trænere.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #34309: 01 Sep 2011, 10:55 »

nu håber jeg bare at vi går ud og tjekker markedet for låne spillere og kigger efter Michael Jakobsen og Michael Lumb.... de skulle være mulige at hente som låne spillere for rimelige penge...

Se, så kan vi begynde at snakke med, hvor det er sjovt. Vinduet lukker i Danmark ved midnat, så det kan nåes endnu.

At det gamle had til Romme fortsat eksisterer fatter jeg virkelig ikke. Specialt taget i betragtning, hvor dygtig og vigtig han har været de seneste 2-3 år for landsholdet. Titlen som årets danske spiller 2010, siger det meget godt, at han er god og dygtig spiller. Det er ingen statshemmelighed, at han har sit speciale i sin hurtighed, og det har vi manglet siden Kamper røg til Bielefield, og det har specialt kunne ses i sidste sæson, hvor Krohn ofte stoppede op under et (kontra)angreb.

Generalt er jeg ovenud tilfreds med vinduet. Der blev lovet 2-3 nye spillere, og det har man fået i Thyge, Femi og Romme som er i profil-klassen, samt Oke, der lover spændende for fremtiden. Vinduet lukker om en små 13 timer, så forhåbenlig kan Bjur lande en ny mand til forsvarskæden, helst en back, men jeg tvivler på at der sker mere. Bjur har bestået sit første vindue, uanset hvad resten af dagen måtte bidrage med. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #34310: 01 Sep 2011, 11:19 »

http://brondby.com/article.asp?aid=67797&id=145

Nå, nu sker der da lidt herude. Jeg er ikke helt sikker på, hvad det fører med sig, da jeg ikke har alt for meget styr på de forskellige trænere.

Dejligt at Ole Bjur tar konsekvensen af en katastrofal sæsonstart.. Og fjerner dem, man bliver nød til at sende et signal.

Desværre har de stadig det der Brøndby Syndrom med det er tidligere stor spillere der absolut SKAL have de vigtige poster.. istedet for at få nye ind med nye idéer Henrik Jensen evt. kunne arbejde med.

verdenskrig
Manager

« Svar #34311: 01 Sep 2011, 12:03 »

Helt enig Zone..

Vi har faktisk haft et rigtig fint vindue.. Thygesen, Femi, og Rommedahl er alle topprofiler som er blandt de bedste på deres position i superligaen.. Derudover har vi ENDELIG fået losset Daugaard og Skovdahl væk fra førsteholdet.. Jeg er specielt glad omkring Skovdahl, for jeg er decideret rystet over hvor elendigt hans håndværk er..

Vores hold har jo aldrig været i dårligere form? Endelig en sportschef med noget nosser, som holder det han lover, og enda tør tage konsekvensen af en dårlig sæsonstart.. Respekt Ole Bjur, stor respekt..

Rommedahl bliver kæmpestor for os!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #34312: 01 Sep 2011, 13:45 »

Jeg er fuldstændig uenig omkring Rommedahl. Jovist, manden har stor erfaring og har en spidskompetence i form af hans hurtighed ude på kanten. Når det er sagt, så er jeg lodret uenig i, at han er den bedste på sin position i Suppen!

verdenskrig
Manager

« Svar #34313: 01 Sep 2011, 13:47 »

Jeg skriver BLANDT de bedste.. Ikke DEN bedste Wink.. Væsentlig forskel Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #34314: 01 Sep 2011, 13:54 »

Jeg skriver BLANDT de bedste.. Ikke DEN bedste Wink.. Væsentlig forskel Smiley
Min fejl.

Var lidt for hurtigt ude med riven. Så er det pludselig en anden snak. Smiley

Jeg ved ikke om jeg anser det som en god signing, da jeg ikke ser det store i ham. Han har, som førnævnt, en stor mængde erfaring og en fremragende hurtighed, men hans andre kvaliteter synes jeg hører under en helt anden klasse.

Jeg vil dog også gerne være den første til at indrømme, at jeg langt fra har set alle hans kampe. Har nok set samtlige landskampe med ham, men har set meget få klubkampe, og slet ingen i hans ophold i Grækkenland.

Jeg er meget delt omkring Romme, og derfor kan jeg ikke komme frem til en endelig konklusion omkring hans niveau. Men det bliver da spændende og se, om han kan rører fra sig i den nærmeste fremtid.  Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #34315: 01 Sep 2011, 13:57 »

Det mest positive han tilbyder til holdet, er faktisk det at modstanderen nu må indstille sig på en af vores spillere og lave taktik efter ham..

For når modstanderen har Dennis Rommedahl på holdet, er det nok ikke vildt klogt at presse med en alt for høj bagkæde.. Så får han netop rum at løbe ned i..

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #34316: 01 Sep 2011, 14:23 »

DrBjerregaardPer Bjerregaard
Kan meddele Daugaard er blevet forfremmet til at stå for kiosk driften og Skovdahl for eftertiden får ansvaret for sne rydningen.
Grin

Men fantatisk med omrokeringen, det i sig selv viser, at der skal til at ske noget. Hvorvidt det ændrer på tingenes tilstand kan kun fremtiden vise. Jeg tror umiddelbart kun at det er midlertidigt, for når Auri tiltræder kan jeg forestille mig, at Turbo ryger tilbage til U19, og Munken videre i systemet (læs: ny klub). Next up: HJ!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34317: 01 Sep 2011, 14:52 »

DrBjerregaardPer Bjerregaard
Kan meddele Daugaard er blevet forfremmet til at stå for kiosk driften og Skovdahl for eftertiden får ansvaret for sne rydningen.
Grin

Men fantatisk med omrokeringen, det i sig selv viser, at der skal til at ske noget. Hvorvidt det ændrer på tingenes tilstand kan kun fremtiden vise. Jeg tror umiddelbart kun at det er midlertidigt, for når Auri tiltræder kan jeg forestille mig, at Turbo ryger tilbage til U19, og Munken videre i systemet (læs: ny klub). Next up: HJ!

Det er herligt at vi fortsætter de gode takter med kioskdrift og snerydning. Der har vi sateme ikke noget problem ; )

Ja, det er skønt med omrokeringen. Jeg kunne godt se Daugaard ryge til HB Køge hvor det hele startede, hvorefter som du selv skriver, at Turbo ryger ned på sin plads.
Nu kan vi se hvad der sker. Turbo virker umiddelbart som et godt frisk pust ift Søvngaard.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/broendby/article1611992.ece
Synes også han svarer godt og virker fornuftig ud fra interviewet. Ikke så meget pjat - der skal vindes om formationen så er det ene eller det andet.

Desuden fedt billede. Munskgaard med godt humør, Bernburg der piller næse og Turbo som river fat i en som godt kunne ligne Stenderup eller McGrath for 2-3 år siden (ud fra frisuren). Jeg kan dog ikke selv lige se hvem det er.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Hamza_BIF
Manager

« Svar #34318: 01 Sep 2011, 15:32 »

Det er McGrath Wink

Fedt med Turbo, noget skulle der ske, og det skete... Flot af Bjur Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34319: 01 Sep 2011, 15:36 »

Er det McGrath?! Er det et gammel billede eller er jeg bare helt væk - for jeg mener da at han stadig er korthåret Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2286 2287 [2288] 2289 2290 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010