home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 645 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2283 2284 [2285] 2286 2287 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170463 gange)
BIF-Boy
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34260: 31 Aug 2011, 07:33 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Broendby-udlejer-Agger Lad os håbe han kan lave en Fisse/Wass.... Synes dog stadig han er mere farlig end Brent M

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Brodtgaard
Manager

« Svar #34261: 31 Aug 2011, 08:11 »

Jamen vi har jo også masser af angribere...  (Ironi er anvendt)

Bernburg der næsten altid er skadet, McGrath der ikke har niveauet og Oke der endnu ikke har vist noget...

Men godt for Agger hvis han så får spilletid i Djurgården.

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34262: 31 Aug 2011, 08:46 »

Jamen vi har jo også masser af angribere...  (Ironi er anvendt)

Bernburg der næsten altid er skadet, McGrath der ikke har niveauet og Oke der endnu ikke har vist noget...

Men godt for Agger hvis han så får spilletid i Djurgården.

Så lad os håbe han får lidt mere spilletid nu hvor hans arbejdstilladelse er kommet Thumbs Up
Han lyder lovende ud fra div. træning og reserveholdskampe, men kan det overføres til førsteholdstruppen? Formår hans medspillere at spille ham rigtigt? Det får vi jo at se den kommende tid, men nu skal han jo også vænne sig til de nye omgivelser.

(NAIV ALARM) Bernburg kan jo være at han har fået lagt sine skader bag sig og de kampe han har fået i denne sæson synes jeg han har gjort det ganske godt.

Desuden lyder det bra med Agger. Pigesur på bænken og han kan måske få udviklet sig ligesom MJ og Wass, som BIF-Boy også siger, så hvis han kan få spilletid hos Djugården så er det bare bonus.

Jeg synes at Bjur har gjort det godt i dette vindue. Den krydres endda hvis vi får udlejet Agger samt henter Rommedahl.

Så kan man se på træneren - men har har han den nødvendige opbakning i baglandet? F.eks. Kent Nielsen stod jo alene - det gør dog HJ fra mine øjne dog ikke ligeså meget, men nu har man også fået en sportschef som KN ikke havde Smiley
Min tillid til HJ er dog væk - men hvem skal tage over? Peer F? Lars Olsen? Auri? Erik Rasmussen? Thomas Thomasberg? Hvem? Jeg synes ikke man skal afskedig manden hvis man ikke har en løsning eller midlertidig løsning klar og parat.
For mig ville det være fint med Peer F og Turbo som makkerpar frem til vinter hvor en 'rigtig' træner vil træde ind sammen med Auri.

Vi må se - jeg stoler på at Ole Bjur og Jan Lockhart får gjort det rigtige, men for mig at se skal der snart til at ske noget.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #34263: 31 Aug 2011, 09:17 »

Så lad os håbe han får lidt mere spilletid nu hvor hans arbejdstilladelse er kommet Thumbs Up
Han lyder lovende ud fra div. træning og reserveholdskampe, men kan det overføres til førsteholdstruppen? Formår hans medspillere at spille ham rigtigt? Det får vi jo at se den kommende tid, men nu skal han jo også vænne sig til de nye omgivelser.

(NAIV ALARM) Bernburg kan jo være at han har fået lagt sine skader bag sig og de kampe han har fået i denne sæson synes jeg han har gjort det ganske godt.

Desuden lyder det bra med Agger. Pigesur på bænken og han kan måske få udviklet sig ligesom MJ og Wass, som BIF-Boy også siger, så hvis han kan få spilletid hos Djugården så er det bare bonus.

Jeg synes at Bjur har gjort det godt i dette vindue. Den krydres endda hvis vi får udlejet Agger samt henter Rommedahl.

Så kan man se på træneren - men har har han den nødvendige opbakning i baglandet? F.eks. Kent Nielsen stod jo alene - det gør dog HJ fra mine øjne dog ikke ligeså meget, men nu har man også fået en sportschef som KN ikke havde Smiley
Min tillid til HJ er dog væk - men hvem skal tage over? Peer F? Lars Olsen? Auri? Erik Rasmussen? Thomas Thomasberg? Hvem? Jeg synes ikke man skal afskedig manden hvis man ikke har en løsning eller midlertidig løsning klar og parat.
For mig ville det være fint med Peer F og Turbo som makkerpar frem til vinter hvor en 'rigtig' træner vil træde ind sammen med Auri.

Vi må se - jeg stoler på at Ole Bjur og Jan Lockhart får gjort det rigtige, men for mig at se skal der snart til at ske noget.

Jeg er enig med dig i det meste, dog synes jeg ikke man har taget problemet på backerne alvorligt, de er så langt fra at have internationalt niveau at det er skræmmende.
Brøndby er en klub der SKAL forsøge at have et hold der kan konkurere internationalt.
Men udover de manglende indkøb der, så er jeg som sådan også tilfreds nok med Bjur's arbejde, såfrem vi får Romme..

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34264: 31 Aug 2011, 09:39 »

Spørgsmålet om backs handler nok om økonomi.
Personligt kan jeg godt leve med JAN F og Mikael N frem til vinter eller alternativt helt frem til sommer.

Det ville da være luksus at kunne hente Lumb og Lars Jacobsen, men det koster knaster som klubben nok ikke har. Især førstnævnte koster nok en hel del.

Jan F har ikke niveau, det er vi enige om. Som back-up er han fin. En ganske god breddespiller. (Thomas R er over the hill og har været det i 2 år)
Mikael N har været fuldstændig fejlplaceret på den centrale midtbane og skal lige finde sin plads på højre back igen. Det tager tid. Jeg er ikke vild begejstret for manden, men han har trods alt noget erfaring og bør (!) være en af dem som går forrest. Jeg vælger at tro at det hele bliver bedre for hans mentalitet når han spiller hvor han er bedst - højreback. Vi kan dog være enige om at han har ikke udvist helt det niveau som der var forventet af ham.

Hvis jeg skulle pege på en af de 2 pladser som mest akut skulle ændres på, så ville det være venstre back.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34265: 31 Aug 2011, 09:41 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Broendby-udlejer-Agger Lad os håbe han kan lave en Fisse/Wass.... Synes dog stadig han er mere farlig end Brent M

Ud fra det skal vi jo nok spille 4-3-3 med en angriber når romme kommer.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34266: 31 Aug 2011, 09:44 »

Vi kan jo heller ikke købe et halvt nyt hold i et vindue uden at det går galt. TR er væk til vinter det løsgiver penge, MN og JF er væk til sommer, så vi kigger naturligvis på afløsere men vi har ikke råd til at ha i bunkevis gående. Vi har jo stadig en dyr max gående og vi betaler jo også en dyr løn til jan k, derudover betaler vi stadig det meste af Magics løn.

blomvikings
Manager

« Svar #34267: 31 Aug 2011, 10:22 »

Jeg er helt enig i at vi ikke bare kan udskifte et halvt hold i et vindue, det er aldrig set gå godt.
Men man så også sige at det virkelig er nogle økonomiske bummerter der er blevet lavet.

Jan K's løn er jo helt latterlig høj, det er pinligt at vi betaler ham så meget hver måned. Vi kunne jo få en 2-3 gode spillere for hans løn !

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34268: 31 Aug 2011, 10:38 »

Jeg er helt enig i at vi ikke bare kan udskifte et halvt hold i et vindue, det er aldrig set gå godt.
Men man så også sige at det virkelig er nogle økonomiske bummerter der er blevet lavet.

Jan K's løn er jo helt latterlig høj, det er pinligt at vi betaler ham så meget hver måned. Vi kunne jo få en 2-3 gode spillere for hans løn !

Ah ro på, den kontrakt er ligesom mange andre indgået i en periode med sky høje lønninger i fodbold, alle klubber havde gang i så store kontrakter, fordi alle bare trykkede pengene selv, og kunne sælge folk for store penge uden probs.

En kontrakt i 2007 på 300k giver idag ved fornyelse kun omkring 100k. Sådan har markede ændret sig, og derfor vil ingen skifte før kontrakt udløb.

Har intet med at havde indgået dårlige kontrakter at gøre. At man så floppede er jo hvad det er, det kan man jo ikke forudsige.

Nu får vi formentligt Rommedahl til blot 1.8 mill om året, hvilket ingen ville havde troet på for blot et par sæsoner siden, da lønnen var en helt anden.

blomvikings
Manager

« Svar #34269: 31 Aug 2011, 10:43 »

Ah ro på, den kontrakt er ligesom mange andre indgået i en periode med sky høje lønninger i fodbold, alle klubber havde gang i så store kontrakter, fordi alle bare trykkede pengene selv, og kunne sælge folk for store penge uden probs.

En kontrakt i 2007 på 300k giver idag ved fornyelse kun omkring 100k. Sådan har markede ændret sig, og derfor vil ingen skifte før kontrakt udløb.

Har intet med at havde indgået dårlige kontrakter at gøre. At man så floppede er jo hvad det er, det kan man jo ikke forudsige.Nu får vi formentligt Rommedahl til blot 1.8 mill om året, hvilket ingen ville havde troet på for blot et par sæsoner siden, da lønnen var en helt anden.

Det ændrer da ikke på at det er en bummert man har lavet?
At skrive en 5 årig aftale med en mand der hæver 450.000 kr om måneden er da en bummert hvis ikke manden præsterer?

Zone 43
Manager

« Svar #34270: 31 Aug 2011, 10:44 »

Så kan man se på træneren - men har har han den nødvendige opbakning i baglandet? F.eks. Kent Nielsen stod jo alene -

Jeg tror stadig der er opbakning til ham. Spillerne slår ikke op i banen, som den sidste tid under Kent, og Bjur har jo også udtalt at snoren er lang - måske der er tændt ild til denne, når han nu efter Horsens kampen måtte stå alene i Unsejt studiet?

Hvad angår Agger, så har jeg lidt svært ved at se ham på holdet, hvis/når vi går over til en 4-3-3. Dette skulle da lige være på venstrekanten så, men dertil mangler han stadigvæk en del teknik og lidt boldkontrol, pladsen oppe foran passer bedre til en type som Bern, Oke og Brent..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34271: 31 Aug 2011, 10:46 »

http://www.bold.dk/nyt/Rommedahl-Har-meget-at-byde-paa

Bekræfter forhandlinger med Brøndby. Strålende. Udtaler sig desuden også lidt om klubbens situation.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34272: 31 Aug 2011, 11:41 »

Ifl bt er TR tæt på Lyngby nok engang. Vores 1 valg på DL har vi mon noget på vej der, er jo hul i hovedt at sælge sit 1 valg ellers.

blomvikings
Manager

« Svar #34273: 31 Aug 2011, 11:54 »

Ifl bt er TR tæt på Lyngby nok engang. Vores 1 valg på DL har vi mon noget på vej der, er jo hul i hovedt at sælge sit 1 valg ellers.

Det ville virkelig været kanon hvis man har noget igang på den front, hvis ikke man ligger inde med en erstatning, så ja, så er det virkelig dumt det her.

Zone 43
Manager

« Svar #34274: 31 Aug 2011, 12:14 »

Vi har Norouzi i A+-truppen, at han så er skadet hele/det meste af efteråret, er et minus.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2283 2284 [2285] 2286 2287 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010