home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2280 2281 [2282] 2283 2284 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170323 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34215: 28 Aug 2011, 21:20 »

Zone vi er nødt til at holde udskiftninger tilbage fordi vi ved TR ikke har luft til en hel kamp, Stenderup var sparket ned 2 gange så han kunne nemt udgå. Stryger og McGrath var helt enig usynlige, men vi kan jo heller ikke bruge 2 ud af 3 udskiftninger i pausen når vi har indtil flere små skadede trætte gamle mænd på banen.

Kan man ikke holde til 90 minutter, har man imo intet at gøre i startopstillingen i Brøndby IF. Så må man benytte sig af Jan F på venstreback og Jan K eller Semou på højrebacken, så længe Randrup og Nilsson er ude.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34216: 28 Aug 2011, 21:24 »

Kan man ikke holde til 90 minutter, har man imo intet at gøre i startopstillingen i Brøndby IF. Så må man benytte sig af Jan F på venstreback og Jan K eller Semou på højrebacken, så længe Randrup og Nilsson er ude.

Tjaeh det kan man jo så sige, men ville Jan k eller semou holde en hel kamp som back jeg tvivler.

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #34217: 29 Aug 2011, 08:20 »

Utroligt at vi faktisk skal være bange for at møde HB Køge næste weekend.
Kent Nielsen røg efter en Køge kamp, hvad med Henrik Wink

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

JKJ
Gæst

« Svar #34218: 29 Aug 2011, 11:01 »

Så er det bare med at komme i gang - der skal en kultur ændring til og det kommer ikke til at ske med det træner team der er nu - hvis dt ikke sker nu så bør ledelsen tænke hvor meget skal gå galt før vi handler.

Spillerne kan eget mere end det vi har set - hvis de ikke kan det så må de væk hvis de ikke er seriøse no..så må de væk - søsonnen ser alligevel ud til at være ødelagt så lad os undgå at komme til at sidde som AaB gjorde sidste år...det har vores spillere ikke nosser til at kunne overleve.

Problemmet er vel netop at AaB sidste sæson og nu måske jer har svært ved at håntere disse situationer.

Hold som SønderjyskE, Horsens og Lyngby er mentalt forberedte på at de nok kommer til at slåes om overlevelse og deres målsætning er som regel også at de bare skal være over stregen.

AaB vadede i succes for ikke særligt mange år siden og holdet var som sådan også for godt til at komme i den situation de kom i. De var bare ikke mentalt gearet til at at komme i den situation de endte i.
Og når man tænker på alt det uro, i har været igennem så kan man godt frygte det samme for jer.
I har op til denne sæson snakket om at i inden for en enganske lille årrække skal kunne konkurrere med FCK, og i ihf skal kunne snakke med om top 2-3 allerede fra i år.
Det rammer jer så ekstrem hårdt at meget går imod jer.

Jeg tror ikke i rykker ned, der er ihf 2 hold der er ringere end jer Wink , men måske man skal tage sine mål for sæsonen op til overvejelse, se på truppen og træneren og så sætte sig nogle realistiske mål.

Set med øjne uden for klubben mener jeg i har den svageste trup i rigtig mange år og i har slet ikke et hold der skal slåes med i toppen. Det kan selv ikke tilgang af Femi og Thygesen forbedre.
I er pt et midterhold, i stor krise som skal tage stregen særdeles alvorlig  Peace

Zone 43
Manager

« Svar #34219: 29 Aug 2011, 11:23 »

Fra græske Twitter profiler:
According to Greek media, Dennis #Rommedahl is going to be released from #Olympiacos, today.
18 hours ago

Olympiacos expected to release Rommedahl giving him something like 200-300k as compensation. He will get another 450k p.a. from Brondby
26 Aug

Noget kunne godt tyde på, at de er tæt en aftale om en ophævelse af hans kontrakt i Athen, forudsat at de taler sandt vel og mærke.. Go, go, go!

Edit: Mere nyt om Romme!
Dennis Rommedahl has agreed terms with Olympiacos officials in order to be released and join Brondby. Signatures expected to follow tomorrow
3 hours ago
« Seneste Redigering: 29 Aug 2011, 21:08 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #34220: 29 Aug 2011, 21:44 »

.. men måske man skal tage sine mål for sæsonen op til overvejelse, se på truppen og træneren og så sætte sig nogle realistiske mål.

Det har man også gjort nu, sådan da.
http://www.bold.dk/nyt/Bjur-Fine-maalsaetninger-maa-paa-stand-by

Set med øjne uden for klubben mener jeg i har den svageste trup i rigtig mange år og i har slet ikke et hold der skal slåes med i toppen. Det kan selv ikke tilgang af Femi og Thygesen forbedre.
I er pt et midterhold, i stor krise som skal tage stregen særdeles alvorlig  Peace

Tja, delvis enig. Femi har i sine to kampe hidtil, formået at lukke rummet mellem forsvaret og midtbanen fint ned, og Thygesen en masse vilje, power og energi, som man kunne forvente. Problemet er bare, at man er svækket i bagkæden med navnligt Wass' afgang, og manglende indkøb til bagkæden, såvel startere som bredden, og også bredden generalt er skidt.

Dertil kan man lægge en masse (dårlige) undskyldninger, som at HJ skifter formation, som vi andre skifter undertøj, fysikken er dårlig, og man holder ikke til 90 minutter - det var tilfældet/undskyldningen i starten af sæsonen, og så de skader og karantæner der har været indtil videre, ikke at det skal være nogen undskyldning, men bredden mangler simpelthen kvalitet. Alt i alt er der en masse ting, som går op i højere enhed, der er årsagen til denne start.

- Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #34221: 30 Aug 2011, 08:32 »

For mig at se er det helt store problem, lige nu, defensivt. Jeg synes resten af holdet ser udemærket ud, dog må der godt komme lidt mere form ind i spillerne.

Men nede i bagkæden er det reelt kun Goodson der pt. er god nok. Jeg synes Stenderup er faldet i niveau, og vores backs er bare langt langt under niveau...

Nu er det selvfølgelig næsten for sent, men man burde da have prøvet med mindst en et-årig kontrakt til Lars Jacobsen, og finde en ny midterforsvar.
Jeg ved godt at Jacobsen nok ikke er den billigste, men han må også selv kigge lidt indad og se hvad hans muligheder pt. er. Et enkelt år i Danmark ville jo ikke være en katastrofe, og slet ikke hvis holdet præsterede.

Men sådan skulle det ikke gå, og nu bliver det en kamp om nedrykning, desværre.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34222: 30 Aug 2011, 10:03 »

Vi har Nilsson til højre backen før han er væk hentes der ikke en ny, venstre backen er også langt mere problematisk.

Tror nu slet ikke vi ender i nærheden af stregen trods den dårlige start.

blomvikings
Manager

« Svar #34223: 30 Aug 2011, 10:13 »

Vi har Nilsson til højre backen før han er væk hentes der ikke en ny, venstre backen er også langt mere problematisk.

Tror nu slet ikke vi ender i nærheden af stregen trods den dårlige start.

De gange Nilsson har været på backen har han været lige så elendig som han er når han spiller centralt på midten.
Så jeg ser næsten et lige så stort problem på højreback som venstre!

Men jeg håber du får ret, tror nu heller ikke vi rykker ned, da jeg ser HB Køge som stensikkert nede, og så skal Lyngby virkelig slås for at blive oppe.

JKJ
Gæst

« Svar #34224: 30 Aug 2011, 10:17 »

For mig at se er det helt store problem, lige nu, defensivt. Jeg synes resten af holdet ser udemærket ud, dog må der godt komme lidt mere form ind i spillerne.

Men nede i bagkæden er det reelt kun Goodson der pt. er god nok. Jeg synes Stenderup er faldet i niveau, og vores backs er bare langt langt under niveau...

Nu er det selvfølgelig næsten for sent, men man burde da have prøvet med mindst en et-årig kontrakt til Lars Jacobsen, og finde en ny midterforsvar.
Jeg ved godt at Jacobsen nok ikke er den billigste, men han må også selv kigge lidt indad og se hvad hans muligheder pt. er. Et enkelt år i Danmark ville jo ikke være en katastrofe, og slet ikke hvis holdet præsterede.

Men sådan skulle det ikke gå, og nu bliver det en kamp om nedrykning, desværre.

Det er vel ikke for sent med LJ på nogen måde. Han er transferfri og kan for den sags skyld godt komme til klubben i næste uge.

Og ja han er da i den grad en mulighed, og han kan vel også spille ventreback, måske ikke 100% optimalt men han kan bestemt bruges på den plads også Wink

blomvikings
Manager

« Svar #34225: 30 Aug 2011, 10:21 »

Det er vel ikke for sent med LJ på nogen måde. Han er transferfri og kan for den sags skyld godt komme til klubben i næste uge.

Og ja han er da i den grad en mulighed, og han kan vel også spille ventreback, måske ikke 100% optimalt men han kan bestemt bruges på den plads også Wink

Ja det har du selvfølgelig ret i....
Men tror det er ved at være sidste udkald for Brøndby, økonomisk er der formentligt ikke det store råderum tilbage!

Det eneste jeg ser som en mulighed er et salg af MKD og så ind med Romme og LJ, men det er nok for meget forlangt Smiley

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #34226: 30 Aug 2011, 11:04 »

http://www.sporten.dk/fodbold/rygterne-svirrer-rommedahl-kommer-i-dag Nå ser ud til og være hold i det, er ikke selv den store fan af ham men han skal da havde en chance

Brøndby ´96
Arsenal ´96

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #34227: 30 Aug 2011, 11:42 »

http://www.sporten.dk/fodbold/rygterne-svirrer-rommedahl-kommer-i-dag Nå ser ud til og være hold i det, er ikke selv den store fan af ham men han skal da havde en chance
Vi har brug for al den hjælp vi kan få lige nu, så jeg venter spændt på hvad der sker senere idag :-)

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #34228: 30 Aug 2011, 11:44 »

Enig enig, synes bare ikke godt om ham som spiller Opstemt

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Zone 43
Manager

« Svar #34229: 30 Aug 2011, 12:08 »

De gange Nilsson har været på backen har han været lige så elendig som han er når han spiller centralt på midten.
Så jeg ser næsten et lige så stort problem på højreback som venstre!

Jeg er helt enig. De to back positioner er der, hvor vi er dårligst stillet, og det er et stort problem. Men i og med, at TR har kontraktudløb til vinter, og Jan F og Nilsson til sommer, er der trods alt lidt håb forude, at det nok skal blive bedre. Jeg tror og håber, at Bjur allerede i løbet af efteråret får lavet en plan a, b, c osv., med nye tilgange til de to pladser.

LJ er vel nok uomtvivlsomt den bedste (danske/superliga) kandidat til pladsen, han har erfaringen, er en stille og rolig person og sympatisk som bare Fanden. Lønnen er vel nok det eneste der kunne skille os og ham ad, hvis der var et sendt en kontrakt i hans retning. Samtidig kunne man have haft udlejet Randrup i denne sæson, og forhåbenlig vende tilbage i samme stil som Wass og Mike.

Hvad angår Rommedinho, så håber jeg at han snart er på plads. Jeg ved at der mange der elsker at hade ham, men ser man bort fra det, er det (endnu) en kvalitetsspiller vi får ind på holdet, som vil gavne vores offensiv. Han har rutinen, har haft op- og nedture, har sin speciale i speeden, og sin direkthed (hedder det det?) ned mod målet, hvilket jeg savner lidt hos både Krohn og Osama, der gerne stopper op og forsøger med en dribletur. Og så må man ikke glemme signal værdien i, at hente så stort et navn, som han trods har, og ikke mindst hans titel som Årets danske fodboldspiller 2010!

På alle måder en god handel, der gøres her. Og med tilgangen af Rommedinho, så synes jeg at vi nærmer os samme offensiv som 05-mesterholdet, når det kommer til hvilke typer der er på banen. Kvaliteten og de marginaler tror jeg først vi kan få frem, når Auri tiltræder - forhåbenlig vil HJ også blive skiftet ud inden længe, med en mere kompetent træner, der kan få det maksimale ud af spillerne kvalitet og potentiale.

05-holdet:
Kamper - Retov - Wiggo - Kalle
Elmander - Skoubo

11-holdet:
Rommedahl - Mike - Ebenezer - Krohn-Delhi
Thygesen - Bernburg

Tipsbladets artikel om Auri: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/er-han-broendbys-redningsmand

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 2280 2281 [2282] 2283 2284 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010