home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 710 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2279 2280 [2281] 2282 2283 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170317 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34200: 28 Aug 2011, 20:43 »

Krohn dehli koster idag nok engang, vi var langt bedre uden ham mod agf og vi havde også været langt bedre uden ham idag. Han koster det 1 mål ved, først ved ikke at takle sin mand og dernæst ikke at følge med ned og dække op. Manden er vores klart dårligste igen igen, og er ikke en bøjet 25 ører værd. Det er så tydeligt. JF og TR er omvandrende katastrofer, JF kan åbenbart kun 3-4 træk og TR tror stadig han er 28 og kan løbe  hele vejen afdrible 3 mand banke den imål eller slå den ind over.

Er det på tide med et træner skifte ? formentligt nok, men det virker kun på kort sigt der er alt for meget affald på holdet.

Træneren ville være fyret hvis vi havde haft råd.... men det vil ikke hjælpe med den trup vi pt har...da vi ikke har hentet mange nye spillere så hvad skal der så ske... jo vi må ud og låne for at få råd til at fyre træneren for noget skal ske og det handler om at få ændret kulturen på kort sigt..... det ser sgu mere end gråt ud  Skuffet

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #34201: 28 Aug 2011, 20:47 »

Jeg kan ikke se hvilken træner som pt skulle få mere ud af den samling nulboner vi har i truppen.. Og det værste er at jeg kan se at spillerne så gerne vil det, og at spillerne ( Bortset fra krohn) kæmper hårdt for det.. De er bare ikke bedre..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34202: 28 Aug 2011, 20:48 »

Han er på funktionær kontrakt så han er skam nem nok at komme af med, så forudsigende er vores bestyrelsesformand trods alt.

Men er mindst lige så meget trænerens folk omkring ham der er problemet end selve træneren.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34203: 28 Aug 2011, 20:49 »

Jeg kan ikke se hvilken træner som pt skulle få mere ud af den samling nulboner vi har i truppen.. Og det værste er at jeg kan se at spillerne så gerne vil det, og at spillerne ( Bortset fra krohn) kæmper hårdt for det.. De er bare ikke bedre..

Ja lige præcis det at spillerne kæmper for det, viser at vi ikke står i samme situation som med Kent hvor spillerne slog op i banen og tydeligt viste at de ikke ville kæmpe for træneren. Det er ikke tilfældet her.

Smid Daugaard Skovdahl ud skaf auri og en mental træner ind nu og smid BJ ned på bænken også.

Zone 43
Manager

« Svar #34204: 28 Aug 2011, 20:54 »

Why oh why?! Selvom vores offensiv i dag ikke var eksisterende, så er det ikke just heldet og marginalerne, vi har på vores side, når de scorer to gange så kort tid efter Berns mål. Tørnes står ellers - igen - en god kamp, og generalt står vi godt defensivt.

Jeg forstår dog ikke helt, hvor HJ venter med de offensive udskiftninger så sent i kampen. McGrath og Stryger var usynlige, Osama mistede ufattelige mange bolde, Thyge og Krohn viste ikke meget offensive - hvilket tildels også kan skyldes McGraths og Strygers usynlighed. Jeg så gerne at man brugte Agger på kanten og Bern oppe foran, da jeg tror det kunne have skabt mere farlighed oppe foran.

Godt der er landsholdspause.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34205: 28 Aug 2011, 20:57 »

Zone vi er nødt til at holde udskiftninger tilbage fordi vi ved TR ikke har luft til en hel kamp, Stenderup var sparket ned 2 gange så han kunne nemt udgå. Stryger og McGrath var helt enig usynlige, men vi kan jo heller ikke bruge 2 ud af 3 udskiftninger i pausen når vi har indtil flere små skadede trætte gamle mænd på banen.

DeBuur
Manager

« Svar #34206: 28 Aug 2011, 20:58 »

Han er på funktionær kontrakt så han er skam nem nok at komme af med, så forudsigende er vores bestyrelsesformand trods alt.

Men er mindst lige så meget trænerens folk omkring ham der er problemet end selve træneren.

Så er det bare med at komme i gang - der skal en kultur ændring til og det kommer ikke til at ske med det træner team der er nu - hvis dt ikke sker nu så bør ledelsen tænke hvor meget skal gå galt før vi handler.

Spillerne kan eget mere end det vi har set - hvis de ikke kan det så må de væk hvis de ikke er seriøse no..så må de væk - søsonnen ser alligevel ud til at være ødelagt så lad os undgå at komme til at sidde som AaB gjorde sidste år...det har vores spillere ikke nosser til at kunne overleve.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #34207: 28 Aug 2011, 21:02 »

så må de væk - søsonnen ser alligevel ud til at være ødelagt så lad os undgå at komme til at sidde som AaB gjorde sidste år...det har vores spillere ikke nosser til at kunne overleve.

Det er nemlig også min tanke.. Er vi ikke væk fra den streg til foråret, så rykker vi ned.. Det er jeg 100 % sikker på!

( og det jeg bygger det på, er at vi suverænt er det hold som har det næstlaveste bundniveau.. Kun køge overgår os her!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34208: 28 Aug 2011, 21:05 »

Ah VK nu glemmer du Lyngby

verdenskrig
Manager

« Svar #34209: 28 Aug 2011, 21:07 »

Nej det gør jeg ikke! Jeg kender intet hold som er så lette at slå ud af kurs, og som knækker totalt midt over så snart den MINDSTE modgang melder sig.. Rammer vores hold bunden så rammer vi virkelig BUNDEN!

Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34210: 28 Aug 2011, 21:08 »

Nej det gør jeg ikke! Jeg kender intet hold som er så lette at slå ud af kurs, og som knækker totalt midt over så snart den MINDSTE modgang melder sig.. Rammer vores hold bunden så rammer vi virkelig BUNDEN!

Og det har Lyngby ikke gjort på det seneste øh ?

verdenskrig
Manager

« Svar #34211: 28 Aug 2011, 21:09 »

Læs nu hva jeg skriver.. Det er svært at føre en debat når du ikke magter at læse min soleklare pointe..

Jeg skriver ingen steder at Lyngby ikke også har et utrolig lavt bundniveau., Jeg mener bare vores er endnu lavere!

Cool

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34212: 28 Aug 2011, 21:10 »

Læs nu hva jeg skriver.. Det er svært at føre en debat når du ikke magter at læse min soleklare pointe..

Jeg skriver ingen steder at Lyngby ikke også har et utrolig lavt bundniveau., Jeg mener bare vores er endnu lavere!

Jeg er ikke enig og det argumenterer jeg så for Wink

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #34213: 28 Aug 2011, 21:12 »

Lyngby har bedre bundniveau? Høhø
http://www.bold.dk/nyt/FCN-storsejrede-over-Lyngby Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #34214: 28 Aug 2011, 21:14 »

Jeg har svært ved at se dit argument ? Men fair nok du er uenig

Cool

Sider: 1 ... 2279 2280 [2281] 2282 2283 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010