home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2275 2276 [2277] 2278 2279 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170211 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34140: 23 Aug 2011, 23:18 »

http://www.bold.dk/nyt/Rossi-kan-vaere-emne-i-Broendby

Sådan Bjur! Vil være et mega scoop! Han var jo bl.a. super giftig her til aften og viser endnu en gang hvorfor mange af de store klubber er ude efter ham.

Men! Det er altså lidt bekymrende at konsulenten stadig er inde over, men hvis han kan hjælpe med at få Rossi ind så er det fandeme i orden! Cool

Derudover lyder det da lidt halv-spændende Hamza Smiley Rygte om et rygte er altid spændende.
Men sæt det passer, så vil det da være herligt! Så mangler han jo 'blot' at få det i orden med Olympiakos.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34141: 23 Aug 2011, 23:27 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/randrup-dybt-uenig-med-henrik-j <--- haha han har ikke selv opdaget hvor ringe han har været ? men nu får han jo så en 3-4 kampe til at bevise han skal ha pladsen.

"Jeg har vist, hvad jeg kan, og trænerne ved, hvad jeg står for. Jeg vil bare gøre, som jeg plejer og arbejde stenhårdt for holdet." Whaat?? Rullende Øjne

Sådan Bjur! Vil være et mega scoop! Han var jo bl.a. super giftig her til aften og viser endnu en gang hvorfor mange af de store klubber er ude efter ham.

Men! Det er altså lidt bekymrende at konsulenten stadig er inde over, men hvis han kan hjælpe med at få Rossi ind så er det fandeme i orden! Cool

Derudover lyder det da lidt halv-spændende Hamza Smiley Rygte om et rygte er altid spændende.
Men sæt det passer, så vil det da være herligt! Så mangler han jo 'blot' at få det i orden med Olympiakos.

Hvor ville det have været vildt, hvis vi havde fået ham!!! Shockeret Shockeret Shockeret Thumbs Up

Aldrig alene!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34142: 23 Aug 2011, 23:30 »

Hvor ville det have været vildt, hvis vi havde fået ham!!! Shockeret Shockeret Shockeret Thumbs Up

Haha, ja! Smiley Jeg kan også huske at Solskjær blev rygtet til med en ugeløn på 500.000 tror jeg funny

Jo - så var der jo også Pique.

Men jeg mener jeg har glemt 2 stk som også var reserver, hm..

edit: Fandt sgu det med Solskjær Smiley http://www.bold.dk/nyt/Avis-Broendby-tilbyder-Solskjaer-550000-om-ugen Der er også øvrige artikler om ham og BIF.
« Seneste Redigering: 23 Aug 2011, 23:32 af Nove » Logged

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #34143: 23 Aug 2011, 23:39 »

Haha, ja! Smiley Jeg kan også huske at Solskjær blev rygtet til med en ugeløn på 500.000 tror jeg funny

Jo - så var der jo også Pique.

Men jeg mener jeg har glemt 2 stk som også var reserver, hm..

edit: Fandt sgu det med Solskjær Smiley http://www.bold.dk/nyt/Avis-Broendby-tilbyder-Solskjaer-550000-om-ugen Der er også øvrige artikler om ham og BIF.
Prøv bare at gå frem til de første sider her i tråden. Det er fuld af spas.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34144: 23 Aug 2011, 23:49 »

Prøv bare at gå frem til de første sider her i tråden. Det er fuld af spas.

Åh ja, det kunne man også gøre - det kan kun blive sjovt.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34145: 24 Aug 2011, 09:28 »

Nå, men Hamza fik da ret i sit rygte om rygtet.

Jeg ser det også som et signal om at Rommedahl og Olympiakos er tæt på enighed.

Men 2 år er fandeme også meget for en 33-årig midtbane. Men det går lige - vi må håbe at han holder sit niveau, som kun kan være højere end en del af de andre suppespillere samt han kommer med en enorm erfaring internationalt.

http://www.sporten.dk/superligaen/rommedahl-taet-paa-to-aar-i-bif

Edit:
Læste så lige artiklen.
Kan især godt lide dette:
"ifølge sporten.dk's oplysninger bl. a. om klausuler og vilkår for det andet år i kontrakten"

Her kunne man forestille sig en løn som er lidt mere præstationspræget både personligt og holdmæssigt.
« Seneste Redigering: 24 Aug 2011, 09:33 af Nove » Logged

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #34146: 24 Aug 2011, 11:58 »

Nu han er i gang med at hente de tre, så må han gerne lige tage Modric og Litmanen med i købet. Ellers må konsulenten raus.

Nu kender jeg ikke det beløb, som Olympiakos vil give, og som Rommedinho forlanger. Men forhåbenlig kan hurtigst muligt mødes på midten, så vi kan få glæde af ham. Hvis - som nok skal være et når - han kommer til, så tror jeg endegyldigt, at vi skal spille en 4-3-3 formation. Og det synes jeg også er ganske fornuftigt, også set i det lys, at den bruges i Reserveholdsligaen, U19 og U17, når jeg har læst kamprefaraterne på den hemmelige. Og personligt synes jeg også, at vi har holdet til sådan en formation, med eller uden Rommedinho.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #34147: 24 Aug 2011, 12:30 »

Hvis - som nok skal være et når - han kommer til, så tror jeg endegyldigt, at vi skal spille en 4-3-3 formation. Og det synes jeg også er ganske fornuftigt, også set i det lys, at den bruges i Reserveholdsligaen, U19 og U17, når jeg har læst kamprefaraterne på den hemmelige. Og personligt synes jeg også, at vi har holdet til sådan en formation, med eller uden Rommedinho.

Ret enig.. Det virker i hvert fald som om vi har hentet spillere med henblik på at spille det system.. Et system som også kan drejes til en 4-2-3-1 ala den vi så i Aarhus ( Som jeg jo foreslog Cool ) Synes den fungerede forrygende, og jeg synes faktisk godt vores centrale midtbane kan hedde Jan K-Femi indtil Mike kommer tilbage..

En offensiv som hedder Osama-Oke-Rommedahl lyder heller ikke værst.. Har godt nok ikke set Oke spille, men har ikke læst andet end positivt om ham Smiley.. Så kan Mikkel Thygesen ligge bag angriberen, og tage en masse løb omkring ham, som han har vist sig så god til..

Det begynder faktisk at ligne noget man vil være bekendt Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #34148: 24 Aug 2011, 16:36 »

Ret enig.. Det virker i hvert fald som om vi har hentet spillere med henblik på at spille det system.. Et system som også kan drejes til en 4-2-3-1 ala den vi så i Aarhus ( Som jeg jo foreslog Cool )

Om du vil kalde den det ene eller andet, er potato/potato.. Tunge

Det begynder faktisk at ligne noget man vil være bekendt Peace

Rent offensivt, ja. Defensiven halter stadig i en, worst case scenario, så voldsom grad, at det kan gå hen og blive dyrt. Men udover en evt. tilgang af Romme, sker der næppe mere i vinduet, så det er bare at krydse fingre, banke under borde osv. indtil næste vindue, hvor et par defensive udskiftninger i truppen må være det, Bjur skal arbejde med. Jeg så gerne Lumb og Mikkel Andersen, alt efter hvordan Tørnes klarer efteråret, samt en højreback, så man kan udleje Randrup i foråret.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34149: 24 Aug 2011, 16:45 »

Om du vil kalde den det ene eller andet, er potato/potato.. Tunge

Rent offensivt, ja. Defensiven halter stadig i en, worst case scenario, så voldsom grad, at det kan gå hen og blive dyrt. Men udover en evt. tilgang af Romme, sker der næppe mere i vinduet, så det er bare at krydse fingre, banke under borde osv. indtil næste vindue, hvor et par defensive udskiftninger i truppen må være det, Bjur skal arbejde med. Jeg så gerne Lumb og Mikkel Andersen, alt efter hvordan Tørnes klarer efteråret, samt en højreback, så man kan udleje Randrup i foråret.

Gerne hvis han udvikler sig, ligesom Wass gjorde, da han var i Norge Opstemt

Aldrig alene!

Zone 43
Manager

« Svar #34150: 24 Aug 2011, 21:35 »

Gerne hvis han udvikler sig, ligesom Wass gjorde, da han var i Norge Opstemt

Og Mike Jensen i Malmö.

Det kommende derby er i øvrigt ændret igen, denne gang fra kl. 19 til kl. 15. Den spilles stadig om lørdagen.

- Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34151: 24 Aug 2011, 22:48 »

Og Mike Jensen i Malmö.

Det kommende derby er i øvrigt ændret igen, denne gang fra kl. 19 til kl. 15. Den spilles stadig om lørdagen.

Nu må politiet da lige styre sig! De må da snart bestemme sig! Ubeslutsom

Aldrig alene!

verdenskrig
Manager

« Svar #34152: 24 Aug 2011, 22:51 »

Lad os alle hylde Pilzen Kys

Er i øvrigt møgglad for at derbyet spilles en lørdag.. Det kunne simpelthen ikke være mere perfekt, at det giver god mulighed for at man kan drikke sig sanseløst i hegnet Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #34153: 25 Aug 2011, 11:02 »

Det kunne simpelthen ikke være mere perfekt, at det giver god mulighed for at man kan drikke sig sanseløst i hegnet Opstemt

I Plzen. :Q

Krohn rygtes på vej til Genk, der har masser af penge, nu de er i CL.. Er i tvivl om hvorvidt han skal sælges eller ej. Jeg ser fordele og ulemper ved begge dele.

- Daniel Agger.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #34154: 25 Aug 2011, 11:05 »

Og Mike Jensen i Malmö.

FORHELVED!!!!!!!!!!!! Sikke en omgang lort..

Sider: 1 ... 2275 2276 [2277] 2278 2279 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010