home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2270 2271 [2272] 2273 2274 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170387 gange)
patrick J
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34065: 15 Aug 2011, 21:27 »

Patrick mod Avarta og et andet skod hold det siger jo altså ikke meget.
Han kunne trods alt. Har sgu ikke hørt så meget til vores andre angribere i Pre sæsonen.
Men håber da, at du får ret i at han ikke er en kontrakt værd, hvis Midtjylland skriver med ham.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2011, 21:30 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #34066: 16 Aug 2011, 14:12 »

Må indrømme jeg ikke forstår jeres optimisme omkring det Brøndby hold vi så mod Søndertyske. Synes simpelthen de spillede så dårligt igen, igen og resultatet afspejler meget godt indsatsen. Men er folk tilfredse med 1 point hjemme mod SE, så fint nok. Om spillerene får opbakning eller ej, betyder åbenbart intet, da de ifølge andres øjne leverer en god nok kamp igår. En dag hvor der var musestille på stadion. Glæder mig til vores talenter vokser op, for det her bliver satme nogle lange lorte år.

Det er selvfølgelig helt i orden at du ikke deler optimismen Peace.. Havde vi spillet sådan som vi gjorde mod SønderjyskE, dengang vi havde elmander og co havde jeg nok delt din mening..
Men ser vi på det materiale vi har til rådighed, så mener jeg helt seriøst ikke holdet kan tilbyde mere for tiden.. Vores hold er virkelig ringe, men spillerne gør hver i sær hva de kan.. Jeg var på stadion mod SønderjyskE og det der opmuntrede mig mest var spillernes attitude da de havde rystet chokket af sig..

Det tog fandme skeen i den anden hånd, arbejdede benhårdt hvilket opvejer de manglende kvaliteter  Thumbs Up.. Og de to mål vi får er jo energimål hvor både ham der afleverer og ham der tager løbet tror 100 % på det de laver.. Så længe vores hold i øjeblikket arbejder hårdt og giver deres bedste så vil jeg ikke stille mig op og pibe af dem..

De fortjente i min verden ingen pibekoncert den anden dag, for at vi ikke vandt den kamp var møghamrende uheldigt, og spillerne kunne som jeg ser det ikke have gjort noget anderledes.. Det handler ikke om at være tilfreds eller ej, men tværtimod om at se realiteterne i øjnene..  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sinno
Ynglingespiller

« Svar #34067: 16 Aug 2011, 14:22 »

Jeg er nok den eneste i dette land som ikke mener vores trup er så dårlig igen! Det er spillere som af den ene eller den anden grund ikke spiller op til det niveau det blev hentet til klubben på. Ja, vi har unge spillere, og man kan ikke forvente de spiller som stjerner nu . Vi har altså samtidig spillere som burde være meget bedre end det de præstere! Jeg ved ikke om det er dårlig træning, problemer i ledelse, for høje forventninger eller noget helt andet, men set på papiret og hvad flere af dem har præsteret før, så kan det bare ikke passe de er så dårlige!

verdenskrig
Manager

« Svar #34068: 16 Aug 2011, 14:25 »

De eneste jeg ikke synes spiller op til det vi ved det kan, er Krohn og Jan K.. Til dels TR men han er trods alt oppe i årene..

Jeg synes virkelig vi har et skræmmende elendigt hold.. Håber at Oke og Femi kan rette lidt op på det, når de må benyttes Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sinno
Ynglingespiller

« Svar #34069: 16 Aug 2011, 14:30 »

Stephan Andersen og randrup er vel og vær at nævne . Godt nok er stephan der sikkert ikke mere, men været svingende og underpræsteret det har han! Alle husker vel og hvor god randrup var? Han fik både landsholdsdebut og gode kampe, men hold nu op han er faldet af på den . Må også indrømme jeg havde forventet mig mere af Nilsson og Bernburg! Bernburg har været skadet næsten hele Brøndby-tiden så det er ikke at klandre ham! Hvad Nilsson undskyldning er ved jeg ikke!

verdenskrig
Manager

« Svar #34070: 16 Aug 2011, 14:34 »

Stephan er solgt, derfor nævner jeg ham ikke Wink

Randrup har spillet på det niveau i lang tid.. Ja faktisk lige siden hans gode sæson hvor han blev udtaget til landsholdet.. Det er bare først nu man lægger mærke til det for alvor, fordi han ikke har tre andre i forsvaret, og en målmand som redder hans røv..

Bernburg er altid skadet, og kan derfor ikke præstere mere end han gør pt.. Nilsson synes jeg personligt er top 5 over største fejlkøb i Brøndbys historie.. Jeg har aldrig set det mindste lys i den mand, og det er så åbenlyst at han kun er i Brøndby for at tjene de sidste penge i karrieren

Cool

Sinno
Ynglingespiller

« Svar #34071: 16 Aug 2011, 14:39 »

Og dermed giver du mig også ret i at på papiret ud fra hvad de spillere har præsteret for, så er det ikke holdet der som sådan er dårlig, der er bare for mange der underpræstere! Sidste sæson snakkede ingen om at vores hold var så ringe, men vi har altså kune mistet wass og Stephan som var i start 11'eren!?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34072: 16 Aug 2011, 14:40 »

Nu hører jeg til en af dem som mener at udtagelsen samt debuten til Randrup var til grin. Nok spillede han godt - men landsholdet? Dog ikke.
Men han var da bedre på det tidspunkt end nu, men dog ikke landsholdet. En skade har ødelagt det lidt for ham.
Han ville have godt af at komme ud et halvt år til et år a la Wass. Lige for at komme væk.

Stephan har været pinlig efter sin skade og han var da klasse inden da (minus i starten for os - føj for pokker)

Bernburg kan man ikke kommentere på. Jeg kunne dog godt lide det man så i eksempelvis mod SønderjyskE i søndags.

Nilsson havde jeg blandede forventninger til efter hans missere i kampen mod Danmark Juni 09'. Han har dog alligevel formået at dumpe.
Men et par kampe på HB så vil jeg vurdere ham igen.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #34073: 16 Aug 2011, 14:41 »

Det jeg siger er at spillerne i øjeblikket præsterer de de kan, hvis vi ser bort fra enkelte undtagelser Smiley.. Det synes jeg ikke jeg modsiger nogle steder..

Og jeg mener ikke du kan tale om at underpræstere når du har spillet på et lavt niveau flere sæsoner i træk.. Så må man bare erkende at spilleren ikke er bedre Peace

Cool

Sinno
Ynglingespiller

« Svar #34074: 16 Aug 2011, 14:44 »

Så er de spillere jo hentet ud fra falske forudsætninger og så er det ikke nemt! Smiley og hvis man ser sådan på det, så er vores hold vel ikke bedre .

Zone 43
Manager

« Svar #34075: 16 Aug 2011, 14:50 »

3 mål i 90 minutter? Han fik 90 minutter til at bevise noget og kviterede med 3 mål, skud på træværket og assist. Hvordan fanden kan det ikke være godt nok?

Ifl. Twitter rygterne tilbød vi ham også en 10 måneder lang kontrakt. Men jeg synes personligt, det vil være dumt umiddelbart at hente ham, på baggrund af min begrænsede viden om ham. Husk han kun har præseteret i Syrien og Libanon, desuden laver vi jo alle masser af mål, så det er ikke der vi bør/burde hente en mand ind - og slet ikke efter Oke er kommet. Vi skal selvfølgelig have kvalitet fremfor kvanitet, og pengene er små, derfor skal der først sælges før der købes, når snakken går på angrebet.

Når Agger og Bernburg (og McGrath?) er fortid kan snakke komme igen. Og så skal det være 'folk man kender' fremfor lottokuponer, som Diop ville være i mine øjne.

Må indrømme jeg ikke forstår jeres optimisme omkring det Brøndby hold vi så mod Søndertyske. Synes simpelthen de spillede så dårligt igen, igen og resultatet afspejler meget godt indsatsen. Men er folk tilfredse med 1 point hjemme mod SE, så fint nok. Om spillerene får opbakning eller ej, betyder åbenbart intet, da de ifølge andres øjne leverer en god nok kamp igår. En dag hvor der var musestille på stadion. Glæder mig til vores talenter vokser op, for det her bliver satme nogle lange lorte år.

Jeg synes generalt, ligesom Sinno, at vi har et fantatisk, dygtigt hold, der er langt bedre end de har vist i denne sæson. Ingen tvivl om det. Jeg forstår fuldt ud skuffelsen over resultatet og starten, og jeg deler den selv. Men den fremgang jeg så, var, at efter man kom bagud kæmpede man sig tilbage, spillede til tider det spil, HJ og vi fans efterlyser. Tidligere ville vi have givet op, hvis modstanderen havde scoret et mål, uanset hvad kampen stod. Dét er trods alt fremgang.

Jeg er personligt aldrig tilfreds med andet end sejr, men som vk rigtigt skriver, må vi se realismen i øjnene, og indse at vi ikke kan vinde hver eneste kamp. Jeg tror at grunden til den skuffelse, vi ser for tiden, skal ses i, at vi har et alt andet end kompetent trænerstab. Jeg har efterhånden den opfattelse at HJ står alene, uden input eller andet fra de Daugaard, Skovdahl og hvad de ellers hedder. Og HJ på egen hånd er dømt til at gå galt, det er der talrige eksempeler på.

I øvrigt var der stilleleg mod Silkeborg i sidste sæson på VP, jeg mener det var i efteråret. Opbakning er vejen frem fra os på tribunen, så må et kompetent trænerteam få drengene på banen til at præsterer.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #34076: 16 Aug 2011, 15:03 »

Jeg må bare indrømme at jeg ikke synes vores hold er godt.. På papiret ser det ikke så skidt ud nej, men når man ser på hva spillerne gennem de seneste sæsoner har leveret, så har jeg svært ved at finde optimismen..

Jeg fastholder stadig at vi er med i kampen om at undgå nedrykning.. Begrundet med, at vi sammen med HB køge er det hold med det suverænt laveste bundniveau.. Og kommer vi først derned og ligge så bliver det et langt forår Skuffet..

Jeg tror bare det er så eventyrligt vigtigt at spillerne mærker at vi er med dem.. For begynder faxe at vende sig mod spillerne, som der har været en tendens til, så bliver holdet endnu dårligere end de allerede er. Det kan godt lyde som en lalleglad holdning, og taber vi til horsens med 4-1 så er det klart at man går amok.. Men opbakning til holdet må og skal forblive massiv Peace

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #34077: 16 Aug 2011, 15:13 »

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #34078: 16 Aug 2011, 15:29 »

Jeg må bare indrømme at jeg ikke synes vores hold er godt.. På papiret ser det ikke så skidt ud nej, men når man ser på hva spillerne gennem de seneste sæsoner har leveret, så har jeg svært ved at finde optimismen..

Vi har en masse dygtige, rutinerede spillere, som man ved er rigtige dygtige efter dansk standard. Og som har leveret før, og igen, så er det op til trænerstaben at få dem til dette igen, og der, tror jeg, ligger det store problem. At der er for mange inkompetente personer til jobbet. Jeg tror man kan få meget ud af skifte hele eller dele af denne ud, forudsat at man henter kompetente ind naturligvis. Derfor glæder jeg mig til Auri kommer og afløser Daugaard og Skovdahl til vinter. Thumbs Up

Og enig, forlæng så med Osama, Bjur!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JKJ
Gæst

« Svar #34079: 16 Aug 2011, 21:02 »

Vi har en masse dygtige, rutinerede spillere, som man ved er rigtige dygtige efter dansk standard. Og som har leveret før, og igen, så er det op til trænerstaben at få dem til dette igen, og der, tror jeg, ligger det store problem. At der er for mange inkompetente personer til jobbet. Jeg tror man kan få meget ud af skifte hele eller dele af denne ud, forudsat at man henter kompetente ind naturligvis. Derfor glæder jeg mig til Auri kommer og afløser Daugaard og Skovdahl til vinter. Thumbs Up

Og enig, forlæng så med Osama, Bjur!

Men det er bare lang tid siden det sidst er sket, over en længere periode altså.

Så må man jo tænke den tanke at enten er spillerne mætte, træneren kan ikke få dem til at fungere sammen eller noget helt tredje eller fjerde.
For er da bestemt enig i at i på papiret har nogle gode spillere. Papir kan man bare ikke bruge til ret meget ude på grønsværen.
Jeg må indrømme at jeg ikke mindes at have set et så dårligt Brøndby hold som i har pt i rigtig mange mange år.

Sider: 1 ... 2270 2271 [2272] 2273 2274 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010