home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 630 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2269 2270 [2271] 2272 2273 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170452 gange)
N17
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #34050: 14 Aug 2011, 19:38 »

Jeg synes så tilgengæld der var perioder, hvor der var fremgang i spillet - i særdeleshed, da vi spillede med 2 angribere, hvilket gjorde holdet meget farligere. Det håber jeg vi fortsætter med, men chancen er nok ikke stor.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34051: 14 Aug 2011, 19:53 »

Jeg synes så tilgengæld der var perioder, hvor der var fremgang i spillet - i særdeleshed, da vi spillede med 2 angribere, hvilket gjorde holdet meget farligere. Det håber jeg vi fortsætter med, men chancen er nok ikke stor.

Ja det er der jo i hver kamp, indtil de begynder at bakke og blive bange for at vinde Skuffet

verdenskrig
Manager

« Svar #34052: 14 Aug 2011, 19:54 »

En af de sjoveste kampe på tribunen i lang tid.. Er du gal en gang sommerferie stemning Grin.. Det eneste der manglede i dag var at man havde taget et taeppe pg picnickurv med, for der var rigeligt plads på faxe Opstemt..

Og hvor er det forudsigeligt at vi smider det i afgrunden til sidst.. Jeg tror ikke der var en på stadion som ikke vidste det ville ske.. Men!

MIT HJERTE BANKER KUN FOR BIF Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #34053: 14 Aug 2011, 20:02 »

Det Brøndby jeg så i dag, var i en lettere fremgang. Istedet for at gå ned med flaget efter de kom foran, tog vi istedet skeen i anden hånd, og kom sågar endda foran - hvornår er det sidst sket? Nuvel, det er klart, forventeligt og forståligt at resultatet overskygger det ellers til tider ganske gode, og flotte spil. Men jeg ser det som fremgang, ift tidligere, helt bestemt noget der skal tages med til de kommende kampe.

Der udover kan jeg konstanterer en ting, her efter kampen: Tørnes > SA. Jeg troede aldrig jeg skulle sige/skrive det, men han gjorde godt i dag, hvis man ser bort fra droppet ved 0-1-scoring.

Jeg synes det er fint, at SA er på vej ud af døren, for overordnet set har han ikke været alle pengene værd. Når tiden kommer skal han selvfølgelig have et held og lykke med på vejen. Men vi er et hold med en ny ledelsen (igen, igen, igen..), der skal opbygge et nyt hold, en tro til sponsorer, investorer osv om at smide en masse penge i kassen. Det tager tid, og derfor skal man være tålmodig og have tillid. Også med resultaterne på banen. Selvfølgelig har sæsonstarten været under al kritik, men Rom blev ikke bygget på én dag. Derfor er det vigtigt at vi bliver ved med at bakke holdet op under kampene. Tingene skal nok vende. Men ting tager sin tid.

Edit: Tipsbladets artikel om Auri er bestemt værd at læse, og det giver bestemt en tro og et håb om, at tingene bliver lysere når han kommer.
« Seneste Redigering: 14 Aug 2011, 20:04 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #34054: 14 Aug 2011, 20:24 »

Det Brøndby jeg så i dag, var i en lettere fremgang. Istedet for at gå ned med flaget efter de kom foran, tog vi istedet skeen i anden hånd, og kom sågar endda foran - hvornår er det sidst sket? Nuvel, det er klart, forventeligt og forståligt at resultatet overskygger det ellers til tider ganske gode, og flotte spil. Men jeg ser det som fremgang, ift tidligere, helt bestemt noget der skal tages med til de kommende kampe.

Der udover kan jeg konstanterer en ting, her efter kampen: Tørnes > SA. Jeg troede aldrig jeg skulle sige/skrive det, men han gjorde godt i dag, hvis man ser bort fra droppet ved 0-1-scoring.

Jeg synes det er fint, at SA er på vej ud af døren, for overordnet set har han ikke været alle pengene værd. Når tiden kommer skal han selvfølgelig have et held og lykke med på vejen. Men vi er et hold med en ny ledelsen (igen, igen, igen..), der skal opbygge et nyt hold, en tro til sponsorer, investorer osv om at smide en masse penge i kassen. Det tager tid, og derfor skal man være tålmodig og have tillid. Også med resultaterne på banen. Selvfølgelig har sæsonstarten været under al kritik, men Rom blev ikke bygget på én dag. Derfor er det vigtigt at vi bliver ved med at bakke holdet op under kampene. Tingene skal nok vende. Men ting tager sin tid.

Edit: Tipsbladets artikel om Auri er bestemt værd at læse, og det giver bestemt en tro og et håb om, at tingene bliver lysere når han kommer.

Dejligt med noget optimisme - ingen kan være interesseret i at Brøndby skal være et midterhold.

YNWA

blomvikings
Manager

« Svar #34055: 15 Aug 2011, 07:57 »

Så prøver jeg med et nyt indlæg, da ordet "B*ss*" var for stødende til siden.

Alpha skal i mine øjne holde sig langt væk, den aktion de har lavet er under al kritik. De står ALTID og appellerer til at man skal synge uanset hvad den står, og støtter i medgang og modgang!

Hold jer væk Alpha, det var lige før det var bedre da BS styrede sagerne, selvom jeg også dengang brokkede mig Smiley

EDIT: Brøndby har vidst været foran i samtlige superligakampe, det er sørgeligt at tænke på når man ser på stillingen, tror en ny træner er vejen frem. HJ laver de underligste indskiftninger, og virker ikke som om han har styr på tingene!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34056: 15 Aug 2011, 08:15 »

Enig i Alphas aktion har været dum, men derfor har vi stadig brug for dem til at stå for stemmningen, den har jo været totalt død uden dem.

En ny træner ændre jo intet, spillerne er der jo blot ikke til andet. Underlige udskiftninger, er svært andet når de rette folk til de rette pladser enten er skadet, eller ikke findes i truppen.

patrick J
Manager

« Svar #34057: 15 Aug 2011, 15:54 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/diop-kan-blive-den-nye-djiby-fall

Hvorfor gav vi egentlig ikke denne gut en kontrakt, på f.eks. et års tid bare??

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34058: 15 Aug 2011, 16:08 »

Fordi han ikke var god nok ud fra det han viste i træningskampene ?

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #34059: 15 Aug 2011, 16:17 »

Måske viste han ikke god nok til træningerne? Måske syntes Bjur at han var for lyntung ift hvad man ville give? Måske var han for dyr i sin klub? Måske syntes man ikke at han havde de rigtige kvaliteter som passer ind i formationen?

Grundende kan være mange.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager

« Svar #34060: 15 Aug 2011, 16:26 »

Jeg er så enig med dig Zone, som jeg kan være.. Jeg synes det var et flot comeback spillerne leverede i går, og deres indstilling kan man sgu ikke sætte en finger på.. Vores hold er bare ikke bedre, end at vi får blackouts, som vi så den første halve time.. Det bunder i manglende evner, og ikke manglende indstilling som jeg ser det..

Jeg er efterhånden nået til det punkt hvor jeg ikke gider synge smædesange mod spillerne mere.. Det gør dem jo ikke bedre? Mange af dem gør sgu deres bedste, og det er virkelig gået op for mig at de bare ikke er bedre.. Men så hæver vi ikke ligefrem deres niveau ved at synge " Vi vil have Brøndby på banen" "Synes i selv i er pengene værd" osv.. Okay når vi taber 4-1 til Horsens hvor indstillingen OGSÅ var helt væk, så kan selv jeg ikke holde mig tilbage.. Men generelt finder man ud af hvem der er ens bedste venner i modgang.. Og spillerne må sgu af og til kigge skævt på os som venner..

Men jeg synes der var fremgang at spore i går.. I store perioder af kampen spiller vi bevægeligt, fint kombinationsfodbold oppe på Sønderjyskes banehalvdel.. Men deres to mål er bare så symptomatisk for vores held i øjeblikket.. Selvfølgelig skal Henrik Hansen lige krølle den over muren og ned i kassen.. Mod FCK havde han losset den ud af stadion.. Og det sidste er jo totalt latterligt og pisseheldigt.. Bolden suser gennem feltet efter et frispark( Som ikke skulle have været dømt) og rammer Thomas Hansen i skridtet.. Hva kan man gøre?

Angående Tørnæs, så spillede han en rigtig flot kamp i går.. Han var ikke helt prisgivet ved det første mål, men ved det andet var han solgt.. Derudover havde han talrige sikre indgreb, gode igangsætninger, og han virkede dejlig autoritær i det han foretog sig.. Jeg er frisk på at vi giver Tørnæs en ny chance på kassen indtil vinter Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #34061: 15 Aug 2011, 16:37 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/ny-bif-angriber-hattrick-helt-i-maalshow Reserveholdet kan sgu finde ud af at vinde!! 10-1!!! Opstemt Hattrick af både Oke og Fætter Agger! Opstemt

Aldrig alene!

patrick J
Manager

« Svar #34062: 15 Aug 2011, 21:22 »

Fordi han ikke var god nok ud fra det han viste i træningskampene ?
3 mål i 90 minutter? Han fik 90 minutter til at bevise noget og kviterede med 3 mål, skud på træværket og assist. Hvordan fanden kan det ikke være godt nok?

Må indrømme jeg ikke forstår jeres optimisme omkring det Brøndby hold vi så mod Søndertyske. Synes simpelthen de spillede så dårligt igen, igen og resultatet afspejler meget godt indsatsen. Men er folk tilfredse med 1 point hjemme mod SE, så fint nok. Om spillerene får opbakning eller ej, betyder åbenbart intet, da de ifølge andres øjne leverer en god nok kamp igår. En dag hvor der var musestille på stadion. Glæder mig til vores talenter vokser op, for det her bliver satme nogle lange lorte år.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #34063: 15 Aug 2011, 21:26 »

Patrick mod Avarta og et andet skod hold det siger jo altså ikke meget.

patrick J
Manager

« Svar #34064: 15 Aug 2011, 21:26 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/ny-bif-angriber-hattrick-helt-i-maalshow Reserveholdet kan sgu finde ud af at vinde!! 10-1!!! Opstemt Hattrick af både Oke og Fætter Agger! Opstemt
Nu havde Nordsjælland jo så også en markspiller på mål i 75 minutter..Men flot det er det da.

Sider: 1 ... 2269 2270 [2271] 2272 2273 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010