home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 670 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2262 2263 [2264] 2265 2266 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170696 gange)
BIF-Boy
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33945: 09 Aug 2011, 16:41 »

Hvad skal vi med lars j vi har nilsson til højre backen nu vi har fået femi. er en venstre back vi skal ha men nok først til vinter.
han har flere gange spillet venstre back og vil sige han kan dække den bedre end det vi har

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #33946: 09 Aug 2011, 16:43 »

Heey drenge, hvis der er nogen er jer da ved noget om vores nye mand Oke vil i så ikke lige skrive en PB til mig, så har jeg nogen spørgsmål til jer Smiley

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33947: 09 Aug 2011, 16:45 »

Hvorfor ikke spørge herinde? Så kan vi i fællesskab for nogle nye ting at vide? Thumbs Up

Ellers så læs f.eks. blok4 eller sso. Der er et par stykker som har overværet træninger med ham.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #33948: 09 Aug 2011, 16:47 »

Heey drenge, hvis der er nogen er jer da ved noget om vores nye mand Oke vil i så ikke lige skrive en PB til mig, så har jeg nogen spørgsmål til jer Smiley

Ja hold da helt op noget underligt noget at skrive  funny funny

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #33949: 09 Aug 2011, 16:48 »

Hvorfor ikke spørge herinde? Så kan vi i fællesskab for nogle nye ting at vide? Thumbs Up

Ellers så læs f.eks. blok4 eller sso. Der er et par stykker som har overværet træninger med ham.
Jo det kunne jeg også, jeg sidder og bikser med at smide Oke til Brøndby i editoren, men aner virkelig intet ud over hans alder og at han er angriber, er derfor lidt på bar bund i hvilke stats han skal have, han er 0 i alt, fortrukne træk ville også være lækkert, selvom i selvfølgelig ikke ved så meget om ham endnu Smiley

Ja hold da helt op noget underligt noget at skrive  funny funny
Hvorfor er det underligt, denne tråd har jo intet med FM at gøre og derfor ville jeg ikke spamme tråden med FM spørgsmål, det var netop derfor jeg ville have i skulle skrive?

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33950: 09 Aug 2011, 16:53 »

Tja - her er mine cent af hvad jeg har læst mig til fra folk:

Han er ekstremt kold foran målet (koldblodighed)
Han er fysisk stærk som nærmest alle afrikanere. (styrke)
Han er uortodoks og har nogle til tider lidt anderledes metoder at få bolden med (dribling og teknik)
Han er hurtig - især de første meter (acceleration)

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Camus
Gæst

« Svar #33951: 09 Aug 2011, 17:15 »

Tja - her er mine cent af hvad jeg har læst mig til fra folk:

Han er ekstremt kold foran målet (koldblodighed)
Han er fysisk stærk som nærmest alle afrikanere. (styrke)
Han er uortodoks og har nogle til tider lidt anderledes metoder at få bolden med (dribling og teknik)
Han er hurtig - især de første meter (acceleration)
Det lyder som en verdensklassespille r  det der.. Men okay, ellers ville Brøndby vel ikke have hentet ham..
« Seneste Redigering: 09 Aug 2011, 17:19 af Camus » Logged

DeBuur
Manager

« Svar #33952: 09 Aug 2011, 17:18 »

Ledelsen i BIF smækker kassen I og nedtoner forventningerne til indkøb af nye spillere:

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-42433521:br%C3%B8ndby-vil-s%C3%A6lge-flere-spillere.html

Det ser sort ud med ovenstående melding.

Et eller andet sted sidder jeg og håber at vi kan få lavet et godt salg af M K D som så kan give plads til at hente forstærkninger til truppen.

Der er ingen tvivl om at Lars J ville kunne styrke vores defensiv.... men han vil blive løn tung og dækker kun venstre side som en nødløsning hmmm er sgu noget i tvivl.... han er sgu også tit skadet Ubeslutsom

Rommedahl.... øh tja ikke min drømme spiller men ok han vil da kunne løbe fra de fleste forsvarsspillere i Dk... men tror næppe vi har løn til ham.

Jeg tror vi skal have is i maven og se hvad der er tilbage af billige spillere uden kontrakt når vinduet lukker... mon ikke vi så kan sparre 25 % på lønnen.

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33953: 09 Aug 2011, 17:25 »

Ledelsen i BIF smækker kassen I og nedtoner forventningerne til indkøb af nye spillere:

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-42433521:br%C3%B8ndby-vil-s%C3%A6lge-flere-spillere.html

Et eller andet sted sidder jeg og håber at vi kan få lavet et godt salg af M K D som så kan give plads til at hente forstærkninger til truppen.

Der er ingen tvivl om at Lars J ville kunne styrke vores defensiv.... men han vil blive løn tung og dækker kun venstre side som en nødløsning hmmm er sgu noget i tvivl.... han er sgu også tit skadet Ubeslutsom

Rommedahl.... øh tja ikke min drømme spiller men ok han vil da kunne løbe fra de fleste forsvarsspillere i Dk... men tror næppe vi har løn til ham.

Jeg tror vi skal have is i maven og se hvad der er tilbage af billige spillere uden kontrakt når vinduet lukker... mon ikke vi så kan sparre 25 % på lønnen.

Tjaeh Michael tror nu ikke du skal ligge for meget i den udtalelse, ville jo være dybt stupid igen at stille sig ud og love guld og grønne skove, er bedre at overraske folk end at skuffe dem.

Personligt tror jeg at krohn ryger og vi henter en enkelt eller to nye ind.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33954: 09 Aug 2011, 17:30 »

Igen vil jeg sige at jeg tror Myeni ville være en god nødløsning, hvis en Rommedinho ikke skulle komme.

Jeg ved godt at han stadig mangler en del, og at vi ikke nødvendigvis har brug for "endnu" en lottokupon, men på denne video her synes jeg at han viser en del kvaliteter, og man må da sige at han har noget speed! Ved ikke om den har været herinde før, men her har I den i hvert fald Wink

http://www.youtube.com/v/UJ8XxRQvjR4

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33955: 09 Aug 2011, 17:32 »

Bruno så også godt ud på en video Wink dem kan man altså ikke bruge til en skid. Men ja ud fra hans prøve ophold i klubben har han da visse kvaliteter.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33956: 09 Aug 2011, 17:33 »

Det lyder som en verdensklassespille r  det der.. Men okay, ellers ville Brøndby vel ikke have hentet ham..

Haha tru' dat.
Men det er jo efter danske standarder.

Hvis jeg dog ville lave ham i FM så ville jeg ikke skrue statsene for højt op. Men koldblodighed ville dog være relativt højt oppe (vi snakker 15).

Nu skal vi liiiige se ham i suppen.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #33957: 09 Aug 2011, 20:24 »

Jeg tror ikke det skal tolkes, som kassen, vinduet og svingdøren er lukket og låst. Jeg tør godt love, at vi ikke har lavet sommerens sidste til- og/eller afgang. Det kræver naturligvis, som Bjur er inde på til sidst i artiklen, at det rette tilbud kommer, hvilket - lad os hypotetisk sige, at er Rommedahl eller Kahlenberg, vi får tilbudt - betyder at Krohn-Delhi skal sælges, så er der lidt penge udover de fem millioner (som jeg har læst et eller andet sted, der er tilrådighed) til betaling af evt. transfer og løn.

Ellers kan jeg snildt at reserver som Agger og Jatta/Semou vil blive udlejede, evt. solgt, så de kan få noget mere spilletid andetsteds. En kort opsummering: Vi er ikke færdige, men det bliver ikke et festfyrværkeri de resterende 22 dage.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33958: 09 Aug 2011, 21:09 »

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33959: 09 Aug 2011, 21:16 »

Det er da en fornuftig blog, men mener altså også at HJ har sin andel af problemet i Brøndby. Han mangler fandme de taktiske egenskaber man skal forvente af en træner på det plan.

Sider: 1 ... 2262 2263 [2264] 2265 2266 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010