home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2259 2260 [2261] 2262 2263 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5170869 gange)
BIF-Boy
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33900: 07 Aug 2011, 20:31 »

Ved at være? Hvor har du været i 6 år? Tunge
der har vi da ikke manglet angriber men forsvare

Brøndby ´96
Arsenal ´96

ptrN
Manager

« Svar #33901: 07 Aug 2011, 20:36 »

Jeg kom til at tænke på noget.
Nu er der jo gået 6 år med ren elendighed i forhold til fortiden.
Hvorfor ikke snart bare accepterer at i ikke er et bedre fodboldhold end i nu en gang er?
Tiderne skifter.
Som AaB-fan er dette noget jeg har vøret nødt til at indse på et tidspunkt. Jeg hælder til at være enig mht. Brøndby-holdet.

welbz is dat guy

DeBuur
Manager

« Svar #33902: 07 Aug 2011, 21:17 »

Sagde han noget i Onside eller? Jeg ser det nemlig ikke.

Tja... han kunne vel ikke svine dommeren ret meget mere.... men for fanden frustrationerne er I top efter en hård kamp hvor der blev spillet dejlig fysisk fodbold...syntes han skal slippe med en advarsel og så tror jeg træner teamet forklarer ham at den ikke går i DK.

YNWA

U-4-E
Manager

« Svar #33903: 07 Aug 2011, 21:32 »

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #33904: 07 Aug 2011, 21:42 »

En anelse fedt at Goodson allerede hater Svendsen.

blomvikings
Manager

« Svar #33905: 08 Aug 2011, 08:30 »

Må indrømme at jeg har givet op mere eller mindre i denne sæson.

Jeg bliver selvfølgelig stadigvæk ved med at komme på stadion og støtte drengene!

Men i forhold til medaljer skal der ske mirakler i mine øjne.
Vi pt. bare ikke gode nok, truppen er for dårlig.
Jeg håber vi overlever denne sæson, PB træder tilbage og Kasi køber sig ind og giver den gas.
Det er min drøm.
Det sker formentligt ikke, men når nu håbet for denne sæson er langt fra muligt, må man jeg sætte sig et nyt mål/håb.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33906: 08 Aug 2011, 08:52 »

Drop nu Kasi fjolset, manden vil ingen gavn gøre AG håndbold skal nok gå i fuck inden for få år. Derudover fosser hans penge væk hurtigere end du kan nå at råbe fisse.

blomvikings
Manager

« Svar #33907: 08 Aug 2011, 09:14 »

Drop nu Kasi fjolset, manden vil ingen gavn gøre AG håndbold skal nok gå i fuck inden for få år. Derudover fosser hans penge væk hurtigere end du kan nå at råbe fisse.

Tror sgu ikke ligefrem han bliver fattig i løbet af et par år.
Han har pengene og vi har hele tiden skulle have ladet ham komme ind i klubben!

Men så kom med et alternativ? For der er intet der fungerer lige nu. Vi får maksimalt en spiller mere, og det er kun hvis man Oke kommer, andet kommer ikke.
Og med det spil vi kører med i øjeblikket, og den rygrad truppen har, kan det kun blive grimt !

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33908: 08 Aug 2011, 09:28 »

Tjaeh der ligger en skattesag et stort aktietab ligeså. Pengene bruges jo uden nye tjenes i større stil.

Manden vil altid skabe problemer omkring sig, hvad hjalp hans penge også sidst ? han fik de spillere han pegede på de floppede ?.
Hvorfor skulle vi dog forærer vores klub til et nyrigt fjols ?. Ville da være bindegalt og alt ødelæggende på længere sigt.

Naturligvis kører det ikke optimalt i øjeblikket, det kan vi da hurtigt blive enige om. Men man kan jo ikke blive ved med at havde et massivt overforbrug også ellers vente på banker og aktionær vælger at betale ens milliard storegæld *host* fck *host*.

Vi har mange dyrer spillere i vores trup stadig, men truppen har ikke den bredde den havde før nej, sådan er det i krise tider, hele samfundet mangler jo penge, ingen stor sponsor smider de samme penge som førhen mere.

Du ved ikke en skid om hvad vi får af spillere, ej heller gør jeg.

Vi har tabt nogle kampe ja men momentvis har det jo altså set helt godt ud, er ikke langt fra success til fiasko i sportsverdenen, et vindpust kan ændre alt. Du kan jo heller ikke tilfører et halvt hold i hvert vindue en god angriber i dette vindue så ser det okay ud, og vi kan kigge på målmandsposten og venstre backen i næste. Rom blev jo heller ikke bygget på en dag.

Nu har vi lige fået Femi hvilket forstærker os på 2 pladser, kombineret med en ny angriber tror jeg nu det vil begynde at se okay ud.

Ja vi har tabt kampene men hverken ob eller fck har jo set skræmmende ud i deres kampe. Skal som skrevet før meget lidt til at tippe læsset den anden vej rundt.

Lasse Jatta
Gæst

« Svar #33909: 08 Aug 2011, 09:31 »

Må indrømme at jeg har givet op mere eller mindre i denne sæson.

Jeg bliver selvfølgelig stadigvæk ved med at komme på stadion og støtte drengene!

Men i forhold til medaljer skal der ske mirakler i mine øjne.
Vi pt. bare ikke gode nok, truppen er for dårlig.
Jeg håber vi overlever denne sæson, PB træder tilbage og Kasi køber sig ind og giver den gas.
Det er min drøm.
Det sker formentligt ikke, men når nu håbet for denne sæson er langt fra muligt, må man jeg sætte sig et nyt mål/håb.

Jeg synes nu ikke at truppen er dårligere end sidste sæson, vi har mistet en del spillere vi ikke kunne bruge alligevel, bortset fra Wass. Græder Og vi har hentet Thygesen og Femi, hvilket i mine øjne også giver os en lidt bedre højre back, da Nilsson jo formentlig rykker ned på HB, og Femi på midten. Vi har selvfølgelig ikke set Femi endnu, det kan være at han skuffer, dog tvivler jeg stærkt på det. Thygesen er jo bare en kvalitetsspiller, og indtil videre har han imponeret i mine øjne. Han har indtil videre været med i tre af vores fem mål i ligaen, hvor han har scoret et og lagt op til to, og han har en masse speed og energi Thumbs Up

Med de to spillere syntes jeg at vores trup er blevet bedre, ikke i bredden, men i start 11´eren. Jeg tror på at vi kommer tilbage og får bronze, hvilket jo faktisk også er skuffende, da vi så har fået bronze de sidste fire sæsoner, det viser lidt at klubben ikke rykker sig Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 08 Aug 2011, 09:44 af Lasse Jatta » Logged

Guldbrand
Blogmester

« Svar #33910: 08 Aug 2011, 09:36 »

Må erklære mig delvist enig med Sunbao her.. Ja KASI kan tilføje nogle her og nu penge, men for Brøndby handler det om på langt sigt at få succes, og der tror jeg heller ikke på Kasi. Han bruger ganske simpelt for mange penge i forhold til hvad han får ind, og kun Champions League deltagelse hvert år kan redde jeres økonomi i så fald, og der har i trods alt stadig en for stor afstand til FCK.

Jeg syntes i stedet at Brøndby bør kigge sig efter en ny træner, og gerne en mere profileret træner. At spillerne allerede virker fysisk trætte skyldes simpelthen en forkert planlagt træning, hvilket Henrik Jensen har det fulde ansvar for. At man ikke kan holde til 90 minutter på dette tidspunkt i sæsonen er alt for ringe.

Men jeg har heller aldrig haft fidus til Henrik Jensen, og var jeg Brøndby ville jeg straks skifte ham ud. Enten med en af de øvrige superliga trænere, eller en udenlandsk træner i stil med f.eks. Bruce Rioch (ikke at det skal være ham!)En Lars Olsen tror jeg f.eks. ville være et godt bud, selvom han er meget mere defensivt orienteret end hvad Brøndby gerne vil fremstilles som.  

blomvikings
Manager

« Svar #33911: 08 Aug 2011, 09:40 »

Tjaeh der ligger en skattesag et stort aktietab ligeså. Pengene bruges jo uden nye tjenes i større stil.

Manden vil altid skabe problemer omkring sig, hvad hjalp hans penge også sidst ? han fik de spillere han pegede på de floppede ?.
Hvorfor skulle vi dog forærer vores klub til et nyrigt fjols ?. Ville da være bindegalt og alt ødelæggende på længere sigt.

Naturligvis kører det ikke optimalt i øjeblikket, det kan vi da hurtigt blive enige om. Men man kan jo ikke blive ved med at havde et massivt overforbrug også ellers vente på banker og aktionær vælger at betale ens milliard storegæld *host* fck *host*.

Vi har mange dyrer spillere i vores trup stadig, men truppen har ikke den bredde den havde før nej, sådan er det i krise tider, hele samfundet mangler jo penge, ingen stor sponsor smider de samme penge som førhen mere.

Du ved ikke en skid om hvad vi får af spillere, ej heller gør jeg.

Vi har tabt nogle kampe ja men momentvis har det jo altså set helt godt ud, er ikke langt fra success til fiasko i sportsverdenen, et vindpust kan ændre alt. Du kan jo heller ikke tilfører et halvt hold i hvert vindue en god angriber i dette vindue så ser det okay ud, og vi kan kigge på målmandsposten og venstre backen i næste. Rom blev jo heller ikke bygget på en dag.

Nu har vi lige fået Femi hvilket forstærker os på 2 pladser, kombineret med en ny angriber tror jeg nu det vil begynde at se okay ud.

Ja vi har tabt kampene men hverken ob eller fck har jo set skræmmende ud i deres kampe. Skal som skrevet før meget lidt til at tippe læsset den anden vej rundt.

Hold nu op, du kender sgu da Brøndby ! Jeg æder med glæde mine ord, da jeg for alt i verden håber på succes for os.
Men hvorfor skulle det være anderledes nu?
Vi er så inaktive på transfermarkedet og så tunge om at tage beslutninger hvert år.
Jeg ved godt pengene ikke er til at købe en angriber for 20 mio.

Men vi henter Oke thats it.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33912: 08 Aug 2011, 09:41 »

Well Guldbrand, tror mere det er det øvrige træner team der skal kigges på, hvilket man jo så også er igang med i og med Auri bliver tilføjet til vinter, og Daugaard og fysisk træner Skovdahl ser ud til at ryge ud. Henrik er måske nok ikke blandt danmarks bedste trænere, men når man omgives af middelmådige folk så er det svært. Skovdahl har nærmest være kritiseret i al sin tid i klubben utroligt han stadig er der.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #33913: 08 Aug 2011, 09:49 »

Well Guldbrand, tror mere det er det øvrige træner team der skal kigges på, hvilket man jo så også er igang med i og med Auri bliver tilføjet til vinter, og Daugaard og fysisk træner Skovdahl ser ud til at ryge ud. Henrik er måske nok ikke blandt danmarks bedste trænere, men når man omgives af middelmådige folk så er det svært. Skovdahl har nærmest være kritiseret i al sin tid i klubben utroligt han stadig er der.

Henrik Jensen har stadig det fulde ansvar omkring træningen og det at sørge for at spillerne er 100% klar til sæsonen. Men når det er sagt, hvis klubben allerede er godt i gang med at omstrukturere således man får et bedre træner team, så er man da på rette vej...

Men jeg mener nu stadig der skal en ny træner til, da holdet udover det fysiske også mangler meget i forhold til disciplin. Jeg tror virkelig at en udenlandsk træner - Gerne britisk, vil kunne gavne Brøndby meget. - Men det er selvfølgelig kun ren spekulation, for man kunne også lave en ny Rene M.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33914: 08 Aug 2011, 09:56 »

Henrik er bestemt næppe heller løsningen på længere sigt, det kan vi godt blive enige om, men rom blev heller ikke byggget på en dag. Tror personligt heller ikke en mentalt smadret trup ville tage godt i mod en britisk/tysk træner og deres indgang til tingene.

Sider: 1 ... 2259 2260 [2261] 2262 2263 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010