home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 713 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2254 2255 [2256] 2257 2258 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171075 gange)
TMP
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33825: 05 Aug 2011, 00:43 »

lejesvende..

HansenLFC
Gæst

« Svar #33826: 05 Aug 2011, 01:15 »

Var der ingen protest idag ??

« Seneste Redigering: 05 Aug 2011, 01:31 af MBJ » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33827: 05 Aug 2011, 01:33 »

Var der ingen protest idag ??

I er jo næsten røven af 4. division...

Fordi vi kører de Østrigske pokalvindere på røv og albuer? Vi har scoret flere mål mod dem i én kamp end Sturm Graz, mestrene, Austria Wien og Rapid Wien har tilsammen over 3 kampe. Vi fortjente langt bedre. Det eneste sted vi fejler, er oppe på øverste etage, og det har vi længe gjort. Havde vi ikke gjort det, var vi gået videre mindst 3 af de 4 pinende gange.

Så nej, vi er ikke røven af 4. division, vi er subtoppen af dansk fodbold.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33828: 05 Aug 2011, 01:55 »

Fordi vi kører de Østrigske pokalvindere på røv og albuer? Vi har scoret flere mål mod dem i én kamp end Sturm Graz, mestrene, Austria Wien og Rapid Wien har tilsammen over 3 kampe. Vi fortjente langt bedre. Det eneste sted vi fejler, er oppe på øverste etage, og det har vi længe gjort. Havde vi ikke gjort det, var vi gået videre mindst 3 af de 4 pinende gange.

Korrekt. Mentalt er vi nu crashet ud af uefa cuppen 3 sæsoner i streg. Hyr nu en mental træner ffs da.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33829: 05 Aug 2011, 02:29 »

4 med uefa medregnet. Og vi har allerede en mental coach.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

JimmyGP
Manager

« Svar #33830: 05 Aug 2011, 02:35 »

Så skal han vist fyres og ansættes en ny.. Ind med Bubber og BS... Thumbs Up

EDIT: Følg det til efteråret på tv2 "Brøndby på afveje - med Bubber og BS" Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33831: 05 Aug 2011, 02:37 »

Hvem faen er han da ?

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #33832: 05 Aug 2011, 02:47 »

Subtoppen af dansk fodbold? Ja og nej. Godt nok sluttede man som nummer 3 sidste, men det var men hvad? - 30 point op til FCK, så vil nænne at sige at FCK alene er toppen af dansk fodbold. Brøndby har ikke været en magtfaktor i dansk fodbold i 5-6 år, og der er kommet så meget ringe kvalitet ind i truppen at jeg virkeligt har svært ved at tro at de kommer op og for alvor dominere inden for næste 10 år... og der skal ske meget inden da. Man bør se på hele organisationen. Både bestyrrelse, trænerteam og spillere er en faktor for, hvorfor intet vil fungere for Brøndby. Tror næppe løsningen bare ligger i at købe en angriber, eller fyre træneren eller at Bjerregaard træder, men en solid udskifting på alle punkterne. Men denne 'krise' Brøndby er i har man vel også set før hos andre klubber som var store i DK. Fx. AGF og Vejle som for mange år siden var de absolutte tophold i DK og nu er de begge elevatorhold. Dette kunne også ske for Brøndby (Gud forbyde det), men de har jo ikke rykket sig de sidste 6 år, og med en forringet økonomi sæson efter sæson får man altså færre brikker at flytte med og tilsidst er man squ trængt op i en krog, og så kan vores stolte historie ikke redde os. Håber dog at der sker noget drastisk! før det sker, tror jeg desværre ikke på megen succes fremover Skuffet

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33833: 05 Aug 2011, 03:01 »

Well så langt kommer det aldrig ud. Tiden er en helt anden nu, klubben har stadig meget goodwill rundt omkring og brandet Brøndby er utroligt nok stadig det mest brandede klub navn herhjemme. Der er behov for forandringer ja. Men er imo også naivt at tro på at hvis per smutter så bliver alt godt så sort/hvid kan intet altså sættes op.

plutonium
Manager

« Svar #33834: 05 Aug 2011, 07:21 »

De problemer Brøndby har på banen for tiden har intet med Per at gøre. Det kan godt være, at det oprindeligt er Per der har været skyld i det i kraft af at den onde spiral Brøndby har været inde i, kunne have været stoppet med Pers afgang for længe siden. Men lige nu er det spillernes mentalitet og psyke der er problemet. Det kan, som andre har været inde på, MÅSKE klares med en ny træner, der rusker op i spillerne. Alternativt skal de selv vise sig som voksne mennesker og give sig selv et los i røven og få overvundet deres frygt for anden halvleg.

Træneren eller eventuelt en mentalcoach kan være katalysator for sådan en proces, men ultimativt er det spillerne selv der skal lære at fighte mere når de er bagud/lader et mål gå ind.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33835: 05 Aug 2011, 07:52 »

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

blomvikings
Manager

« Svar #33836: 05 Aug 2011, 08:16 »

Jeg er så rystet, eller der er faktisk ikke ord for hvad jeg er.
Jeg var selv derude, som altid, og det kørte jo på skinner, vi kørte dem fuldstændig over!

Selv Brent var nogenlunde, det var super at se på!

Så sker det, de scorer et lidt plat mål, og så kender man Brøndby.
Det værste er ikke at det sker, men at det sker HVER gang, hver evig eneste gang.

Da Ried scorer til 4-1 er jeg ikke engang i tvivl om vi smider den, jeg VIDSTE de ville lukke et mere ind, jeg sad bare og håbede på en Brøndby scoring, men der skete det alle regnede med.

Da kampen rundede de 70 min. og Brøndby havde gjort det "Umulige", lægger der sig et tæppe ned over stadion.
Stemningen falder, folk bliver nervøse, vi er ikke længere vant til at det kan gå godt. Spillerne stoppede jo nærmest med at spille fodbold, det var så vildt at se!

Jeg hader jer Brøndby, i ødelægger mit liv hver uge, og ofte flere gange om ugen!

JimmyGP
Manager

« Svar #33837: 05 Aug 2011, 10:30 »

Nu så jeg endelig kampen pÅ TV2 sport i går aftes/nat og hvordan Brøndby formåede at smide det væk samt kun vinde med 4-2.. De vadede sgu da i chancer.. Ringe.. Shockeret

- Veni, vidi, vici -

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33838: 05 Aug 2011, 10:51 »

Jeg synes det var flot at vi kunne score 4 mål Smiley

Vest-vest-vestegnen!

Vi er de bedste.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #33839: 05 Aug 2011, 10:56 »

Wow, alt det vi har snakket om manglende mål og angriber... BANG! 4 kasser, og så falder bagkæden sammen, hvem kunne dog ha' set det komme?

De første 65min spillede Brøndby som var de et af DK's bedste hold... de sidste 25, måske som det dårligste...

Men forestil jer, Femi til den defensive midt, og så en angriber? Det vil betyde mere stabilitet, og se lige hvilket niveau spillerne faktisk har!

Synes det lover godt... Brøndby <3

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

Sider: 1 ... 2254 2255 [2256] 2257 2258 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010